Champions League

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

InnerHarbour

Re: Champions League

Bericht door InnerHarbour » vr mar 18, 2016 1:02 pm

Lionel schreef:Barca-Atletico!

Benfica-Bayern
Wolfsburg-Madrid
PSG-City

Lijkt me duidelijk wat de halve finales worden.
Goh maar die lotingen zijn niet voorgekookt hoor, allemaal toeval.......... :hypocrite.gif:
YNWA

wimpey

Bericht door wimpey » vr mar 18, 2016 1:06 pm

Eens kijken of de UEFA voor Barcelona v Atletico een objectieve scheidsrechter weet te vinden.

Lionel

Bericht door Lionel » za mar 19, 2016 1:24 am

Iemand die Luis Felipe geen rood gaf zoals laatst in Camp Nou bedoel je? Was natuurlijk geen rood :excited.gif:

Beetje vermoeiend dit steeds. Barcelona speelt ieder team aan gort. Teams zoeken naar andere middelen en dan is het logisch dat je daar kaarten voor trekt. Ik kan soms wel begrijpen dat ze lichtelijk overdrijven.

Zoek anders ff de overtreding van Luis Filipe op.
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za mar 19, 2016 8:50 am

wimpey schreef:Eens kijken of de UEFA voor Barcelona v Atletico een objectieve scheidsrechter weet te vinden.
Natuurlijk niet, je ziet toch hoe voorgekookt de loting is, dat zooitje kaartennaaiers moet en zal naar de finale met of zonder hulp van de scheidsrechter. Een objectieve scheidsrechter is er niet te vinden, die worden geïnstrueerd, kan iemand zich, buiten Rishi natuurlijk, een keer in de afgelopen 15 jaar herinneren in een wedstrijd die ergens om ging dat Barcelona de scheidsrechter tegen had. :drecul.gif:

Kijken naar de CL is a fucking waste of time.
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » za mar 19, 2016 8:54 am

Atletico Madrid is op Bayern de slechtst denkbare loting voor Barca :confused.gif:

Spelen de tweede wedstrijd uit ook nog..
IK GELOOF!!!!!!

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » za mar 19, 2016 9:56 am

Ik snap die opmerkingen ook niet helemaal, welke club zou zijn bevoordeeld dan? Bayern en Madrid lijken mij de makkelijkste loting te hebben.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » za mar 19, 2016 10:03 am

Voor mensen die een goede analyse van Bayern-Juve willen lezen: http://www.zonalmarking.net/2016/03/18/ ... -comeback/
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za mar 19, 2016 10:12 am

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ik snap die opmerkingen ook niet helemaal, welke club zou zijn bevoordeeld dan? Bayern en Madrid lijken mij de makkelijkste loting te hebben.
De vier sterkste clubs (PSG, BM, Real en die vierde)zitten nog in de CL en die spelen geen van alle tegen elkaar, wat een toevallllllllllllllll.
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » za mar 19, 2016 11:30 am

InnerHarbour schreef:
Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ik snap die opmerkingen ook niet helemaal, welke club zou zijn bevoordeeld dan? Bayern en Madrid lijken mij de makkelijkste loting te hebben.
De vier sterkste clubs (PSG, BM, Real en die vierde)zitten nog in de CL en die spelen geen van alle tegen elkaar, wat een toevallllllllllllllll.
Je vorige post ging over Barca...

Atletico is sterker dan Real.
IK GELOOF!!!!!!

zeux

Champions League

Bericht door zeux » za mar 19, 2016 12:30 pm

De vier grootste marketingnamen hoeven niet tegen elkaar. Dat is inderdaad wel erg toeval.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Sandro

Bericht door Sandro » za mar 19, 2016 12:47 pm

Peter schreef:Vanavond lekker Bayern-Juventus. Is nog enigszins spannend met de 2-2 in Turijn. Oh nee, wacht, Barcelona speelt. SBS6 maakt dan uiteraard de keuze voor Barcelona. Die verdedigen een 2-0 voorsprong in eigen huis. Spannuuuuund. :1evil.gif:
Eerst houdt SBS zich van de domme (alsof ze vooraf niet hadden kunnen bedenken welke wedstrijd spannender zou worden) en daarna komt de aap pas uit de mouw.
SBS6 baalt niet van keuze voor uitzenden Barcelona-Arsenal

SBS6 zegt niet te balen van het uitzenden van de Champions League-wedstrijd Barcelona-Arsenal, maar erkent dat het duel tussen Bayern en Juventus "spannender uitpakte".

SBS6 zond woensdagavond de Champions League-wedstrijd Barcelona-Arsenal uit. De zender veroorzaakte daarmee onbegrip bij een groep kijkers die vooraf van mening was dat Bayern-Juventus spannender zou worden.

Barcelona verdedigde tijdens de return in eigen huis een 2-0 voorsprong uit de heenwedstrijd, terwijl Bayern en Juventus na een 2-2 gelijkspel in Turijn tegenover elkaar stonden.

