Champions League

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

InnerHarbour

Re: Champions League

Bericht door InnerHarbour » do mar 10, 2016 8:10 am

Ja uitblinker in Madrid zeker in zijn laatste seizoen daar maar de president had Bale gekocht dus die moest spelen, stomme move maar zo werkt dat in die landen, blijf je wel opletten Kraa. :hypocrite.gif:
YNWA

Khraa

Bericht door Khraa » do mar 10, 2016 8:53 am

Je weet dat opletten iets anders is dan de waarheid naar je eigen hand zetten IH?
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do mar 10, 2016 9:01 am

Zoals gewoonlijk zijn we het oneens, maakt de keren dat we het wel eens zijn des te opmerkelijker. :smile-ajax.gif:
YNWA

Khraa

Bericht door Khraa » do mar 10, 2016 9:10 am

:ajaxsmiley.gif: Inderdaad en ooit zal het vast gebeuren dat we het een keer eens zijn. Ik zal een mooie fles bier bewaren voor die dag (ik heb er nog een staan die houdbaar is tot in de eeuwigheid).

wimpey

Bericht door wimpey » do mar 10, 2016 9:16 am

Het ging om Gammes Rodriguez, IH. Bale was er al. Gammes viel op tijdens het WK, 'dus' moest ome Florentino hem natuurlijk effe halen. Dat di Maria een nog beter WK speelde dan Gammes, wat boeit het... :smallgrin.gif: En Gammes komt in Madrid niet uit de verf, is ook een beetje te dik. Di Maria is een betere speler.

Het verhaal ging toen al dat di Maria veel liever naar PSG was gegaan dan naar Man U. Dat ie bij Man U meestal als winger opgesteld werd, zal ook niet geholpen hebben. Die jongen speelt op intuïtie. Als je 'm daarvoor de ruimte geeft en hem laat opduiken waar z'n intuïtie 'm heen stuurt, dan is ie een erg goed. Dat bewees ie in de CL-finale 2014, tijdens het WK en dit seizoen bij PSG.

Ik vind het wel een speler met een gebruiksaanwijzing, hij is niet iemand di à la Messi, CR7, Ibra het verschil maakt. Wel is ie in zeer goede ploegen zeer goed, maar niet iemand die de kar trekt.

Lionel

Bericht door Lionel » do mar 10, 2016 9:21 am

Khraa schreef:Uitblinker in Madrid inderdaad. :excited.gif: Daarom mocht hij ook vertrekken.....
Man of the Match tijdens de CL-finale?
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do mar 10, 2016 9:23 am

Khraa schreef::ajaxsmiley.gif: Inderdaad en ooit zal het vast gebeuren dat we het een keer eens zijn. Ik zal een mooie fles bier bewaren voor die dag (ik heb er nog een staan die houdbaar is tot in de eeuwigheid).
:biggthumpup.gif: :smile-ajax.gif:
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do mar 10, 2016 9:25 am

wimpey schreef:Het ging om Gammes Rodriguez, IH. Bale was er al. Gammes viel op tijdens het WK, 'dus' moest ome Florentino hem natuurlijk effe halen. Dat di Maria een nog beter WK speelde dan Gammes, wat boeit het... :smallgrin.gif: En Gammes komt in Madrid niet uit de verf, is ook een beetje te dik. Di Maria is een betere speler.

Het verhaal ging toen al dat di Maria veel liever naar PSG was gegaan dan naar Man U. Dat ie bij Man U meestal als winger opgesteld werd, zal ook niet geholpen hebben. Die jongen speelt op intuïtie. Als je 'm daarvoor de ruimte geeft en hem laat opduiken waar z'n intuïtie 'm heen stuurt, dan is ie een erg goed. Dat bewees ie in de CL-finale 2014, tijdens het WK en dit seizoen bij PSG.

Ik vind het wel een speler met een gebruiksaanwijzing, hij is niet iemand di à la Messi, CR7, Ibra het verschil maakt. Wel is ie in zeer goede ploegen zeer goed, maar niet iemand die de kar trekt.
I stand corrected, dacht dat het door Bale kwam, enfin, ik vind Di Maria een gigant, was blij dat hij wegging bij United, zag hem daar liever niet goed spelen. :smallgrin.gif:
YNWA

Khraa

Bericht door Khraa » do mar 10, 2016 9:26 am

Lionel schreef:
Khraa schreef:Uitblinker in Madrid inderdaad. :excited.gif: Daarom mocht hij ook vertrekken.....
Man of the Match tijdens de CL-finale?
Hij heeft zeker wedstrijden zeer goed gespeeld, het is een speler die met veel kwaliteiten. Ik vind het een beetje een slappe zak. Voetbalt goed als het team goed voetbalt, maar als het team niet loopt zie je hem ook nauwelijks. Dan ben je geen uitblinker.

