Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

jabu

Bericht door jabu » vr jun 15, 2007 8:32 am

Zal Abramovich dan echt die geldkraan zo muurvast dichtgedraaid hebben?

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr jun 15, 2007 2:10 pm

Het lijkt er wel op. Op zich heeft Chelsea natuurlijk veel punten verloren vanwege de blessures van Terry, Carvalho en Cech. Chelsea heeft nu Ben Haim en Alex als vervangers voor het centrale verdedigingsduo in plaats van Essien en Boulahrouz. Dat is natuurlijk een geweldige vooruitgang.

Nu maar eens kijken wat Makelele gaat doen.

Izmailov

Bericht door Izmailov » vr jun 15, 2007 3:29 pm

Lord Stevens names and shames
By Tom Adams - Created on 15 Jun 2007

Lord Stevens has named five Premiership clubs in his final report into alleged illegal payments in football, as well as identifying two managers who require particular attention.

The former Metropolitan Police Commissioner has been conducting a 15-month probe into football's finances, and has now trained his focus on 15 agents and 17 deals that require further scrutiny.

Chelsea, Newcastle, Bolton, Middlesbrough and Portsmouth have all been named after deals involving them were flagged by Lord Stevens, and some of the clubs could now face further investigation by the Football Association.

Stevens has further gone on to name Sam Allardyce and Graeme Souness as two managers who have attracted concern.

Newcastle's signings of Emre, Jean-Alain Boumsong, Amdy Faye and Albert Luque, Bolton's purchases of Ali Al-Habsi, Tal Ben Haim, Blessing Kaku and Julio Correia, Portsmouth's transfers for Collins Mbesuma, Benjani Mwaruwari and Aliou Cisse and Middlesbrough's deals for Yakubu Aiyegbeni and Fabio Rochemback have all been identified.

Premiership runners-up Chelsea have also been named, with the signings of Didier Drogba, Petr Cech and Michael Essien causing Stevens some concern.

One transfer has not been disclosed, but Stevens has also picked out agents that have either refused to co-operate or been involved in the suspect deals.

These include Israeli 'super-agent' Pini Zahavi, Barry Silkman, former agent and son of Newcastle boss Sam Allardyce, Craig Allardyce, Francis Martin and Willie McKay.

A statement from Lord Stevens read: "Many lessons have been learned and strict adherence to and enforcement of the recommendations should ensure that the game and the transfer market can proceed in an untainted and transparent manner."

In December, The Premier League asked Lord Stevens to undertake further investigations into 17 transfers falling under the mandate of his inquiry into football's finances.

In his report to The Premier League at the end of 2006, following a nine-month probe into illegal payments, Stevens had concluded that under five per cent of the 362 transfers covering the period from 1st January, 2004 to 31st January, 2006 required further scrutiny.

The Premier League will pass the final findings to the relevant governing bodies, with an FA spokesman stating: "The Premier League will now send the findings to the FA and Fifa.

"Following the final report of the Premier League's Quest Inquiry, the FA will give full consideration to its contents and the documentation that is due to be passed on by the Premier League and Quest.

"The FA has provided full co-operation and support to the Premier League and Quest and will now go through their information as part of our governance and regulation process. This will determine what action is required."
http://home.skysports.com/list.aspx?hli ... and+shames

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jun 15, 2007 3:50 pm

Zo, zo! Tot de bodem uitzoeken! Zeker de gang van zaken bij Chelsea! :666.gif: :headbang.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS

Bericht door LucaS » vr jun 15, 2007 4:40 pm

Nail the bastards! :cheer.gif:
I think I lost my fucking headache

wimpey

Bericht door wimpey » vr jun 15, 2007 4:42 pm

joey schreef:Zo, zo! Tot de bodem uitzoeken! Zeker de gang van zaken bij Chelsea! :666.gif: :headbang.gif:
Buitenlandse filialen van Chelsea ook maar gelijk in het onderzoek meebetrekken.

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » do jun 21, 2007 11:55 am

121 Teletekst do 21 jun
Thaksin koopt Manchester City

` De Thaise oud-premier Thaksin wordt
de nieuwe eigenaar van voetbalclub
Manchester City.De deal werd gesloten
op de dag dat Thaksin in Thailand in
staat van beschuldiging is gesteld
wegens corruptie.

Thaksin zou een fortuin hebben gemaakt
door fraude met staatsgelden.Sinds hij
vorig jaar door het leger werd afgezet,
leeft hij in ballingschap in Engeland.

