Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Re: Engeland en Schotland

Bericht door raymon » zo apr 28, 2019 7:12 pm

Volgens mij is Rishi ook geen fan van die clubs perse maar van het spel dat ze spelen onder een bepaalde trainer.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » zo apr 28, 2019 8:17 pm

Echt bizar die wedstrijd van Leeds :confused.gif:
Een erg onsportieve 1-0 om daarna uit sportiviteit van de coach de gelijkmaker toe te staan waardoor Leeds uiteindelijk niet promoveert. Ben benieuwd of Bielsa nog lang coach zal zijn van Leeds, want ik kan me voorstellen dat zowel bestuur als supporters (en een deel van de spelers) deze geste minder waarderen.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

Lionel

Bericht door Lionel » zo apr 28, 2019 8:36 pm

InnerHarbour schreef:
wimpey schreef:Waarom zou ik naar jouw favo club in Engeland kijken, Rishi?
Zolang ze winnen dan he. Maandenlang niets van hem vernomen over City, I'll wonder why, :blackcat.gif: maar nu de finish in zicht komt en dat ze Liverpool een puntje voorblijven, hop daar is hij weer.

Zelfde patroon gezien bij Atletico en Bayern toen die wonnen, nu ze dat niet meer doen, is Rishi weg. Op het moment dat de arabieren zich terugtrekken of Guardiola Manchester zat is hoor je nooit meer een woord over City van de ultime successupporter. :excited.gif:
Ik had een ban :aai.gif: Waarom weet ik ook niet.

En inderdaad. Het moment dat Mourinho coach wordt van City kijk ik nooit meer naar die club. Maar ik vind het mooi dat Pep 4-2 voor staat tegen Spurs en er niet voor kiest om zijn aanvallers te wisselen en vol te verdedigen. Naïef, maar ik hou van zijn speelstijl.

Ook al vaker gezegd. Ook al het hele jaar gezegd dat Liverpool geen kampioen gaat worden omdat ze te weinig creativiteit hebben. Neemt niet weg dat er een aardige ploeg staat waarbij ik voor het eerst er niet van overtuigd ben dat Barca doorgaat.
IK GELOOF!!!!!!

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » ma apr 29, 2019 5:51 am

Van Dijk speler van het jaar. Wel verdiend. Van de aanvallende genomineerden was er ook niet een speler die er bovenuit stak. Je zou bijna vergeten dat dit pas zijn eerste volledige seizoen is bij Liverpool.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma apr 29, 2019 7:49 am

Ik was PSG en Napoli nog vergeten waar die successupporter een shirtje van heeft. :biggrin.gif:
YNWA

raymon
Contacteer:

Bericht door raymon » ma apr 29, 2019 7:59 am

InnerHarbour schreef:Ik was PSG en Napoli nog vergeten waar die successupporter een shirtje van heeft. :biggrin.gif:
Een ding is zeker, van Liverpool ben je geen succes supporter.

Lionel

Bericht door Lionel » ma apr 29, 2019 8:16 am

InnerHarbour schreef:Ik was PSG en Napoli nog vergeten waar die successupporter een shirtje van heeft. :biggrin.gif:
Want Napoli wint ieder jaar de titel? :aai.gif:
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » ma apr 29, 2019 8:31 am

Lionel schreef: Ook al vaker gezegd. Ook al het hele jaar gezegd dat Liverpool geen kampioen gaat worden omdat ze te weinig creativiteit hebben. Neemt niet weg dat er een aardige ploeg staat waarbij ik voor het eerst er niet van overtuigd ben dat Barca doorgaat.
Een ploeg die er in Rome en Parijs keihard af gaat, kon het tegen Liverpool wel eens heel zwaar krijgen. Want ondanks de aanwezigheid van Messi is Baffa in de eindfase van de CL vaak aangewezen geweest op de hulp van de 12e man.

wimpey

Bericht door wimpey » ma apr 29, 2019 8:38 am

Lionel schreef: Maar ik vind het mooi dat Pep 4-2 voor staat tegen Spurs en er niet voor kiest om zijn aanvallers te wisselen en vol te verdedigen. Naïef, maar ik hou van zijn speelstijl.
De man heeft een ongelimiteerd budget en gaat er in de CL af tegen Monaco, Liverpool en Spurs. Ik denk dat hij simpelweg niet zo'n goede trainer is. Bij Bayern bakte hij er in de CL ook al geen klote van. Bij Baffa had ie Messi en de 12e man, dus dat was niet zijn prestatie.