Lionel

Bericht door Lionel » do mar 10, 2016 9:29 am

Wie zijn dan wel uitblinkers?

Di Maria was geweldig het laatste jaar.
IK GELOOF!!!!!!

Le T.

Bericht door Le T. » do mar 10, 2016 9:48 am

wimpey schreef:Het ging om Gammes Rodriguez, IH. Bale was er al. Gammes viel op tijdens het WK, 'dus' moest ome Florentino hem natuurlijk effe halen. Dat di Maria een nog beter WK speelde dan Gammes, wat boeit het... :smallgrin.gif: En Gammes komt in Madrid niet uit de verf, is ook een beetje te dik. Di Maria is een betere speler.

Tijdens zijn beste wedstrijd, die CL-finale, speelde hij toch ook vanaf de vleugel? Op het WK had hij prachtige momenten, maar ook hele ergerlijke, ik weet niet of je wel kunt zeggen dat hij erg goed was op het WK, constant presteren hoort ook bij goed zijn.

Ik vind het zo jammer, het is een schitterende speler, met niet minder talent dan Ronaldo. Maar hij weigert om aan zijn rendement te werken. Zo'n Zlatan is gewoon een ontzettend volwassen speler geworden die met zijn kwaliteiten doet wat de wedstrijd van hem vraagt, DiMaria is op zijn 28e (?) nog steeds alleen maar bezig met wat hij kan, wil of wat spontaan in hem opkomt.

Prachtige voorzet van Zlatan trouwens, hij legt aan voor een verdekt schot en laat in de achterzwaai heel even dat been hangen, waardoor Courtois op het verkeerde been staat. Di Maria zou dat ook kunnen, maar die wil niet nadenken.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Lionel

Bericht door Lionel » do mar 10, 2016 9:49 am

Nee, die dacht inderdaad niet na bij de 2-1 :excited.gif:

Zlatan verneukte vlak ervoor een kans, gaf een paar domme ballen met zijn hak waardoor Chelsea kon uitbreken. Speelde eigenlijk, op 2 momenten na, een beroerde wedstrijd hoor.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » do mar 10, 2016 11:25 am

Lionel schreef:Nee, die dacht inderdaad niet na bij de 2-1 :excited.gif:
Ik vind hem geen groot denker (en dat lijkt me ook z'n kracht), want hij weet intuïtief waar ie moet zijn en wat ie moet doen. Maar daar moet je 'm dus wel de vrijheid toe geven. En hij heeft een kader nodig waarin z'n kwaliteiten tot uitdrukking komen. Dat was er bij Man U allemaal niet, want die hebben veel te weinig kwaliteit en een baas die juist o.b.v. structuur i.p.v. intuïtie werkt.

Gister de 1-2. X (Motta of Rabiot) - di Maria - Zlatan. Dat ging blindelings. Plaatje van een aanval, daar zat alles in.
Zlatan verneukte vlak ervoor een kans, gaf een paar domme ballen met zijn hak waardoor Chelsea kon uitbreken. Speelde eigenlijk, op 2 momenten na, een beroerde wedstrijd hoor.
Dat is wel erg overdreven, maar hij had idd slechte momenten met dom balverlies. Maar PSG had altijd een mannetje meer in het veldspel dan Chelsea, doordat Zlatan en di Maria de vrijheid krijgen om te zwerven. Met di Maria i.p.v. Cavani is PSG lastiger te bestrijden.

Lionel

Bericht door Lionel » do mar 10, 2016 12:13 pm

Oh hij is geen groot denker maar hij is natuurlijk niet dom. De voorzet was echt perfect. Beter zie je ze niet hoor.

De pass van Di Maria naar het midden was niet goed he, Wimpey. Di Maria was het eerste kwartier geweldig. Maar goed, Van Gaal had hem niet nodig :smallgrin.gif:
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » do mar 10, 2016 12:31 pm

Lionel schreef: Maar goed, Van Gaal had hem niet nodig :smallgrin.gif:
Hij kon of wilde 'm niet faciliteren. Je hebt weinig aan di Maria wanneer je 'm omringt met subtoppers. Je hebt ook weinig aan 'm wanneer je 'm op de wing zit i.p.v. 'm te laten zwerven.

Bij PSG / Madrid / Argentinie ie is op z'n plek. In de schaduw van Ibra / CR7 / Messi. Grote spelers als Rabiot en Verratti / Modric vinden hem blindelings. En gasten als Motta, Maxwell en Matuidi werken zich het vuur uit de sloffen voor de sterren van hun elftal. Ancelotti en Blanc geven zulke gasten de ruimte. LVG staat daar wat anders in.

Lionel

Bericht door Lionel » do mar 10, 2016 2:48 pm

Maxwell is trouwens echt een geweldenaar. Wat een pracht voetballer. En wij kijken nu naar Dijks...
IK GELOOF!!!!!!

Le T.

Bericht door Le T. » do mar 10, 2016 2:56 pm

wimpey schreef:
Lionel schreef: Maar goed, Van Gaal had hem niet nodig :smallgrin.gif:
Hij kon of wilde 'm niet faciliteren. Je hebt weinig aan di Maria wanneer je 'm omringt met subtoppers. Je hebt ook weinig aan 'm wanneer je 'm op de wing zit i.p.v. 'm te laten zwerven.

Bij PSG / Madrid / Argentinie ie is op z'n plek. In de schaduw van Ibra / CR7 / Messi. Grote spelers als Rabiot en Verratti / Modric vinden hem blindelings. En gasten als Motta, Maxwell en Matuidi werken zich het vuur uit de sloffen voor de sterren van hun elftal. Ancelotti en Blanc geven zulke gasten de ruimte. LVG staat daar wat anders in.
Di Maria wilde niet de beste speler worden die hij kan zijn, zeker niet in Manchester. Dat is jammer voor Van Gaal, maar vooral ook jammer voor de Di Maria zelf, de Argentijnen en de voetballiefhebber in het algemeen. Misschien kan hij ook gewoon echt niet nadenken en voetballen tegelijk, maar als hij een beetje een stramien zou weten aan te houden wanneer en waar wat te proberen en wanneer en waar het simpel te houden zou hij gewoon mee kunnen strijden met Ronaldo, Messi en Suarez om de gouden bal.

zeux

Champions League

Bericht door zeux » do mar 10, 2016 5:15 pm

Wat ik me toen van de opmerkingen in het rooie café herinner, is dat di Maria nooit naar ManU wilde, maar eigenlijk naar PSG en die overgang forceerde door gewoon niet gemotiveerd te zijn.

Desondanks blijf ik het ook een faal van Van Gaal vinden.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Le T.

Bericht door Le T. » do mar 10, 2016 5:48 pm

zeux schreef:Wat ik me toen van de opmerkingen in het rooie café herinner, is dat di Maria nooit naar ManU wilde, maar eigenlijk naar PSG en die overgang forceerde door gewoon niet gemotiveerd te zijn.

Desondanks blijf ik het ook een faal van Van Gaal vinden.
Ik geloof best dat hij er niet gelukkig was en eigenlijk ook liever naar PSG was gegaan, maar het was niet dat hij er met de pet naar gooide. Hij begon leuk maar wisselvallig, en op een gegeven moment verdween het leuke en wisselde het tussen gewoon matig en en als kip zonder kop voetballen. Ik geloof best dat Van Gaal er niet alles uitgehaald heeft, maar hij stapt natuurlijk ook willens en wetens in dit project en dan verwacht je wel dat hij in ieder geval zijn best doet om te begrijpen wat de trainer wil. Maar het zit er misschien ook niet in, bij Real en Argentinie leek de trainer het ook gewoon opgegeven te hebben en hem maar te accepteren met zijn grillen, maar je maakt mij niet wijs dat die trainers zijn keuzes op het veld niet regelmatig vervloeken.

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » do mar 10, 2016 9:27 pm

Lionel schreef:Maxwell is trouwens echt een geweldenaar. Wat een pracht voetballer. En wij kijken nu naar Dijks...
Zlatan, Suarez, Alderweireld, Vertonghen en Eriksen zijn trouwens ook geweldenaars. En wij kijken naar Milik, El Ghazi, Gudelj, Van der Hoorn, Viergever.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo mar 16, 2016 10:48 am

Vanavond lekker Bayern-Juventus. Is nog enigszins spannend met de 2-2 in Turijn. Oh nee, wacht, Barcelona speelt. SBS6 maakt dan uiteraard de keuze voor Barcelona. Die verdedigen een 2-0 voorsprong in eigen huis. Spannuuuuund. :1evil.gif:

wimpey

Bericht door wimpey » wo mar 16, 2016 11:14 am

Peter schreef: SBS6 maakt dan uiteraard de keuze voor Barcelona.
Niet te geloven... Dan ban ik dus SBS6 en kijk via een stream naar Bayern - Juve. Simpel....

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo mar 16, 2016 11:19 am

Gelukkig heb ik via de satelliet veel meer keuzes want het barcelona-lovefest houdt ook in Nederland nog steeds aan.
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » wo mar 16, 2016 11:23 am

Toch logisch :hypocrite.gif:
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » wo mar 16, 2016 11:26 am

Lionel schreef:Toch logisch :hypocrite.gif:
Gay Pride wordt ook steeds populairder he... :neutral.gif:

Plaats reactie