Engeland en Schotland
Moderator: mods
Re: Engeland en Schotland
Mooie uitslagen verder bovenin. Play-off plek wordt meer en meer zeker
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Leeds? Wat is dat? 

Iets wat o.a. Rio Ferdinand, Robbie Fowler, Ian Rush, Hasselbaink, Vinnie Jones, Robbie Keane, Harry Kewell, Gary Speed en Cantona met elkaar gemeen hebben.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
- InnerHarbour
Vergeet Jimmy Floyd Hasselbaink niet
Die werd daar topscoorder van de PL waarna hij als op dat moment duurste Nederlandse voetballer voor 40 miljoen naar Atletico Madrid ging.

YNWA
Die was ik dan ook niet vergeten 

- InnerHarbour
Alan Smith staat mij zelf nog goed voor de geest. Die geblondeerde jonge aanvaller ten tijde van de gloriejaren van Leeds. Die kocht ik ook regelmatig in Championship Manager/Football Manager 

Thomas Brolin natuurlijk wel vergeten. Een der plaaggeesten van een avond waarop we kansloos verloren in de opmaat naar de grote successen.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Ik had in de tijd zelfs een (Dos) voetbalmanagerspel waar je alleen Leeds kon kiezen. Gordon Strachan was toen een van de toppers in het spel....Sandro_Calaaabro schreef:Alan Smith staat mij zelf nog goed voor de geest. Die geblondeerde jonge aanvaller ten tijde van de gloriejaren van Leeds. Die kocht ik ook regelmatig in Championship Manager/Football Manager
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
- InnerHarbour
Met andere woorden Leeds heeft een mooi verleden en het wordt weer tijd voor een wedstrijd Leeds-United, bloed aan de paal. 

YNWA
Ja, zou mooi zijn als Leeds weer Premier League gaat spelen. Ze zijn van ver gekomen maar het is natuurlijk nog steeds een grote club. Volgens mij is het publiek al die tijd massaal naar het stadion blijven komen.
Nil volentibus arduum
Mark viduka
Gary mcallister
radebe..
Tony yeboah
Gary mcallister
radebe..
Tony yeboah
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Ondertussen Man United 2-0 voor tegen Southampton in de League Cup Final. Zlatan & Lingard goals.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
En 2-1 bij rust.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
En Man U heeft de prijs gewonnen.
- InnerHarbour
De dagen van Howard Webb herleven.
Southampton were the better side for most of this final but were left heartbroken by a controversial offside decision - and the inspiration provided by the 35-year-old Swede as he took his tally to 26 goals this season.
YNWA
In zijn eerste bekerfinale zorgde Zlatan ook al voor de winst na een 'foutje' van de arbitrage.
- InnerHarbour
Leeds vanavond weer live op Ziggo, het moet niet gekker worden Elliquido.
Kwart voor 9 uit tegen middenmoten Birmingham City, lijkt mij voor jullie een lastig avondje worden.

YNWA
- InnerHarbour
Die Wood maakt wel makkelijk een goal zie ik, eerste keer dat Leeds bij hun goal kwam.
YNWA
- InnerHarbour
Veel balbezit voor Birmingham zonder gevaarlijk te worden, een mooi afstandsschot op de lat dat was het wel voor de eerste helft.
YNWA
Kunnen we geen kneuzen-topic openen voor Liverpool en Leeds?
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Oops, maar kan niet zeggen dat het onverdiend is. Er loopt een handig ventje aan de linkerkant bij Birmingham. 

YNWA
- InnerHarbour
En daar was Wood alweer, misschien moet Leeds eens wat minder verdedigend gaan spelen.
YNWA