Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

zeux

Re: Engeland en Schotland

Bericht door zeux » do jan 03, 2019 9:57 pm

Van Gaal is wel lekker ontspannen overigens. Het lijkt zo wel een leuke vent.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Lionel

Bericht door Lionel » do jan 03, 2019 10:02 pm

@Wimpey: Je snapt toch ook wel dat de manier van spelen van City wel iets anders is voor een verdediger dan bij Liverpool vandaag?

Robertson staat een keer op de middenlijn en wordt meteen eruit gelopen.
IK GELOOF!!!!!!

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » do jan 03, 2019 10:04 pm

wimpey schreef:Dat met 2 benen erin springen door Kompany, vonden jullie dat (ook) rood? :confused.gif:
Volgens BBC was dit rood (kan het niet zien).
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Lionel

Bericht door Lionel » do jan 03, 2019 10:24 pm

Nee. Raakt Salah niet. Sterling had een pingel moeten krijgen natuurlijk.

Mooie goal. Slecht verdedigd zeg.
IK GELOOF!!!!!!

columbus

Bericht door columbus » do jan 03, 2019 10:27 pm

Kwam toch een beetje uit de lucht vallen, de 1-1. (1e helft niet gezien). Worden nog 20 spannende minuten!

wimpey

Bericht door wimpey » do jan 03, 2019 10:43 pm

Wat een mafkees, die Pep.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » do jan 03, 2019 10:46 pm

En dan vind je jezelf zomaar in de stamkroeg van IH terug, waar op een aantal figuren met 3 hersencellen in een Manchester City shirtje na de sympathie duidelijk bij de FC Liverpool ligt.

Als Liverpool verzuimt de 2-2 te maken, dan zal ik er maar beter aan doen hem even met rust te laten.

Die Salah wil je toch gewoon het ziekenhuis inschoppen? Wekelijkse duikelaar.

Die wil nog weleens een duik in het luchtledige maken, ja.
Maar wat dacht je van Aguero vlak voor die 1-0. Lag een tijdje op de grond om een strafschop te bedelen na contact met helemaal niemand, toen stond ie uiteindelijk toch maar op aangezien Lovren niemand bleef dekken.

wimpey

Bericht door wimpey » do jan 03, 2019 10:50 pm

Die golden boy TTA van IH wordt redelijk dronken gespeeld door Sané. De enige speler van City m.i. die echt een goede pot speelt.

Liverpool het betere team, maar City heeft Sané.

zeux

Bericht door zeux » do jan 03, 2019 10:52 pm

wimpey schreef:De enige speler van City m.i. die echt een goede pot speelt.
Sterling zorgt ook voor het nodige gevaar.

Maar wat een stresskippen bij City in de verdediging. Beetje dom dat blinde wegtrappen, want dan is de bal zo weer terug.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » do jan 03, 2019 10:53 pm

IH is foaming at the mouth..
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

wimpey

Bericht door wimpey » do jan 03, 2019 10:54 pm

zeux schreef: Maar wat een stresskippen bij City in de verdediging. Beetje dom dat blinde wegtrappen, want dan is de bal zo weer terug.
Ik vind het als ploeg echt heel matig. Onvoorstelbaar gezien de enorme hoeveelheden cash die erin gepompt zijn.

Slag voor City, Liverpool zal de oorlog winnen.

columbus

Engeland en Schotland

Bericht door columbus » do jan 03, 2019 10:56 pm

En de Duitse bondscoach die Sané gewoon thuis liet. Mooie pot waar strijd meer aanwezig was dan goed voetbal. Alleen de 2e helft gezien maar vond City wel iets beter deze keer. Sterling vond ik vandaag ook wel goed, wat een snelheid. Vond Liverpool in balbezit zo gehaast en blind, met iets meer rust was er veel meer te halen

zeux

Bericht door zeux » do jan 03, 2019 11:02 pm

wimpey schreef:
zeux schreef: Maar wat een stresskippen bij City in de verdediging. Beetje dom dat blinde wegtrappen, want dan is de bal zo weer terug.
Ik vind het als ploeg echt heel matig. Onvoorstelbaar gezien de enorme hoeveelheden cash die erin gepompt zijn.
Analyses van Van Gaal zijn wel goed. Aanvallend City ok, verdedigend een zooitje. Klopp die een echt team (vechtmachine noemt hij het) neerzet, met een aantal goede tactische keuzes.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » do jan 03, 2019 11:05 pm

Tweede helft had een hogere amusementswaarde, City m.i. de gelukkigste maar veel ontliepen de ploegen elkaar niet.