Die laatste wedstrijd ontplooide zich tot een spektakelstuk, waarin de Zuid-Duitsers na een 0-2 achterstand alsnog met 4-2 wonnen. Barcelona had een vrij makkelijke avond en won met 3-1.

Plezier

Op de vraag of de zender een dag later spijt heeft van haar beslissing, reageert woordvoerder Jaap Paulsen ontkennend: "Weet je, eigenlijk niet. We willen zoveel mogelijk mensen een plezier doen. Als we Bayern hadden uitgezonden, dan hadden Barcelona-fans wellicht geklaagd."

"En je weet achteraf ook niet hoe het zou zijn verlopen. Naar Barcelona keken bijna 1,3 miljoen mensen, wie zegt dat dit er met Bayern meer zouden zijn geweest?"

Dat SBS6 weigerde om de verlenging van Bayern-Juventus te tonen klopt niet, vervolgt Paulsen. "Er moet één wedstrijd gekozen worden die live uitgezonden wordt. We kunnen niet gedurende de avond tussen twee wedstrijden

Nieuwe kans

Paulsen is wel blij dat Bayern gewonnen heeft: "Met Bayern hebben we in elk geval een nieuwe kans. We hopen dat Robben dan speelt." De buitenspeler stond woensdag wegens een blessure niet op het veld.

SBS6 koos woensdagavond dus voor Barcelona, de wedstrijd werd ook op NU.nl uitgezonden, maar daar ging wel een interne discussie aan vooraf: "Gisteren zaten we met een luxeprobleem, we moesten kiezen uit twee aansprekende wedstrijden. Hiervoor hebben we verschillende feiten op een rij gezet."

"Uiteindelijk moesten we een knoop doorhakken. In dit geval heeft met name de grote populariteit van Barcelona de doorslag gegeven."

Nu.nl
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Lionel

Bericht door Lionel » za mar 19, 2016 1:07 pm

Een beetje sportliefhebber heeft Fox en Ziggo.. Niet zo klagen.
IK GELOOF!!!!!!

Lionel

Bericht door Lionel » za mar 19, 2016 1:12 pm

zeux schreef:De vier grootste marketingnamen hoeven niet tegen elkaar. Dat is inderdaad wel erg toeval.
En in de vorige ronde speelden PSG-Chelsea tegen elkaar. Arsenal en Barca en Juve en Bayern. En we hadden Zenith-Benfica en Gent-Wolfsburg...
IK GELOOF!!!!!!

Sandro

Bericht door Sandro » za mar 19, 2016 1:18 pm

Je gaat natuurlijk niet de hele loting manipuleren, alleen de kwart- en halve finale. Anders valt het teveel op :hypocrite.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » za mar 19, 2016 1:24 pm

Precies. Wanneer het uitkomt.
IK GELOOF!!!!!!

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » za mar 19, 2016 2:10 pm

zeux schreef:De vier grootste marketingnamen hoeven niet tegen elkaar. Dat is inderdaad wel erg toeval.
Man City lijkt me een even grote marketingnaam als PSG. Allebei nauwelijks een Europese erelijst, allebei het "nieuwe" geld. Atletico lijkt me een tegenstander die iedere club wil ontlopen.

zeux

Bericht door zeux » za mar 19, 2016 3:13 pm

Volgens mij spreekt City helemaal niet tot de verbeelding internationaal. Gekochte club, nauwelijks historie. Zeker minder dan Bayern, Barca, Real en PSG.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » za mar 19, 2016 6:21 pm

Waarom zou PSG in Godsnaam internationaal aanspreken?!

Sandro

Bericht door Sandro » za mar 19, 2016 6:27 pm

Voor PSG geldt hetzelfde als voor Man City inderdaad.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » za mar 19, 2016 8:55 pm

Ze spreken ook totaal niet internationaal aan.

Jammer dat één van die twee dus in de halve finale gaat komen. Ik las dat het voor Manchester City een primeur is dat ze überhaupt in de kwartfinale van de CL staan, verder dan de laatste 16 waren ze nog niet gekomen. En wanneer ze in de loting Ajax tegenkwamen :hypocrite.gif: sneuvelden ze natuurlijk al in de poulefase. :smile-ajax.gif:

Sandro

Bericht door Sandro » di apr 05, 2016 8:02 pm

Mooi, mooi, het applaus voor Cruijff.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » di apr 05, 2016 8:12 pm

Yes 0-1

wimpey

Bericht door wimpey » di apr 05, 2016 8:15 pm

Yeah baby. Madrid weer beter vandaag, tot dusver. Messi levert alles in tot nu toe.

Lionel

Bericht door Lionel » di apr 05, 2016 8:18 pm

Beter?

Barca niet best.
IK GELOOF!!!!!!

beelzebub

Bericht door beelzebub » di apr 05, 2016 8:18 pm

Die Torres is zo goal impotent als de neten geworden, maar scoort wel een belangrijke uitgoal in Barcelona. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Plaats reactie