Engeland en Schotland
Moderator: mods
Re: Engeland en Schotland
Sutton tegen Lincoln zou echt lachen zijn.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
- InnerHarbour
Helaas, dat wordt hem niet, Arsenal gaat zo in een zetel naar de halve finale, Wenger blijft nog even leven.
YNWA
Jammer dat die 44-jarige dikke cult reservekeeper van Sutton en tevens manusje van alles van die club zijn ontslag heeft moeten indienen vandaag, omdat hij genaaid is door the Sun.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Maar dat krediet heeft hij toch ook en is hij aan het verbruiken? Van tevoren noemde hij Leicester de underdog tegen een derde klasser en hij verliest ook nog...Achteraf afgeven op de mentaliteit van de spelers en toegeven dat hij het zelf ook niet meer weet. Dat kan nooit heel lang meer duren. De verschrikkelijke uitspraak 'de chemie is op' komt heel snel dichtbij.Marillion schreef:Mwah, hij zal toch wel iets meer krediet hebben door het kampioenschap van vorig jaar? Ik denk dat hij alleen in de problemen komt als ze er echt uit dreigen te vallen richting het einde van het seizoen. Misschien dat ze dan daarna uit elkaar gaan. Ik weet overigens niet tot wanneer zijn contract loopt.
Mooie stunt in de FA Cup trouwens van Lincoln City (5e klasse) tegen Burnley (PL). Dat is wel echt de charme van het bekertoernooi.
Het gekke is natuurlijk wel dat ze nog in de CL zitten. Als hij die wint hoor je niemand

- InnerHarbour
Big match coming up zaterdag voor jou Elliquido. Leeds-Wednesday live op Sky1 en Ziggo Select om half 2. 

YNWA
Ranieri ontslagen. Schande.
Ik zei het nog.wimpey schreef:Ranieri ontslagen. Schande.
- InnerHarbour
Oh, nou ik denk niet dat ze de volgende wedstrijden ineens de sterren van de hemel spelen. Kanté hè, dat was degene die alles bij elkaar hield die wordt niet voor niets dit jaar kampioen met Chelsea.
YNWA
Logisch. Voor de landstitel is er dit seizoen geen enkele andere kandidaat dan Chelsea.InnerHarbour schreef:Oh, nou ik denk niet dat ze de volgende wedstrijden ineens de sterren van de hemel spelen. Kanté hè, dat was degene die alles bij elkaar hield die wordt niet voor niets dit jaar kampioen met Chelsea.
Overigens..... ondanks dat alle Engelse clubs hun toptalenten tot en met 19 jaar, zeg maar hun eigen Kasper Dolbergs, Donny van de Beeks, Nouri's en Matthijs de Ligten telkens hebben opgesteld in die competitie genaamd UEFA Youth League, waren alle EPL clubs reeds uitgeschakeld voordat het toernooi bij de laatste 32 teams aanbelandde.
- InnerHarbour
Opportunisme ten top hoor om Ranieri eruit te gooien.
Dan heb je net zo goed reden om de trainers van Tottenham Hotspurs en Arsenal deze week te ontslaan. (Of om elke maand de coach van Arsenal of de Spurs eruit te mikken.)
Dan heb je net zo goed reden om de trainers van Tottenham Hotspurs en Arsenal deze week te ontslaan. (Of om elke maand de coach van Arsenal of de Spurs eruit te mikken.)
- Monkey Tonk
Lager bij de grond kan niet. Hij gaf ze iets waarvan ze alleen maar hadden kunnen dromen, en dan wordt hij ontslagen als de droom weer over is. Die eigenaar moet zichzelf ontslaan.wimpey schreef:Ranieri ontslagen. Schande.
Ik ben blijkbaar de enige die bij het ontslag van Ranieri niet meteen moord of brand schreeuwt. Je zag het aankomen want zo werkt het toch gewoon?
Je kunt niet zeggen dat hij al zijn toppers kwijt is. Kante is belangrijk, ik weet het, maar om te stellen dat het succes van een heel team daarvan afhangt, gaat me te ver. Ik heb sterk de indruk dat het trucje uitgewerkt is en de belangrijke spelers hem niet meer serieus nemen.
Je kunt niet zeggen dat hij al zijn toppers kwijt is. Kante is belangrijk, ik weet het, maar om te stellen dat het succes van een heel team daarvan afhangt, gaat me te ver. Ik heb sterk de indruk dat het trucje uitgewerkt is en de belangrijke spelers hem niet meer serieus nemen.
- InnerHarbour
Mmmmmm, ik ben het niet met je eens Sandro, god knows dat ik niets met die Italiaan en zijn Catenaccio had maar iemand die een club als Leicester kampioen maakt had toch in ieder geval het krediet moeten hebben om diezelfde club voor degradatie te behoeden.
Vishal Srivaddhanaprabha is een Thai die niet weet of er lucht of zand in een bal zit moet zich diep schamen.
Vishal Srivaddhanaprabha is een Thai die niet weet of er lucht of zand in een bal zit moet zich diep schamen.
YNWA
Yes. Daar gaan we even voor zitten... sinds het keeper incident een aantal jaren geleden is er nog meer animositeitInnerHarbour schreef:Big match coming up zaterdag voor jou Elliquido. Leeds-Wednesday live op Sky1 en Ziggo Select om half 2.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
- InnerHarbour
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Geen wonder dat je nauwelijks iets hoort van de spelers over zijn ontslag.
YNWA
- InnerHarbour
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Leeds is de problemen over zichzelf aan het uitroepen, blijf gewoon naar voren spelen.
YNWA
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Poorten , hell, lelijk.... i dont care
Poorten , hell, lelijk.... i dont care
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
- InnerHarbour
Nou de tweede was niet veel beter dan de eerste maar ik snap dat het Elliquido weinig zal boeien. 

YNWA