Liverpool FC - With Klopp at the Kop
Moderator: mods
Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop
Coutinho is fantastisch. Die is ook weg na dit seizoen hoor. Die jongen wilt prijzen winnen. En Liverpool gaat geen 400 miljoen uitgeven aan fatsoenlijke verdedigers en dus niks winnen.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Ja die laten ze gaan deze zomer maar ik lach mij rot als hij naar PSG gaat i.p.v. Barcelona. Oh wacht, jij als erkende succes fan maakt dat niet uit, je PSG shirtje, nu de oppernaaier daar speelt, is waarschijnlijk al besteld. 

YNWA
PSG wilt hem inderdaad graag hebben. En die doen niet moeilijk over een miljoen of 5 meer per jaar aan salaris. Al zullen die eerst wel wat spelers moeten verkopen omdat ze straks ook Mbappe gaan kopen.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
-
Gaat lekker met Liverpool... 2-0 achter in 11 minuten tegen de Spurs. Twee keer gepruts in de verdediging.... Liverpool is echt lichtjaren van de echte top verwijderd hoor. Klopp kan leuk lullen maar qua voetbal klopt er weinig van.
Whitey on the moon.
4-1....
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Monkey Tonk
De verdediging klopt niets van. Onbegrijpelijk dat MU terug ging hangen en die niet op proef stelde.
Spurs zien er goed uit. Strakke passing, scherpe afwerking. Als ze altijd zo spelen, worden ze kampioen.
Spurs zien er goed uit. Strakke passing, scherpe afwerking. Als ze altijd zo spelen, worden ze kampioen.
die 1-0 .. dat kan toch gewoopn niet...
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
-
(Oud)Ajacieden die vandaag met 4-1 van wat havenslaafjes winnen. Het is zo’n dag.
Dan zie jij City nooit spelen zeker?Monkey Tonk schreef:De verdediging klopt niets van. Onbegrijpelijk dat MU terug ging hangen en die niet op proef stelde.
IK GELOOF!!!!!!
Is De Ligt niks voor Liverpool?
Beetje dat niveau
Beetje dat niveau
Dat mocht Liverpool willen.
Klopp is een uitstekende trainer maar zijn aankoopbeleid faalt jammerlijk. Hij koopt om het kopen, net als Feyenoord eigenlijk.
Klopp is een uitstekende trainer maar zijn aankoopbeleid faalt jammerlijk. Hij koopt om het kopen, net als Feyenoord eigenlijk.
De Ligt is te goed, qua talent, voor Liverpool.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Pochettino speelde net zoals Morinho puur op de counter, een blok van 5 verdedigers en daarvoor 4 middenvelders met alleen Kane (Lukaku) als spits. Het verschil was dat deze keer Lovren en in mindere mate Matip, vermomd in een Liverpool shirt, bij de tegenstander meededen.Monkey Tonk schreef:De verdediging klopt niets van. Onbegrijpelijk dat MU terug ging hangen en die niet op proef stelde.
Laatst gewijzigd door InnerHarbour op ma okt 23, 2017 10:47 am, 1 keer totaal gewijzigd.
YNWA
Dus na de scheidsrechters zijn ook de spelers van Liverpool tegen Liverpool?
IK GELOOF!!!!!!
Hmmz niet slecht van de Spurs met een Eredivisie verdediging (Alderweireld, Sanchez en Vertonghen) tegen die top aanval van Liverpool. Jammer alleen dat Liverpool vergeten is een paar top verdedigers aan te trekken. 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Supporters van Liverpool willen De Ligt hebben, aldus Twitter.
IK GELOOF!!!!!!
Laat ze lekker van Dijk ophalen voor 55 miljoen. 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
De Ligt gaat naar een topclub, die is onhaalbaar voor Liverpool
I think I lost my fucking headache
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Een middenveld met Henderson, Milner en Wijnaldum is het minst creatieve ooit.
IK GELOOF!!!!!!
-
Klavan en Matip dan.... Louis kreeg het verwijt slecht in te kopen bij United, maar Klopp maakt er bij Liverpool echt een zooitje van.
Whitey on the moon.
Ik durf best te stellen dat Ajax op dit moment niet van Liverpool verliest.
IK GELOOF!!!!!!
Je kúnt ook overdrijven...Lionel schreef:Ik durf best te stellen dat Ajax op dit moment niet van Liverpool verliest.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Liverpool heeft een paar spelers die echt veel beter zijn dan wat er bij Ajax rondloopt maar Ajax heeft ook een aantal spelers die beter is dan wat er bij Liverpool rondloopt.
IH mag zijn handjes dichtknijpen als De Ligt nu bij Liverpool zou spelen.
IH mag zijn handjes dichtknijpen als De Ligt nu bij Liverpool zou spelen.
IK GELOOF!!!!!!