Ik geef die Ten Hag-wannabe een 5,5. :hypocrite.gif:

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma apr 29, 2019 8:53 am

wimpey schreef:Ik geef die Ten Hag-wannabe een 5,5. :hypocrite.gif:
:drecul.gif:
YNWA

wimpey

Bericht door wimpey » ma apr 29, 2019 9:09 am

InnerHarbour schreef:
wimpey schreef:Ik geef die Ten Hag-wannabe een 5,5. :hypocrite.gif:
:drecul.gif:
En Liverpool moet Baffa pakkie geven.

Lionel

Bericht door Lionel » ma apr 29, 2019 9:23 am

wimpey schreef:
Lionel schreef: Maar ik vind het mooi dat Pep 4-2 voor staat tegen Spurs en er niet voor kiest om zijn aanvallers te wisselen en vol te verdedigen. Naïef, maar ik hou van zijn speelstijl.
De man heeft een ongelimiteerd budget en gaat er in de CL af tegen Monaco, Liverpool en Spurs. Ik denk dat hij simpelweg niet zo'n goede trainer is. Bij Bayern bakte hij er in de CL ook al geen klote van. Bij Baffa had ie Messi en de 12e man, dus dat was niet zijn prestatie.

Ik geef die Ten Hag-wannabe een 5,5. :hypocrite.gif:
In de CL krijgt hij lager dan een 5,5. Een dikke onvoldoende. Ik geniet niet van zijn spel omdat hij jaarlijks de CL wint. Ik geniet van de manier van spelen. Nog steeds overigens.
IK GELOOF!!!!!!

Lionel

Bericht door Lionel » ma apr 29, 2019 9:25 am

wimpey schreef:
Lionel schreef: Ook al vaker gezegd. Ook al het hele jaar gezegd dat Liverpool geen kampioen gaat worden omdat ze te weinig creativiteit hebben. Neemt niet weg dat er een aardige ploeg staat waarbij ik voor het eerst er niet van overtuigd ben dat Barca doorgaat.
Een ploeg die er in Rome en Parijs keihard af gaat, kon het tegen Liverpool wel eens heel zwaar krijgen. Want ondanks de aanwezigheid van Messi is Baffa in de eindfase van de CL vaak aangewezen geweest op de hulp van de 12e man.
Ik denk ook dat ze het zwaar gaan krijgen. Al is Valverde niet zo naïef en is Barca bijna niet om aan te gluren. Wordt een mooie pot voetbal. City heeft laten zien hoe je tegen Liverpool moet spelen. Uit 0 0 en thuis wonnen ze. Zie ik nu ook wel gebeuren. Want zorg ervoor dat Liverpool niks heeft om te pressen en het is ook niet heel veel. Creatiefloos zooitje.
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma apr 29, 2019 9:25 am

En Liverpool moet Baffa pakkie geven.
We gaan het zien of dat lukt wordt The Harrogate Arms voor mij, in de cottage is heen Sky- of BT sport.

Ajax mis ik dinsdagavond, doen jullie wel een beetje je best om een resultaat neer te zetten tegen die griezel die de wedstrijd tegen City liet lopen? Fijn, alvast bedankt.
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma apr 29, 2019 9:30 am

City heeft alleen van Liverpool kunnen winnen met hulp van de 12de man. Kompany toen het nog 0-0 stond schopte de doorgebroken Salah zowat het ziekenhuis in, natuurlijk gaf manchester taylor alleen een geel kaartje ipv rood maar goed, de bias tegen Liverpool is bekend.

Zo op naar Harrogate. :biggthumpup.gif:
YNWA

raymon
Contacteer:

Bericht door raymon » ma apr 29, 2019 9:34 am

InnerHarbour schreef:City heeft alleen van Liverpool kunnen winnen met hulp van de 12de man. Kompany toen het nog 0-0 stond schopte de doorgebroken Salah zowat het ziekenhuis in, natuurlijk gaf manchester taylor alleen een geel kaartje ipv rood maar goed, de bias tegen Liverpool is bekend.

Zo op naar Harrogate. :biggthumpup.gif:
:aai.gif: wil je een zakdoekje?

wimpey

Bericht door wimpey » ma apr 29, 2019 10:05 am

raymon schreef: :aai.gif: wil je een zakdoekje?
Hij heeft wel een punt. Wanneer het zo close is, is het onderlinge duel beslissend.

Kompany kwam met 2 benen vooruit invliegen: da's rood.

Lionel

Bericht door Lionel » ma apr 29, 2019 10:31 am

En Virgil had rood moeten krijgen tegen Napoli. Salah schopte laatst ook een speler van Porto doormidden, tegen Porto.
IK GELOOF!!!!!!

raymon
Contacteer:

Bericht door raymon » ma apr 29, 2019 10:34 am

wimpey schreef:
raymon schreef: :aai.gif: wil je een zakdoekje?
Hij heeft wel een punt. Wanneer het zo close is, is het onderlinge duel beslissend.

