Duitsland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » za jan 31, 2009 2:26 pm

Het was een leuke wedstrijd om te zien maar het niveau vond ik vrij dramatisch, HSV had in de tweede helft een paar keer kans om de wedstrijd in het slot te gooien maar tjonge wat een gekluns dan af en toe zeg.

wimpey

Bericht door wimpey » za jan 31, 2009 2:47 pm

brigade zuid schreef:Het was een leuke wedstrijd om te zien maar het niveau vond ik vrij dramatisch, HSV had in de tweede helft een paar keer kans om de wedstrijd in het slot te gooien maar tjonge wat een gekluns dan af en toe zeg.
Bayern kreeg via Toni en Klose anders ook enorme kansen. Voor open doel missen die jongens normaal niet... Wat ik niet begreep is waarom die goal van Toni in de 1e helft werd afgekeurd.

HSV deed het prima, ze misten Olic, maar dat losten ze prima op. En de tactische zet van Jol (Pitroipa opstellen om Lahm achterin te houden) werkte prima.

Die Donovan gaat het trouwens ook bij z'n 3e BL-poging niet redden. En Rensing blijft een matige keeper. Dat zag je bij het doelpunt.

joey
Erelid

Bericht door joey » za jan 31, 2009 3:27 pm

brigade zuid schreef:Het was een leuke wedstrijd om te zien maar het niveau vond ik vrij dramatisch, HSV had in de tweede helft een paar keer kans om de wedstrijd in het slot te gooien maar tjonge wat een gekluns dan af en toe zeg.
Ze hebben Nigel de Jong niet meer, hè? :hypocrite.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » za jan 31, 2009 10:47 pm

wimpey schreef:
LucaS schreef:toch knap dat ons clubje daar heeft gewonnen
Zeker. Thuis is die ploeg ijzersterk.
Ik vond ze eerlijk gezegd dramatisch. Maar goed, Nigel de Jong was er toen niet bij. :wink.gif:

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » zo feb 01, 2009 10:15 am

Tegen Bayern was die er ook niet meer bij.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

999

Bericht door 999 » ma feb 02, 2009 8:40 am

Sinouh naar HSV

HAMBURG, maandag
Khalid Sinouh (33) maakt het seizoen af bij HSV. De oudkeeper van onder meer Heerenveen, RKC en AZ wordt in Hamburg herenigd met Martin Jol, met wie hij in Waalwijk samenwerkte. „Khalid moet alleen nog worden gekeurd”, laat zijn broer en zaakwaarnemer Mo weten. „Na de degradatie met Kasimpasa in Turkije heeft Khalid aan het begin van dit seizoen zijn contract afgekocht en voor zichzelf getraind. Hij kon ook bij Ajax Cape Town tekenen. Maar de Bundesliga is helemaal geweldig.”
Blij met de punten ...

999

Bericht door 999 » ma feb 02, 2009 8:45 am

HSV wil ook Van Bommel

HAMBURG, maandag
Hamburger SV heeft zich gemeld voor Mark van Bommel. De middenvelder van Bayern München heeft een aflopend contract en kan in Beieren voor 1 jaar bijtekenen. De international heeft dit voorstel, net als het aanbod van HSV, in beraad. Ook bij PSV ligt er een meerjarig contract voor hem klaar.
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » ma feb 02, 2009 10:14 am

999 schreef:
Sinouh naar HSV

HAMBURG, maandag
Khalid Sinouh (33) maakt het seizoen af bij HSV. De oudkeeper van onder meer Heerenveen, RKC en AZ wordt in Hamburg herenigd met Martin Jol, met wie hij in Waalwijk samenwerkte. „Khalid moet alleen nog worden gekeurd”, laat zijn broer en zaakwaarnemer Mo weten. „Na de degradatie met Kasimpasa in Turkije heeft Khalid aan het begin van dit seizoen zijn contract afgekocht en voor zichzelf getraind. Hij kon ook bij Ajax Cape Town tekenen. Maar de Bundesliga is helemaal geweldig.”
Sinouh, die dro**********? :smallgrin.gif:

Wat heeft díe in de BL te zoeken???
Het stinkt aan alle kanten!

wimpey

Bericht door wimpey » ma feb 02, 2009 9:59 pm

HSV ging helemaal los. Halen op een dag Streit, Sinouh, Gravgaard en Tavares.

