Engeland en Schotland
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: Engeland en Schotland
Brigton flink onder druk nu, kunnen hun target man niet meer vinden en lopen alleen nog maar achteruit.
YNWA
- InnerHarbour
- InnerHarbour
- InnerHarbour
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Ik ken aardig wat Arsenal fans maar zelfs de bedaarde willen hem niet meer, maaaaaaar dat werd vorig seizoen al gezegd, en kijk wie er nog steeds de trainer is.GangstaRiB schreef:Stond in the Guardian dat de spelers een vergadering hadden belegd en daaruit kwam inderdaad dat de coach ze te weinig handvaten gaf, maar dat ze zelf ook als een dweil speelden. Best mooi om te zien dat zo'n spelersgroep dat van zichzelf doorheeft en zich oprecht zorgen maakt over het imago van de club. Het zijn niet ongeinteresseerde miljonairs dus.
Maar bottom line lijkt me dat het tijd is voor vers bloed.
YNWA
- InnerHarbour
Pfffff en die bal maar nodeloos naar elkaar tikken, boring Zoek eens diepte ipv dat eindeloze en voorspelbare getik.
YNWA
- InnerHarbour
-
Kluivert zou eens naar zo'n Sane moeten kijken en daarna heeeeeeeeel snel zijn bek moeten houden over 160 miljoen en een volgende stap naar de top.
- InnerHarbour
Voor het grootste gedeelte boring als hell, maar goed City wint en dat was het enige belangrijke voor mij. Good night.
YNWA
Eigenlijk best bizar dat City de schuld krijgt dat het saai is. Net als laatst Chelsea tegen Barca.. Wimpey die vond dat Barca er niks van bakte en Chelsea een uitstekend pot speelde. Omgekeerde wereld natuurlijk.
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 8670281028
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 8670281028
IK GELOOF!!!!!!
- Jinne
- Site Admin
Conte gaat nog eerder dan Wenger zo. Ze kunnen allebei nog de CL halen door de CL of de EL te winnen.
Is dat treurige scenario echter wel mogelijk? 6 clubs uit 1 land? Niet dat ik Chelsea veel kans geef. Arsenal zou nog wel kunnen.
Is dat treurige scenario echter wel mogelijk? 6 clubs uit 1 land? Niet dat ik Chelsea veel kans geef. Arsenal zou nog wel kunnen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
-
Inmiddels krijg ik van die aardige Spurs mijn geld terug en heeft mijn maatje kaartjes gefikst voor Fulham-QPR. Ik krijg gewoon in de verte een De Meer gevoel van Craven Cottage; en gelijk maar even een tour op Wembley meepakken, s avonds naar een comedy club en voor de rest alles overgieten met de nodige pints.
- InnerHarbour
-
Tnx IH!
Gaat een gaaf tripje worden! Dat stadion is heerlijk. Alleen de naam al. Echt een verademing ten opzichte van al die nieuwerwetse betonnen dozen.
Nil volentibus arduum
Mooi ook dat er voorlopig nog geen plannen zijn om dat stadion aan de kant te vegen.
Projectontwikkelaars loeren al jaren op nieuwbouwplannen gezien de fantastische locatie.
Projectontwikkelaars loeren al jaren op nieuwbouwplannen gezien de fantastische locatie.
- InnerHarbour
- Gezond verstand

Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
-
Gisteren bij Fulham-QPR geweest. Heerlijk stadionnetje, de Craven Cottage is een uniek verschijnsel (ken geen ander stadion met een Cottage in de hoek), was snijdend koud, uitvak met 3.000 supporters die harder zongen dan de thuissupporters, barslechte wedstrijd met vooral Grote en Sterke Mannen maar met Beperkte Techniek; Fulham dat 2-0 voor komt maar na rust helemaal in elkaar stort en blij mag zijn met 2-2, voetballers die geen schwalbes maken en gelijk na een overtreding weer opstaan zonder te zeiken om gele kaarten, bij de enige schwalbe in de wedstrijd springt iedereen op en gilt “cheaaaat!!!”. In de rust aan de Thames met ijskoude handen een hotdog naar binnen rammen en wegspoelen met bier; na afloop lopen QPR en Fulham fans door elkaar naar huis; kortom: dit is voetbal zoals het eigenlijk moet zijn.
- InnerHarbour
Goed man! Veel beter dus eigenlijk dan die hele Premier League. Gewoon Brits voetbal op zo'n Brits.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Gisteren bij Fulham-QPR geweest. Heerlijk stadionnetje, de Craven Cottage is een uniek verschijnsel (ken geen ander stadion met een Cottage in de hoek), was snijdend koud, uitvak met 3.000 supporters die harder zongen dan de thuissupporters, barslechte wedstrijd met vooral Grote en Sterke Mannen maar met Beperkte Techniek; Fulham dat 2-0 voor komt maar na rust helemaal in elkaar stort en blij mag zijn met 2-2, voetballers die geen schwalbes maken en gelijk na een overtreding weer opstaan zonder te zeiken om gele kaarten, bij de enige schwalbe in de wedstrijd springt iedereen op en gilt “cheaaaat!!!”. In de rust aan de Thames met ijskoude handen een hotdog naar binnen rammen en wegspoelen met bier; na afloop lopen QPR en Fulham fans door elkaar naar huis; kortom: dit is voetbal zoals het eigenlijk moet zijn.

Nil volentibus arduum
Reading Football Club announce that Jaap Stam has left his position as manager of the club with immediate effect...
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
- Jinne
- Site Admin
Heb je de tissues bij de hand?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!