Een deel van Thaksins bankrekeningen is
geblokkeerd,maar dat staat de aankoop
à 162 miljoen euro niet in de weg.De
aandeelhouders moeten de koop nog
goedkeuren.De voetbalbond FA zou de
aankoop zelfs nog kunnen blokkeren.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

joey
Erelid

Bericht door joey » do jun 21, 2007 12:55 pm

Jemig, Thaksin nog wel. Bweh, bestond die kotssmiley nog maar!

wimpey

Bericht door wimpey » do jun 28, 2007 9:12 am

joey schreef:Jemig, Thaksin nog wel. Bweh, bestond die kotssmiley nog maar!
Sven Eriksson als manager van die club. De fans van Man City blijft werkelijk niets bespaard.

Liverpool is bezig met Fernando Torres, er zou 27 mio GBP betaald moeten worden. Toe maar!

goodfella

Bericht door goodfella » vr jun 29, 2007 2:51 pm

En Chelsea is bezig met Malouda.

wimpey

Bericht door wimpey » zo jul 01, 2007 9:09 am

goodfella schreef:En Chelsea is bezig met Malouda.
Robben schijnt naar Madrid te gaan, dus dan zou Malouda een mogelijke opvolger zijn.

Darren Bent voor 25 miljoen euri naar de Spurs. Die Jol mag geld uitgeven als water, ongelooflijk.

Fernando Torres voor 30 mio naar Liverpool.

Forlan voor 21 mio van Villareal naar Atletico, dat ook Riquelme wil halen.

De tijden van de achterlijke prijzen herleven.

Oh ja, Rozehnal van PSG naar Newcastle. Vind eigenlijk dat die er niet zo heel erg veel van kan, maar wie ben ik....

joey
Erelid

Bericht door joey » zo jul 01, 2007 10:04 am

Maar Jol ziet af van Sneijder, blijkbaar.

Lionel

Bericht door Lionel » zo jul 01, 2007 11:18 am

wimpey schreef:
goodfella schreef:En Chelsea is bezig met Malouda.
Robben schijnt naar Madrid te gaan, dus dan zou Malouda een mogelijke opvolger zijn.

Darren Bent voor 25 miljoen euri naar de Spurs. Die Jol mag geld uitgeven als water, ongelooflijk.
Fernando Torres voor 30 mio naar Liverpool.

Forlan voor 21 mio van Villareal naar Atletico, dat ook Riquelme wil halen.

De tijden van de achterlijke prijzen herleven.

Oh ja, Rozehnal van PSG naar Newcastle. Vind eigenlijk dat die er niet zo heel erg veel van kan, maar wie ben ik....
Ik vind Jol maar een prutser. Als je ziet hoeveel geld hij mag uitgeven en wat hij dan haalt en hoe ze voetballen.............
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » zo jul 01, 2007 6:53 pm

Rishi schreef:Ik vind Jol maar een prutser. Als je ziet hoeveel geld hij mag uitgeven en wat hij dan haalt en hoe ze voetballen.............
Ik ben het volledig met je eens.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo jul 08, 2007 4:14 am

Ik kwam dit net nog tegen in een andere topic:
Thomas schreef:
Waas schreef:Alleen wat een irritante commentator!
Dat heet nou Zuid-Amerikaanse passie. Ik zal straks eens kijken of ik een filmpje van een andere bekende Zuid-Amerikaanse commentator kan vinden. Die is echt briljant.
En beloofd is beloofd.

666
Site Admin
Contacteer:

Bericht door 666 » zo jul 08, 2007 6:01 am

Gadverdamme, een voetbalcommentator die boven het maaiveld uitzingt! Die arme joey deed geen oog dicht in de Jordaan vanwege dat al die herrie. Zelfs z'n begonia's schrokken ervan! Die schreeuwlelijk moet maar eens een toontje lager zingen, anders promoveert ie natuurlijk nooit tot voorlezer van de waterstanden en blijft ie tot in de eeuwigheid verslag doen van het gedraaf van een zweterig stelletje achter een bal aanhollende proleten. Laat 'm maar gewoon doen, dan doet ie al gek genoeg!

Meteen afkappen met de botte bijl.

:frank.gif: :icon_frown.gif:
Sign your name on
the dotted line:

.............................

joey
Erelid

Bericht door joey » zo jul 08, 2007 9:51 am

:drecul.gif:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma jul 09, 2007 9:49 pm

Jöhnk schreef:
Voetske schreef:Liverpool -> Scouting -> Dudek.
Precies.

-->Zenden-->Ceesay-->Bellamy-->Kuijt

Zo geweldig zien ze het daar nou ook weer niet.
Nou zijn ze het afgelopen half jaar wel heel aardig bezig met Torres en drie mooie Zuid-Amerikaanse koopjes: Mascherano, Sebastian Leto (Lanús, £1.85 miljoen) en Lucas (€10 miljoen).

