Champions League

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Wie wint de CL?

Manchester City
3
100%
Internazionale
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 3

Bert
Contacteer:

Re: Champions League 2009-2010

Bericht door Bert » wo apr 21, 2010 9:42 am

Ook met Abidal als linksback raakt Alves geen knikker. Ik heb die gast volgens mij nog nooit een goede wedstrijd zien spelen.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

martijn401

Bericht door martijn401 » wo apr 21, 2010 9:44 am

Zie hem toch wel met regelmaat een goede voorzet geven , hij zorgt voor veel dreiging naar voren. Onvermoeibaar en nog een goede vrije trap ook.

Lionel

Bericht door Lionel » wo apr 21, 2010 9:51 am

Bertje schreef:Ook met Abidal als linksback raakt Alves geen knikker. Ik heb die gast volgens mij nog nooit een goede wedstrijd zien spelen.
Je hebt he-le-maal gelijk :excited.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Beloki

Bericht door Beloki » wo apr 21, 2010 10:28 am

Gedrag Balotelli smetje op zege Inter

MILAAN - Het gedrag van Mario Balotelli liet dinsdagavond een bittere nasmaak achter bij Internazionale.De ploeg boekte een overtuigende 3-1-zege op Barcelona in de halve finales van de Champions League, maar bij de jonge Italiaan leidde dit allerminst tot vreugde. Balotelli ruziede openlijk met de fans van Inter en gooide na afloop demonstratief zijn shirt op de grond. De toeschouwers floten Balotelli uit omdat de aanvaller weinig tot niets uitvoerde tijdens zijn invalbeurt.

Krampverschijnselen

Eén van de grootste talenten in het Italiaanse voetbal verving Diego Milito die uitviel met krampverschijnselen. ''Zijn gedrag is niet normaal. Het is één van de belangrijkste wedstrijden van het seizoen en iedereen gaat door tot ze kapot zijn. Er is maar één speler die meer had moeten doen'', bekritiseerde coach José Mourinho zijn pupil.

Marco Materazzi was ook duidelijk niet te spreken over het gedrag van Balotelli. Zlatan Ibrahimovic, voormalig speler van Inter en dinsdag actief als spits van Barcelona, zag de verdediger na afloop van de wedstrijd op Balotelli afstormen: ''Het enige wat ik zag was Materazzi die Balotelli wilde vermoorden.''

Het is niet de eerste keer dat de speler van Ghanese afkomst in opspraak raakt. Balotelli lag al meerdere malen publiekelijk overhoop met trainer Mourinho.

Ook zijn ploeggenoot Stankovic heeft geen goed woord over voor de jongeling: ''Wat ik vind van Balotelli, hoeveel tijd heb je? Je moet zien wat er in zijn hoofd omgaat, hij is net een kind.''
Nu.nl
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo apr 21, 2010 10:46 am

Schijnt goede maatjes te zijn met Arnautovic. :smallgrin.gif:

Mourinho kondigde al aan dat hij komend weekend weer speelt.

Rijkaard

Bericht door Rijkaard » wo apr 21, 2010 11:21 am

Ik dacht gisteren tijdens de wedstrijd ook gelijk dat Barcelona er echt sterker op zou worden als ze van der Wiel halen. Past qua stijl ook prima bij Barcelona.

Maar laten we hopen dat ze dat bij Barca nog niet zien. Overigens raak ik er wel steeds meer van overtuigt dat als Wiel een goed WK speelt hij niet meer te houden is. Over het algemeen wordt Dani Alves toch gezien als een zéér goede rechtsback, terwijl Wiel jonger en een klasse beter is.

Andere constatering is dat Suarez totaal NIET bij Barca past met zijn stijl van voetballen. Barca moet een spits halen a la Torres of Villa, beweeglijk en dodelijk in de 16. Dan kan iedereen van positie wisselen. Zlatan loopt er verloren bij.
Is 1995 echt zolang geleden??

joey
Erelid

Bericht door joey » wo apr 21, 2010 11:31 am

Rijkaard schreef:Ik dacht gisteren tijdens de wedstrijd ook gelijk dat Barcelona er echt sterker op zou worden als ze van der Wiel halen.
Denk je? Dat betwijfel ik zeer. Vergis je niet, het niveauverschil met de eredivisie is immens. Zet Dani Alves bij Ajax en hij loopt overal voorbij.
Van der Wiel is nog veel te ongeconcentreerd en verdedigend is hij kwetsbaar. Een beetje zoals Maxwell.
Het stinkt aan alle kanten!

