Spanje
Moderator: mods
Gago is heel goed. Maar nog niet om het middenveld te rulen van Real Madrid. Hij komt er wel maar heeft tijd nodig. Higuain ben ik wat minder zeker van.
Diego is een topvoetballer maar je moet wel het team op hem afstemmen. Vond hem op de Copa matig.
Ik vond Metzelder matig maar Casillas.....had misschien wat zekerder kunnen reageren!
En Ramos moet in het centrum. Die is over 3 jaar aanvoerder en speelt daar de rest van zijn leven!
Diego is een topvoetballer maar je moet wel het team op hem afstemmen. Vond hem op de Copa matig.
Ik vond Metzelder matig maar Casillas.....had misschien wat zekerder kunnen reageren!
En Ramos moet in het centrum. Die is over 3 jaar aanvoerder en speelt daar de rest van zijn leven!
IK GELOOF!!!!!!
Ramos maakt als velugelback wel vaak gebruik van zijn toch prachtige strakke voorzet.
Verder vond ik Sneijder gewoon goed spelen. Van Nistelrooy was gisteren niet zo scherp als normaal, anders had Sneijder nog een assistje of twee op zijn naam kunnen schrijven.
Gago is een leuke spelertje, hij komt er wel, maar is nu een redelijke speler, niet meer dan dat. Lijdt nog veel te veel balverlies voor zijn positie.
En Sneijder had gisteren bij die ene kans gewoon zelf moeten schieten. Hij twijfelde toch erg lang en leverde uiteindelijk een half schot richting de zijlijn. Ben ik niet van hem gewend.
Verder vond ik Sneijder gewoon goed spelen. Van Nistelrooy was gisteren niet zo scherp als normaal, anders had Sneijder nog een assistje of twee op zijn naam kunnen schrijven.
Gago is een leuke spelertje, hij komt er wel, maar is nu een redelijke speler, niet meer dan dat. Lijdt nog veel te veel balverlies voor zijn positie.
En Sneijder had gisteren bij die ene kans gewoon zelf moeten schieten. Hij twijfelde toch erg lang en leverde uiteindelijk een half schot richting de zijlijn. Ben ik niet van hem gewend.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Twijfel je daar aan, dan?Rishi schreef:Ja, gelukkig gaat Huntelaar nu meer goals maken voor ons!
Jöhnk en ik zijn het hier al een tijdje over oneens, maar Ramos kan voor Real worden wat Puyol voor Barcelona is. En dan acht ik Ramos nog beter. Een echte krijger, die ongetwijfeld ooit de aanvoerder van Real Madrid wordt.Real Ajax schreef:Wat je tegenwoordig toch leest.Jöhnk schreef:Ramos vind ik sowieso een prullenspeler. Dan was Salgado nog beter.Ramos speelt de komende 8 jaar sowieso bij Real, die staat echt boven elke discussie.
(je kan je alleen afvragen of hij beter als centrale verdediger dan als vleugelverdediger rendeneert.)
Higuain is een behoorlijk complete aanvaller die een prima duo met RvN zou kunnen vormen, maar een absoluut doetje. Hij zou een mooi voorbeeld aan de Raul van de laatste jaren kunnen nemen, om te zien hoe het niet moet.
Daar zou iedereen een voorbeeld aan moeten nemen.Thomas schreef: Higuain is een behoorlijk complete aanvaller die een prima duo met RvN zou kunnen vormen, maar een absoluut doetje. Hij zou een mooi voorbeeld aan de Raul van de laatste jaren kunnen nemen, om te zien hoe het niet moet.

Ik had liever Sneijder erbij gehad en dat hij de goals erbij zou makenThomas schreef:Rishi schreef:Ja, gelukkig gaat Huntelaar nu meer goals maken voor ons!
Twijfel je daar aan, dan?
Jöhnk en ik zijn het hier al een tijdje over oneens, maar Ramos kan voor Real worden wat Puyol voor Barcelona is. En dan acht ik Ramos nog beter. Een echte krijger, die ongetwijfeld ooit de aanvoerder van Real Madrid wordt.Real Ajax schreef:Wat je tegenwoordig toch leest.Jöhnk schreef:Ramos vind ik sowieso een prullenspeler. Dan was Salgado nog beter.Ramos speelt de komende 8 jaar sowieso bij Real, die staat echt boven elke discussie.
(je kan je alleen afvragen of hij beter als centrale verdediger dan als vleugelverdediger rendeneert.)
Higuain is een behoorlijk complete aanvaller die een prima duo met RvN zou kunnen vormen, maar een absoluut doetje. Hij zou een mooi voorbeeld aan de Raul van de laatste jaren kunnen nemen, om te zien hoe het niet moet.
IK GELOOF!!!!!!