Daarnaast zijn ze goed op weg middelmatige spelers als Bellamy, Zenden en wellicht ook Pennant weg te werken. Ik weet alleen nog niet helemaal wat voor invulling ze aan het middenveld willen geven.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma jul 09, 2007 10:04 pm

Het lijkt me dat Lucas en Sissoko om dezelde positie gaan concurreren en Mascherano en Gerrard in principe zeker zijn van hun positie. Dan zal er nog iemand vanaf de linkerkant gaan spelen. Gokje: een dravertje. Zijn ze dol op. Wellicht Riise weer linkshalf. Torres en Kuijt/Crouch voorin. Crouch als men verder naar voren wil spelen en Kuijt als hij weer met een draver in de spits wilt spelen. Eeuwig zonde hoe Benitez Kuijt misbruikt.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma jul 09, 2007 10:15 pm

Bertje schreef:Het lijkt me dat Lucas en Sissoko om dezelde positie gaan concurreren en Mascherano en Gerrard in principe zeker zijn van hun positie.
Qua speelstijl en positie zouden Lucas en Gerrard moeten concurreren, maar een beetje trainer laat geen van beide het meerendeel van het seizoen op de bank beginnen. Sissoko is vooral in de grote wedstrijden vaak een goed wapen gebleken, maar ik denk dat Mascherano zijn plekje over zal nemen. Dan krijg je dus zoiets:

Lucas--------Gerrard
-------Masche

Betekent een bankplaats voor moordwapen Sissoko en prachtvoetballer Xabi. Jammer dat er waarschijnlijk geen plek wordt gemaakt voor hem, want hij kan geweldig temporiseren. Gerrard en Lucas zijn toppers, maar klappen er allebei behoorlijk bovenop, om daarna zo snel mogelijk over hun tegenstander heen te gaan of de aanvallende (diepte)pass te zoeken. Mascherano is naast pitbull meer een verbindingsspeler en niet dermate comfortabel aan de bal dat hij dat aspect dat Xabi zo sterk maakt over kan nemen, namelijk z'n fluwelen passing, temporisering en verdeling van het spel.

Ik denk niet dat Riise eerste keus blijft als buitenste linkshalf. Geweldig veel loopvermogen en samen met Gerrard over rechts een motor voor de ploeg, maar de creativiteit ontbreekt toch echt. Eerlijk gezegd snap ik niet echt waarom Benitez nog niets aan z'n achterste linie heeft gedaan, want die ziet er met Riise-Agger-Carragher-Arbeloa slechts degelijk uit.
Dan zal er nog iemand vanaf de linkerkant gaan spelen. Gokje: een dravertje. Zijn ze dol op. Wellicht Riise weer linkshalf.

Mijn gokje: de eerder genoemde Leto. Die completeert dan het viermansmiddenveld.
Torres en Kuijt/Crouch voorin. Crouch als men verder naar voren wil spelen en Kuijt als hij weer met een draver in de spits wilt spelen. Eeuwig zonde hoe Benitez Kuijt misbruikt.
Jammer eigenlijk dat Liverpool niet over een aanvallende middenvelder beschikt die dicht bij de spits kan blijven spelen. Dan hadden ze Crouch (of Kuijt) helemaal niet nodig gehad.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma jul 09, 2007 10:19 pm

Geloof mij nou maar. Het wordt gewoon weer een dravertje. Die creativiteit zal ze worst wezen. Laat die arme spitsen het maar uitzoeken.

Echt waar. Juventus is er niets bij.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma jul 09, 2007 10:22 pm

Leto heeft naast creativiteit ook veel loopvermogen. Die is niet voor niets gehaald. De ploeg komt er zo uit te zien, denk maar vooral hoop ik:

----------Crouch----Torres

---Leto-----Lucas---Gerrard
-----------------Masche

Risse-----Agger------Carragher---Arbeloa

------------------Reina

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma jul 09, 2007 10:26 pm

Leto ken ik niet, dus daar kan ik geen uitspraken over doen. Ik hoop voor hem dat hij vroeger veel aan Judo heeft gedaan, ook vaak als linksback heeft gespeeld en vooral heel braaf is.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma jul 09, 2007 10:30 pm

Geen geweldig elftal als je bedenkt wat Liverpool te besteden heeft.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma jul 09, 2007 10:31 pm

Subtop. Alleen Mascherano is absolute top op zijn positie. En Benitez zelf natuurlijk.

Gesloten