Peter schreef:Ik zei het in oktober al. De prijzen worden in april-mei verdeeld. Toen las je nog dat Barcelona iedereen in de pan zou hakken, maar nu valt het toch allemaal tegen. Leuk dat je dan in Oktober perfect voetbal speelt, maar in de belangrijke potjes worden gespeeld, geeft MSN niet thuis en geeft Barcelona in het geheel niet thuis. Bayern zou met grote cijfers in de pan gehakt worden, maar zo ver komt het dus niet eens.
Moet overigens nog maar zien of ze kampioen worden. Ze spelen echt als een natte krant.
Ik zei het vorige de zomer, al had ik het inkakken al in december verwacht.. De Copa America inspanningen van het MSN trio gaat zich nu wreken. Wanneer hebben die voor het laatst echt vakantie gehad? Ik meen 2013. In 2014 was er een WK en in 2015 een Copa America. Komende zomer met het EK zijn ze pas weer uitgerust.

Edit: Nu schijnt Messi weer gespeeld te hebben met een spierblessure. Maar Messi van gisteren was niet zo Messischerp als die van een jaar geleden. Zitten weer een paar kilootjes extra aan.
mei 2015

april 2016