Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

InnerHarbour

Re: Engeland en Schotland

Bericht door InnerHarbour » ma jul 18, 2016 10:53 am

@ Wim

Waarbij Liverpool het voordeel heeft dat zij geen Europees voetbal spelen en dus meer rust hebben, iets dat ze vorig jaar mede door de beker toernooien duidelijk tekort kwamen
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » ma jul 18, 2016 8:45 pm

wimpey schreef:
Lionel schreef:Als je CL speelt is dat geen geld :hypocrite.gif:
Je wint er de CL ook niet mee. Als je PL speelt is dat trouwens ook geen geld.

Liverpool is volgens mij wel aardig bezig, ze hebben bijv. een betere trainer dan Barcelona heeft.
Volgens mij won Vermaelen de CL :hypocrite.gif:
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di jul 19, 2016 7:09 am

Lionel schreef:Volgens mij won Vermaelen de CL :hypocrite.gif:
Sterk argument Rishi, zo ken ik er ook nog één. Volgens mij wonnen Wim Koevermans, Wilbert Suvrijn en Sjaak Troost het EK voor landenteams in 1988. Giganten waren dat he. :smallgrin.gif:
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » di jul 19, 2016 8:56 am

:hypocrite.gif: stond er niet voor niks :smallgrin.gif:

Vermaelen, mits fit, is natuurlijk een goede verdediger. Kan van Klavan niet gezegd worden. Daar heb je niks aan. Typische Liverpool-aankoop in mijn ogen. Wijnaldum daarentegen kan weleens een succes worden. Past ook wel bij Klopp.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » di jul 19, 2016 9:15 am

Ik heb het gevoel dat Guardiola bij Man City een leerjaar tegemoet gaat. Die gaat allerlei matige Spanjaarden halen (zoals Nolito) en dan underachieven met has-beens als Silva, Kompany, Hart enzo.

Lionel

Bericht door Lionel » di jul 19, 2016 9:20 am

Qua aankopen valt het nog allemaal mee inderdaad. En met de huidige selectie worden ze geen kampioen. Maar welke Engelse ploeg wel?
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » di jul 19, 2016 9:46 am

Lionel schreef:Qua aankopen valt het nog allemaal mee inderdaad. En met de huidige selectie worden ze geen kampioen. Maar welke Engelse ploeg wel?
Op 1 September weet je meer. City, Man U en Chelsea beginnen weer bij af. 3-4 andere ploegen doen om de bovenste plekken mee en wellicht weer een 'dark horse'. Wordt een mooie, competitieve PL van een hoger niveau dan vorig seizoen, hoop ik.

zeux

Bericht door zeux » di jul 19, 2016 9:50 am

Wie 'moet' kampioen worden Wimpey, gezien investeringen/selectie?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » di jul 19, 2016 9:50 am

Nou ja, er zal er wel één kampioen worden. Sowieso een interessant seizoen, met Guardiola, Mourinho, Ranieri.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » di jul 19, 2016 10:04 am

Mooie voor een polletje. Hebben de bookies al een idee?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

wimpey

Bericht door wimpey » di jul 19, 2016 10:18 am

zeux schreef:Wie 'moet' kampioen worden Wimpey, gezien investeringen/selectie?
Lijkt me anderhalve maand voor 1 September nog lastig in te schatten. Het spel is zo kort na het EK nog niet op de wagen. Ik neem toch aan dat bijv. Pep nog enorm met geld gaat smijten.

Lionel

Bericht door Lionel » di jul 19, 2016 10:25 am

wimpey schreef:
Lionel schreef:Qua aankopen valt het nog allemaal mee inderdaad. En met de huidige selectie worden ze geen kampioen. Maar welke Engelse ploeg wel?
Op 1 September weet je meer. City, Man U en Chelsea beginnen weer bij af. 3-4 andere ploegen doen om de bovenste plekken mee en wellicht weer een 'dark horse'. Wordt een mooie, competitieve PL van een hoger niveau dan vorig seizoen, hoop ik.
Lijkt mij ook.

Het gaat de komende week los. Higuain, Andre Gomes, Bayern en City die vechten om Sane.

Swansea trouwens niet vergeten... die gaan er weinig tegenkrijgen :hypocrite.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » di jul 19, 2016 10:29 am

Lionel schreef:
wimpey schreef:
Lijkt mij ook.

