Engeland en Schotland
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: Engeland en Schotland
Hij heeft langer bij AZ gespeeld dan bij Ajax vandaar mijn opmerking, maar goed ik ben dat rare claimen dat overgestapte/aangekochte spelers ineens ook uit de Ajax-opleiding komen wel gewend zo langzamerhand..
YNWA
Jij maakt er van alles van. Het enige dat ik schreef is dat hij van Ajax komt, lijkt me geen letter onwaar van.
I think I lost my fucking headache
Wat is dit voor gelul dan? Hoever kwam toch van Ajax?InnerHarbour schreef:Hij heeft langer bij AZ gespeeld dan bij Ajax vandaar mijn opmerking, maar goed ik ben dat rare claimen dat overgestapte/aangekochte spelers ineens ook uit de Ajax-opleiding komen wel gewend zo langzamerhand..
IK GELOOF!!!!!!
Als hij als scholier 4 jaar opleiding bij Ajax heeft gekregen dan heeft hij een (deel)opleiding van Ajax gehad, ja.InnerHarbour schreef:maar goed ik ben dat rare claimen dat overgestapte/aangekochte spelers ineens ook uit de Ajax-opleiding komen wel gewend zo langzamerhand..
Precies. Neem de Spurs. Die gasten winnen dus nooit een platte prijs. En dan regelmatig Russische roulette gaan spelen in de FA Cup zodat ze een 3e of 4e plaats kunnen behouden.Marillion schreef:Het is op een bepaalde manier toch het niet serieus nemen van je publiek en supporters. Zeker bij een bekertoernooi met zo'n mooie traditie als de FA Cup. Ik weet ook wel dat het allemaal om geld gaat maar soms is het toch verstandig om een traditie in ere te houden.De topclubs lopen bijna nergens meer warm voor het bekertoernooi. Zelfs in Engeland is de FA Cup een stuk minder belangrijk geworden. Ergens is dat wel jammer.
Maar goed, clubs die het niet serieus nemen moeten het zelf maar weten. Dan vlieg je eruit en de meesten hebben dan aan het einde van het seizoen niets. Je banksaldo kun je immers niet bijschrijven op de prijslijst van de club.
In de Europa League nog erger. Hun Europese erelijst houdt nu niet bepaald over. Spelen ze in de EL tegen BVB en nemen maar liefst 9.000 uit fans mee! Nu schakel je Borussia Dortmund niet zomaar uit, maar zij kwamen daar in een C-opstelling en dan wordt het sowieso helemaal niets.
Dan pis je gewoon over je eigen publiek. Terwijl: waar draait het nu om? Je wilt toch gewoon in het voorjaar met je aanhang met een cup op een plein staan?

- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Ik vind Spurs een slecht voorbeeld. Die speelden deze ronde van de FA cup tegen een team uit de 2de divisie (volgens mij), stonden 6-0 voor en brachten Kane nog even in voor 20 minuten omdat Pochettino vond dat het publiek van de tegenpartij dat verdiende om een speler als Kane in actie te zien.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Ik heb het niet specifiek over deze FA Cup ronde.raymon schreef:Ik vind Spurs een slecht voorbeeld. Die speelden deze ronde van de FA cup tegen een team uit de 2de divisie (volgens mij), stonden 6-0 voor en brachten Kane nog even in voor 20 minuten omdat Pochettino vond dat het publiek van de tegenpartij dat verdiende om een speler als Kane in actie te zien.
Ik erger me gewoon al jaren aan de Spurs op welke wijze ze een 3e, 4e of soms krappe 2e plaats aan het eind van het seizoen prioriteit geven.
Enis het jaar voorbij, dan was het zowel in de cups, Europees als in de PL voor de zoveelste keer weer niets. Hun CL avontuur was dit seizoen ook al afgelopen geweest, had PSV in speelronde 6 in Milaan niet een handje toegestoken.
En waarom moet zowat hun halve elftal uit ex Ajacieden bestaan? Hebben ze zelf geen opleiding en geen scouting ofzo?

