Champions League
Moderator: mods
Re: Champions League 2009-2010
Koeman doet zijn naam als afbraakcoach weer eer aan. Het leek nergens op tegen een ZEER zwakke tegenstander.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Wij hadden gewonnen in Pireaus!
(Lekker makkelijk om dat nu te zeggen, en lekker dom als we morgen van Timisoara verliezen)
(Lekker makkelijk om dat nu te zeggen, en lekker dom als we morgen van Timisoara verliezen)
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Indekkertje ...Thijs schreef:Wij hadden gewonnen in Pireaus!

Blij met de punten ...
als we niet van timizowatta winnen dan eet ik mijn afgeknipte teennagels op!
Timizowatta kegelde Sjachtjor Donjetsk anders wel uit de VCL.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Daarom houd ik dit topic in de gaten voor foto's.
Al betwijfel ik of ik het wel wil zien.

Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Waren ze lekker?WP_LeGeNd schreef:als we niet van timizowatta winnen dan eet ik mijn afgeknipte teennagels op!

Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
mn grote teennagel was wat taai maar de rest was te doen...
www.sportwereld.nlOude wond zit diep bij Van Gaal
MÜNCHEN - Louis van Gaal kan zich woensdag met Bayern München revancheren tegen Juventus. Op de website van de Duitse club zegt de trainer dat hij nog niet is vergeten dat de club uit Turijn in 1996 de Champions League won ten koste van zijn Ajax.
Juventus was destijds in de strafschoppenserie in Rome met 5-3 te sterk. De Amsterdammers slaagden er daardoor niet in de eindzege van 1995 met succes te verdedigen.
Bayern treedt in de Champions League-wedstrijd tegen Juve wederom aan zonder spits Luca Toni. ,,Onze Italiaanse vriend Toni is er niet bij. Een speler moet 100 procent fit zijn'', sprak de oud-coach van AZ streng. Franck Ribery en Arjen Robben hielden lichte blessures over aan de topper tegen HSV van afgelopen weekeinde, maar zijn fit genoeg om woensdag aan de aftrap te verschijnen. Robben spreekt van 'een grote test' voor de nummer zeven van de Bundesliga.
'Robbery', zoals het duo Robben en Ribery liefkozend wordt genoemd, moet Bayern langs het Juventus van Diego leiden. De Braziliaan is meteen na zijn komst van Werder Bremen een belangrijke speler bij de ongeslagen nummer twee van de Italiaanse competitie. Diego kan woensdag zijn Europese debuut maken voor de 'Oude Dame'. In de eerste Champions League-wedstrijd tegen Bordeaux (1-1) ontbrak hij wegens een hamstringblessure.
Bayern startte de Europese campagne met een overtuigende 0-3-overwinning bij Maccabi Haifa. De ploeg van Edson Braafheid en Mark van Bommel kreeg zaterdag echter een domper te verwerken in de Duitse competitie. Hamburger SV was in eigen huis met 1-0 te sterk voor de ploeg uit München. ,,Een nederlaag heeft altijd een negatieve invloed. Maar woensdag staan we er weer en kunnen we van Juventus winnen'', besloot Van Gaal zelfverzekerd.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
Zlatan is weer een plaag voor de defensie van de tegenstander, dit maal Kiev.
Wat een voetballer. Zo ongelooflijk balvast en sterk.
Whitey on the moon.
-
Fiorentina - Liverpool: 2-0!
Fiorentina oppermachtig.
Fiorentina oppermachtig.
Whitey on the moon.
Internazionale komt goed weg
door Van onze Telesportredactie
