Ja dat wordt een 1-5-3-2 kan niet anders met Kane en Vardy voorin. Afhankelijk wie ze tegenkomen in de ronde erna zal dat al dan niet hun Waterloo worden.wimpey schreef:Ik keek wel op van de WK squad van Engeland. 3 keepers met in totaal 9 interlands bijv. Selectie leunt zwaar op verdedigers en (wing) backs. 3 CVs dus. Maar ze hebben wel spelers om te counteren...
Ze hebben een poule met Tunesië, Panama en Belgie. Kan me niet voorstellen dat ze ver komen met dit gezelschap, maar wie weet...
GOALKEEPERS
Jordan Pickford (Everton), Jack Butland (Stoke), Nick Pope (Burnley)
DEFENDERS
John Stones (Manchester City), Gary Cahill (Chelsea), Phil Jones (Manchester United), Harry Maguire (Leicester), Kyle Walker (Manchester City), Trent Alexander-Arnold (Liverpool), Ashley Young (Manchester United), Danny Rose (Tottenham), Kieran Trippier (Tottenham)
MIDFIELDERS
Eric Dier (Tottenham), Jordan Henderson (Liverpool), Dele Alli (Tottenham), Ruben Loftus-Cheek (Chelsea), Jesse Lingard (Manchester United), Raheem Sterling (Manchester City), Fabian Delph (Manchester City)
FORWARDS
Harry Kane (Tottenham), Jamie Vardy (Leicester), Danny Welbeck (Arsenal), Marcus Rashford (Manchester United)
Engeland en Schotland
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: Engeland en Schotland
YNWA
- Jinne
- Site Admin
Is Joe Hart compleet uit de picture na zijn vertrek bij City? Behalve Delli Alli en Kane toch niet echt jongens die bij hun club een van de sterren zijn.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- InnerHarbour
Ja, uitgeleend aan West Ham waar hij ook zijn plaats kwijtraakte. Vardy is de ster van Leicester 

YNWA
Dat zag Pep dus niet slecht hé.. dat die Hart niet zo goed is.
Waarom zou je hier geen 4-3-3 mee kunnen spelen?
Keeper
Walker en Rose/Young op de backs
Alli, Dier en Henderson op het middenveld
Sterling Rashford op de vleugels
Kane in de spits
Waarom zou je hier geen 4-3-3 mee kunnen spelen?
Keeper
Kane in de spits
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Net zo goed als hij zag dat hij die ballenvanger van Barcelona Claudio Bravo niet moest halen, oh wacht........Lionel schreef:Dat zag Pep dus niet slecht hé.. dat die Hart niet zo goed is.
YNWA
- InnerHarbour
Zelfmoord om zonder centrumverdedigers te spelen.Lionel schreef:Waarom zou je hier geen 4-3-3 mee kunnen spelen?
Keeper
Kane in de spits

Zonder dollen, alles is mogelijk maar ik denk dat hij met 5 man achterin gaat spelen er zit weinig creatiefs op het middenveld dan kan je in balbezit maar beter met wat extra zijn daar. Ik zou sowieso met TAA beginnen die een veel betere voetballer is dan Walker aan de rechterkant en met Rose aan de linker. Young kan je gebruiken tegen tegenstanders die sterker zijn.
YNWA
- InnerHarbour
Ik vind de Engelse selectie niet al te breed/diep. Niet dat dat a te verrassend is.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- InnerHarbour
Ik vind het zeker niet verrassend dat jij dat vindt.
Liverpool eet voor bijna 146 (£145.90m) miljoen pond uit de PL TV ruif mee.

Liverpool eet voor bijna 146 (£145.90m) miljoen pond uit de PL TV ruif mee.

YNWA
Inhoudelijk en relevant, zoals altijd!InnerHarbour schreef:Ik vind het zeker niet verrassend dat jij dat vindt.![]()

- InnerHarbour
Echt wat meer relativeren en jezelf wat minder serieus nemen zou wonderen voor je doen. Lach eens man, de zon schijnt. 

