Engeland en Schotland
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: Engeland en Schotland
Dat laatste zal ik niet tegenspreken maar persoonlijk vind ik het nog wat te vroeg om het te labelen als net niet, ben eigenlijk wel benieuwd wat die gozer ervan gaat bakken.
YNWA
-
Ik ook wel. Vond hem bij Lyon - Ajax zodanig sterk spelen dat ik blij was dat hij bij de wedstrijd in Amsterdam een groot deel op de bank zat.
- Jinne
- Site Admin
Raiola kan weer 10M+ aftikken bij Man United voor zijn eigen rekening . Nu voor Lukaku.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Lees het interview met hem in de FT: interessant. http://www.ajaxtalk.nl/Forum/viewtopic. ... 1#p1412681Jinne schreef:Raiola kan weer 10M+ aftikken bij Man United voor zijn eigen rekening . Nu voor Lukaku.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- InnerHarbour
Lijkt me een prima deal voor Koeman.
Everton heeft al een aantal op het oog prima versterkingen aangetrokken. Hoewel die Sandro Ramirez er m.i. niet veel van kan.
Als team / selectie kunnen ze er zonder Lukaku beter op worden. Die Barkley moet ook nog verpatst worden, las ik. En wie weet krijgt ie Rooney nog aan de praat. Schijnt dat hij bij Everton terugkeert.
Everton heeft al een aantal op het oog prima versterkingen aangetrokken. Hoewel die Sandro Ramirez er m.i. niet veel van kan.
Als team / selectie kunnen ze er zonder Lukaku beter op worden. Die Barkley moet ook nog verpatst worden, las ik. En wie weet krijgt ie Rooney nog aan de praat. Schijnt dat hij bij Everton terugkeert.
Raiola doet opnieuw zaken met Mourinho. Ik neem aan dat ze beiden profiteren.Jinne schreef:Raiola kan weer 10M+ aftikken bij Man United voor zijn eigen rekening . Nu voor Lukaku.
- InnerHarbour
- InnerHarbour
welke drugsdeal hebben die maffiosi afgesloten afgelopen maanden?
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
- InnerHarbour
Ze hebben veel meer munten dan jij denkt, ze komen er alleen wat moeilijk vanaf. 

YNWA
- InnerHarbour
- Jinne
- Site Admin
City gaat na het mistasten van Alves nu voor Walker als rechtback. Kost slechts 56 miljoen.
57.Jinne schreef:City gaat na het mistasten van Alves nu voor Walker als rechtback. Kost slechts 56 miljoen.

-
Ik vind die Walker maar een blind paard, bizar bedrag!
- Jinne
- Site Admin
Ze willen nu ook nog Danilo van Real. Tikken ze straks bijna 90 miljoen weg voor alleen de rechtsback positie.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Walker is toch een linksback?Jinne schreef:Ze willen nu ook nog Danilo van Real. Tikken ze straks bijna 90 miljoen weg voor alleen de rechtsback positie.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- InnerHarbour
Chelsea heeft ook zijn nieuwe spits binnen vlak nadat Conte bijtekende.
YNWA
- InnerHarbour
En de volgende voor Leedselliquido schreef:begint op een midlands offensief te lijken
YNWA
- InnerHarbour
Tot zover mijn sympathie voor Virgil van Dijk. Ik snap best dat het een teleurstelling is als een transfer naar een grote Premier League club niet doorgaat maar hij heeft zijn ontwikkeling voor een deel ook aan zijn huidige club te danken en waarschijnlijk speelt hij daar ook niet voor een paar consumptiebonnen. Doe gewoon normaal en wacht rustig af of er eventueel een club is die wel de vraagprijs wil betalen. En anders speel je lekker nog een jaar PL met Southampton.
Nil volentibus arduum
Ach... Clubs doen er ook aan mee. Liverpool koopt Van Dijk. Barca koopt straks Coutinho. En als hij niet meewerkt saboteert hij ook de boel.
IK GELOOF!!!!!!