Engeland en Schotland
Moderator: mods
Kun je ophouden met The Creep? De grap is er nu wel af.
www.nos.nlCapello nieuwe bondscoach Engeland
Fabio Capello is de nieuwe bondscoach van Engeland. De Italiaanse trainer tekent volgens de omroep een vierjarig contract bij de Engelse bond.
De FA bevestigde woensdag al in gesprek te zijn met de 61-jarige Capello die eerder coach was van AC Milan, Juventus, AS Roma en Real Madrid. Met die clubs veroverde hij negen nationale titels en won hij een keer de Champions League. Dat was met AC Milan in 1994.
Volgens de BBC maakt de FA nog vandaag officieel dat Capello de vorige maand weggestuurde McClaren opvolgt. Die moest het veld ruimen omdat hij er niet in geslaagd was Engeland naar het EK van 2008 te loodsen.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Als dat je dwars zit, moet je dat zelf maar aan hem vragen.LucaS schreef:Nee. Maak je ook zo'n opmerking als Joey Adriaanse weer eens een enge man noemt?
Ik vind het alleen kinderachtig, dat geldt overigens voor alle naamsverbasteringen.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ik zie nu overigens pas dat hier al een hele discussie over is gevoerd, was me niet bijgebleven. Wel leuk om te zien wie er in die discussie met de combinatie "Blind" en "Scholletje" komt.
Maar goed, als jij je er lekker bij voelt, moet je vooral doorgaan. Ik weet nu in ieder geval de reden.

Maar goed, als jij je er lekker bij voelt, moet je vooral doorgaan. Ik weet nu in ieder geval de reden.

Salvador Dali
Salvador Dali
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Bij City zijn ze ook weer volledig doorgeslagen. Alsof ze daar nog niet genoeg spitsen hebben lopen. De rol van Samaras is nu echt uitgespeeld ook. Wellicht een terugkeer naar Nederland?City haalt Castillo alsnog binnen
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op vrijdag, 14 december om 18:37
Bijna een half jaar na dato krijgt Manchester City alsnog haar zin. Nery Alberto Castillo versterkt op huurbasis de selectie van Sven-Göran Eriksson. De Mexicaanse aanvaller komt over van Shakhtar Donestk, waar hij met aanpassingsproblemen kampte.
Castillo (23) maakte afgelopen zomer een onuitwisbare uitdruk op de Copa América en stond in de belangstelling van vele Europese topclubs. Uiteindelijk won Shakhtar de slag om de Mexicaan, die werkgever Olympiakos Piraeus een slordige twintig miljoen opleverde.
In Donetsk kon de Midden-Amerikaan maar moeizaam aarden. Castillo speelde slechts een handvol wedstrijden, zat voornamelijk op de bank en moest zelf enkele malen op de tribune plaatsnemen. Manchester City, de nummer zes van de Premier League, besloot om Castillo tijdelijk uit zijn lijden te verlossen.
“Beide clubs hebben een akkoord bereikt over een huurovereenkomst voor één jaar”, bevestigde zaakwaarnemer José Luis Padilla vrijdagmiddag aan de Mexicaanse televisie. “Nery wilde weer aan spelen toekomen en dat was bij Shakhtar niet mogelijk.” Volgens de belangenbehartiger heeft City tevens een optie tot koop.
www.voetbalzone.nl
Mooie Super Sunday gistermiddag in Engeland. Vooral Arsenal-Chelsea was ontzettend fel. De ene speler na de ander die het opnam voor een medespeler door middel van een wraakactie. Het koste John Terry een drievoudige voetbreuk en zes weken van het seizoen. Arsenal won uiteindelijk terecht met 1-0. Van Persie viel nog aardig in, maar miste een dot van een kans.
Bij Liverpool-Manchester United zat Van der Sar er een paar keer naast bij hoge ballen en besliste Tevez het duel. Tsja, Wimpey moet flink door het stof vanwege z'n uitspraken over Carlito. De toekomst van Manchester United ziet er in ieder geval geweldig uit met Anderson, Cristiano Ronaldo, Rooney, Tevez, Pique en Nani.
Bij Liverpool-Manchester United zat Van der Sar er een paar keer naast bij hoge ballen en besliste Tevez het duel. Tsja, Wimpey moet flink door het stof vanwege z'n uitspraken over Carlito. De toekomst van Manchester United ziet er in ieder geval geweldig uit met Anderson, Cristiano Ronaldo, Rooney, Tevez, Pique en Nani.