Toni Kroos gaat op huurbasis naar Bayer 04 en Hoffenheim haalde Frederico van Flamengo. Misschien kent voorheen/Thomas die jongen...

Oh ja, Charisteas ook naar Leverkusen.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » za feb 14, 2009 5:16 pm

Bochum, de nummer voorlaatst, heeft met 2-1 gewonnen van S04. Ik moet nog maar zien of die Rutten het daar lang weet vol te houden. Dit kan wel eens één van zijn laatste potjes zijn, hoor.

Hoeladans

Bericht door Hoeladans » za feb 14, 2009 5:32 pm

En Hertha wint met 2-1 van Bayern(2 goals van Voronin) en pakt daarmee de koppositie.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » za feb 14, 2009 5:48 pm

Erg leuk, mooie club.

De fabrieksploeg Bayer Leverkusen maakt op mij de beste indruk. Helaas.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » za feb 14, 2009 6:57 pm

Hoezo helaas? Ik heb nog niet veel van ze gezien maar de laatste jaren hebben ze vaak mooi aantrekkelijk voetbal gespeeld.

Hoeladans

Bericht door Hoeladans » za feb 14, 2009 7:29 pm

Uiteindelijk wordt Bayern gewoon kampioen hoor.

Hebben natuurlijk ook veruit het beste materiaal.

wimpey

Bericht door wimpey » zo feb 15, 2009 10:27 am

Hoeladans schreef:Uiteindelijk wordt Bayern gewoon kampioen hoor.
Ze hebben een slechte keeper, een slechte rechtsback en een slechte trainer. Maar Ribery, Toni en Klose maken FCB idd gewoon kampioen. Maar de CL wordt weer niets...
Zeker. Ook in de breedte. Podolski zit niet eens meer op de bank. Ze hebben Oddo, Borowski, van Buyten, Donovan en Ottl achter de hand. Luxe. Maar toch vind ik het teleurstellend wat ze laten zien: alles draait om Ribery. Die was gister en in Hamburg onzichtbaar en dan stokt het.

Leverkusen en Hoffenheim spelen gewoon beter voetbal... Tranquillo Barnetta is echt klaar voor een eliteclub, geweldige speler.

VFB is de laatste tijd ook lekker bezig, maar liet het gister volledig liggen. :666.gif:

En voor Rutten wordt het steeds moeilijker. Ik denk niet dat ie vliegt, de manager (Müller) is eerst aan de beurt. Rutten heeft een verzadigde selectie en een middenveld dat amper dreiging naar het doel heeft. Qua goals is Schalke afhankelijk van Kuranyi, enough said...

Lionel

Bericht door Lionel » zo feb 15, 2009 8:17 pm

Die Barnetta kon naar Real dacht ik toch? Zoiets stond laatst in de VI.
IK GELOOF!!!!!!

999

Bericht door 999 » ma feb 16, 2009 3:51 pm

Jol lonkt naar Van der Vaart
HAMBURG - Trainer Martin Jol van Hamburger SV staat open voor een terugkeer van Rafael van der Vaart. De Nederlandse international vertrok recentelijk van HSV naar Real Madrid.

Daar komt hij weinig aan spelen toe. Jol: „Ik betreur dat ten zeerste. Graag zou ik zien dat hij weer bij ons komt spelen. Als Rafael de beslissing neemt terug te keren naar Duitsland, kan het maar om één club gaan: HSV.”

Volgens Jol zijn er goede contacten tussen Van der Vaart en HSV. De club heeft het geld om de middenvelder te kopen, na de megatransfer van Nigel de Jong in de winterstop naar Manchester City.

