Engeland en Schotland
Moderator: mods
Re: Engeland en Schotland
Treurnis is het. United is compleet de weg kwijt en in alles niet meer de topclub dat het was. Het spel is niet om aan te gluren, selectie is verre van in balans. Als je toch meer dan 100 miljoen neerlegt voor een Pogba heb je een aardige tik gekregen. Daarom heen is het matig tot slecht met een aantal leuke talenten...
Voor Mourinho is het prima, kwal van een vent maar de club United is het treurig... ze komen ook voorlopig niet uit dit wak.
Voor Mourinho is het prima, kwal van een vent maar de club United is het treurig... ze komen ook voorlopig niet uit dit wak.
Lag dus niet aan van Gaal 

Serieus? Kijk eens naar zijn gedrag. Die man is niet goed bij z'n hoofd. Een volkomen doorgeslagen narcist die geen respect toont richting tegenstanders en collega's.wimpey schreef:...Vraag me af waar die afkeer hier tov Mourinho vandaan komt......
Ik snap ook werkelijk niet dat United uitgerekend hem heeft gekozen om Van Gaal op te volgen. Ze hebben er nu één die nóg gekker op zichzelf is.
Nil volentibus arduum
-
Het ligt toch altijd aan Van Gaal?Toppie schreef:Lag dus niet aan van Gaal
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Die club heeft alleen nog een naam uit het verleden en een hoop geld dat daar uit voortkomt. Voor de rest heeft die niks, geen identiteit, geen voetbalopvatting, geen goede selectie, geen idee wat ze met hun jeugdopleiding moeten, geen visie en geen stijl. Daarom hebben ze die theatrale has been ook genomen, ze klampen zich vast aan een zogenaamde garantie voor succes.
Een fanbase hebben ze wel, maar die zitten eerder in de weg. De helft van het publiek bestaat sowieso uit dagjesmensen en toeristen die het wel kunnen betalen, maar die andere helft doet nog alsof ze 4 jaar geleden met een 40-jarige Giggs en een 37-jarige uit zijn pensioen getrokken Scholes nog een Europese topclub waren omdat Ferguson er weer eens een kampioenschapje had uitgeperst door een ouder wordende Van Persie te kopen. Maar die club is al sinds 2004 aan het afglijden, terwijl het mee kunnen doen met de echte top toch al vrij incidenteel was en een werkelijk grootse Ronaldo dat een seizoen wist te maskeren. Los van het presteren van Van Gaal, de bereidheid om te accepteren dat er jaren van wederopbouw nodig waren en dat proces te steunen was er ook gewoon niet.
Een fanbase hebben ze wel, maar die zitten eerder in de weg. De helft van het publiek bestaat sowieso uit dagjesmensen en toeristen die het wel kunnen betalen, maar die andere helft doet nog alsof ze 4 jaar geleden met een 40-jarige Giggs en een 37-jarige uit zijn pensioen getrokken Scholes nog een Europese topclub waren omdat Ferguson er weer eens een kampioenschapje had uitgeperst door een ouder wordende Van Persie te kopen. Maar die club is al sinds 2004 aan het afglijden, terwijl het mee kunnen doen met de echte top toch al vrij incidenteel was en een werkelijk grootse Ronaldo dat een seizoen wist te maskeren. Los van het presteren van Van Gaal, de bereidheid om te accepteren dat er jaren van wederopbouw nodig waren en dat proces te steunen was er ook gewoon niet.
Wollt ihr den totalen Mensch?
-
Het is ook treurig hoe snel de reputatie van Zlatan naar de klote gaat. Hij loopt als een veldheer over het veld te sjokken, maar z'n beste jaren zijn overduidelijk geweest. En juist in de PL gaat alles in een tempo hoger dan in andere competities.columbus schreef:Treurnis is het. United is compleet de weg kwijt en in alles niet meer de topclub dat het was. Het spel is niet om aan te gluren, selectie is verre van in balans. Als je toch meer dan 100 miljoen neerlegt voor een Pogba heb je een aardige tik gekregen. Daarom heen is het matig tot slecht met een aantal leuke talenten...
Whitey on the moon.
Van Gaal heeft bij Man U minimaal zo miserabel ingekocht als FdB bij Ajax. Je ziet bij Ajax wat een paar simpelweg goede voetballers teweeg kan brengen: ze kunnen ondanks slecht veldspel een goal voor je maken, of halen zoveel weg dat je het achterin relatief droog houdt. Bij Man U stond en staat er na al dat geld nog steeds geen team waarmee structureel beter voetbal dan wel betere prestaties mogelijk zijn dan 4-5 jaar geleden.Le T. schreef: Los van het presteren van Van Gaal, de bereidheid om te accepteren dat er jaren van wederopbouw nodig waren en dat proces te steunen was er ook gewoon niet.
Ajax heeft nu 3 spelers die het niveau opkrikken t.o.v. vorig seizoen. Geen mens maakt mij wijs dat Man U, met al dat geld, niet 6 of 7 spelers had kunnen hebben die qua niveau duidelijk beter zijn dan wat er in 2013 of 2014 al rondliep.
Geef Bosz morgen een goede linksbuiten, dan gaat dat 'proces' weer een stuk sneller. De kwaliteit van het spelersmateriaal bepaalt de snelheid van het proces. Dat was en is bij Man U duidelijk te zien. Van Gaal haalde slechte spelers, dus speelde zijn team stroopwafelvoetbal en presteerde voor geen meter. Nu hebben ze daar weer een has been als manager. En laten Conte en Klopp effe zien hoe het wel moet.
-
Heb je het nu over Man U of over Ajax...?Le T. schreef:Die club heeft alleen nog een naam uit het verleden en een hoop geld dat daar uit voortkomt. Voor de rest heeft die niks, geen identiteit, geen voetbalopvatting, geen goede selectie, geen idee wat ze met hun jeugdopleiding moeten, geen visie en geen stijl. Daarom hebben ze die theatrale has been ook genomen, ze klampen zich vast aan een zogenaamde garantie voor succes.

