Goh maar die lotingen zijn niet voorgekookt hoor, allemaal toeval..........Lionel schreef:Barca-Atletico!
Benfica-Bayern
Wolfsburg-Madrid
PSG-City
Lijkt me duidelijk wat de halve finales worden.

Moderator: mods
Goh maar die lotingen zijn niet voorgekookt hoor, allemaal toeval..........Lionel schreef:Barca-Atletico!
Benfica-Bayern
Wolfsburg-Madrid
PSG-City
Lijkt me duidelijk wat de halve finales worden.
Natuurlijk niet, je ziet toch hoe voorgekookt de loting is, dat zooitje kaartennaaiers moet en zal naar de finale met of zonder hulp van de scheidsrechter. Een objectieve scheidsrechter is er niet te vinden, die worden geïnstrueerd, kan iemand zich, buiten Rishi natuurlijk, een keer in de afgelopen 15 jaar herinneren in een wedstrijd die ergens om ging dat Barcelona de scheidsrechter tegen had.wimpey schreef:Eens kijken of de UEFA voor Barcelona v Atletico een objectieve scheidsrechter weet te vinden.
De vier sterkste clubs (PSG, BM, Real en die vierde)zitten nog in de CL en die spelen geen van alle tegen elkaar, wat een toevallllllllllllllll.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ik snap die opmerkingen ook niet helemaal, welke club zou zijn bevoordeeld dan? Bayern en Madrid lijken mij de makkelijkste loting te hebben.
Je vorige post ging over Barca...InnerHarbour schreef:De vier sterkste clubs (PSG, BM, Real en die vierde)zitten nog in de CL en die spelen geen van alle tegen elkaar, wat een toevallllllllllllllll.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ik snap die opmerkingen ook niet helemaal, welke club zou zijn bevoordeeld dan? Bayern en Madrid lijken mij de makkelijkste loting te hebben.
Eerst houdt SBS zich van de domme (alsof ze vooraf niet hadden kunnen bedenken welke wedstrijd spannender zou worden) en daarna komt de aap pas uit de mouw.Peter schreef:Vanavond lekker Bayern-Juventus. Is nog enigszins spannend met de 2-2 in Turijn. Oh nee, wacht, Barcelona speelt. SBS6 maakt dan uiteraard de keuze voor Barcelona. Die verdedigen een 2-0 voorsprong in eigen huis. Spannuuuuund.
SBS6 baalt niet van keuze voor uitzenden Barcelona-Arsenal
SBS6 zegt niet te balen van het uitzenden van de Champions League-wedstrijd Barcelona-Arsenal, maar erkent dat het duel tussen Bayern en Juventus "spannender uitpakte".
SBS6 zond woensdagavond de Champions League-wedstrijd Barcelona-Arsenal uit. De zender veroorzaakte daarmee onbegrip bij een groep kijkers die vooraf van mening was dat Bayern-Juventus spannender zou worden.
Barcelona verdedigde tijdens de return in eigen huis een 2-0 voorsprong uit de heenwedstrijd, terwijl Bayern en Juventus na een 2-2 gelijkspel in Turijn tegenover elkaar stonden.
Die laatste wedstrijd ontplooide zich tot een spektakelstuk, waarin de Zuid-Duitsers na een 0-2 achterstand alsnog met 4-2 wonnen. Barcelona had een vrij makkelijke avond en won met 3-1.
Plezier
Op de vraag of de zender een dag later spijt heeft van haar beslissing, reageert woordvoerder Jaap Paulsen ontkennend: "Weet je, eigenlijk niet. We willen zoveel mogelijk mensen een plezier doen. Als we Bayern hadden uitgezonden, dan hadden Barcelona-fans wellicht geklaagd."
"En je weet achteraf ook niet hoe het zou zijn verlopen. Naar Barcelona keken bijna 1,3 miljoen mensen, wie zegt dat dit er met Bayern meer zouden zijn geweest?"
Dat SBS6 weigerde om de verlenging van Bayern-Juventus te tonen klopt niet, vervolgt Paulsen. "Er moet één wedstrijd gekozen worden die live uitgezonden wordt. We kunnen niet gedurende de avond tussen twee wedstrijden
Nieuwe kans
Paulsen is wel blij dat Bayern gewonnen heeft: "Met Bayern hebben we in elk geval een nieuwe kans. We hopen dat Robben dan speelt." De buitenspeler stond woensdag wegens een blessure niet op het veld.
SBS6 koos woensdagavond dus voor Barcelona, de wedstrijd werd ook op NU.nl uitgezonden, maar daar ging wel een interne discussie aan vooraf: "Gisteren zaten we met een luxeprobleem, we moesten kiezen uit twee aansprekende wedstrijden. Hiervoor hebben we verschillende feiten op een rij gezet."
"Uiteindelijk moesten we een knoop doorhakken. In dit geval heeft met name de grote populariteit van Barcelona de doorslag gegeven."
Nu.nl
En in de vorige ronde speelden PSG-Chelsea tegen elkaar. Arsenal en Barca en Juve en Bayern. En we hadden Zenith-Benfica en Gent-Wolfsburg...zeux schreef:De vier grootste marketingnamen hoeven niet tegen elkaar. Dat is inderdaad wel erg toeval.
Man City lijkt me een even grote marketingnaam als PSG. Allebei nauwelijks een Europese erelijst, allebei het "nieuwe" geld. Atletico lijkt me een tegenstander die iedere club wil ontlopen.zeux schreef:De vier grootste marketingnamen hoeven niet tegen elkaar. Dat is inderdaad wel erg toeval.