Kompany kwam met 2 benen vooruit invliegen: da's rood.
Alsof Liverpool nog nooit bevoordeeld is, kom op zeg :excited.gif:

wimpey

Bericht door wimpey » ma apr 29, 2019 10:38 am

raymon schreef: Alsof Liverpool nog nooit bevoordeeld is, kom op zeg :excited.gif:
Cirkelredenatie.

Anyway, wanneer Liverpool de titel niet pakt, dan ligt het aan Liverpool. Ze hadden een enorme voorsprong.

raymon
Contacteer:

Bericht door raymon » ma apr 29, 2019 10:49 am

wimpey schreef:
raymon schreef: Alsof Liverpool nog nooit bevoordeeld is, kom op zeg :excited.gif:
Cirkelredenatie.

Anyway, wanneer Liverpool de titel niet pakt, dan ligt het aan Liverpool. Ze hadden een enorme voorsprong.
Is toch een feit? Iedere club heeft een hoeveelheid voordeel en nadeel in een seizoen. IH moet niet zo janken. Voor iemand die zo van grote mannen voetbal houdt heeft hij zelf een veels te grote blouse aan.

zeux

Bericht door zeux » ma apr 29, 2019 12:51 pm

wimpey schreef:Wanneer het zo close is, is het onderlinge duel beslissend.
En op andere momenten wordt gezegd: de titel haal je tegen de 'kleintjes'.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

elliquido

Bericht door elliquido » ma apr 29, 2019 3:48 pm

Die gasten uit Eindhoven hebben hoeveel titels op doelsaldo gehad??? :blackcat.gif:
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma apr 29, 2019 4:05 pm

wimpey schreef:
Cirkelredenatie.

De bias tegen de club maar zeker ook de stad Liverpool is algemeen bekend, je zou verwachten van iemand die in de UK woont dat die beter geïnformeerd is en verder komt dan "janken en door een heel seizoen....". Het zal wel komen omdat meneer de moderator de taak van de Gier heeft overgenomen op de momenten dat die er niet is. Soit.

Scheidsrechters worden beïnvloed, zover ze nog niet uit Manchester komen, door de kranten en de pundets. Liverpool is vaak niet populair daar en zo oefenen ook die indirect invloed uit op beslissingen die genomen worden. Als Salah bij voorbeeld een keer een easy penalty krijgt wordt dat uitgebreid bespreken, dagenlang herhaald, op Sky en in de kranten. Als Kane en Ali voor de zoveelste keer diven wordt daar niet of nauwelijks bij stilgestaan. Over Sturling die een actie tegen racisme begonnen is durft men helemaal niets meer te zeggen bang als men is om in de niet pc-hoek te worden gezet die duikt wat hij wil zonder kritiek te krijgen.

Worden wij geen kampioen alleen daardoor, nee hoor Wij hebben het zelf ook verpest maar dat Liverpool anders beoordeeld wordt is en mede daardoor geen kampioen wordt voor mij een vaststaand feit.
YNWA

raymon
Contacteer:

Bericht door raymon » ma apr 29, 2019 4:10 pm

InnerHarbour schreef:
wimpey schreef:
Cirkelredenatie.

De bias tegen de club maar zeker ook de stad Liverpool is algemeen bekend, je zou verwachten van iemand die in de UK woont dat die beter geïnformeerd is en verder komt dan "janken en door een heel seizoen....". Het zal wel komen omdat meneer de moderator de taak van de Gier heeft overgenomen op de momenten dat die er niet is. Soit.

Scheidsrechters worden beïnvloed, zover ze nog niet uit Manchester komen, door de kranten en de pundets. Liverpool is vaak niet populair daar en zo oefenen ook die indirect invloed uit op beslissingen die genomen worden. Als Salah bij voorbeeld een keer een easy penalty krijgt wordt dat uitgebreid bespreken, dagenlang herhaald, op Sky en in de kranten. Als Kane en Ali voor de zoveelste keer diven wordt daar niet of nauwelijks bij stilgestaan. Over Sturling die een actie tegen racisme begonnen is durft men helemaal niets meer te zeggen bang als men is om in de niet pc-hoek te worden gezet die duikt wat hij wil zonder kritiek te krijgen.

Worden wij geen kampioen alleen daardoor, nee hoor Wij hebben het zelf ook verpest maar dat Liverpool anders beoordeeld wordt is en mede daardoor geen kampioen wordt voor mij een vaststaand feit.
Echt je hebt oogkleppen op. Achter iedere boom staat bij jou een stoute scheidsrechter of journalist. Houdt toch op zeg. Calimero gedrag heet dat. Top club onwaardig.

Plaats reactie