- InnerHarbour
Tussenstand bij United A (Mouhrino was duidelijk bang voor weer een slecht resultaat) tegen City B is 1-0. Nog 25 minuten te spelen.
YNWA
- InnerHarbour
Het is 1-0 gebleven, Mourinho heeft weer even wat lucht maar hoe lang is het geleden dat Guardiola een potje gewonnen heeft?
YNWA
6 wedstrijden inmiddels?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- InnerHarbour
Oke de loting voor de 8st finale is als volgt.
Liverpool-Leeds
United-West Ham
Hull-Newcastle
Arsenal-Southampton
Ik zie mogelijkheden voor het bereiken van de kwartfinales.
Liverpool-Leeds
United-West Ham
Hull-Newcastle
Arsenal-Southampton

YNWA
Wat is dit voor halve loting. In de achtste finales zitten toch 16 ploegen en niet acht? 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Barca moet je niet meetellen hè. Daar verliest iedereen vanInnerHarbour schreef:Het is 1-0 gebleven, Mourinho heeft weer even wat lucht maar hoe lang is het geleden dat Guardiola een potje gewonnen heeft?

IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Liverpool niet.Lionel schreef:Barca moet je niet meetellen hè. Daar verliest iedereen vanInnerHarbour schreef:Het is 1-0 gebleven, Mourinho heeft weer even wat lucht maar hoe lang is het geleden dat Guardiola een potje gewonnen heeft?

YNWA
Oefenpotjes tellen niet mee. En die club van jou zal dit jaar niet tegen Barca spelen...
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Was het niet 5-0 en niet komen dat Barcelona met een B-elftal kwam, ik zag gewoon Suarez en Messi bij de aftrap staan. Maar goed het was inderdaad een oefenpot en ik snap dat het je niet zo goed uitkomt in je stelling "Barca moet je niet meetellen hè. Daar verliest iedereen van" dus doen we net of die wedstrijd niet gespeeld is.
BTW, als jouw stelling waar zou zijn hoe komt het dan dat ze niet bovenaanstaand in de PD en een 2 in de verlieskolom hebben.

BTW, als jouw stelling waar zou zijn hoe komt het dan dat ze niet bovenaanstaand in de PD en een 2 in de verlieskolom hebben.

YNWA
Man U - City zal een van de slechtste wedstrijden ooit gespeeld zijn geweest. Collectief onvermogen op een ijsbaan.
De Primera Division is wel van een ander niveau dan de Premier League. Niemand bij Barca geeft iets om een oefenwedstrijd.InnerHarbour schreef:Was het niet 5-0 en niet komen dat Barcelona met een B-elftal kwam, ik zag gewoon Suarez en Messi bij de aftrap staan. Maar goed het was inderdaad een oefenpot en ik snap dat het je niet zo goed uitkomt in je stelling "Barca moet je niet meetellen hè. Daar verliest iedereen van" dus doen we net of die wedstrijd niet gespeeld is.![]()
Ik hoop voor je dat niemand dat bij Liverpool dat doet overigens. Net zoals de League Cup. Ook geen echte prijs. Of uitblinken tegen amateurs telt toch ook niet

IK GELOOF!!!!!!
Die van Barca vallen al om wanneer ze in aanraking komen met een dagpauwoog of een velletje Page toiletpapier. Die bedrijven een andere 'sport' dan hetgeen ze in de PL doen.
- InnerHarbour
Nee nee vriend nu geen verhaaltjes verzinnen, jouw stelling was: Barca moet je niet meetellen hè. Daar verliest iedereen van. En ik toon aan dat dit feitelijk onjuist is.Lionel schreef:De Primera Division is wel van een ander niveau dan de Premier League. Niemand bij Barca geeft iets om een oefenwedstrijd.

YNWA
- InnerHarbour
wimpey schreef:Die van Barca vallen al om wanneer ze in aanraking komen met een dagpauwoog of een velletje Page toiletpapier. Die bedrijven een andere 'sport' dan hetgeen ze in de PL doen.

Barcelona, de kunst van het matennaaien beheren ze tot in perfectie en dan zijn er nog mensen die niet begrijpen waarom ik zo'n hekel aan die club heb.
YNWA
Leeds leeds leeds !InnerHarbour schreef:Oke de loting voor de 8st finale is als volgt.
Liverpool-Leeds
United-West Ham
Hull-Newcastle
Arsenal-Southampton
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
-
En laat me raden; ook omdat ze gemiddeld 1.65 meter lang zijn en jij meer hebt met grote, sterke mannen..?InnerHarbour schreef:wimpey schreef:Die van Barca vallen al om wanneer ze in aanraking komen met een dagpauwoog of een velletje Page toiletpapier. Die bedrijven een andere 'sport' dan hetgeen ze in de PL doen.
Barcelona, de kunst van het matennaaien beheren ze tot in perfectie en dan zijn er nog mensen die niet begrijpen waarom ik zo'n hekel aan die club heb.