Engeland en Schotland
Moderator: mods
- InnerHarbour
-
Re: Engeland en Schotland
Omdat die piloot misschien wel een licentie heeft om ILS te landen, maar als je dat een tijdje niet doet, omdat je eigen vliegtuigje dat niet heeft, wordt je roestig. Net zoals een vrachtwagenchauffeur roestig wordt als hij een jaar alleen maar in een personenauto heeft gereden.Ferry schreef:De Piper PA-46 Malibu kan wel degelijk de beschikking hebben over ILS. En het ILS systeem is hetzelfde voor ieder vliegveld, maar het helpt nauurlijk als je ervaring hebt met ILS patronen voor een bepaald vliegveld.GangstaRiB schreef:Ten eerste is er geen verschil in ILS systemen van vliegvelden. Dus een ILS systeem van Schiphol werkt hetzelfde als die van nantes. Tevens lijkt het me onwaarschijnlijk dat het vliegtuigje waarmee gevlogen werd überhaupt een ILS reciever aan boord had. Dat soort vliegtuigjes mogen alleen op zicht landen. Lijkt me dat iemand dat verkeerd geïnterpreteerd heeft.Ferry schreef:Best wel droevig want de zoekactie naar de piloot is gestaakt. Ik zag dat zijn familie een Gofundme aktie is gestart om te kunnen blijven zoeken naar hem.
Die piloot was trouwens wel een dubieus figuur in deze tragedie, want hij had op Facebook gezet dat zijn kennis van het ILS (Instrument Landing System) van het vliegveld in Nantes een beetje roestig was. Hij schijnt ook geen vergunning te hebben gehad om betalende passagiers te mogen vervoeren, alleen een private license. Hij werkte als een verwarmingsmonteur en DJ in het dagelijkse leven. Vreemd dat ze deze man hebben gekozen om Sala over te vliegen.
Dit was blijkbaar een hobby vlieger. Wel vreemd dat mensen met een dergelijk vliegtuigje een reis willen maken. Slecht weer in het donker is vragen om problemen. Pak lekker een lijnvlucht.
Maar stel dat je gelijk hebt, en er is geen ILS op dat vliegtuigje, waarom zou die piloot dat dan gemeld hebben op zijn facebook account? Daar waren screenshots van namelijk.
Verder met je eens: pak lekker een lijnvlucht :-)
Over voetbal dan maar weer: City is lekker bezig tegen Chelsea. Kampioenschap wordt nog leuk in Engeland.
Om topic. Chelsea is aardig afgedroogd. Na 15 minuten 3-0 en ieder schot op doel was raak. En dan zit Sane op de bank...
Whitey on the moon.
- InnerHarbour
Ja dat Chelsea (6 wedstrijden verloren, 6de plaats) heeft een stuk betere selectie dan Liverpool. 

YNWA
Dat is wat anders dan je in je eerste reaktie zei. Dit zou kunnen natuurlijk.GangstaRiB schreef:Omdat die piloot misschien wel een licentie heeft om ILS te landen, maar als je dat een tijdje niet doet, omdat je eigen vliegtuigje dat niet heeft, wordt je roestig. Net zoals een vrachtwagenchauffeur roestig wordt als hij een jaar alleen maar in een personenauto heeft gereden.
Om topic. Chelsea is aardig afgedroogd. Na 15 minuten 3-0 en ieder schot op doel was raak. En dan zit Sane op de bank...
Ik zie trouwens net dat Mbappe EUR 30k heeft overgemaakt op de GoFundMe page van de familie van de piloot. Da's netjes.
Over Engels voetbal dan maar weer idd: over twee weken Man U vs Liverpool. Leuke pot, daar kijk ik naar uit.

- InnerHarbour
Ja dit zijn voor mij ook de krenten in de pap.Ferry schreef:Over Engels voetbal dan maar weer idd: over twee weken Man U vs Liverpool. Leuke pot, daar kijk ik naar uit.

