Maar Kudus heeft menigeen in Engeland wel overtuigd. Hij is veel minder momentenvoetballer en volgens sommige analisten de 'signing of the season'. Hij heeft het gewoon heel goed gedaan en consequent een hoog niveau gehaald.Yopii schreef: ↑di mei 21, 2024 8:24 amZijn talent stond ook bij ons buiten kijf, daarover ging de discussie niet. Kudus is een momentenvoetballer en gisteren was zijn moment: volop in de spotlights, dan gaat hij iets leuks doen.Dat is dan weer zo'n moment dat je denkt dat lang niet alles dat er in zit er ook uit is gekomen bij ons.
In de top moet hij wekelijks leveren. Ook lopen daar spelers met net zoveel talent als hij.
Engeland en Schotland
Moderator: mods
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Re: Engeland en Schotland
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
-
Een gemotiveerde Kudus is potentiele wereldtop. Helaas is dat ook de catch: hij is zelden (langdurig) gemotiveerd.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Ik zie WHU nooit, dus over zijn prestaties daar kan ik niet oordelen.
Bij Ajax was hij spectaculair aan de bal, maar lui en ongeïnteresseerd zonder bal.
Bij Ajax was hij spectaculair aan de bal, maar lui en ongeïnteresseerd zonder bal.
Vanmddag leeds vs southhampton voor de premier league
Kijktip
LEEDS LEEDS LEEDS
Kijktip
LEEDS LEEDS LEEDS
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Discussie over MU en EtH graag hier voortzetten: viewtopic.php?f=44&t=12709
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Jinne
- Site Admin
Summerville naar WHU. Dus Bergwijn die kant op lijkt me nu sterk.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Bergwijn is toch al mislukt in de PL?
Hij is dik, lui, niet zo goed en kost een hoop. Welke club is zo gek om ons van hem te verlossen?

Hij is dik, lui, niet zo goed en kost een hoop. Welke club is zo gek om ons van hem te verlossen?
- Liberty
- Contacteer:
Het is eigenlijk jammer dat Bergwijn de eerste weken van de voorbereiding niet bij Ajax was. Ik had wel willen zien hoe Farioli met hem was omgegaan. Of hij hem fit had gekregen. Want een fitte Bergwijn voegt nog wel iets toe. Maar hij begint alweer met een achterstand.
Tijd voor iets nieuws.
HIj zit op het vetste contract, passend bij zijn BMI.
De zandbak is wellicht iets voor hem.
Ik heb hem nooit zo bijzonder gevonden, meer dan rennen en schieten kan hij niet. Dat rennen wordt bovendien minder naarmate hij vetter wordt.

