Frankrijk
Moderator: mods
Re: Frankrijk
Zegt toch genoeg dat de twee beste spelers van Milan naar PSG gaan?
Zie Pique, Kompany, Aguero, Rooney niét vertrekken. Serie A stelt weinig voor...
Zie Pique, Kompany, Aguero, Rooney niét vertrekken. Serie A stelt weinig voor...
IK GELOOF!!!!!!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Met geld is alles te koop. Alsof Aguero 5 jaar geleden voor City had gekozen. Nee, dat heeft te maken met pecunia. Niet omdat City de club van z'n dromen is. Iedere voetbalfan speelt liever bij Milan dan bij City.
Raiola brengt Zlatan naar het geld. Hij wil een nieuw contract bij Milan en wil daar dus 15 miljoen verdienen. Kun je vinden dat de Serie A niet veel voorstelt, maar Milan kiest eieren voor z'n geld. Moet ook wel, want financieel staan ze er niet goed voor uit. Aan de andere kant staan clubs als Barcelona, Real en City er nog veel belabberder voor, maar ok.
PSG shopt inderdaad de hele Serie A leeg. Sirigu (3.5), Pastore (40) , Menez (8 plus), Sissoko (8), Motta (10), Lavezzi (30), Silva, Zlatan (totaal 60), Verratti (12). Alleen richting de Serie A heeft PSG dus al 171.5 miljoen gepompt. Sick.
En PSG wil Balzaretti. Van Palermo. Logisch.
Raiola brengt Zlatan naar het geld. Hij wil een nieuw contract bij Milan en wil daar dus 15 miljoen verdienen. Kun je vinden dat de Serie A niet veel voorstelt, maar Milan kiest eieren voor z'n geld. Moet ook wel, want financieel staan ze er niet goed voor uit. Aan de andere kant staan clubs als Barcelona, Real en City er nog veel belabberder voor, maar ok.
PSG shopt inderdaad de hele Serie A leeg. Sirigu (3.5), Pastore (40) , Menez (8 plus), Sissoko (8), Motta (10), Lavezzi (30), Silva, Zlatan (totaal 60), Verratti (12). Alleen richting de Serie A heeft PSG dus al 171.5 miljoen gepompt. Sick.
En PSG wil Balzaretti. Van Palermo. Logisch.

- peter
En PSG is in de race om Kakà te halen.
Ook de PD stelt niets meer voor.

- Jinne
- Site Admin
Voorlopig in pot 4. Wel bovenaan daar dus als een van de clubs met hogere ranking nat gaat dan komen ze in pot 3.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Kaka is reserve. Niemand kan hem betalen. Ze krijgen wel een fantastische aanval.Peter schreef:En PSG is in de race om Kakà te halen.
Zlatan in de spits met daarachter Kaka en Pastore.
IK GELOOF!!!!!!
- peter
En Menez. En Gameiro. 