YNWA
- InnerHarbour
-
Vind je? Ik vind hem 1 van de zwakste schakels bij Liverpool, staat verdedigend soms heel slecht. Of heb je het puur over zijn aandeel in balbezit?InnerHarbour schreef:Zelfmoord om zonder centrumverdedigers te spelen.Lionel schreef:Waarom zou je hier geen 4-3-3 mee kunnen spelen?
Keeper
Kane in de spits![]()
Zonder dollen, alles is mogelijk maar ik denk dat hij met 5 man achterin gaat spelen er zit weinig creatiefs op het middenveld dan kan je in balbezit maar beter met wat extra zijn daar. Ik zou sowieso met TAA beginnen die een veel betere voetballer is dan Walker aan de rechterkant en met Rose aan de linker. Young kan je gebruiken tegen tegenstanders die sterker zijn.
Eerste grote interview met Wenger sinds zijn vertrek bij Arsenal:
‘I can say for sure is that I will continue to work.’
&
‘I still haven’t emptied my desk and in a way I am still in shock’
https://www.theguardian.com/football/20 ... kel-arteta
‘I can say for sure is that I will continue to work.’
&
‘I still haven’t emptied my desk and in a way I am still in shock’
https://www.theguardian.com/football/20 ... kel-arteta
- InnerHarbour
In het begin moest hij wennen, niet zo gek voor een knul van 19 maar de laatste maanden gaat het verdedigend veel beter, voorbeeld Sané die hij 2 wedstrijden in zijn broekzak had. Voetballend is hij sowieso veel beter.Gaizka1985 schreef:Vind je? Ik vind hem 1 van de zwakste schakels bij Liverpool, staat verdedigend soms heel slecht. Of heb je het puur over zijn aandeel in balbezit?InnerHarbour schreef:Zelfmoord om zonder centrumverdedigers te spelen.Lionel schreef:Waarom zou je hier geen 4-3-3 mee kunnen spelen?
Keeper
Kane in de spits![]()
Testje voor volgende week, heeft hij een 'kleintje' tegenover zich.

YNWA
- InnerHarbour
Geweldig vervuiler Morinho vindt dat de andere vervuiler Conte te verdedigend speelde. 

YNWA
-
Lekker voor Mourinho! Kut trainer.InnerHarbour schreef:Geweldig vervuiler Morinho vindt dat de andere vervuiler Conte te verdedigend speelde.
Was gisteren trouwens de eerste verloren finale van Mourinho in zijn carierre?
- Monkey Tonk
Het was in ieder geval weer niet om aan te zien.
Niets over van de eens veelbelovende tandem Rashford-Martial. Ideeenloos United bij de zestien.
Niets over van de eens veelbelovende tandem Rashford-Martial. Ideeenloos United bij de zestien.
-
Rashford is vanaf links op zijn best, als spits (nog) niet genoeg. Van Martial is helaas weinig meer over, zou net als Depay een stapje terug moeten doen.Monkey Tonk schreef:Het was in ieder geval weer niet om aan te zien.
@ Mr. Ajax: hij heeft er meer verloren, ik meen dat hij t/m deze finale van zijn laatste 14 finales er 12 had gewonnen. (wel ontzettend knappe cijfers natuurlijk)
Gaizka1985 schreef:
@ Mr. Ajax: hij heeft er meer verloren, ik meen dat hij t/m deze finale van zijn laatste 14 finales er 12 had gewonnen. (wel ontzettend knappe cijfers natuurlijk)

Ongekende finale record inderdaad.
- InnerHarbour
Emery aangesteld als opvolger van Wenger bij Arsenal. Gaat ze niet veel verder brengen imo.
- InnerHarbour
Geen idee ik ben geen groot volger van het Spaanse of Franse voetbal dus ik weet niet hoe hij zijn teams over het algemeen laat spelen. Ik ben hem alleen in de finale EC tegen Liverpool tegengekomen en toen begonnen zij erg voorzichtig maar kwamen in de tweede helft sterk terug.
Waarom denk jij dat?
Waarom denk jij dat?
YNWA
Omdat ik niks bijzonders heb kunnen ontdekken bij zijn ploegen. Bij ploegen van types als Pep, Klopp, Sampaoli etc. zie je duidelijk hun stempel terug. In mijn ogen heeft Arsenal iets heel bijzonders nodig wilt het weer in de top meedoen.