Hoeladans

Bericht door Hoeladans » wo apr 21, 2010 11:33 am

Van der Wiel een klasse beter dan Dani Alves... :smallgrin.gif:

Sommige mensen draven hier echt door in die Alves-haat.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo apr 21, 2010 11:54 am

Van mij mag het mooie voetbal zegevieren. Barcelona kan fantastisch voetballen. Maar die soms wat overdreven ophemeling van Barcelona en kritiek op Inter staat me wel enigszins tegen. Gisteren was Inter dominant en speelden Cambiasso, Zanetti, Maicon, Milito en Eto'o uitstekend.
Beloki schreef:Balotelli liep als enige Inter-speler meteen vloekend en tierend naar het publiek de catacomben in. Mooi manneke.
Mooi als je hem als maf cultfiguur ziet, ja. Als voetballer is het natuurlijk een absolute ramp. Niet wat talent betreft, maar ik heb zelden een speler gezien met zo'n ontzettende kutinstelling. Wat een verschrikking. Ik ben haast geneigd om te zeggen dat hij het gewoon niet gaat redden. Die jongen is volslagen gestoord.

Rijkaard schreef:Andere constatering is dat Suarez totaal NIET bij Barca past met zijn stijl van voetballen. Barca moet een spits halen a la Torres of Villa, beweeglijk en dodelijk in de 16. Dan kan iedereen van positie wisselen. Zlatan loopt er verloren bij.
Een soort Eto'o, zeg maar. :smallgrin.gif:

generaal

Bericht door generaal » wo apr 21, 2010 12:05 pm

Ik hoop op Bayern - Inter als finale, met daarin Sneijder en Robben als uitblinkers in Bernabeu :smallgrin.gif: .

Rijkaard

Bericht door Rijkaard » wo apr 21, 2010 12:51 pm

Ja Eto"o kan ook Enganche, miskleun van Barca, maar achteraf is dat makkelijk oordelen. En ik geloof ook dat hij zelf weg wilde dus tja.

Verder ben ik totaal niet bezig met Alves bashen. Maar ik heb wel het idee dat van der Wiel meer kan toevoegen ja. Alves heeft (nog) meer body en is fysiek sterker. Maar ik acht Wiel technischer en is bovendien een stuk jonger.

En ik zie te weinig van Barca om goed over Alves te oordelen maar gisteren was hij drama. Zowel verdedigend als opbouwend. En daarnaast heeft hij nog nare trekjes ook. Ik neem aan dat op het WK dan ook gewoon Maicon rb speelt bij Brazilie.
Is 1995 echt zolang geleden??

D_skilled

Bericht door D_skilled » wo apr 21, 2010 4:19 pm

Maicon is overigens een aantal tanden kwijt door die botsing met Messi.

goodfella

Bericht door goodfella » wo apr 21, 2010 5:11 pm

Rishi schreef:
Bertje schreef:Ook met Abidal als linksback raakt Alves geen knikker. Ik heb die gast volgens mij nog nooit een goede wedstrijd zien spelen.
Je hebt he-le-maal gelijk :excited.gif:
Barcelona is weggespeeld. Lekker hoor. Hopelijk winnen ze helemaal NIETS dit seizoen.

Inter de CL en Real Madrid het kampioenschap. Dat zou geweldig zijn. :biggthumpup.gif:

Beloki

Bericht door Beloki » wo apr 21, 2010 6:49 pm

Come on Louis! :ajaxscarf.gif:

wimpey

Bericht door wimpey » wo apr 21, 2010 7:07 pm

Rishi schreef: En ook als ze niet doorgaan, dan nog zal Barca voor mij de winnaar zijn. Want het spel van Inter is niet om aan te zien.
Jij bent niet helemaal serieus te nemen wanneer het over Barca gaat.

Barca had er gisteren met 7-2 af kunnen gaan. Mourinho maakte tactisch gehakt van beginneling Guardiola. Iedere speler van Inter was beter dan de speler van Barca op dezelfde positie. 'De beste allertijden' was helemaal nergens. Milito, Maicon, Cambiasso en Zanetti waren in één woord geweldig.

En het spel van Inter is niet om aan te zien, pffff. Ik vond het spel van Barca niet om aan te zien. Leuk: die bal lekker rond laten gaan op 50 meter van Julio César. Dat kunnen ze. Lekker belangrijk. Inter speelde Barca compleet aan flarden. Heerlijke pot. En ik verheug me nu al op Inter in de finale.

goodfella

Bericht door goodfella » wo apr 21, 2010 7:10 pm

Mourinho is de keizer
Sir Alex de koning

(en volgens Baseman past Fredje Rutten ook in dit rijtje) :smallgrin.gif:

Barcelona is en blijft een schijtclub.

Beloki

Bericht door Beloki » wo apr 21, 2010 7:11 pm

wimpey schreef:
Rishi schreef: En ook als ze niet doorgaan, dan nog zal Barca voor mij de winnaar zijn. Want het spel van Inter is niet om aan te zien.
Jij bent niet helemaal serieus te nemen wanneer het over Barca gaat.