De afgelopen week was Van der Vaart reserve bij het Nederlands elftal. Bondscoach Bert van Marwijk stelde hem niet op, omdat hij te weinig ritme heeft.

Jol wilde niet reageren op de mogelijke komst van Mark van Bommel naar Hamburg. Hij zei wel dat er op dit moment geen onderhandelingen worden gevoerd met de aanvoerder van Bayern München. PSV zou Van Bommel graag terug zien in Eindhoven.
Blij met de punten ...

Michael_B

Bericht door Michael_B » di feb 17, 2009 10:52 am

Moeten wij niet ff lonken dan?
Face your fears and live your dreams, No Fear

wimpey

Bericht door wimpey » di feb 17, 2009 8:02 pm

De Dominee schreef:Moeten wij niet ff lonken dan?
We hebben er al genoeg die om de haverklap geblesseerd zijn.

999

Bericht door 999 » di feb 17, 2009 8:35 pm

wimpey schreef:
En te dik zijn ..
Blij met de punten ...

wimpey

Bericht door wimpey » di feb 17, 2009 9:02 pm

999 schreef:
wimpey schreef:
En te dik zijn ..
:smallgrin.gif:

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » vr feb 20, 2009 8:54 pm

wimpey schreef:
Hoeladans schreef:Uiteindelijk wordt Bayern gewoon kampioen hoor.
Ze hebben een slechte keeper, een slechte rechtsback en een slechte trainer. Maar Ribery, Toni en Klose maken FCB idd gewoon kampioen. Maar de CL wordt weer niets...
Zeker. Ook in de breedte. Podolski zit niet eens meer op de bank. Ze hebben Oddo, Borowski, van Buyten, Donovan en Ottl achter de hand. Luxe. Maar toch vind ik het teleurstellend wat ze laten zien: alles draait om Ribery. Die was gister en in Hamburg onzichtbaar en dan stokt het.

Leverkusen en Hoffenheim spelen gewoon beter voetbal... Tranquillo Barnetta is echt klaar voor een eliteclub, geweldige speler.

VFB is de laatste tijd ook lekker bezig, maar liet het gister volledig liggen. :666.gif:

En voor Rutten wordt het steeds moeilijker. Ik denk niet dat ie vliegt, de manager (Müller) is eerst aan de beurt. Rutten heeft een verzadigde selectie en een middenveld dat amper dreiging naar het doel heeft. Qua goals is Schalke afhankelijk van Kuranyi, enough said...
Kuranyi maakt zojuist wel een prachtige goal tegen Dortmund. Halve volley ineens genomen.

columbus

Bericht door columbus » vr feb 20, 2009 10:57 pm

Klopt! Was echt een schitterende goal, alleen had de voorzet nooit mogen komen. Maar hij schoot hem opperbest in! Schalke speelde de eerste helft zowiezo goed vond ik. De tweede helft waren de rollen omgedraait. Dortmund was de betere en maakte zeer terecht de 1-1. Schalke heeft een matig middenveld. Verder heb ik Farfan alleen maar ballen in zien leveren. Kurany had nog wel de 2-0 moeten maken maar meer zat er de tweede helft niet in.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » vr feb 20, 2009 11:08 pm

Ik zag die goal van Kuranyi toevallig ook net voorbij komen. Die zat er strak in. Ik moest bij die beelden denken aan het doelpunt van Litmanen tegen Willem II tijdens de laatste wedstrijd in de Meer.
Nil volentibus arduum

wimpey

Bericht door wimpey » zo mar 01, 2009 8:10 pm

Bayern München staat 5e in de Bundesliga. :smallgrin.gif:

Der Klinsi ist ein Wackelkandidat. Ik denk dat Van Bommel het laatst lacht en volgend seizoen gewoon nog bij Bayern speelt omdat Klinsmann dan geen trainer van die club meer zal zijn.

Plaats reactie