Bij alle 3 de goals werd er hopeloos verdedigd, die gasten kunnen zo meedoen in de Eredivisie.
Ajax!

Lionel

Bericht door Lionel » do jan 03, 2019 11:08 pm

Verdiende overwinning.

Sterling had een pingel moeten krijgen. Was het 2-0 geworden.

Fantastische tweede helft overigens.
IK GELOOF!!!!!!

Gaizka1985

Bericht door Gaizka1985 » do jan 03, 2019 11:08 pm

wimpey schreef:

Slag voor City, Liverpool zal de oorlog winnen.
Ze missen wel wat jongens, de Bruyne met name, dat scheelt nogal. Als bij Liverpool 1 van die 3 voorin uitvalt scheelt dat ook enorm.

Lionel

Bericht door Lionel » do jan 03, 2019 11:15 pm

Mendy op de linksback.

Daarnaast is het geld wat erin is gepompt ook gewoon noodzakelijk geweest. Al snap ik een aankoop van een Danilo niet.

Frenkie en Mathijs zouden daar allebei een basisplaats hebben. Bij beide teams overigens.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » do jan 03, 2019 11:18 pm

Lionel schreef:
Sterling had een pingel moeten krijgen.
Geen objectieve kijker zal dat met je eens zijn. Geval met Kompany zorgt voor discussie. Die zal er met jouw penalty niet zijn. Wel geinig hoe jij en ik fundamenteel anders naar zo'n pot kijken. :smallgrin.gif:

Liverpool wint de PL dit seizoen. Met die prut achterin wint City niks. Ik verbaas me wat die Pep allemaal uitgeeft aan verdedigers en wat dan het niveau is van die achterhoede. Die Laporte kostte 60 M, heeft die gozer een bal goed geraakt? Ik vond 'm de zwakste man op het veld. Wordt op het eind gewisseld voor Walker, die ook 60 M kostte. En passant schiet die Stones (70 M) de bal loeihard tegen z'n keeper aan, waardoor het op een paar millimeter na een goal voor Liverpool is. Waanzin.

Ik zie aan deze wedstrijd moeiteloos wie de betere manager is. City draait op de grillen van het individu, Liverpool is een team. Prima wissel van Klopp, met Fabinho erbij had Liverpool het middenveld in handen. Ze hadden wat pech met paal, die paar millimeter en die lunge van Kompany. Maar Sané was de bijzonderste speler op het veld. Nog wat meer individuele skills dan Salah.

Lionel

Bericht door Lionel » do jan 03, 2019 11:31 pm

Laporte is een CV. Die komt er wel. Bovendien heb ik Salah op één moment na niet gezien.

Kompany kreeg terecht geel. Rood was het natuurlijk niet want hij houdt zijn benen laag.

Moment van Sterling is toch gewoon rood? Zeker als je ziet waarvoor Salah de afgelopen weken een pingel kreeg.

En de betere manager... Je overdrijft weleens vaker en vergeet voor het gemak dat City vorig jaar iedereen aan gort speelde in de PL. Pep heeft dit jaar ook geleerd van zijn overmoed (hey Ten Hag!) om tegen Liverpool een open huis te houden.

Ik vond Liverpool toen ze moesten vrij armoedig. Beetje ballen erin pompen en hopen dat een bal goed valt.

Die kunnen wel wat creativiteit gebruiken. Zeker als teams zich daarop gaan instellen. Reageren is en blijft makkelijker dan ageren.
IK GELOOF!!!!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » vr jan 04, 2019 1:14 am

raymon schreef:IH is foaming at the mouth..

Viel allemaal wel mee, hij pakte het vanavond allemaal zeer sportief op.
Wel zorgwekkend dat hij mij in één oogopslag herkende.

Liverpool wordt kampioen is dus de eindconclusie van meerdere forumleden hier?

