Klopt.wimpey schreef:Liverpool voetbalde enkel de laatste 10 minuten. Als ze dat de laatste 20 minuten hadden gedaan, hadden ze easy gewonnen.
Loopactie van Firmino voorafgaan de 1-1 is natuurlijk echt WO-niveau. Wauw.
Moderator: mods
Klopt.wimpey schreef:Liverpool voetbalde enkel de laatste 10 minuten. Als ze dat de laatste 20 minuten hadden gedaan, hadden ze easy gewonnen.
Bij die club is het al misgegaan toen SAF er nog zat. Die heeft zijn opvolger echt een failliete selectie gegeven hoor. Daarna is de club ingehaald door al de andere teams die ook veel geld kregen waardoor ze in een kleinere vijver konden zwemmen.wimpey schreef:Dat Man U is wel echt bagger. En dan lees ik dat Woodward (managing director) vertelt dat ze het aankoopbeleid nu zo goed hebben geregeld.
En geeft dan als voorbeeld dat ze Blind niet hadden moeten halen, want die mist de 'wow factor'.![]()
Dan denk ik: 1. die club komt er voorlopig niet bovenop. 2. je geeft 5 * zoveel voor Maguire uit als voor Blind, want Maguire heeft de 'wow factor'?
Blind zou met Rashford easy de beste speler van dit team zijn.
https://www.sportbible.com/football/riv ... f-20191021wimpey schreef:Lindelof met overduidelijke overtreding op Origi. Man U scoort uit tegenaanval.
Mane raakt bal licht met arm en scoort daarna. Imo hoort het 0-0 te staan.
Man U beter in 1e helft trouwens. Salah wordt gemist.
Hahahaha wist niet dat hij van het dak was geduwd door Lindelofwimpey schreef:Gedraag je effe. Of zijn die van Baffa soms ook nazi's?
Gewoon de overtreding beoordelen. Misschien kwam ie na die tik wel verkeerd terecht op z'n andere poot.
Het was gewoon een overtreding. Tik van de schoen van Lindelof tegen onderbeen. Wie was de VAR? Sir Alex?999 schreef:Komop Willem, hij kwam niet verkeerd op zijn andere poot terecht ... Liverpool staat terecht bovenaan, maar hebben wel voor het handje om als het niet loopt deze geintjes te proberen .. Dat mag, voetbal is oorlog, maar dan hoeft de scheids daar niet in mee te gaan ..
Het is toch mannen voetbal? Gerechtigheid na de schwalbes vorig jaar en ook dit jaar tegen o.a. Leicester.wimpey schreef:Het was gewoon een overtreding. Tik van de schoen van Lindelof tegen onderbeen. Wie was de VAR? Sir Alex?999 schreef:Komop Willem, hij kwam niet verkeerd op zijn andere poot terecht ... Liverpool staat terecht bovenaan, maar hebben wel voor het handje om als het niet loopt deze geintjes te proberen .. Dat mag, voetbal is oorlog, maar dan hoeft de scheids daar niet in mee te gaan ..
Ook mooi dat er volledig vertrouwen in OGS is.wimpey schreef:Dat Man U is wel echt bagger. En dan lees ik dat Woodward (managing director) vertelt dat ze het aankoopbeleid nu zo goed hebben geregeld.
En geeft dan als voorbeeld dat ze Blind niet hadden moeten halen, want die mist de 'wow factor'.![]()
Dan denk ik: 1. die club komt er voorlopig niet bovenop. 2. je geeft 5 * zoveel voor Maguire uit als voor Blind, want Maguire heeft de 'wow factor'?
Blind zou met Rashford easy de beste speler van dit team zijn.
Echt, jouw benadering van je Baffa en de rest van de voetbalwereld staan haaks op elkaar.Lionel schreef: Het is toch mannen voetbal?
Dan lees je alleen wat je zelf wilt lezen. Ik verafschuw dat geduikel vaak genoeg.wimpey schreef:Echt, jouw benadering van je Baffa en de rest van de voetbalwereld staan haaks op elkaar.Lionel schreef: Het is toch mannen voetbal?
Seamus Coleman heeft het aan de lijve ondervonden. Ierland v Wales, geloof ik...Everton captain Seamus Coleman led a delegation into the #thfc dressing room post-match today to console a distraught Heung-Min Son and told him "It is not your fault, these things happen" following his tackle on Andre Gomes.
Mwah, Gomes had hem even van te voren een elleboog beuk op zijn tanden gegeven.Gomes was trouwens al heel de wedstrijd bezig met van die dingetjes.Waren wel meer gevallen waar de scheidsrechter, in mijn ogen, te slap optrad ..wimpey schreef:Seamus Coleman heeft het aan de lijve ondervonden. Ierland v Wales, geloof ik...Everton captain Seamus Coleman led a delegation into the #thfc dressing room post-match today to console a distraught Heung-Min Son and told him "It is not your fault, these things happen" following his tackle on Andre Gomes.
Son heeft af en toe kortsluiting.
Utrecht toch niet joh?Lionel schreef:Zondag de strijd tussen 2 van de 3 beste teams ter wereld.