- Jinne
- Site Admin
Ook een goede bank dus. Is de invloed van Leonardo als TD daar dan zo groot dat ze tot nu toe alleen voor Serie A en Zuid-Amerikanen zijn gegaan?
- peter
Carlo en Leo he. Leonardo regelt inderdaad alles (en koopt dus de halve Serie A leeg).
Die was ik ff vergeten inderdaad.De Dominee schreef:Ze hebben toch ook die Lavezzi?
IK GELOOF!!!!!!
- Jinne
- Site Admin
Het zal wel jammer zijn als door deze aankopen Neeskens Kebano weinig speeltijd krijgt bij PSG dit seizoen. Iemand die vernoemd is naar de andere Johan verdient een mooi podium.
-
Tja... dit heeft weinig meer met voetbal van doen. Frankrijk is absoluut geen voetballand, maar een sjeik heeft besloten dat PSG z'n nieuwe speeltje wordt, dus ineens trekt een contingent aan dure spelers naar Frankrijk. Ik hoop dat die eigenwijze Fransen die club als een baksteen laten vallen, maar dat is ijdele hoop denk ik.
Whitey on the moon.
Ach, nu gaan er weer een paar ton naar Ajax. Prima toch. Laat Sneijder ook maar naar Anzi gaan.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
In ieder geval was het vorig seizoen al mooi dat PSG het in een nek-aan-nek-race om de titel af moest leggen tegen Montpellier. Aan onder meer Olympique Marseille - Montpellier zal weliswaar een luchtje, maar ook dat is daar niets nieuws onder de zon.GangstaRiB schreef:Tja... dit heeft weinig meer met voetbal van doen. Frankrijk is absoluut geen voetballand, maar een sjeik heeft besloten dat PSG z'n nieuwe speeltje wordt, dus ineens trekt een contingent aan dure spelers naar Frankrijk. Ik hoop dat die eigenwijze Fransen die club als een baksteen laten vallen, maar dat is ijdele hoop denk ik.
- Jinne
- Site Admin
De club is nog vrij jong (pas van 1970) en de laatste titel was uit de tijd van Ginola en Weah dus ik denk dat het grote deel van de fans het wel door de vingers ziet. Hebben ze bij Chelsea en Manchester City toch ook gedaan.GangstaRiB schreef:Tja... dit heeft weinig meer met voetbal van doen. Frankrijk is absoluut geen voetballand, maar een sjeik heeft besloten dat PSG z'n nieuwe speeltje wordt, dus ineens trekt een contingent aan dure spelers naar Frankrijk. Ik hoop dat die eigenwijze Fransen die club als een baksteen laten vallen, maar dat is ijdele hoop denk ik.
Als er succes volgt zijn er maar weinig die kritisch blijven hoor.
Wat denk je dat er bij Ajax gebeurd als er morgen een sjeik naar binnen loopt en met geld begint te gooien. Er zullen er in het begin best veel zijn die dat niet zien zitten. Maar wacht maar tot we dan twee jaar later weer in de CL finale staan. Dan wil ik het nog wel eens zien.
Wat denk je dat er bij Ajax gebeurd als er morgen een sjeik naar binnen loopt en met geld begint te gooien. Er zullen er in het begin best veel zijn die dat niet zien zitten. Maar wacht maar tot we dan twee jaar later weer in de CL finale staan. Dan wil ik het nog wel eens zien.
Nil volentibus arduum
-
Engeland is voetbalgek, Frankrijk niet zo.Jinne schreef:De club is nog vrij jong (pas van 1970) en de laatste titel was uit de tijd van Ginola en Weah dus ik denk dat het grote deel van de fans het wel door de vingers ziet. Hebben ze bij Chelsea en Manchester City toch ook gedaan.GangstaRiB schreef:Tja... dit heeft weinig meer met voetbal van doen. Frankrijk is absoluut geen voetballand, maar een sjeik heeft besloten dat PSG z'n nieuwe speeltje wordt, dus ineens trekt een contingent aan dure spelers naar Frankrijk. Ik hoop dat die eigenwijze Fransen die club als een baksteen laten vallen, maar dat is ijdele hoop denk ik.
Whitey on the moon.
Ik hoop dat ze mee gaan doen om de prijzen, net als City et al. Iedere keer kijken naar Barca, Real, Man Utd en Milan gaat wat vervelen. Bovendien ben ik geen supporter van die club. Dan zou het mij wel wat uitmaken hoe ze een team samenstellen.
- peter
Als die sjeiks zorgen er in ieder geval voor dat de Italiaanse clubs weer wat adem krijgen. Kijk naar Kolarov (23 miljoen), Balotelli (30 miljoen) en het hele lijstje van PSG.
- peter
Lucas van Sao Paolo naar PSG in Januari 2013. Gaat slechts om een bedrag van 43 miljoen. Het talent tekent tot 2017.
Ze gaan met deze transfer dik door de 200 miljoen grens aan aankopen (vorig jaar en dit jaar).
Ze gaan met deze transfer dik door de 200 miljoen grens aan aankopen (vorig jaar en dit jaar).
-
Tsja.. die olie-dollars branden in de zak natuurlijk.Peter schreef:Lucas van Sao Paolo naar PSG in Januari 2013. Gaat slechts om een bedrag van 43 miljoen. Het talent tekent tot 2017.
Whitey on the moon.
Is geen gein meer aan.