Het gaat de komende week los. Higuain, Andre Gomes, Bayern en City die vechten om Sane.
Mag het hopen. Als het met al deze 'kwaliteit impulsen' er niet op vooruit gaat, dan kunnen ze de competitie maar beter afschaffen.
Lionel schreef:Swansea trouwens niet vergeten... die gaan er weinig tegenkrijgen :hypocrite.gif:
:smallgrin.gif:

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di jul 19, 2016 3:23 pm

Lionel schreef::hypocrite.gif: stond er niet voor niks :smallgrin.gif:

Vermaelen, mits fit, is natuurlijk een goede verdediger. Kan van Klavan niet gezegd worden. Daar heb je niks aan. Typische Liverpool-aankoop in mijn ogen. Wijnaldum daarentegen kan weleens een succes worden. Past ook wel bij Klopp.
Man die Klavan is gewoon backup, snap dat dan, en Vermalen kan er op het niveau Barcelona ook geen kut van. Of is die ook gewoon voor de backup. :smallgrin.gif:
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » di jul 19, 2016 3:34 pm

InnerHarbour schreef: Man die Klavan is gewoon backup, snap dat dan, en Vermalen kan er op het niveau Barcelona ook geen kut van. Of is die ook gewoon voor de backup. :smallgrin.gif:
Dat laatste weten we niet.
Hij is in Catalonië alleen maar in beweging gekomen voor het maken van een MRI Scan. :smallgrin.gif:

beelzebub

Bericht door beelzebub » di jul 19, 2016 3:53 pm

Cruijff schreef:
InnerHarbour schreef: Man die Klavan is gewoon backup, snap dat dan, en Vermalen kan er op het niveau Barcelona ook geen kut van. Of is die ook gewoon voor de backup. :smallgrin.gif:
Dat laatste weten we niet.
Hij is in Catalonië alleen maar in beweging gekomen voor het maken van een MRI Scan. :smallgrin.gif:
Hohoho. Nu doe je onze Thomas tekort. Hij heeft ook nog geprobeerd de parkeergarage van Camp Nou binnen te komen :ajaxsmiley.gif: : https://www.youtube.com/watch?v=FdCFYlSuYiI
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » di jul 19, 2016 3:58 pm

Ohja, die was erg mooi. :drecul.gif:

Deed me een beetje denken aan Daley Blind die mocht inparkeren met de zojuist door Man United beschikbaar gestelde Chevrolet. :smallgrin.gif:

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo jul 20, 2016 12:12 pm

YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » wo jul 20, 2016 1:09 pm

:smallgrin.gif:
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo jul 20, 2016 3:48 pm

Premier League, EFL & FA introduce new player behaviour rulesPlans designed to reduce "intolerable behaviour" by players and managers in English football have been announced.

In a statement, the Premier League, English Football League and Football Association said poor conduct has reached "unacceptable levels".

Starting this season, red cards will be issued to players who confront match officials and use offensive language or make gestures towards them.

Behaviour within the technical areas will also be more rigorously enforced.

Not one player has been sent off in the Premier League for insulting or abusive language towards a match official in the last five seasons.

But Premier League chairman Richard Scudamore said there has been concern "for some time" that players have been "overstepping the mark".

"It is our collective position that these types of behaviour should no longer be tolerated," he added.

"Things happen in the heat of the moment during fast and highly competitive football. We still want to see the passion fans enjoy and demand, but players and managers have to be aware there are lines that should not be crossed."

Offences which could earn players a yellow card

Visibly disrespectful behaviour to any match official;
An aggressive response to decisions;
Confronting an official face to face;
Running towards an official to contest a decision;
Offensive, insulting or abusive language and/or gestures towards match officials;
Physical contact with any match official in a non-aggressive manner;
A yellow card for at least one player when two or more from a team surround a match official.
New red card offences

If a player confronts match officials and uses offensive, insulting or abusive language and/or gestures towards them;
Physical contact with match officials in an aggressive or confrontational manner.
Als degene die vetgedrukt zijn in Spanje worden toegepast hebben die matennaaiers uit Barcelona een groot probleem.
YNWA

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » wo jul 20, 2016 4:48 pm

:biggthumpup.gif:

Dit moet op alle velden de standaard worden. Voetballen maar dan 'Rugby style'. Daar zou de sport flink van opknappen.
Nil volentibus arduum

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo jul 20, 2016 9:04 pm

YNWA

beelzebub

Bericht door beelzebub » wo jul 20, 2016 9:37 pm

Blijven ze daar in die havenstad teveel betalen voor Engelse voetballers? Het lijkt wel het Feyenoord van Engeland. Die kopen ook overrated middelmatige Nederlanders en wachten ook al sinds de vorige eeuw op een titel. :ajaxsmiley.gif:

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo jul 20, 2016 9:57 pm

beelzebub schreef:Blijven ze daar in die havenstad teveel betalen voor Engelse voetballers? Het lijkt wel het Feyenoord van Engeland. Die kopen ook overrated middelmatige Nederlanders en wachten ook al sinds de vorige eeuw op een titel. :ajaxsmiley.gif:
Hallo "lichtderduisternis" iemand thuis? LFC koopt Joe Allen niet maar verkoopt hem.
YNWA

beelzebub

Bericht door beelzebub » wo jul 20, 2016 11:40 pm

Oh haha. :blush.gif:

Plaats reactie