Barca had er gisteren met 7-2 af kunnen gaan. Mourinho maakte tactisch gehakt van beginneling Guardiola. Iedere speler van Inter was beter dan de speler van Barca op dezelfde positie. 'De beste allertijden' was helemaal nergens. Milito, Maicon, Cambiasso en Zanetti waren in één woord geweldig.

En het spel van Inter is niet om aan te zien, pffff. Ik vond het spel van Barca niet om aan te zien. Leuk: die bal lekker rond laten gaan op 50 meter van Julio César. Dat kunnen ze. Lekker belangrijk. Inter speelde Barca compleet aan flarden. Heerlijke pot. En ik verheug me nu al op Inter in de finale.
Mourinho krijgt dan (misschien) te maken met zijn leermeester. Die is moeilijker tactisch te verassen dan broekie Pep. Zou een boeiend duel worden!

wimpey

Bericht door wimpey » wo apr 21, 2010 7:11 pm

Enganche schreef: Ik ben haast geneigd om te zeggen dat hij het gewoon niet gaat redden. Die jongen is volslagen gestoord.
Haast? Die gast hoort in een gesticht. Gaat het echt niet redden.

Zlatan is te opportunistisch voor het spel van Barca. Hij past er gewoon niet in. Ik denk dat ie naar de volgende club van Mourinho gaat.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo apr 21, 2010 7:12 pm

Inter mag van mij de CL winnen, hoor. Eindelijk af van het complex en loon naar werken voor de door wimpey genoemde namen. Met name Cambiasso, Maicon en Zanetti gun ik een dergelijke prijs voor hun geniale seizoen.

wimpey

Bericht door wimpey » wo apr 21, 2010 7:14 pm

Beloki schreef: Mourinho krijgt dan (misschien) te maken met zijn leermeester. Die is moeilijker tactisch te verassen dan broekie Pep. Zou een boeiend duel worden!
Zeker. Maar Inter is veel sterker dan Bayern. Ik denk trouwens dat Lyon ook sterker is dan Bayern, maar dat Bayern het redt.

Beloki

Bericht door Beloki » wo apr 21, 2010 7:15 pm

wimpey schreef:
Beloki schreef: Mourinho krijgt dan (misschien) te maken met zijn leermeester. Die is moeilijker tactisch te verassen dan broekie Pep. Zou een boeiend duel worden!
Zeker. Maar Inter is veel sterker dan Bayern. Ik denk trouwens dat Lyon ook sterker is dan Bayern, maar dat Bayern het redt.
Je zegt het zelf in je laatste zin. Van Gaal weet er altijd net dat tikje meer uit te halen. Neem maar van mij aan dat Inter-Bayern gewoon heel spannend gaat worden.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo apr 21, 2010 7:16 pm

Wellicht niet helemaal passend hier, maar zou het niet godgeklaagd zijn als Zanetti en Cambiasso niet meegaan met Argentinië? Diego roept beide namelijk nooit op. :excited.gif:

Vanavond verwacht ik niet dat Bayern wint, hoor. Ik heb ze niet gezien tegen ManU (want op vakantie), maar ik vond ze tegen Fiorentina heel erg matig. Verdedigend rammelt dat op 3/4e van de posities.

Michael_B

Bericht door Michael_B » wo apr 21, 2010 7:19 pm

Rishi schreef:Dit had niemand verwacht of voorspeld hoor. Barca was gewoon zichzelf niet. Zelfs na de 1-0 konden ze hun voetbal niet spelen. En ze hebben 1 wedstrijd verloren en jij bent benieuwd of Pep het nog op de rails krijgt?

Inter deed het niet slecht hoor. Zeker niet. Het was een dik verdiende overwinning maar om nou te doen alsof die club geweldig voetbalde...En over geluk hadden ze zeker niet te klagen!
:whistling.gif:
Face your fears and live your dreams, No Fear

wimpey

Bericht door wimpey » wo apr 21, 2010 7:19 pm

Peter schreef:Inter mag van mij de CL winnen, hoor. Eindelijk af van het complex en loon naar werken voor de door wimpey genoemde namen. Met name Cambiasso, Maicon en Zanetti gun ik een dergelijke prijs voor hun geniale seizoen.
Chelsea 2 keer verslagen, Moskou 2 keer verslagen, Barca verslagen. De volle mep. Inter is de beste ploeg, basta.

Dat Barca van ploegen wint die Messi lekker z'n gang laten gaan, leuk. Arsenal doet al jaren niet mee om de prijzen en VfB is geen CL-ploeg. Barca werd aan flarden gespeeld door de eerste serieuze tegenstander.

Barca speelde Madrid overhoop en Inter speelde Barca aan gort. Denk dat ze in Madrid weer eens flink geschrokken zullen zijn. :smallgrin.gif: Mourinho halen zou ik ze als advies geven.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo apr 21, 2010 7:22 pm

Allez l'OL!

Plaats reactie