Liverpool maakte er gisteren ook een potje van.
Ja ja. Hoe lang heeft Hoever bij AZ gezeten overigens?InnerHarbour schreef:Hij heeft langer bij AZ gespeeld dan bij Ajax vandaar mijn opmerking, maar goed ik ben dat rare claimen dat overgestapte/aangekochte spelers ineens ook uit de Ajax-opleiding komen wel gewend zo langzamerhand..
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- InnerHarbour
Vanavond Leeds-Derby een topper in The Championship, live op Sky en Ziggo El. Even kijken wat Wilson en Mount ervan bakken aan de Derby kant.
YNWA
jazeker,
Leeds zit in hun bekende maand dip,, nu echter in de kerstperiode. Bizarre is dat de top 10 ook last van die dip heeft, dus alles schuift weer lekker in elkaar en staan we wonder boven wonder nog steeds bovenaan. Daarom is de Chamionship eigenlijk de mooiste competitie ter wereld. Elke keer kan het weer alle kanten op.
Derby is echt een lastige horde... uit wonnen we wel wat geflatteerd met 1-4
Derby blinkt vooral uit in gelijke spelen de laatste maanden maar wonnen wel van Norwich uit en speelden in de FA cup 2-2 tegen Southampton. Hopelijk hebben ze daar nog wat pijn in de beentjes van.
Typical leeds is een 2-3 verlies, maar stiekem ga ik uit van een 2-1 winst
Leeds zit in hun bekende maand dip,, nu echter in de kerstperiode. Bizarre is dat de top 10 ook last van die dip heeft, dus alles schuift weer lekker in elkaar en staan we wonder boven wonder nog steeds bovenaan. Daarom is de Chamionship eigenlijk de mooiste competitie ter wereld. Elke keer kan het weer alle kanten op.
Derby is echt een lastige horde... uit wonnen we wel wat geflatteerd met 1-4
Derby blinkt vooral uit in gelijke spelen de laatste maanden maar wonnen wel van Norwich uit en speelden in de FA cup 2-2 tegen Southampton. Hopelijk hebben ze daar nog wat pijn in de beentjes van.
Typical leeds is een 2-3 verlies, maar stiekem ga ik uit van een 2-1 winst

NOOIT meer Seedorf a.u.b.
- InnerHarbour
Leeds heer en meester. Penalty onthouden, .mooie 1-0. Kansen op meer. Dirty Derby
- InnerHarbour
Volgens mij compenseerde hij dat daar jullie keeper er niet uit te sturen en geen penalty voor kopschopen te geven.elliquido schreef:Leeds heer en meester. Penalty onthouden, .mooie 1-0. Kansen op meer. Dirty Derby
YNWA
- InnerHarbour
Dat was gewoon een classisc Piet schrijvers. Moet je maar niet doorlopen op een keeper.InnerHarbour schreef:Volgens mij compenseerde hij dat daar jullie keeper er niet uit te sturen en geen penalty voor kopschopen te geven.elliquido schreef:Leeds heer en meester. Penalty onthouden, .mooie 1-0. Kansen op meer. Dirty Derby
- InnerHarbour
Leeds nu toch wel stevig aan kop. Uitslagen zeer gunstig. Zou het dan toch?. Het is nog zo lang
D'r wordt ongeveer een miljard per jaar in die PL gepompt, maar het is nu al weer een two horse race...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- InnerHarbour
Zo Janssen kan ook met zijn pis naar de dokter.
Onbegrijpelijk dat ze die ooit hebben aangetrokken, Janssen heeft nog moeite met het niveau van League One.Pochettino heeft slecht nieuws voor teruggekeerde Janssen
Vincent Janssen hoeft niet te hopen op een nieuwe kans bij Tottenham Hotspur. Coach Mauricio Pochettino was zondag na de topper tegen Manchester United zeer duidelijk over de Nederlander.
Tottenham verloor zondag in eigen huis van United (0-1) en in de slotfase van het duel liep spits Harry Kane een enkelblessure op. Omdat Heung-Min Son nu naar de Azië Cup vertrekt, leek de deur op een kier te staan voor Janssen. De zeventienvoudig Oranje-international is terug van een voetblessure en scoorde zondag nog voor de beloftes van Spurs, tegen West Ham United. Het betekende zijn eerste goal in acht maanden tijd.
Na de wedstrijd tegen United kreeg Pochettino de vraag of een terugkeer in het eerste elftal, gezien de problemen voorin, mogelijk was voor Janssen. De coach liet echter geen ruimte voor twijfel: 'Nee, hij komt niet in mijn plannen voor', zei Pochettino volgens Sky Sports.
Het betekent slecht nieuws voor Janssen, die in juli 2016 een vierjarig contract tekende bij Tottenham. Vorig seizoen kwam hij al op huurbasis uit voor Fenerbahçe. Voor de eerste seizoenshelft van dit voetbaljaar was Janssen door Spurs niet ingeschreven voor de Premier League en dat heeft dus zeker niet alleen met zijn hardnekkige voetblessure te maken gehad.
YNWA
Allemaal leuk en aardig, maar als kane er 4 - 6 weken uitligt, en je moet het alleen met Lorente doen, dan wordt het wel heel karig voorin.
- Jinne
- Site Admin
Cassiera is nog beschikbaar voor ze. 

He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Alu hoedje.Jinne schreef:Cassiera is nog beschikbaar voor ze.