Manchester United, met of zonder Erik ten Hag
Moderator: mods
Re: Manchester United onder Louis van Gaal
Of Leicester steenrijk is in vergelijking met sommige andere clubs in de PL waag ik te betwijfelen, maar daar gaat het helemaal niet om wat mij betreft. Ze kopen ontzettend slim en goed. Voor een dubbeltje op de eerste rang.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
De vraag is natuurlijk of ze dat eenmalig hebben gedaan en ook of ze dat blijven doen (stel dat ze meer dan dan 12 miljoen aan Dijks gaan uitgeven, dat zijn niet bepaald een paar dubbeltjes en ook geen speler uit de 1e rang..)Sandro_Calááábro schreef:Of Leicester steenrijk is in vergelijking met sommige andere clubs in de PL waag ik te betwijfelen, maar daar gaat het helemaal niet om wat mij betreft. Ze kopen ontzettend slim en goed. Voor een dubbeltje op de eerste rang.
Maar ze hebben op een geweldige manier prijsgeschoten op de transfermarkt. Heeft Ajax ook een keer in één jaar gedaan met Maxwell, Trabelsi, Zlatan en Mido. Hoewel met name Zlatan en Maxwell vrij duur waren, in 2001 zelfs al veel duurder dan Mahrez en Vardy in 2014/2015.

PSV had in diezelfde periode, kort daarna, ook een paar voltreffers op de transfermarkt. Jefferson Farfan, keeper Gomez en nog een paar jongens met wie ze na jaren achter elkaar under-achieven, in één klap de halve finale van de Champions League haalden. Vanuit het niets in één keer omhoog schieten naar top prestaties die in het internationale voetbal aanspreken, het kan dus wel.
Nee, dat blijven ze niet doen. Mede daarom is het ook zo bijzonder wat er dit seizoen gebeurt. En die superscout is weggekocht door Arsenal. Alhoewel, er wordt beweerd dat ze de verkeerde hebben gekochtCruijff schreef:De vraag is natuurlijk of ze dat eenmalig hebben gedaan en ook of ze dat blijven doen (stel dat ze meer dan dan 12 miljoen aan Dijks gaan uitgeven, dat zijn niet bepaald een paar dubbeltjes en ook geen speler uit de 1e rang..)Sandro_Calááábro schreef:Of Leicester steenrijk is in vergelijking met sommige andere clubs in de PL waag ik te betwijfelen, maar daar gaat het helemaal niet om wat mij betreft. Ze kopen ontzettend slim en goed. Voor een dubbeltje op de eerste rang.

Ja bepaalde tongen beweren inderdaad dat degene die Mahrez en Vardy heeft aanbevolen nog steeds bij Leicester is blijven zitten en dat Arsenal veel geld voor een Leicester medewerker heeft neergelegd die de equivalenten van Sikora en Soetaers er door had gedrukt.Sandro_Calááábro schreef:Nee, dat blijven ze niet doen. Mede daarom is het ook zo bijzonder. En die superscout is weggekocht door Arsenal. Alhoewel, er wordt beweerd dat ze de verkeerde hebben gekocht

- InnerHarbour
Die Vardy heeft in de drie seizoenen hiervoor 25 goals gemaakt waarvan twee seizoenen in het Championship één league lager. De voetbalwereld is vergeven met eendagsvliegen want vooralsnog is hij niks meer.
YNWA
Het is meer voor een dubbeltje op de tweede rang. Voor een kwartje op de eerste rang is al een stuk moeilijker, de spelers die Man U, City, Chelsea en Arsenal moeten hebben zijn veel moeilijker te strikken.Sandro_Calááábro schreef:Of Leicester steenrijk is in vergelijking met sommige andere clubs in de PL waag ik te betwijfelen, maar daar gaat het helemaal niet om wat mij betreft. Ze kopen ontzettend slim en goed. Voor een dubbeltje op de eerste rang.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Die moeten ze helemaal niet hebben. Ze vinden zelf dat ze ze moeten hebben.Le T. schreef:Het is meer voor een dubbeltje op de tweede rang. Voor een kwartje op de eerste rang is al een stuk moeilijker, de spelers die Man U, City, Chelsea en Arsenal moeten hebben zijn veel moeilijker te strikken.Sandro_Calááábro schreef:Of Leicester steenrijk is in vergelijking met sommige andere clubs in de PL waag ik te betwijfelen, maar daar gaat het helemaal niet om wat mij betreft. Ze kopen ontzettend slim en goed. Voor een dubbeltje op de eerste rang.
Die grote clubs haalden hun neus op voor de spelers die naar Leicester gingen. En vervolgens haalden ze bagger. 

De grote clubs halen spelers voor een knaak uit het sous terrain. Le T. ziet ook wel dat het personeelsbeleid van Man U nergens op lijkt, maar dat hier zwart op wit effe optikken is natuurlijk wat teveel gevraagd. Agenda enzo...
- InnerHarbour
Gaat natuurlijk al een stuk verder terug. Bebe, Valencia, Young etc.wimpey schreef:De grote clubs halen spelers voor een knaak uit het sous terrain. Le T. ziet ook wel dat het personeelsbeleid van Man U nergens op lijkt, maar dat hier zwart op wit effe optikken is natuurlijk wat teveel gevraagd. Agenda enzo...
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Er wordt vanuit Zeist een lifeline naar Manchester geworpen.
KNVB op zoek naar technisch directeur, Van Gaal in beeld

YNWA
Daar lijkt het wel op ja. Wordt Danny gewoon weer assistent-bondscoach. :-)InnerHarbour schreef:Er wordt vanuit Zeist een lifeline naar Manchester geworpen.![]()
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
SChol denkt vast dat zijn baan gered is als Baasje terugkomt.
Het AD is de spreekbuis van Schol. Er zal dus wel een kern van waarheid in zitten. Kunnen ze zich achter de brede rug van LVG verschuilen.
Dramatisch idee, LvG is totaal ongeschikt als manager. Hij moet op het veld staan.
Het AD is de spreekbuis van Schol. Er zal dus wel een kern van waarheid in zitten. Kunnen ze zich achter de brede rug van LVG verschuilen.
Dramatisch idee, LvG is totaal ongeschikt als manager. Hij moet op het veld staan.
-
Nu ja, op het veld wil het ook niet echt meer vlotten...
Ach, zet hem bij F. en ze voetballen meteen een stuk beter. Dat hij het op het allerhoogste niveau niet laat zien wil niet zeggen dat hij geen goede trainer is.
Hij past niet zo bij die enorm grote clubs. Lekker werken met een liefst jonge groep, dát is zijn kracht.
Tegelijkertijd: trainers van de nieuwe generatie zijn hem voorbijgestreefd. Die hebben hier en daar geshopt en ontwikkelen het voetbal verder.
Hij past niet zo bij die enorm grote clubs. Lekker werken met een liefst jonge groep, dát is zijn kracht.
Tegelijkertijd: trainers van de nieuwe generatie zijn hem voorbijgestreefd. Die hebben hier en daar geshopt en ontwikkelen het voetbal verder.
- InnerHarbour
Onbeschrijfelijk dat die over het paard getilde Peruviaanse panfluitspeler zoveel geld kan verdienen met uitblinken tegen Brugge en Legoland, voor de rest zie je hem niet op het veld.
Contract met salarisdetails Depay op straatHet document verscheen op de website Football Leaks en maakt duidelijk dat de voormalig PSV'er in zijn eerste jaar in Engeland 5,2 miljoen pond (6,5 miljoen euro) als basissalaris krijgt overgemaakt. De aanvaller moet hopen dat de club zich dit seizoen zich nog plaatst voor de Champions League om dat salaris vast te houden.
Depay ontvangt bovenop zijn salaris 20.000 pond per basisplaats en 10.000 pond per invalbeurt. Als de international 25 wedstrijden per seizoen haalt, komt daar een bonus van 250.000 euro bij. Hij ontvangt een loyaliteitsbonus van een half miljoen pond als hij op 15 september 2018 nog voor Manchester speelt.
YNWA
Schweini, de Gea en Rooney verdienen ruim het dubbele!
Hier een vergelijking...
http://www.totalsportek.com/money/manch ... -salaries/
Hier een vergelijking...
http://www.totalsportek.com/money/manch ... -salaries/
- InnerHarbour
Vind ik niet zo'n heel betrouwbaar lijstje aangezien hij volgens contract 5.2 miljoen zonder premies per jaar pakt en volgens dat lijstje nog geen 4.7. Wie zegt mij dat de rest dan wel klopt. Overigens presteren Rooney en zeker De Gea natuurlijk gewoon wel.
YNWA
De Gea was op een gegeven moment toch reserve?
IK GELOOF!!!!!!
omdat hij zijn contract niet wilde verlengen en naar Madrid wilde.Lionel schreef:De Gea was op een gegeven moment toch reserve?
uiteindelijk heeft ie een nieuw contract getekend.
Dat lijstje komt wel dicht bij de waarheid hoor. Misschien niet 100% maar ik denk dat het wel klopt als Memphis een gemiddeld salaris heeft bij MU, zeker aangezien hij toch echt zo'n beetje uitgeroepen was als grootste talent ter wereld (terecht of niet).InnerHarbour schreef: Vind ik niet zo'n heel betrouwbaar lijstje aangezien hij volgens contract 5.2 miljoen zonder premies per jaar pakt en volgens dat lijstje nog geen 4.7. Wie zegt mij dat de rest dan wel klopt. Overigens presteren Rooney en zeker De Gea natuurlijk gewoon wel.
- InnerHarbour
De 3-0 was een prima voorbeeld waarom ik hem Delay Blind noem. 

YNWA
- InnerHarbour
Die Peruviaanse Panfluitspeler mag het laatste kwartier meedoen en het enige wat hij doet is ruzie zoeken, geweldige bijdrage weer Depay. 

YNWA
SAF houdt m in het zadel. Die kwam met Moyes en met LVG aan. Als LVG ook de sack krijgt, dan brokkelt de status van SAF af. Dus mag LVG nog wat aanklooien met deze kneuzenparade.
- InnerHarbour
Gewoon volgend seizoen weer een kans geven die van Gaal, komt helemaal goed. 

YNWA