Engeland en Schotland
Moderator: mods
- Jinne
- Site Admin
Re: Engeland en Schotland
Er was niks aan de hand voor City totdat Pogba eindelijk eens wat liet zien.
En City staat nu achter. Ze lijken het kwijt. Het in de eerste helft laten liggen.
En City staat nu achter. Ze lijken het kwijt. Het in de eerste helft laten liggen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
-
Dat moeten we maar even aan AZ vragen...
Guardiola kan absolute jackpot pakken: 23 miljoen euro per seizoen'
Zondag 8 april 2018 om 15:21
Kampioen werd hij zaterdag nog niet, maar Pep Guardiola kan zich alvast opmaken voor een lucratieve beloning na zijn tweede seizoen als manager van Manchester City. De Engelse grootmacht wil hem de best betaalde trainer ter wereld maken.
Dat meldt The Mirror zondag. Guardiola staat tot de zomer van 2019 onder contract bij Manchester City en lijkt voorlopig niet te vertrekken. City wil de overeenkomst openbreken en met een jaar verlengen, tot medio 2020. Dat gaat naar verluidt gepaard met een riant jaarsalaris: Guardiola kan 23 miljoen euro gaan verdienen, wat hem de best betaalde trainer ter wereld zou maken.
Guardiola heeft afgelopen maand al een gesprek gehad met eigenaar Sheikh Mansour en voorzitter Khaldoon Al Mubarak in Abu Dhabi. In dat gesprek heeft de Spaanse succescoach aangegeven dat hij openstaat voor een langer verblijf bij Manchester City, dat onder zijn leiding dichtbij de derde landstitel in de clubhistorie is. Daarnaast is de club nog actief in de Champions League en werd dit seizoen al de League Cup gewonnen.
- InnerHarbour
Kijk dat is nu nog eens vriendelijk van Chelsea om thuis gelijk te spelen tegen Westham, zo blijft het gat 10 punten. Wij hebben nog 3 wins nodig om in de T4 te eindigen en dat op voorwaarde dat Chelsea niet nog meer punten verliest, anders hebben wij nog minder nodig.
Sowieso spelen wij de een na laatste wedstrijd tegen hun.

YNWA
- InnerHarbour
Heeft "gezond verstand" je eigenlijk al gefeliciteerd met de overwinning op City?!

Ik zie net dat Locadia bij Brighton in de basis staat, maar wel buitenste linker middenvelder in een 4-4-2. Dacht die jongen dat ie eindelijk eens een keer in de spits zou mogen spelen... 

- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- InnerHarbour
Liverpool gewonnen, wij staan nog steeds 10 punten voor op de divers van Londen. De pundest huilen. 

YNWA
- InnerHarbour
- Jinne
- Site Admin
Die overwinning van Man United vorige week was uiteindelijk niet veel waard.
Dat ging natuurlijk alleen nog om de eer. Het feestje van de concurrent in eigen huis nog even uitstellen.
Misschien is dat uiteindelijk op de ranglijst niet veel waard maar ik had toch graag gezien dat Ajax zondag ook zo'n resultaat had behaald.
Misschien is dat uiteindelijk op de ranglijst niet veel waard maar ik had toch graag gezien dat Ajax zondag ook zo'n resultaat had behaald.
Nil volentibus arduum
- InnerHarbour
He elliquido wat is dat Wolves een nare club, vallen, kaarten vragen ben ik zeker in het Championship niet gewend nu blijkt er een heel contingent Portugezen te zitten, ook weer verklaard.
YNWA
- Jinne
- Site Admin
Dankzij Mendes zitten die Portugezen daar.
- InnerHarbour
Klopt, ze willen doorgroeien tot de PL-elite las ik. Mooie plannen, rijke Chinezen maar ik moet het nog zien gebeuren, luchtfietsers zat in het voetbal.
YNWA
- InnerHarbour
Overwacht maar prettig puntverlies van Spurs zo staan wij wat steviger op de derde plaats, 1 punt achter United.
YNWA
-
Vertonghen & Eriksen in het 'premier league elftal van het jaar', knap en meer dan terecht!
- InnerHarbour
Wat een lachertje die verkiezing. Vier van de lieveling van de FA en de pundets, Spurs. Alleen Salah van Liverpool. Ondertussen staat Spurs onder Liverpool en zijn wij de enige Engelse vertegenwoordiger in de CL. Maar wat doen resultaten ertoe, wat belangrijk is dat je well liked bij de pundets bent en uit Londen komt. 

YNWA
CL prestaties tellen natuurlijk niet mee, IH.
Vertonghen niet beter dan de CV van Liverpool? Eriksen niet beter dan de middenvelders van Liverpool?
Vertonghen niet beter dan de CV van Liverpool? Eriksen niet beter dan de middenvelders van Liverpool?
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Het gaat om het algemene beeld. In de winterstop zijn wij dat braziliaanse huilbekje kwijtgeraakt maar de resultaten zijn alleen maar beter geworden, hoe denk je dat het komt. Ik neem van Dijk boven Vertongen 7 dagen in de week en twice op zondag al zal hier geen Ajacied het ermee eens zijn, die snap ik ook nog wel.
Verder zou ik Fermino en die 6 van City altijd verkiezen boven die pundets lievelingetjes, eigenlijk hoort alleen die Deen erin thuis.
Verder zou ik Fermino en die 6 van City altijd verkiezen boven die pundets lievelingetjes, eigenlijk hoort alleen die Deen erin thuis.
YNWA
- Jinne
- Site Admin
Het wordt tijd dat je een echte prijs pakt ipv je druk te maken om dit soort dingen. Is Calimero nog in de race voor mascotte van het jaar?
- InnerHarbour
Volgens mij moet je wel een hele grote doorgeleerde professor zijn om hier chocolade van te maken.Jinne schreef:Is Calimero nog knoflook de race voor mascotte van het jaar?

YNWA
Vertonghen niet boven Van Dijk? Gek zeg!InnerHarbour schreef:Het gaat om het algemene beeld. In de winterstop zijn wij dat braziliaanse huilbekje kwijtgeraakt maar de resultaten zijn alleen maar beter geworden, hoe denk je dat het komt. Ik neem van Dijk boven Vertongen 7 dagen in de week en twice op zondag al zal hier geen Ajacied het ermee eens zijn, die snap ik ook nog wel.
Voor Firmino valt wat te zeggen.
De resultaten van Liverpool vallen alleen op door de CL prestaties.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Als een van de weinige de kampioen verslagen in de PL maar de resultaten van Spurs zijn nog minder anders zouden ze niet onder ons staan en zonder de hulp van de Jon paardelul Moss nog veel verder. Kortom belachelijk dat die er vier leveren.Lionel schreef:De resultaten van Liverpool vallen alleen op door de CL prestaties.
YNWA