Post om 01.14 uur! :headbwang.gif: :headbang.gif:

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr jan 04, 2019 1:26 am

Het verschil was de bal van Liverpool gaat er via de paal niet in en die van City wel, kan gebeuren.

Nog 2 uur gezellig met een pint met AC zitten te praten. :biggthumpup.gif:

Still top of the league, 4 punten voor. :biggthumpup.gif:

BTW, schandalig weer dat Taylor geboren en getogen in Manchester deze wedstrijd krijgt, je speelt tegen 12 man.
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » vr jan 04, 2019 7:08 am

Haha vertel.. Wat deed hij allemaal fout?
IK GELOOF!!!!!!

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » vr jan 04, 2019 9:13 am

wimpey schreef:
Lionel schreef:Ik zit er klaar voor!

Mogen de best voetballende ploeg winnen.
Zeker weten? Dan wint Liverpool he.
Hilarisch om je posts van tijdens de wedstrijd nu terug te lezen. Je had/hebt een duidelijke voorkeur voor Liverpool en dan probeer je kost wat het kost je gelijk te halen. Liverpool kreeg gisteren namelijk geen poot aan de grond tegen City. Kwamen niet onder hun druk uit. En het is niet eens zo dat City gisteren aan de bal zo geweldig was, maar uiteindelijk in alle facetten van het spel toch wel beter dan Liverpool.

En van de ploeg die je allemaal uit has beens vindt bestaan stonden er een paar toch wel aardig te spelen. Salah leek een jongetje van 8 tegenover Kompany, terwijl Fernandinho (met afstand de allerbeste op het veld gisteren) zo ontzettend sterk was in de duels, overal op het veld. De backs van Liverpool werden er ook een aantal keer lelijk uitgelopen.

Bij Liverpool zaten er wat teveel steeds te zeuren en te janken (Salah, maar ook Henderson en Robertson die een tikkie van achteren krijgt en dan de stervende zwaan doet met zijn handen aan z'n voorhoofd... :excited.gif: ).
InnerHarbour schreef:Het verschil was de bal van Liverpool gaat er via de paal niet in en die van City wel, kan gebeuren.
Nou, nee... Het verschil is dat City gisteren een stuk beter was dan Liverpool, en dus verdiend heeft gewonnen. Maar blijf vooral maar janken over de scheids... :aai.gif:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » vr jan 04, 2019 9:13 am

wimpey schreef:
Lionel schreef:Ik zit er klaar voor!

Mogen de best voetballende ploeg winnen.
Zeker weten? Dan wint Liverpool he.
Hilarisch om je posts van tijdens de wedstrijd nu terug te lezen. Je had/hebt een duidelijke voorkeur voor Liverpool en dan probeer je kost wat het kost je gelijk te halen. Liverpool kreeg gisteren namelijk geen poot aan de grond tegen City. Kwamen niet onder hun druk uit. En het is niet eens zo dat City gisteren aan de bal zo geweldig was, maar uiteindelijk in alle facetten van het spel toch wel beter dan Liverpool.

En van de ploeg die je allemaal uit has beens vindt bestaan stonden er een paar toch wel aardig te spelen. Salah leek een jongetje van 8 tegenover Kompany, terwijl Fernandinho (met afstand de allerbeste op het veld gisteren) zo ontzettend sterk was in de duels, overal op het veld. De backs van Liverpool werden er ook een aantal keer lelijk uitgelopen.

Bij Liverpool zaten er wat teveel steeds te zeuren en te janken (Salah, maar ook Henderson en Robertson die een tikkie van achteren krijgt en dan de stervende zwaan doet met zijn handen aan z'n voorhoofd... :excited.gif: ).
InnerHarbour schreef:Het verschil was de bal van Liverpool gaat er via de paal niet in en die van City wel, kan gebeuren.
Nou, nee... Het verschil is dat City gisteren een stuk beter was dan Liverpool, en dus verdiend heeft gewonnen. Maar blijf vooral maar janken over de scheids... :aai.gif:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr jan 04, 2019 9:17 am

Ach gut so eager om eindelijk zijn gram te kunnen halen dat hij de boel maar tweemaal plaatst. geeft niet knul je hebt er lang genoeg op moeten wachten. :aai.gif:
YNWA

Plaats reactie