Duitsland
Moderator: mods
- Giacomo Puccini
Dat had ik je een jaar geleden ook al kunnen vertellen. Een speler als Van Bommel past helemaal niet bij Barcelona, zelfs helemaal niet in de Primera Division. Daarvoor is hij technisch te beperkt. Het is meer een speler voor de Duitse en Engelse competitie.Jöhnk schreef:Oftewel: FC Barcelona heeft Van Bommel puur als handelsobject gebruikt. :pukey:
Ajax!
-
Bild (FC Beckenbauer) heeft het over 6 miljoen. Die weten van de hoed en de rand bij Bayern, dankzij der Kaiser, dus dat bedrag zal wel kloppen.Voetske schreef:12 miljoen toch voor Barca .. ?.Ye' Mighty Oak schreef:Het transferbedrag lag uijteindelijk slechts rond de 5 miljoen.
Mooie club voor Van Bommel, competitie past bij hem. Hij heeft het loopvermogen en de diepgang zonder bal en zulke spelers passen in de BL. Denk dat het voor Van Bommel een prima move is. Hij viel prima in het pulletje bij Van Gaal en Magath is een vergelijkbaar type: hard trainen, discipline etc. Wordt wel wat!
VoetbalzoneEffenberg: 'Van Bommel geen leider'
Geschreven door Robert Smid op zondag, 3 september om 15:35
Stefan Effenberg heeft forse kritiek geuit op de komst van Mark van Bommel naar Bayern München. De oud-speler van der Rekordmeister gaf in zijn column in het boulvardblad Bild aan dat Van Bommel absoluut niet het leiderstype is dat Bayern nodig heeft.
Mark van Bommel zelf bleef nuchter en koel onder de kritiek van de oud-middenvelder. "Helemaal geen probleem dat hij dit soort kritieken geeft. Effenberg is altijd een grote speler geweest bij Bayern München. Hij heeft in ieder geval het recht om zijn twijfels te uiten over bepaalde zaken binnen de club."
"Ik weet zelf ook dat de erfenis die Michael Ballack heeft achtergelaten, niet makkelijk op te vangen is," gaat Van Bommel door. "Hij heeft het hier geweldig gedaan. Ik hoop dat ik mijzelf kan evenaren met zijn niveau, of zelfs beter kan spelen dan dat Ballack al deed in zijn Bayern-tijd."
Es wird verlängert. Mittlerweile ohne Lucio, der mit dem Ellbogen die Flexibilität des Gesichtes eines Gegners testen wollte. Das was nicht besonders schlau... :redcard:
Van Bommel had een goede kans, een mooi hakje bij een snelle counter en voor de rest vrij weinig. Leuke pot dit... nu ligt er weer een met een bloedneus op de grond... Es ist een kampfbetontes Spiel... Dank u, verslaggever, dat hadden we nog niet door...
Van Bommel had een goede kans, een mooi hakje bij een snelle counter en voor de rest vrij weinig. Leuke pot dit... nu ligt er weer een met een bloedneus op de grond... Es ist een kampfbetontes Spiel... Dank u, verslaggever, dat hadden we nog niet door...