In groep F van de Champions League heeft Rubin Kazan dinsdagavond voor een verrassing gezorgd. De Russen speelden in eigen huis gelijk tegen Internazionale: 1-1. Alejandro Dominguez opende al in de elfde minuut de score voor Kazan. De Italiaanse landskampioen, dat zonder de geblesseerde Wesley Sneijder speelde, had vervolgens geluk dat Cesar Navas voor een leeg doel over kopte. Dejan Stankovic knikte namens Internazionale in de 28e minuut wel raak.
Alejandro Dominguez (links) van Rubin Kazan in duel met Walter Samuel van Inter Milan.
Foto: EPA
Internazionale wacht na twee wedstrijden in de Champions League nog steeds op een zege. Eerder speelden de Italianen gelijk tegen FC Barcelona (0-0).
Blij met de punten ...
- Daily Blind
Waar kijk je deze wedstrijd?GangstaRiB schreef:Zlatan is weer een plaag voor de defensie van de tegenstander, dit maal Kiev.
-
Sport 1Zlatan Son of God schreef:Waar kijk je deze wedstrijd?GangstaRiB schreef:Zlatan is weer een plaag voor de defensie van de tegenstander, dit maal Kiev.
Whitey on the moon.
Fiorentina op 2-0 tegen Liverpool. 2x Jovetic. Zou die zijn belofte gaan inlossen?
Vond hem, de keren dat ik hem zag, niet zo geweldig, maar is nog wel erg jong.
- Daily Blind
Tijd om Sport 1 aan te schaffen, want nog 4 wedstrijden AZ trek ik niet.GangstaRiB schreef:Sport 1Zlatan Son of God schreef:Waar kijk je deze wedstrijd?GangstaRiB schreef:Zlatan is weer een plaag voor de defensie van de tegenstander, dit maal Kiev.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Jovetic is de revelatie van dit seizoen, tot nu toe (in de Serie A). En nu dus ook Europees.Justin schreef:Fiorentina op 2-0 tegen Liverpool. 2x Jovetic. Zou die zijn belofte gaan inlossen?
Zijn goals zijn niet heel bijzonder hoor. Dominguez! Dat was pas een doelpunt!!
Viel het iemand ook op dat MvB steeds maar bleef herhalen dat Cruijff echt geweldig was?
Viel het iemand ook op dat MvB steeds maar bleef herhalen dat Cruijff echt geweldig was?
IK GELOOF!!!!!!
Zei hij dat? Daar is hij dan een beetje laat achter, haha.
In welk verband zei het dat?
Hoe deed Van Basten het? Leek het ergens op?
Het stinkt aan alle kanten!
Mwah, had het gevoel die Kieft zich aan hem zat te ergeren .. verder wordt ik niet warm van MVB zijn kijk op voetbal ..joey schreef:Zei hij dat? Daar is hij dan een beetje laat achter, haha.
Blij met de punten ...
Maak je geen zorgen hoor, Jovetic ontwikkelt zich uitstekend. Dat druistige in zijn spel wordt minder en minder, met name vorig seizoen vond ik 'm als een warhoofd overkomen, te gehaast en onbeheerst.Justin schreef:Fiorentina op 2-0 tegen Liverpool. 2x Jovetic. Zou die zijn belofte gaan inlossen?
Gaat een absolute topspeler worden.
Interviewer: Frank, you have long hair. Does that make you a woman?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?
Afgelopen maandag bij VI werd trouwens gemeld dat van Basten op zoek is naar een club
I think I lost my fucking headache
En als ik het me goed herinner werd AC Milan met hem in verband gebracht, mocht Leonardo voortijdig (moeten) vertrekken. Het was natuurlijk VI, maar toch.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
Nee die Kieft is lekker.... Man man wat een dooie.999 schreef:Mwah, had het gevoel die Kieft zich aan hem zat te ergeren .. verder wordt ik niet warm van MVB zijn kijk op voetbal ..joey schreef:Zei hij dat? Daar is hij dan een beetje laat achter, haha.
Iedere keer als hem wat gevraagd wordt is het eerst 10 keer: "mjah mjah mja mjah, mjah, mjah"
God wat irritant.
Whitey on the moon.