Je lijkt Van Geel wel.Rishi schreef:Respect voor Advocaat. Spelen alleraardig die Russen.
Is die Arshavin wat? Zag er niet onaardig uit. Ja ik zeg dit op basis van 1 samenvatting

Moderator: mods
In Engeland, Spanje, en Italie ook hoor.joey schreef:Je hoeft niets over hem te weten, want hij komt niet. In Rusland verdienen de spelers een vermogen.Rishi schreef:Daarom vraag ik ook of iemand wat meer over hem weet. Ik ga hem niet gelijk kopen
O.b.v. een wedstrijd of 5 die ik van hem heb gezien: vrijwel volmaakte voetballer. Wereldster in wording: technisch volmaakt, zeer balvast, enorm spelintelligent, zeer beweeglijk en zeer verrassend in zijn manier van spelen.Rishi schreef: Is die Arshavin wat? Zag er niet onaardig uit. Ja ik zeg dit op basis van 1 samenvatting
Is er veel interesse in hem? Als ik het zo hoor komt ie nooit naar Ajax.wimpey schreef:O.b.v. een wedstrijd of 5 die ik van hem heb gezien: vrijwel volmaakte voetballer. Wereldster in wording: technisch volmaakt, zeer balvast, enorm spelintelligent, zeer beweeglijk en zeer verrassend in zijn manier van spelen.Rishi schreef: Is die Arshavin wat? Zag er niet onaardig uit. Ja ik zeg dit op basis van 1 samenvatting
Ja, die mag wel naar Ajax komen!
Toni laat Bayern München ontsnappen
MADRID - Getafe weet sinds donderdagavond ook dat Bayern München pas na het laatste fluitsignaal verslagen is.
De Spanjaarden waren in de return van de kwartfinale van de UEFA Cup zowel in reguliere speeltijd als in de verlenging dichtbij de halve eindstrijd, maar konden uiteindelijk niet de genadeklap uitdelen. Bayern München schaarde zich dankzij een gelijkspel (3-3) alsnog bij de laatste vier clubs in de UEFA Cup.
Getafe, dat vorige week in München gelijkspeelde (1-1), voetbalde vanaf de zesde minuut met tien man omdat Ruben de la Red de rode kaart kreeg. Cosmin Contra bracht de thuisploeg in de 44e minuut toch op voorsprong (1-0). Getafe droomde al van de halve finale toen Franck Ribery in de 89e minuut een verlenging afdwong (1-1). Getafe herstelde zich knap en liep in de extra tijd dankzij Francisco Casquero en Braulio uit naar 3-1. Luca Toni wees Bayern München echter alsnog de nooduitgang. De spits maakte in de 115e minuut 2-3 en trof in de slotminuut opnieuw doel (3-3).
Bayern München stuit in de halve finale op Zenit Sint Petersburg. De kampioen van Rusland, getraind door Dick Advocaat, verloor van Bayer Leverkusen (0-1). Zenit had het eerste duel met de Duitsers echter al met 1-4 gewonnen.
(ANP)
Natuurlijk niet. Zenit speelt halve finale UEFA Cup en zo'n speler verdient daar miljoenen via sponsor Gazprom. Die blijft daar of gaat naar een van de europese topclubs.Rishi schreef: Is er veel interesse in hem? Als ik het zo hoor komt ie nooit naar Ajax.