Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Lionel

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » ma feb 19, 2018 8:20 pm

Geldt toch voor iedere Engelse club?
IK GELOOF!!!!!!

Yopii

Bericht door Yopii » ma feb 19, 2018 8:29 pm

InnerHarbour schreef:
Here is a delayed ValentinesDay rhyme:

Roses are red
Manchester is blue

Without Sheikh Mansour you'd be on
League 2
:hypocrite.gif: :drecul.gif:
Jemig, vind je dit grappig?

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma feb 19, 2018 10:28 pm

Man man man wat zijn die City griezels weer aan het rollen, van elke overtreding wordt een aanslag gemaakt, bah wat een nare club is dat geworden sinds die Spanjaard er zit
YNWA

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » ma feb 19, 2018 10:52 pm

Liggen er wel uit tegen Wigan.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma feb 19, 2018 10:57 pm

Magie van de FA cup Wigan wint met 1-0 tegen de rollers van City. Fijn verdedigd door Walker die volgens die fanboy nu natuurlijk weer ineens een nietskunnende Engelsman is. :smallgrin.gif:
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » di feb 20, 2018 7:51 am

De enige twee Engelse spelers gaan de fout in. En Walker heeft nooit kunnen verdedigen.
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di feb 20, 2018 8:06 am

Zo het was niet zo erg als Cantona die 9 maanden kreeg maar toch zeker 4 maanden voor Agüero.
Verder is die Guardiola natuurlijk helemaal de weg kwijt, hij is al wekenlang aan het huilen dat er meer rood gegeven moet worden, schrijft er zelfs brieven naar de FA over, en dan krijgt een speler rood gaat hij daar weer over tekeer in de tunnel. :hypocrite.gif:

Pep Guardiola tunnel brawl: Man City manager CLASHES with Wigan boss over Delph red card

Preventief opsluiten die Guardiola lijkt mij het beste. :biggrin.gif:
YNWA

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di feb 20, 2018 8:20 am

Ze kunnen wel goed tegen hun verlies daar bij City.
Nil volentibus arduum

Lionel

Bericht door Lionel » di feb 20, 2018 9:03 am

Waarom moet Aguero geschorst worden als een supporter het veld op stormt?
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » di feb 20, 2018 10:07 am

Marillion schreef:Ze kunnen wel goed tegen hun verlies daar bij City.
Die Pep staat onder hoogspanning, hysterisch figuur. :excited.gif:

Zou Wigan ook maar 1% van het transferbudget van City hebben? Afgang van jewelste natuurlijk, Wigan speelt 2 divisies lager toch?
Lionel schreef:Waarom moet Aguero geschorst worden als een supporter het veld op stormt?
Omdat ie 'm een lel geeft? :confused.gif: Herinner je je die keeper van AZ nog in de bekerwedstrijd tegen Ajax?

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di feb 20, 2018 11:03 am

Enige coulance is wel op zijn plaats. Ik kan me voorstellen dat je niet helemaal op je gemak bent als het publiek het veld op komt.

Het is bepaald geen Cantona scenario waar de speler de tribune in dook. Maar hij slaat inderdaad wel en dat was niet nodig om zichzelf te beschermen. Er zal dus wel een straf volgen.
Nil volentibus arduum

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di feb 20, 2018 11:07 am

Marillion schreef:Er zal dus wel een straf volgen.
Alleen al omdat je clubkleuren van dat pisnichterige lichtblauw zijn verdien je voor gestraft te worden, hup terugzetten naar League 2. :hypocrite.gif:
YNWA

elliquido

Bericht door elliquido » di feb 20, 2018 7:52 pm

Prachtige, wederom Wigan die wint. Als was het in 2013 ultiem.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Lionel

Bericht door Lionel » di feb 20, 2018 7:52 pm

wimpey schreef:
Marillion schreef:Ze kunnen wel goed tegen hun verlies daar bij City.
Die Pep staat onder hoogspanning, hysterisch figuur. :excited.gif:

Zou Wigan ook maar 1% van het transferbudget van City hebben? Afgang van jewelste natuurlijk, Wigan speelt 2 divisies lager toch?
Lionel schreef:Waarom moet Aguero geschorst worden als een supporter het veld op stormt?
Omdat ie 'm een lel geeft? :confused.gif: Herinner je je die keeper van AZ nog in de bekerwedstrijd tegen Ajax?
Is die keeper toen bestraft? Aguero is overigens vrijgesproken. Te gek voor woorden dat mensen serieus vinden dat hij geschorst moet worden. Die idioot had op de tribune moeten blijven.
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di feb 20, 2018 8:27 pm

Geen actie wordt er ondernomen, je kan dus gewoon een fan op zijn bak slaan, binnen een dag weten ze dat al terwijl Firmino al maanden op een beslissing moet wachten. Maar ja die speelt ook niet bij één van de twee (Spurs en City) lievelingetjes dit seizoen van de pundits en daarmee de FA. :excited.gif:
YNWA

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » di feb 20, 2018 10:10 pm

Firmino speelt toch gewoon al die tijd?

