Engeland en Schotland
Moderator: mods
Re: Engeland en Schotland
Het is maar wat je zoekt. Klopp sleept iedereen mee in zijn enthousiasme, maar hij gaat ook wel eens de mist in. Conte is een control freak, tactisch sterker. Klopp zal zorgen voor een hoop vertier, maar Chelsea heeft denk ik meer kans op de prijzen.
- InnerHarbour
We shall see, we shall see, is natuurlijk wel een projectje hè, we kunnen/mogen Klopp en Conte pas na 3 volledige seizoenen beoordelen.

YNWA
moet hij wel een fa cup winnenInnerHarbour schreef:We shall see, we shall see, is natuurlijk wel een projectje hè, we kunnen/mogen Klopp en Conte pas na 3 volledige seizoenen beoordelen.![]()
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Ik geef op voorhand toe dat ik Dortmund en Liverpool onder Klopp slechts incidenteel aan het werk heb gezien. Maar volgens mij is er wel sprake van iets meer dan alleen enthousiasme. Het elftal stond ook gewoon vaak goed, anders kun je zijn manier van spelen ook niet volhouden.Yopii schreef:Het is maar wat je zoekt. Klopp sleept iedereen mee in zijn enthousiasme, maar hij gaat ook wel eens de mist in. Conte is een control freak, tactisch sterker. Klopp zal zorgen voor een hoop vertier, maar Chelsea heeft denk ik meer kans op de prijzen.
Zijn enthousiasme past op een of andere manier overigens ook wel bij hem. Ik heb niet de indruk dat het een toneelstukje is. Iets waar ik bij veel andere trainers die zich staan te misdragen langs de lijn nog wel eens anders over denk.
Nil volentibus arduum
Swansea - CP golft lekker op en neer.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Tja, daar koop je uiteindelijk weinig voor.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Had ik maar mooi gelijkLionel schreef:Die Conte gaat mislukken bij Chelsea. Die analfabeet komt niet verder dan dat ze niet met de juiste instelling begonnen en hard moeten werken

IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Ik heb alleen de eerste helft gezien en dan is het duidelijk dat ze een Italiaan aan het roer hebben staan, met graagte lieten ze het initiatief aan Spurs in de hoop dat ze via de counter toe konden slaan.Lionel schreef:Eriksen! Wat een goal.
Chelsea is nog nergens.
YNWA
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Dan sta je om 1 uur 's nachts in de trein na een avondje Pixies (en na de nodige biertjes) en dan kom je deze meneer tegen:

"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- InnerHarbour
Ohhhhh, irritant nu kan ik niet op zijn naam komen.
En nee niet die gozer aan de linkerkant met zijn rode koontjes, dat is Ray.

YNWA
- raymon
- Contacteer:
Combinatie van bier en -5!
IH, knoeier. Oud speler Liverpool. Z'n achternaam is een voornaam. En z'n voornaam begint en eindigt met dezelfde letter.
Ah, David James! (kwam me wel ergens bekend voor, maar zag pas op facebook wie het was)
Wel netjes dat hij zo spontaan op de foto gaat, of was je de enige die hem herkende, Ray?
Wel netjes dat hij zo spontaan op de foto gaat, of was je de enige die hem herkende, Ray?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- raymon
- Contacteer:
Hij was heel relaxed. Praatte met wat andere mensen en ging met plezier met me op de foto.
- InnerHarbour
Ik schaam mij diepwimpey schreef:IH, knoeier. Oud speler Liverpool. Z'n achternaam is een voornaam. En z'n voornaam begint en eindigt met dezelfde letter.

YNWA
- InnerHarbour
Draw net geweest en het is
United-Hull
Southampton-Liverpool
geworden in de halve finales van de LC. Een uit- en thuiswedstrijd, de eerste op 9 januari.
United-Hull
Southampton-Liverpool
geworden in de halve finales van de LC. Een uit- en thuiswedstrijd, de eerste op 9 januari.
YNWA
De Bruyne doet wel op een hoop momenten net de dingen die je als liefhebber graag ziet, hè.
Haha dat was een erg knullige own goal van Cahill.
Zijn lompe motoriek in alle opzichten tot uiting gekomen. 

Haha dat was een erg knullige own goal van Cahill.

Of zoals Wim Kieft het uitdrukt 'tussen dat hoofd en zijn reactievermogen zit een hele tijd'.een erg knullige own goal van Cahill.Zijn lompe motoriek in alle opzichten tot uiting gekomen.

Echt een mongol inderdaad.
Heerlijke goal van Diego Costa. Daarna ook een prima actie. Schitterend hoe hij de bal afschermt. Are you watching Dolberg?
Chelsea wordt beter. KdB vind ik tegenvallen.
Heerlijke goal van Diego Costa. Daarna ook een prima actie. Schitterend hoe hij de bal afschermt. Are you watching Dolberg?
Chelsea wordt beter. KdB vind ik tegenvallen.
IK GELOOF!!!!!!
City mist de kansen. Chelsea met een heerlijke counter en een ijzersterke Diego Costa.
IK GELOOF!!!!!!
-
Volgens mij twee keer een fout van Otamendi. City heeft een paar spelers die moeilijk meekomen. Otamendi, Kolarov, Clichy.
Whitey on the moon.
Navas, Sane, Toure..
Scheids was wel heel slecht hoor. En City had de kansen moeten afmaken.
Scheids was wel heel slecht hoor. En City had de kansen moeten afmaken.
IK GELOOF!!!!!!