Champions League
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: Champions League
wimpey schreef:Niet te geloven... Dan ban ik dus SBS6 en kijk via een stream naar Bayern - Juve. Simpel....Peter schreef: SBS6 maakt dan uiteraard de keuze voor Barcelona.
Onbegrijpelijk inderdaad. Kom op man, die andere wedstrijd is niet alleen veel spannender, daar heb je bovendien ook nog Nederlandse inbreng met Robben.InnerHarbour schreef:Gelukkig heb ik via de satelliet veel meer keuzes want het barcelona-lovefest houdt ook in Nederland nog steeds aan.
Hebben jullie allemaal PSV gisteren op SBS6 gekeken?

Daar werd het commentaar gedaan door El Sierd

Dus hij zat zich een beetje in te houden. Maar na de beslissende penalty ging Sierd de Vos alsnog los. GOALLLLL!! ATLETICOOOOO KLOEP DE MADRIED!!

Ja, hallo, er moeten ook schoenen verkocht worden. Er moet natuurlijk wel even over Neymar en Messi heen gekwijld worden, als een schoenenfabrikant journalisten uitnodigt voor het een of ander event ter ere van de nieuw ontwikkelde nop linksvoor en ze vertroetelt in mooie hotels en fantastische buffetten, dan moet er wel een ROI komen, anders nodigen ze de volgende keer wel anderen uit.Cruijff schreef:wimpey schreef:Niet te geloven... Dan ban ik dus SBS6 en kijk via een stream naar Bayern - Juve. Simpel....Peter schreef: SBS6 maakt dan uiteraard de keuze voor Barcelona.Onbegrijpelijk inderdaad. Kom op man, die andere wedstrijd is niet alleen veel spannender, daar heb je bovendien ook nog Nederlandse inbreng met Robben.InnerHarbour schreef:Gelukkig heb ik via de satelliet veel meer keuzes want het barcelona-lovefest houdt ook in Nederland nog steeds aan.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Robben speelt niet vanavond.
Onbegrijpelijke keuze. Ik ga ook voor Bayern-Juve. Barca, als ze vol gaan, wint wel met een nul of 5.
Bayern lijkt mij toch ook wel zeker. Juve mist Dybala, Marchisio en Chiellini. 3 zeer belangrijke spelers en ze moeten scoren.
Onbegrijpelijke keuze. Ik ga ook voor Bayern-Juve. Barca, als ze vol gaan, wint wel met een nul of 5.
Bayern lijkt mij toch ook wel zeker. Juve mist Dybala, Marchisio en Chiellini. 3 zeer belangrijke spelers en ze moeten scoren.
IK GELOOF!!!!!!
Bayern - Juve is te zien op ZDF.
Ha, dank je!
De NOS heeft vast andere dan sportieve redenen om voor Arsenal te kiezen. Keuze lag al vast? Goedkoper? Anders is het niet te verklaren.

De NOS heeft vast andere dan sportieve redenen om voor Arsenal te kiezen. Keuze lag al vast? Goedkoper? Anders is het niet te verklaren.
- InnerHarbour
De NOS heeft ervoor gekozen om de samenvattingen van die 'geweldige' Nederlandse competitie te houden en heeft de CL laten lopen.Yopi schreef:De NOS heeft vast andere dan sportieve redenen om voor Arsenal te kiezen. Keuze lag al vast? Goedkoper? Anders is het niet te verklaren.
Het is 2016 Yopi, blijf je wel opletten.

YNWA
SBS, bedoelde ik.
Ach, wat maakt het uit? Ik kijk sowieso liever naar de Mof.

Ach, wat maakt het uit? Ik kijk sowieso liever naar de Mof.