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do feb 22, 2018 4:44 pm

Die hypocrieten van City hadden zo bijdehand moeten zijn toen Nigel de Jong nog bij hen speelde en liep te schoppen naar alles wat bewoog. Een seizoen pech met blessures, een Spaanse pisnicht als trainer en janken maar. :excited.gif: Flikkerop kut divers.
YNWA

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » zo feb 25, 2018 3:40 pm

Willian zet Chelsea op voorsprong tegen ManU. Geweldige voetballer, mij een raadsel waarom ie in het begin van het seizoen op de bank zat.
Bij ManU is De Gea de vlag op de modderschuit, voor de rest is het typisch Mourinho voetbal. Ongelofelijk dat het publiek dat nog pikt.
Whitey on the moon.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma feb 26, 2018 8:08 am

Op de tribune zetten net zolang tot 'mijnheer' eindelijk accepteert dat de regels ook voor hem gelden.
Guardiola blijft statement maken: 'Tot het einde, dat weet de FA'

Hoewel het hem vrijdag nog een officiële aanklacht van de Engelse voetbalbond opleverde, droeg Manchester City-manager Pep Guardiola ook zondag het veelbesproken gele lintje op zijn kleding. De oefenmeester is niet van plan te stoppen met zijn steunbetuiging aan Catalonië.

Vlak voor het weekend werd bekend dat Guardiola een straf boven het hoofd hangt, nadat hij door de FA werd aangeklaagd voor het herhaaldelijk maken van een politiek statement en daarmee het breken van de kit and advertising regulations. Guardiola draagt standaard een geel lintje op zijn kleding, waarmee zich uitspreekt in de discussie rondom Catalaanse onafhankelijkheid. In het verleden stemde hij daar al vóór, terwijl hij eind vorig jaar al eens uitlegde dat het lintje een steunbetuiging is aan Catalaanse politici en activisten die vast zitten.

Twee keer eerder kreeg Guardiola daarvoor een officiële waarschuwing, de FA ging in december ook met hem in gesprek, maar afgelopen zondag (tijdens de met 3-0 gewonnen League Cup-finale tegen Arsenal) droeg hij het lintje wederom. 'De FA weet dat ik dit lintje altijd zal dragen. Op andere plekken mag dat ook gewoon', verwees hij na afloop van de gewonnen finale naar de soepelere regrels van de UEFA, waardoor het rondom Champions League-wedstrijden inderdaad is toegestaan.
'Zo lang je het met respect doet, mag het. Hier in Engeland denkt men daar blijkbaar anders over. Ik voel gewoon mee met de mensen die vastzitten, zonder dat bewezen is dat zij ergens schuldig aan zijn. Vier mensen, die niet vastzitten omdat ze wapens dragen, maar om politieke redenen. Ik ben een voetbaltrainer, maar bovenal ben ik een mens. Dit lintje zal bij mij blijven, tot het einde.'
Wel benadrukt Guardiola dat hij met het dragen van het lintje niet de FA voor schut wil zetten. 'Ik zal iedere beslissing van de FA rondom mijn gedrag accepteren. Het heeft in mijn ogen niets met een gebrek aan respect voor iets of iemand te maken, maar om het onderdeel zijn van de maatschappij en de mensheid', besluit de Catalaan.
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma feb 26, 2018 8:14 am

GangstaRiB schreef:Willian zet Chelsea op voorsprong tegen ManU. Geweldige voetballer, mij een raadsel waarom ie in het begin van het seizoen op de bank zat.
Bij ManU is De Gea de vlag op de modderschuit, voor de rest is het typisch Mourinho voetbal. Ongelofelijk dat het publiek dat nog pikt.
Toch nog gewonnen door United wat voor flink wat plezier in OC zorgde. Elk resultaat was prima voor mijn Liverpool, Chelsea is weggevallen en met United kunnen wij over twee weken zelf afrekenen. Jammer dat de lievelingsploeg van de pundits en FA in de laatste minuut nog won. :hypocrite.gif:
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do mar 01, 2018 7:37 am

Ik krijg niet de indruk dat VAR echt doorgezet gaat worden, het zorgt voor meer confusion dan dat het oplossingen brengt en dit soort berichten kon je na elke ronde FA cup lezen. De UEFA heeft al gezegd dat het zeker niet gaat meedoen in de CL volgend jaar.
YNWA

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » do mar 01, 2018 8:58 am

Blijf dan nog maar lekker zeuren over de scheidsrechters van vlees en bloed.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do mar 01, 2018 9:36 am

Referee fuckups:
Watford (offside goal) 2 points
West Brom (not a handball disallowed goal) 2 points
Everton (bullshit penalty) 2 points
Spurs (We all know this one) 2 points

En dan laat ik die belachelijke rode kaart voor Mané gegeven door dezelfde cunt Moss (Spurs) nog even buiten beschouwing. Nu heb je van die types die altijd roepen, ach dat komt door een heel seizoen wel goed, nou ik verwacht dan nogal wat van die scheidsrechters gedurende de laatste 10 wedstrijden aangezien wij er tot nu toe nog niet één hebben gehad die net zo opzichtig in ons voordeel floot als in ons nadeel.

Het wachten is nu op de eertse die over calimero, piepen ect, ect begint.
YNWA

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » do mar 01, 2018 10:59 am

Ik ben voorlopig aan het zeiken dat de wedstrijd Spurs-Newcastle niet meer wordt gespeeld op 17 maart, terwijl ik tickets, hotel en vliegtickets heb gekocht. Die FA is gek dat ze in een regulier PL-weekend ineens wat FA-cup kwartfinales plannen. Nu moeten de Spurs uit naar Swansea...

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do mar 01, 2018 11:12 am

Dat is zuur zeg. Helaas zijn stadionbezoekers geen factor bij dit soort beslissingen.

Fulham - QPR op 17 maart misschien een alternatief? Ik weet wel, geen Ajacieden op het veld. Maar wel een gaaf oud stadion met Craven Cottage.

Ik zie overigens in de selectie van Fulham wel een bijzondere naam: Neeskens Kebano!
Nil volentibus arduum

Plaats reactie