Champions League
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: Champions League
Ik zat dus via livestream naar de loting te kijken en voordat die gozer de naam van RM gezegd heeft en het briefje helemaal uitgevouwen heeft zie je onder de livestream al RM ingevuld worden naast die van MC. Nu kan je zeggen dat die stream achterloopt maar bij de tweede wedstrijd verscheen het bordje BM pas nadat het papiertje uitgevouwen was en de naam gezegd was.
Bij de EC hetzelfde, die Oostblokkers stonden er al op voordat het papiertje uitgevouwen was en bij de rest niet.
Het is een grote doorgestoken bende, we weten het, we kijken ernaar maar blijkbaar boeit het niet, het zij zo.
Bij de EC hetzelfde, die Oostblokkers stonden er al op voordat het papiertje uitgevouwen was en bij de rest niet.
Het is een grote doorgestoken bende, we weten het, we kijken ernaar maar blijkbaar boeit het niet, het zij zo.
YNWA
Hmmz jammer. De enige ploeg die Real kan ontmantelen over twee wedstrijden voor de finale is Atletico.
Want finales zijn wedstrijden op zich...

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Bayern toch ook wel?beelzebub schreef:Hmmz jammer. De enige ploeg die Real kan ontmantelen over twee wedstrijden voor de finale is Atletico.
IK GELOOF!!!!!!
Oh amateurisme is cult hoor bij lotingen.Lionel schreef:Zo amateuristisch zullen ze vast zijn ja

Jij bent geloof ik net aan een paar te jong om live dat ene lekkere wijf te hebben gezien dat een paar keer 'au' riep toen bij die editie met de warme en koude balletjes.

Zeker. Messi voetballer van 2015 was al enkele weken van tevoren bekend. Net als de voetbalster van het jaar.Lionel schreef:Zo amateuristisch zullen ze vast zijn ja
Het was vrij logisch. Maar het stond niet zwart op wit. Er kon gewoon op gegokt worden. En als die het niet zeker weten dan is het ook niet zeker hoor.wimpey schreef:Zeker. Messi voetballer van 2015 was al enkele weken van tevoren bekend. Net als de voetbalster van het jaar.Lionel schreef:Zo amateuristisch zullen ze vast zijn ja
IK GELOOF!!!!!!
Real zonder Ronaldo.
Bale to shine?
Bale to shine?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
De Bruyne deed er verstandig aan om niet af te wachten tot die tackle van Pepe hem vol raakte.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Ja? Wat is er dan zo veranderd aan het Bayern van voorgaande jaren dat hopeloos afging tegen de echte topclubs?Lionel schreef:Bayern toch ook wel?beelzebub schreef:Hmmz jammer. De enige ploeg die Real kan ontmantelen over twee wedstrijden voor de finale is Atletico.
Wollt ihr den totalen Mensch?
-
Ik vond er weinig aan, Citeh - Real. En uit het aantal reacties hier op die wedstrijd, heb ik het idee dat dit niet alleen voor mij geldt.
Ik vond The Godfather boeiender, en het moet minstens de 5e keer geweest zijn dat ik hem zag.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Heel raar dat Mueller niet begint tegen een verwacht defensief Atletico. Extra middenvelder en Coman met z'n turbo op de flank nu.
Wat. Een. Goal.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Wat een fenomenale goal. Bayern wordt volledig overrompeld tot dusver.
-
Denk dat Pep het veld breed wilde houden. Hij kan liever een extra verdediger opstellen hahawimpey schreef:Heel raar dat Mueller niet begint tegen een verwacht defensief Atletico. Extra middenvelder en Coman met z'n turbo op de flank nu.
IK GELOOF!!!!!!
-
Atletico is trouwens superfit. Ze joegen 90 minuten lang op barca en nu weer tegen Bayern.
Whitey on the moon.
Mooi om te zien hoe. Ze zetten collectief volle bak druk. Dan weer hoog, dan zakken ze weer in. Bij Bayern deugt de passing niet, dan ben je gezien. En je zag bij de goal dat Thiago en Xabi kwetsbaar zijn zonder bal. Rare opstelling van Guardiola. Alleen Vidal vecht a la Atleti.GangstaRiB schreef:Atletico is trouwens superfit. Ze joegen 90 minuten lang op barca en nu weer tegen Bayern.
-
Bayern te statisch he. Je ziet de volgende stations al ff vantevoren aankomen. Buitenspelers staan steeds tegen 2 man. Simeone heeft ze weer perfect geprepareerd. 

Dan kun je deze week je lol op, want vanavond zendt RTL7 deel 2 uit en aanstaande zaterdag deel 3.Duke schreef:Ik vond The Godfather boeiender, en het moet minstens de 5e keer geweest zijn dat ik hem zag.
Bayern dicteert de 2e helft. De slechtste van het veld eraf, Mueller erin.