Wie vol gaat, het arbitrale quintet?Lionel schreef:Onbegrijpelijke keuze. Ik ga ook voor Bayern-Juve. Barca, als ze vol gaan, wint wel met een nul of 5.
Het wordt allicht spannender, misschien zelfs wel spannend.Bayern lijkt mij toch ook wel zeker. Juve mist Dybala, Marchisio en Chiellini. 3 zeer belangrijke spelers en ze moeten scoren.
Wollt ihr den totalen Mensch?
De NEderlandse omroepen weten dat de helft van Nederland geilt op Barcelona, en dat er dus meer mensen zullen kijken.
I think I lost my fucking headache
-
Dan hou je ook een helft over die niét op Barca geilt. Let's face it. Iedere neutrale kijker verkiest toch Bayern-Juve boven Barca-Arsenal, met de huidige standen?
-
- AT Toto winner 15/16
Jezus dat meen je niet, ik zie het nu pas. Bayern - Juventus is toch veel spannender, wat een bloedmongolen bij SBS6.Peter schreef:Vanavond lekker Bayern-Juventus. Is nog enigszins spannend met de 2-2 in Turijn. Oh nee, wacht, Barcelona speelt. SBS6 maakt dan uiteraard de keuze voor Barcelona. Die verdedigen een 2-0 voorsprong in eigen huis. Spannuuuuund.
Kan er ook niet met mijn hoofd bij dat de kijkcijfers bij Bayern-Juve lager zouden zijn. De mensen willen echt wel gewoon een spannende pot zien dus vanavond boycot ik SBS6 of wellicht boycot ik het hele CL avondje wel. Bevalt prima om dat miljoenenbal over te slaan.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Dan hou je ook een helft over die niét op Barca geilt. Let's face it. Iedere neutrale kijker verkiest toch Bayern-Juve boven Barca-Arsenal, met de huidige standen?
Maar ik ben bang dat Le T. toch gelijk heeft.
De SBS6 bazen kiezen gewoon voor de kijkcijfers en Bayern-Juve trekt meer kijkers, zou je denken.Le T. schreef:Ja, hallo, er moeten ook schoenen verkocht worden. Er moet natuurlijk wel even over Neymar en Messi heen gekwijld worden, als een schoenenfabrikant journalisten uitnodigt .......Kom op man, die andere wedstrijd is niet alleen veel spannender, daar heb je bovendien ook nog Nederlandse inbreng met Robben.
Maar ik vrees dat de bizarre argumenten die jij opnoemt gewoon ook echt een rol zullen spelen, dat er een zeer gelikte Adidas of Nike commercial in de reclameblokken opduikt met Messi of Neymar in de hoofdrol.

-
- AT Toto winner 15/16
Wist ie nog een leuk restaurantje in Madrid?Cruijff schreef: Daar werd het commentaar gedaan door El Sierden ik dacht 'wat is hij ingetogen, wat geeft hij neutraal commentaar
-
Champions League
We zijn niet de enigen die niet naar Barca-Arsenal hoeven te kijken. Nou Camp zit allesbehalve vol.
Benatia opstellen is een slecht idee. Bayern oogt confuus, Juve zeer sterk. Pressen zeer goed.
Verbaast me dan toch dat ze zich daar niet onderuit kunnen voetballen.
IK GELOOF!!!!!!
Zelfs Neuer oogt paniekerig.
Bayern moet Thiago opstellen. Voetballend wel ff beter dan Xabi of Vidal. Dom van Pep. Had niet verwacht dat Juve zou pressen.
Bayern moet Thiago opstellen. Voetballend wel ff beter dan Xabi of Vidal. Dom van Pep. Had niet verwacht dat Juve zou pressen.
IK GELOOF!!!!!!
-
Was dat wel buitenspel van die juve speler na die blunder van Neuer?
Whitey on the moon.
Die Benatia levert gewoon ballen in joh. Met hem erbij wordt het niks.
IK GELOOF!!!!!!
Nee! Vrijwel iedere 2e bal is voor Juve. Die ploeg levert een tactische masterclass afGangstaRiB schreef:Was dat wel buitenspel van die juve speler na die blunder van Neuer?

-
Geen herhaling bij de ZDF. Jammer.wimpey schreef:Nee! Vrijwel iedere 2e bal is voor Juve. Die ploeg levert een tactische masterclass afGangstaRiB schreef:Was dat wel buitenspel van die juve speler na die blunder van Neuer?
Whitey on the moon.