YNWA
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Stel je eens voor dat die Solksjaer (of andere fatsoenlijke trainer) voor die groep had gestaan vanaf het begin, hadden ze mee kunnen doen voor plaats 2 met Liverpool en Spurs.Lionel schreef:Zo dat belooft een mooie pot te worden.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- InnerHarbour
Hahaharaymon schreef:Stel je eens voor dat die Solksjaer (of andere fatsoenlijke trainer) voor die groep had gestaan vanaf het begin, hadden ze mee kunnen doen voor plaats 2 met Liverpool en Spurs.Lionel schreef:Zo dat belooft een mooie pot te worden.

Dan is het verwachtingspatroon natuurlijk ook anders. Nu werd er niks verwacht. Maar hij doet het echt fantastisch. Al werden ze wel scheel gespeeld door Spurs.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Een van de beste keepers ooit is overleden. Het is een slechte tijd, vorige week Frank Robinson en nu Gordon Banks.
YNWA
Mooie kerel en een echte legende inderdaad Gordon Banks.
Schitterende foto is dit ook waar hij zelfs een het veld op spurtende hond klemvast grijpt.

Schitterende foto is dit ook waar hij zelfs een het veld op spurtende hond klemvast grijpt.

- InnerHarbour
overigens een leuk feitje in engeland toen liverpool en leeds nog top of the league waren ca 2 weken geleden.
huiskamervraag, wat was dat leuke feitje?
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
- InnerHarbour
Wij zijn nog steeds top of the league. Die extra wedstrijd van die homo's in het lichtblauw erken ik pas na United-Liverpool.
YNWA
virtuee; telt nu even niet,InnerHarbour schreef:Wij zijn nog steeds top of the league. Die extra wedstrijd van die homo's in het lichtblauw erken ik pas na United-Liverpool.
probeer de vraag maar te beantwoorden

- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
En dat van de persoon die iedere keer moet vermelden dat Ajax maar EUR 75m en geen EUR86m van Barcelona krijgtInnerHarbour schreef:Wij zijn nog steeds top of the league. Die extra wedstrijd van die homo's in het lichtblauw erken ik pas na United-Liverpool.

"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Toucheraymon schreef:En dat van de persoon die iedere keer moet vermelden dat Ajax maar EUR 75m en geen EUR86m van Barcelona krijgtInnerHarbour schreef:Wij zijn nog steeds top of the league. Die extra wedstrijd van die homo's in het lichtblauw erken ik pas na United-Liverpool.
IK GELOOF!!!!!!
Hint: het gaat over 5 teamselliquido schreef:overigens een leuk feitje in engeland toen liverpool en leeds nog top of the league waren ca 2 weken geleden.
Liverpool
Leeds
Luton
Lincoln
Leyton Orient
5 x L dus bij de koplopers per league op dat moment.
Leeds
Luton
Lincoln
Leyton Orient
Nil volentibus arduum
Marillion schreef:Liverpool
Leeds
Luton
Lincoln
Leyton Orient
correct !!!!
Leyton Orient staat op mijn shortlist om dit jaar te bezoeken als ik in Londen ben. Lijkt me een leuke old school club.
Gaat Leeds het redden dit seizoen?
Gaat Leeds het redden dit seizoen?
Nil volentibus arduum
- InnerHarbour
Lijkt me voor een beetje jurist niet zo moeilijk om dit te weerleggen. Het bestuderen van je tegenstander is toch gewoon onderdeel van je vak? Of hebben we het hier over een gevalletje huisvredebreuk waarbij spionnen zich op oneigenlijke wijze toegang tot de training hebben verschaft?
Nil volentibus arduum
Blijkbaar. Zo'n boete krijg je niet voor niks.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
- InnerHarbour
Nou, nou, nou wat een straf een jaartje geen spelers aantrekken, Spurs deed dat dit seizoen 'vrijwillig'. Natuurlijk geen nieuws over City en PSG.

YNWA