De zandbak is wellicht iets voor hem.
Ik heb hem nooit zo bijzonder gevonden, meer dan rennen en schieten kan hij niet. Dat rennen wordt bovendien minder naarmate hij vetter wordt.
De zandbak is ook niet meer de zandbak van vroeger volgens mij. Daar gaat het niveau - langzaam - omhoog. En dan moet hij gaan rennen in de zon/hitte... Lijkt mij een no go.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Als ik moet kiezen tussen Forbs en Bergwijn, dan kies ik voor de laatste.
Als je moet verkopen heb je dan liever 30m zonder Bergwijn of 20m zonder Forbes?
Ik heb liever 50m met Godts...
Ik heb liever 50m met Godts...
- Monkey Tonk
Het zoveelste zwaktebod van EtH. Nu voor een dubbele transfer van de Ligt and Mazraoui. Zeg dan gewoon dat je Ajax wilt re-creeeren.
Frenkie lukte hem niet. Antony wel. Martinez wel. Onana wel. Hij heeft ook interesse in Brobbey. Kijk eens wat verder dan je neus lang is, Erik. Weet je dan niet dat het geheime recept van het Ajax-succes onder jouw leiding op naam van Tadic en Ziyech kwam?
Arne Slot gaat Ten Hag overvleugelen met Liverpool.
Frenkie lukte hem niet. Antony wel. Martinez wel. Onana wel. Hij heeft ook interesse in Brobbey. Kijk eens wat verder dan je neus lang is, Erik. Weet je dan niet dat het geheime recept van het Ajax-succes onder jouw leiding op naam van Tadic en Ziyech kwam?
Uit MT's Grote Sprookjesboek ...
29 augustus 2018: 'Als Ajax door blijft groeien kunnen ze de CL winnen'.
29 augustus 2018: 'Als Ajax door blijft groeien kunnen ze de CL winnen'.
Normaal gesproken is het dan dus een kwestie van tijd dat EtH zijn eigen gegrave graf dicht pleurt ..
Blij met de punten ...
Slot heeft het makkelijker dan EtH.Monkey Tonk schreef: ↑vr aug 02, 2024 5:19 pmHet zoveelste zwaktebod van EtH. Nu voor een dubbele transfer van de Ligt and Mazraoui. Zeg dan gewoon dat je Ajax wilt re-creeeren.
Ik snap de aankoop of het willen aankopen van die twee wel. Wie wil naar United en wie kunnen zij betalen?
IK GELOOF!!!!!!
Mee eens. Het is zo oncreatief. Daarbij, wat geweest is, is geweest. Nostalgie werkt niet in de topsport.Monkey Tonk schreef: ↑vr aug 02, 2024 5:19 pmHet zoveelste zwaktebod van EtH. Nu voor een dubbele transfer van de Ligt and Mazraoui. Zeg dan gewoon dat je Ajax wilt re-creeeren.
Dit is wel een risico - critici weten waar ze op los kunnen gaan.Ik snap de aankoop of het willen aankopen van die twee wel. Wie wil naar United en wie kunnen zij betalen?
Het zegt natuurlijk wel wat dat Mazraoui het bij Bayern niet heeft kunnen maken: steeds geblesseerd en uiteindelijk niet echt de top. Hoe zal het hem in de PL vergaan? Wat De Ligt betreft, zijn marktwaarde gaat alleen maar achteruit, terwijl hij zijn topjaren nadert. Bij Oranje is hij ook buiten de basis gevallen. Dat valt best tegen, maar wellicht waren onze verwachtingen te hoog.
En daarom is het voor allebei de partijen een goede deal. United is geen wereldtop en die spelers op dit moment ook niet. Maar ze kennen elkaar en dat kan misschien voor alle drie goed uitpakken. Daarbij zijn die twee beter dan de spelers bij United.
IK GELOOF!!!!!!
Ik zie de rugnummers bij City ik vind dat Gallagher font eruit zien alsof Comic sans seriff ik vind het echt oerlelijk en onprofessioneel!
- Jinne
- Site Admin
Ex-Vitessenaar Solanke na één goed seizoen bij Bournemouth gelijk voor 75 miljoen naar de Spurs. 

He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Krankzinnige bedragen toch?
Was hij niet voor 25m gekocht door Bournemouth... Engeland tax he! Akpom zal dus ook 30-40m waard zijn dan.
-
Ik zag vandaag Akpom voor een leeg doel missen en dacht: misschien zoekt Ebbsfleet United F.C. nog een spits?
Een weinig ambitieuze manier van denken voor een club met de pretenties van MU.
Voorlopig is Slot in Engeland de gebraden haan. Waar zal dat toe leiden? ETH gaat zijn derde jaar al in, het móet nu gebeuren.
Hij zal dit jaar in ieder geval een flinke stap in de goede richting moeten zetten. CL kwalificatie lijkt me wel een harde eis bijvoorbeeld.
De Ligt zou zomaar heel goed kunnen uitpakken daar. Maar eerlijk gezegd dacht ik dat bij Juventus en Bayern ook. De realiteit is dat hij sinds zijn vertrek bij Ajax alleen maar minder is gaan presteren. Hoop voor hem dat hij in Engeland wel de weg terug omhoog kan vinden.
De Ligt zou zomaar heel goed kunnen uitpakken daar. Maar eerlijk gezegd dacht ik dat bij Juventus en Bayern ook. De realiteit is dat hij sinds zijn vertrek bij Ajax alleen maar minder is gaan presteren. Hoop voor hem dat hij in Engeland wel de weg terug omhoog kan vinden.
Nil volentibus arduum
Dat is top vier toch?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring