UEFA Cup
Moderator: mods
UEFA Cup - Group A
22:56 November 2
FT Partizan Belgrade 1 - 1 Livorno
FT Rangers 2 - 0 Maccabi Haifa
UEFA Cup - Group B
FT Dinamo Bucuresti 2 - 1 Besiktas
FT Tottenham H. 3 - 1 Club Brugge
UEFA Cup - Group C
FT Grasshoppers 2 - 5 AZ Alkmaar
68' Braga 3 - 0 Liberec
UEFA Cup - Group D
FT SC Heerenveen 0 - 2 OB Odense
FT Lens 3 - 1 Osasuna
UEFA Cup - Group E
FT Nancy 2 - 1 Wisla Krakow
FT Blackburn R. 3 - 0 Basel
UEFA Cup - Group F
FT Zulte-Waregem 3 - 1 Sparta Prague
FT Ajax Amsterdam 3 - 0 Austria Vienna
UEFA Cup - Group G
FT Hapoel Tel Aviv 2 - 2 Rapid Bucuresti
FT Mlada Boleslav 0 - 1 Panathinaikos
UEFA Cup - Group H
FT Palermo 0 - 1 Newcastle U.
FT Celta de Vigo 1 - 1 Eintracht Frankfurt
FT Partizan Belgrade 1 - 1 Livorno
FT Rangers 2 - 0 Maccabi Haifa
UEFA Cup - Group B
FT Dinamo Bucuresti 2 - 1 Besiktas
FT Tottenham H. 3 - 1 Club Brugge
UEFA Cup - Group C
FT Grasshoppers 2 - 5 AZ Alkmaar
68' Braga 3 - 0 Liberec
UEFA Cup - Group D
FT SC Heerenveen 0 - 2 OB Odense
FT Lens 3 - 1 Osasuna
UEFA Cup - Group E
FT Nancy 2 - 1 Wisla Krakow
FT Blackburn R. 3 - 0 Basel
UEFA Cup - Group F
FT Zulte-Waregem 3 - 1 Sparta Prague
FT Ajax Amsterdam 3 - 0 Austria Vienna
UEFA Cup - Group G
FT Hapoel Tel Aviv 2 - 2 Rapid Bucuresti
FT Mlada Boleslav 0 - 1 Panathinaikos
UEFA Cup - Group H
FT Palermo 0 - 1 Newcastle U.
FT Celta de Vigo 1 - 1 Eintracht Frankfurt
- Giacomo Puccini
Het was opnieuw zeer armoedig wat de friezen lieten zien. SC Heerenveen lijkt me wel zo'n club die een trainer netjes tot het einde van het seizoen laat zitten maar het zou me verbazen als ze niet al voorzichtig aan het rond kijken zijn welke trainers er volgend jaar beschikbaar zijn...
klusje voor Blind? :hypocrite:
Ajax!
-
Waarom staat die Friend in godesnaam in het veld? Ongeloflijk wat een slechte voetballer is dat zeg. Hielp een paar 100% kansen om zeep. Niet dat Heerenveen verdiende te scoren, maar toch...Giacomo Puccini schreef:Het was opnieuw zeer armoedig wat de friezen lieten zien. SC Heerenveen lijkt me wel zo'n club die een trainer netjes tot het einde van het seizoen laat zitten maar het zou me verbazen als ze niet al voorzichtig aan het rond kijken zijn welke trainers er volgend jaar beschikbaar zijn...
Van de regen in de drup! :aai:Giacomo Puccini schreef:Het was opnieuw zeer armoedig wat de friezen lieten zien. SC Heerenveen lijkt me wel zo'n club die een trainer netjes tot het einde van het seizoen laat zitten maar het zou me verbazen als ze niet al voorzichtig aan het rond kijken zijn welke trainers er volgend jaar beschikbaar zijn...
Heerenveen heeft een jaar minder goed gescout. Friend of Huntelaar, dat scheelt nogal.
Het stinkt aan alle kanten!
Tja, jammer dat hij al door een buitenlandse subtopper weggeplukt werd toen hij nog in de luiers liep.Peter schreef:En hoe?! Hield 2 ballen die menigeen al had geteld en was verder de grote man bij Newcastle. Dankzij hem gingen ze met 3 punten aan de haal, wat natuurlijk een puik resultaat is.Jinne schreef:Tim Krul houdt de nul bij zijn debuut. :xyxthumbs:
Face your fears and live your dreams, No Fear
- Alaindebanaan
Dan nog steeds is een aanval met Yildirim-Alves-Nilsson zeer acceptabel. Maarja, Friend moet erin...... ;)joey schreef:Van de regen in de drup! :aai:Giacomo Puccini schreef:Het was opnieuw zeer armoedig wat de friezen lieten zien. SC Heerenveen lijkt me wel zo'n club die een trainer netjes tot het einde van het seizoen laat zitten maar het zou me verbazen als ze niet al voorzichtig aan het rond kijken zijn welke trainers er volgend jaar beschikbaar zijn...
Heerenveen heeft een jaar minder goed gescout. Friend of Huntelaar, dat scheelt nogal.
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
Verrek, Feyenoord is ook op TV :xyxthumbs:
Ik dacht al...
Net een enorme kans gemist door Hofs, na een goede pass van Charisteas. Die overigens sterk staat te spelen volgens de commentator.
Heerenveen staat op 1-1, een goede goal van Pranjic waarna Parma binnen no time de gelijkmaker scoorde. En vlak voordat ik hier las dat Feyenoord uitgezonden wordt miste Nilsson een open kans.
Ik dacht al...
Net een enorme kans gemist door Hofs, na een goede pass van Charisteas. Die overigens sterk staat te spelen volgens de commentator.
Heerenveen staat op 1-1, een goede goal van Pranjic waarna Parma binnen no time de gelijkmaker scoorde. En vlak voordat ik hier las dat Feyenoord uitgezonden wordt miste Nilsson een open kans.
Charisteas geeft een goede bal op Hofs, maar die denkt dat ie de nieuwe Bergkamp is. Hoe haal je het in je hoofd, als je zo weinig techniek hebt, om een bal vanaf daar proberen te stiften, terwijl je team een doelpunt erg goed zou kunnen gebruiken.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
- Giacomo Puccini
Ik neem aan dat BR meer inzet toont in de PL. Anders waren ze zo gedegradeerd. ;)Giacomo Puccini schreef:Blackburn speelt veel te defensief, ze laten zich in hun eigen strafschopgebied terugdrukken. Als Feyenoord beter met de kansen was omgegaan had het 2-0 voor gestaan.
Jöhnk, een speler als Charisteas zet je niet een heel seizoen op de bank.
Het stinkt aan alle kanten!