Engeland en Schotland
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: Engeland en Schotland
Ben erg benieuwd hij ook over water kan lopen of gewoon een goede voetballer is. Nu is 29 miljoen pond geen kattenpis voor een 19-jarige dus je mag er iets van verwachten.
YNWA
- InnerHarbour
Ondertussen is een roemruchte club als Coventry City op sterven na dood, je club zal toch maar gekocht zijn door een hedge Fund. 
Is Coventry City a dying club?

Is Coventry City a dying club?
YNWA
Ik wilde Coventry nog noemen toen het ging over clubs die in de PL horen qua verleden. Zonde...
"Hate it or love it, the underdog's on top".
- InnerHarbour
Ik zit Brighton-Shefield W. te kijken zie ik ineens die Glenn Loovens lopen als aanvoerder. Die gozer heeft niet eens een slechte carrière gehad. Feyenoord, Cardiff, Celtic, Real Zaragoza en nu alweer in zijn 4de jaar bij Wednesday. Niet onaardig. 

YNWA
- Jinne
- Site Admin
Goede comeback van de Spurs tegen City. Mooie goals ook.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Is het wat, Spurs zonder onze Jantje?
Knap rendement van Spurs. 2 schoten op doel, 2 goals.
Ik zie de statistieken en die Pochettino is echt gek hè? Op papier beginnen met 3 verdedigers en na de rust eentje inwisselen voor een spits en later nog eentje voor een middenvelder. Of viel het mee in de praktijk?
Ik zie de statistieken en die Pochettino is echt gek hè? Op papier beginnen met 3 verdedigers en na de rust eentje inwisselen voor een spits en later nog eentje voor een middenvelder. Of viel het mee in de praktijk?
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Chelsea hoeft alleen maar even te winnen van Hull City morgen en ze staan minimaal 8 punten voor op de concurentie.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
- Jinne
- Site Admin
Walker en Rose deden ook nog mee. Zijn beide backs. Stonden alleen aanvallender opgesteld.beelzebub schreef:Is het wat, Spurs zonder onze Jantje?
Scheids geeft Arsenal een pingel in minuut 7 blessuretijd. In buitenspel. Even daarvoor pingel Burnley. Wenger eraf, die man wordt handtastelijk tegen de 4e man. 

Ja, onze gentleman liet zich lelijk kennen.
Chelsea hoeft zich nergens zorgen over te maken. De concurrentie stelt weinig voor.

Chelsea hoeft zich nergens zorgen over te maken. De concurrentie stelt weinig voor.
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Die weggooier heeft het zoals verwacht voor elkaar. Wel 15 miljoen winst voor WH.
YNWA
Geinig, kwam deze tegen en wist niet eens dat ze familie waren.
Vandaag 21 jaar geleden moest Harry Redknapp tegen een bijdehante supporter vertellen waarom hij zijn 17-jarige neefje Frank Lampard opstelt en niet Matt Holland of Scott Canham.

Vandaag 21 jaar geleden moest Harry Redknapp tegen een bijdehante supporter vertellen waarom hij zijn 17-jarige neefje Frank Lampard opstelt en niet Matt Holland of Scott Canham.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Wat een stumperds, die verdedigers van Arsenal. 

- InnerHarbour
Chelsea 3-0 voor en laat er gewoon nog even 3 invallen, Willian, Zouma en Fabregas. 

YNWA
Het is klaar. Chelsea wordt kampioen.
Arsenal kreeg geen poot aan de grond.
Arsenal kreeg geen poot aan de grond.

-
Chelsea is een machine. Niet te stoppen. Gaan volgend jaar ook ver in Europa komen.
Whitey on the moon.
- Jinne
- Site Admin
Vooral knap dat ie het maar met een grote aankoop heeft weten te doen. Wel ook gelijk de beste transfer in de PL. Europees moet ik het nog even zien. Dan vooral omdat dat bij Juve destijds teleurstellend was ivm de dominantie in de Serie A.
Juventus speelt met overleg. Dat kun je van de rest niet zeggen, of in elk geval niet in die mate.
Finale CL en halve finale dacht ik? Of was dat niet onder Conte?Jinne schreef:Vooral knap dat ie het maar met een grote aankoop heeft weten te doen. Wel ook gelijk de beste transfer in de PL. Europees moet ik het nog even zien. Dan vooral omdat dat bij Juve destijds teleurstellend was ivm de dominantie in de Serie A.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Huddersfield-Leeds, halfuurtje rijden uit elkaar met een late winning goal voor Huddersfield. Beide managers naar de tribune, diversen gele kaarten, is gezellig geweest.
David Wagner is een voormalig assistent van Klopp, daar zal die dat uitbundige vieren van een goal wel van hebben.
Bonus: als de stand zo blijft zitten ze beide in de playoffs waar ze elkaar nogmaals kunnen tegenkomen.

Bonus: als de stand zo blijft zitten ze beide in de playoffs waar ze elkaar nogmaals kunnen tegenkomen.

YNWA
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Wat dacht je van die nummer 26?InnerHarbour schreef:Keepersfoutje 2-1.

Jesus maakt wel een aardige entree in de PL. 19 pas?