Meen je dit nou ?Real Ajax schreef:Raul lijkt wel een Playmobil mannetje tegenwoordig, zo houterig allemaal. Higuain ben ik van gecharmeerd, lekker stoïcijns, fijne techniek, zou idd gewoon achter RNV moeten spelen. Maar ja, voordat je De Legende daar kwijt bent...
Raul lijkt juist weer helemaal opgeleefd dit seizoen ! Raul en VN zijn dit seizoen een gouden duo

Dat zou natuurlijk heel goed kunnen. Het was al te zien tijdens Barcelona-Lyon (3-0, zitten ook prachtaanvallen bij, Rishi) en nu vanavond ook tegen Sevilla (2-1 winst). In principe is Barcelona er ook op iedere positie alleen maar sterker op geworden, maar het heeft te maken met een ongekend luxe-probleem. Nog veel erger dan het Galactico-elftal van Real Madrid, omdat de bank van dit Barcelona een stuk sterker is en ik dit team wel in staat acht (veel) prijzen te winnen. Het luxeprobleem van Barcelona ligt hem vooral in het aantal topaanvallers en geweldige aanvallende talenten: Ronaldinho, Eto'o, Henry, Messi, Giovani en Krkic. Die zijn nooit allemaal op lange termijn tevreden te houden, tenzij de trainer de balans uit het oog verliest. Een heel moeilijk te managen situatie en ik denk dat het Barcelona iets te vaak zal opbreken tegen de minder grote tegenstanders. Ik verwacht dus een kampioenschap voor het Real Madrid van Schuster. Eentje met mooier voetbal en meer punten.Real Ajax schreef:Barcelona komt trouwens vanzelf wel weer op stoom
Als ik een gokje mag wagen: volgens mij ligt het aan de situatie met Ronaldinho. Dinho presteert weer niet op z'n maximale kunnen, terwijl Messi zowat iedere minuut die hij krijgt aangrijpt om te tonen dat het zijn lot is om de beste van de wereld te worden. Bij de 2-0 van Barcelona tegen Lyon zag je Rijkaard als eerste naar de eerder gewisselde Ronaldinho lopen om hem een hand te geven. Alsof hij die situatie vooraf in z'n hoofd had afgespeeld en op die manier probeerde zijn gekrenkte vedette in toom te houden. Vandaag tegen Sevilla stond Ronaldinho er echter van begin af aan naast en begon Rijkaard met Henry in de spits en Iñiesta (ja, die heeft Barça ook nog) en Messi in de aanval en Deco, Xavi en Yaya op het middenveld.Real Ajax schreef:al ziet Rijkaard er toch een beetje verloren uit de laatste tijd. Of ligt dat aan mij?
Een Ronaldinho op tachtig procent van z'n kunnen behoort nog altijd tot de aller besten van de wereld, maar bij Barcelona is niet altijd plek voor hem. Dat hadden ze een in de beginjaren over Figo bij Real Madrid moeten zeggen.
Even mezelf corrigeren: Ronaldinho moest de wedstrijd tegen Sevilla missen vanwege een blessure.
voetbalzone.nlRijkaard: 'Mooi gebaar van Messi'
Na een redelijke eerste helft wist Barcelona pas laat in het tweede bedrijf afstand te nemen van Sevilla. Dankzij een weergaloze Lionel Messi bleven de drie punten in het Camp Nou, dat haar vijftigste verjaardag vierde.
De Argentijn droeg zijn doelpunten op aan Ronaldinho, die momenteel in Catalonië onder vuur ligt en op het laatste moment moest afhaken met een spierblessure. Trainer Frank Rijkaard feliciteerde zijn aanvaller na afloop met zijn doelpunten en het gebaar richting zijn ploeggenoot. “Een mooi gebaar van Lionel. Het is niet altijd even makkelijk om na het maken van een doelpunt in een belangrijke wedstrijd het hoofd koel te houden en aan een ploeggenoot te denken.”
“Hij speelde op een hoog, zeer hoog niveau. We hebben verdiend gewonnen. Bovendien ook nog van een directe concurrent. Ik ga de overwinning niet vergelijken met die tegen Olympique Lyon. Dat is niet mijn stijl”, vervolgde Rijkaard, die wederom herhaalde dat een zogenaamd nachtelijk uitje van Ronaldinho niet de reden was van zijn afwezigheid.
Ook Yaya Touré kreeg een compliment van de Amsterdammer. De Ivoriaan maakte op het middenveld een zeer sterke indruk. “Yaya is een speler met een groot tactisch inzicht. Hij was continu aanwezig en heeft de aanvallende intenties van Sevilla vanaf het middenveld in de kiem gesmoord.”
-
- AT Toto winner 15/16
Bidden Generaal.
Edit: 1-1 gebleven, toch jammer van die 360 euri.
Edit: 1-1 gebleven, toch jammer van die 360 euri.
Laatst gewijzigd door brigade zuid op zo sep 23, 2007 9:50 pm, 1 keer totaal gewijzigd.