Spanje
Moderator: mods
Same here. Nu moeten we op AT natuurlijk weer vernemen dat het vertrek van de grote HtC zijn sporen bij Barca heeft nagelaten. Alleen al daarom hoopte ik dat Barca toch nog kampioen zou worden.Voetske schreef:Jammer voor Rijkaard, had hem dit wel gegund.Verder maakt het me niet zo veel uit wie er spaans kampioen wordt ...
Real speelde gisteren volledig bagger. Had 0-3 kunnen staan op het moment dat de gelijkmaker viel. Voor vriend Real en RGB vind ik het leuk, die Real heeft het de laatste jaren als fan van 2 topclubs in verval niet gemakkelijk gehad.

wimpey schreef:Same here. Nu moeten we op AT natuurlijk weer vernemen dat het vertrek van de grote HtC zijn sporen bij Barca heeft nagelaten. Alleen al daarom hoopte ik dat Barca toch nog kampioen zou worden.Voetske schreef:Jammer voor Rijkaard, had hem dit wel gegund.Verder maakt het me niet zo veel uit wie er spaans kampioen wordt ...
Real speelde gisteren volledig bagger. Had 0-3 kunnen staan op het moment dat de gelijkmaker viel. Voor vriend Real en RGB vind ik het leuk, die Real heeft het de laatste jaren als fan van 2 topclubs in verval niet gemakkelijk gehad.
Ach, dat gebeurt volgens mij regelmatig, na een top seizoen moet er stapjes extra worden gezet en ben je de pakken club, immers proberen te winnen van de C.L. winnnaar geeft altijd extra motivatie.Dan was er nog Éto die lang uit de roulatie was en een Ronaldinho waarvan ik het gevoel had dat die het hele seizoen op zijn laatste benen liep.
Real M. heeft een gouden aankoop gedaan, goed voor 25 doelpunten ..
Blij met de punten ...
Tjonge zeg. HtC heeft het daar goed gedaan, dat mag toch gezegd worden? Zeggen ze in Barcelona ook. Maar dat het nu minder is gegaan, heeft weinig met zijn vertrek te maken. Het komt zó vaak voor dat een ploeg die alles heeft gewonnen het jaar daarop terugvalt, dat is meer regel dan uitzondering.wimpey schreef:Same here. Nu moeten we op AT natuurlijk weer vernemen dat het vertrek van de grote HtC zijn sporen bij Barca heeft nagelaten. Alleen al daarom hoopte ik dat Barca toch nog kampioen zou worden.
EDIT: Rijkaard was vandaag niet aanwezig op de training, meldt ElMD.
Het stinkt aan alle kanten!
Bepaalde bevestigende signalen die ik oppik naar aanleiding van info, die ik heb gekregen van een betrouwbare bron.Bertje schreef:Waar baseer je dat nou weer op?
Dat heeft Ajax toch ontkend?Bertje schreef:Overigens werd er eerder gemeld dat hem al een contractverlenging is voorgeschoteld, maar dat hij daar geen trek in had.
Nee hoor. Ik beweer niet dat ik die info heb gekregen omdat ik in de voetbalwereld zit (logisch, aangezien ik er niet in zit). Ik heb het gehoord van iemand die ik betrouwbaar acht. En dan is het aan jullie om te beoordelen of jullie denken dat ik zoiets zelf zou verzinnen om interessant te doen of dat ik goedgelovig ben. Het zou natuurlijk ook kunnen kloppen.LucaS schreef:Je begint steeds meer op Steef te lijken, Thom!

Het maakt overigens niet veel uit hoor. Ajax kan alsnog prima presteren als de TD en de trainer het niet met elkaar kunnen vinden. Ik denk alleen niet dat er een contractverlenging in zit.
Met betrekking tot bepaalde aankopen. Herinner je je nog dat Ten Cate er in de zomer per se nog een middenvelder bij wilde? Van Geel heeft toen aangegeven dat hij dat niet nodig vond. In de winterstop heeft Ten Cate vervolgens het transferbeleid naar zich toegetrokken met de aankopen van Davids en Leonardo.
Ik heb hier wel eens eerder naar gehint hoor. Blijkbaar wordt het pas in de komkommertijd interessant.
Ik heb hier wel eens eerder naar gehint hoor. Blijkbaar wordt het pas in de komkommertijd interessant.

Oud nieuws dus. Als Ten Cate Ajax kampioen maakt volgend seizoen, krijgt ie echt wel contractverlenging aangeboden. Maar goed, dit is het Spanje-topic. Over de verhouding MvG-HtC graag verder in het topic van HtC.Thomas schreef:Met betrekking tot bepaalde aankopen. Herinner je je nog dat Ten Cate er in de zomer per se nog een middenvelder bij wilde? Van Geel heeft toen aangegeven dat hij dat niet nodig vond. In de winterstop heeft Ten Cate vervolgens het transferbeleid naar zich toegetrokken met de aankopen van Davids en Leonardo.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Voor de liefhebbers:
Real Madrid-Mallorca
Gimnastic-Barcelona
Real Madrid-Mallorca
Gimnastic-Barcelona
Oordeel zelf maar.Monkey Tonk schreef:Twee eigen goals Sociedad... Zit daar een luchtje aan of niet?