Liverpool FC - With Klopp at the Kop
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop
Veel plezier ermee. Lijkt mij niet meteen een grote verbetering. Voor dat geld moet er toch wat beters te halen zijn.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Goede aankoop. Sterk, snel, onverslaanbaar in de lucht, kan voetballen. Het bedrag boeit toch niet.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Leuk dat je dat vindt, maar ik leg het even naast me neerSandro schreef:Lijkt mij niet meteen een grote verbetering. Voor dat geld moet er toch wat beters te halen zijn.

YNWA
Ik ben benieuwd of hij het daar kan laten zien. Moet zeggen dat ik niet verwacht had dat hij zo'n vervolg aan zijn loopbaan zou geven toen hij bij Groningen vertrok.
Heeft Ajax destijds niet voor V.d.Hoorn gekozen in plaats voor Van Dijk? Dat is dan zo'n beslissing waarvan achteraf niemand meer weet dat ie 'm genomen heeft.
Heeft Ajax destijds niet voor V.d.Hoorn gekozen in plaats voor Van Dijk? Dat is dan zo'n beslissing waarvan achteraf niemand meer weet dat ie 'm genomen heeft.

Nil volentibus arduum
- InnerHarbour

Van der Hoorn zat gister overigens op de bank bij Swansea.
VvD mag natuurlijk ook gewoon in de CL meedoen.

YNWA
Koopclub. 

"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Wel als je voor dat bedrag wat beters zou kunnen halen , toch?Lionel schreef:Goede aankoop. Sterk, snel, onverslaanbaar in de lucht, kan voetballen. Het bedrag boeit toch niet.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Bijna 90 miljoen voor een sobere verdediger. Nee dit gaat helemaal de goede kant op zo.

Zelfs voor eredivisiebegrippen gemiddeld
I think I lost my fucking headache
- InnerHarbour
Nou, we liggen er echt wakker van dat van Dijk naar Liverpool gaat.
Alsof hier iemand om Van Dijk geeft
Schoolvoorbeeld van een gehypte PL-speler. Mooi voor Southampton dat ze zoveel voor hem krijgen.

Schoolvoorbeeld van een gehypte PL-speler. Mooi voor Southampton dat ze zoveel voor hem krijgen.
- SylvievdVaart
Zou hij nog durven ballen?
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Type speler waar ze in Engeland gek op zijn. Groot, sterk.
- InnerHarbour
Denk ook niet dat Kompany een paar dagen eerder geblesseerd had moeten raken.Revealed - Liverpool's emergency dash to stop Man City hijacking van Dijk deal
Medical team flown to Bournemouth to complete formalities quickly to prevent any last-ditch hitches.
Liverpool were so concerned that Manchester City would attempt to hijack their £75million move for Virgil van Dijk that they embarked on an emergency dash to the South Coast.
The ECHO understands that the Reds flew a medical team to Bournemouth Airport on Wednesday morning so they were ready to complete the formalities as soon as a fee had been thrashed out with Southampton.
Liverpool were desperate to ensure there was no delay and that Man City didn't have the opportunity to wrestle Van Dijk from their grasp.
Having met Saints' asking price, the Reds were able to conduct van Dijk's medical today and with personal terms of around £180,000 per week already agreed, they were in a position to announce the club record deal five days before the January window opens.
Van Dijk had his heart set on a move to Anfield but Liverpool knew that a counter bid of £75million from Man City - coupled with a bumper wage offer - would have complicated matters and prolonged their pursuit of the Dutch defender.
As it was Liverpool moved quickly and decisively to complete a deal which will delight Jurgen Klopp.
Liverpool Echo
YNWA
IK GELOOF!!!!!!
Laten we het voortschreidend inzicht noemen.
- InnerHarbour
Sinds 2016 is er het een en ander veranders Rishi, laten wij Naaimar even buiten beschouwing, één van jou favoriete clubs betaalde deze zomer bijna 110 miljoen pond voor een links- en rechtsback.
YNWA
Hij zit nog onder de 100 miljoen pond he?
Ik blijf me er voorlopig nog over verbazen als dergelijke bedragen op tafel komen voor een speler. Maar goed, als iemand bereid is om het te betalen doe je er niets tegen.

Ik blijf me er voorlopig nog over verbazen als dergelijke bedragen op tafel komen voor een speler. Maar goed, als iemand bereid is om het te betalen doe je er niets tegen.
Nil volentibus arduum
- InnerHarbour
Begrijp mij goed ik vind het ook belachelijke bedragen maar blijkbaar is het geen probleem voor die clubs om het op te hoesten en daarbij komt nog dat het is ook mijn geld niet is.
200 miljoen voor Naaimar, 70 miljoen voor VvD, 110 miljoen voor een rechts- en linksback of zelfs 4 miljoen voor een Ajax rechtsback waar er volgens de 'kenners' in de hoofdklasse 10 betere van rondlopen, zo gratis op te halen.

200 miljoen voor Naaimar, 70 miljoen voor VvD, 110 miljoen voor een rechts- en linksback of zelfs 4 miljoen voor een Ajax rechtsback waar er volgens de 'kenners' in de hoofdklasse 10 betere van rondlopen, zo gratis op te halen.

YNWA
- InnerHarbour
Is hij nu de duurste verdediger?Marillion schreef:Hij zit nog onder de 100 miljoen pond he?![]()
Denk dat deze transfer de barrière weg neemt voor nog veel gekkere bedragen in de toekomst. Want hij is dan wel de duurste verdediger, maar lang niet de beste. Dus wat gaan die straks kosten? En middenvelders en aanvallers zijn duurder dan verdedigers dus die prijzen gaan ook nog weer naar een next level. En zo wordt het allemaal steeds gekker.
Neymar is met terugwerkende kracht een koopje.InnerHarbour schreef:Begrijp mij goed ik vind het ook belachelijke bedragen maar blijkbaar is het geen probleem voor die clubs om het op te hoesten en daarbij komt nog dat het is ook mijn geld niet is.![]()
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour