UEFA Champions League 2007-2008
Moderator: mods
En wat is je probleem nu ?.joey schreef:Een trainer die bij Porto geen team van 700 miljoen euro had.Mr. Ajax schreef:Wel een tuinman die straks met twee hele mooie bekers in zijn handen staat. Wat is Mourinho dan?
Zoals Jöhnk zegt, Grant blijft een tuinman.
@Voetske: clubjes van niets dus.
Blij met de punten ...
Chelsea heeft op elke positie een betere speler. Bij Liverpool zie ik Hyypia, Kuyt, Babel, Riise. Geen toppers. Dat krachtsverschil zie ik echter niet op het veld terug. Dus je zou kunnen zeggen dat Chelsea ondanks Grant heeft gewonnen en niet dankzij.
Overigens zou je met een tuinman als coach op zijn minst een aanvaardbare grasmat moeten zien.
Overigens zou je met een tuinman als coach op zijn minst een aanvaardbare grasmat moeten zien.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op wo apr 30, 2008 10:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
joey schreef:Een trainer die bij Porto geen team van 700 miljoen euro had.Mr. Ajax schreef:Wel een tuinman die straks met twee hele mooie bekers in zijn handen staat. Wat is Mourinho dan?
Mourinho had bij Chelsea wel een team van 700 miljoen euro een deed er niets mee. In ieder geval minder dan tuinman Grant.
Verder moet je wel herrineren dat het seizoen waarin Porto de CL pakte, stonden ze tegenover Monaco in de finale. Moet je nagaan wat voor bijster sterk CL-seizoen dat was.

- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Jöhnk schreef:Overigens zou je met een tuinman als coach op zijn minst een aanvaardbare grasmat moeten zien.

Dit is een zwak CL-seizoen. Ik heb nog amper een aanvaardbare wedstrijd gezien. Het wachten is op de wederopstanding van de Spaanse clubs, die voetballen doorgaans beter (al zingen hun supporters minder).
Het stinkt aan alle kanten!
Jöhnk schreef:Dat was een sterk en interessant seizoen idd.
Tien keer liever Monaco-Porto dan Manure-Chelsea.
Ik hoop op penalties en dan een glansrol voor Sar.
In mijn ogen dus niet, ik vond het een kutseizoen.
Hoop voor Grant dat ze winnen van Man Utd, natuurlijk. Al is Man Utd. natuurlijk de mooiere club.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Prachtige vent, die Grant. Hij doet zich triest voor maar geniet volgens mij meer dan wie dan ook van al die aandacht. Hoe hij dat veld ging zoenen na het laatste fluitsignaal, heerlijk. Of persconferenties waarin hij alleen met ''Yes'', ''No'', ''Don't know'' antwoord. Ik mag hem wel.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Liverpool heeft wel vaker bewezen in de CL goed te kunnen presteren. Het krachtverschil komt tot uitdrukking in de competitie waar Liverpool al jaren geen rol van betekenis speeltJöhnk schreef:Chelsea heeft op elke positie een betere speler. Bij Liverpool zie ik Hyypia, Kuyt, Babel, Riise. Geen toppers. Dat krachtsverschil zie ik echter niet op het veld terug. Dus je zou kunnen zeggen dat Chelsea ondanks Grant heeft gewonnen en niet dankzij.
IK GELOOF!!!!!!
- Cluijffert
Jansma schreef:Ten Cate works his magic again...
Peter schreef:Wat is nu de rol van HtC bij Chelsea, Mr. Grant?
'HtC is één van mijn twee assistenten samen met Steve Clarke. Ben erg tevreden over ze.
Wat doet HtC zoal dan?
Mijn assistenten helpen me wel eens bij wat tactische dingetjes op het trainingsveld bijvoorbeeld.
Ik vond dat hij erg klein werd weggezet door Grant en dan ben ik objectief, hoor.
I think I lost my fucking headache
Klopt, maar bij Ajax mislukt elke trainer. Blijkbaar zijn er ook andere redenen. Ik denk dat er o.a. mee te maken heeft dat we nooit goede verdedigers hebben. Zonder goede verdedigers kun je geen winnend team samenstellen. Vorig seizoen heeft Ajax trouwens wel een aantal goede wedstrijden gespeeld. Uit tegen PSV en Twente speelde Ajax werkelijk uitstekend.
Maar daar gaat het hier niet om. Ten Cate zal zijn werk wel doen en hij zit niet voor niets bij Chelsea.
Maar daar gaat het hier niet om. Ten Cate zal zijn werk wel doen en hij zit niet voor niets bij Chelsea.
Het stinkt aan alle kanten!