Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Lionel

Bericht door Lionel » do mei 31, 2007 8:52 pm

Ach, rouleren kan altijd he. Scholes kan op 10. Hargreaves en Carrick erachter. Ze moeten gewoon een brede selectie hebben willen ze op 3 fronten mee kunnen doen
IK GELOOF!!!!!!

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » vr jun 01, 2007 7:53 pm

To whom it may concern: BBC1!
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » vr jun 01, 2007 9:51 pm

Alves maakt zijn debuut maar staat niet echt op scherp.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » vr jun 01, 2007 9:55 pm

Het is toch wel wat hoor.. H'veen met zn Braziliaanse international.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jun 01, 2007 10:38 pm

Formsma telt er nog vijf miljoen bij op... :smallgrin.gif:

Alex wilde zich tegen Engeland bewijzen, maar ik zie dat hij niet was opgesteld.
Het stinkt aan alle kanten!

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » ma jun 04, 2007 6:10 am

Rishi schreef:Anderson achter Rooney. Nani/Giggs en C. Ronaldo op de vleugels en daarachter Scholes en Carrick. Zoiets zal het wel worden
anderson en nani zijn twee ronaldo kloontjes... dan gaan ze met drie dribbelkonten spelen... vraag me af of dat goed gaat... het zal in ieder geval spektakel opleveren!

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » ma jun 04, 2007 6:42 am

Alves heeft niets laten zien trouwens. Behalve twee grote kansen verprutsen. Hij past daar echt niet, in de seleccao.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Aristides

Bericht door Aristides » di jun 05, 2007 4:05 pm

Blessure van Van Persie.

Het Engelse voetbal volg niet zo (alleen de headlines), maar Van Persie had toch een middenvoetsbeentje gebroken of heb ik iets gemist?

Hij speelde zijn laatste wedstrijd (bron vi.nl) op 21 januari 2007, dat is bijna 4 1/2 maand geleden. Een gebroken middenvoetsbeentje duurt toch niet zo lang?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » di jun 05, 2007 4:56 pm

De BBC schreef 30 maart jl.:
Van Persie set to sit out season

Arsenal manager Arsene Wenger says striker Robin van Persie is likely to miss the rest of the season.

The 23-year-old injured the fifth metatarsal in his right foot after scoring the equaliser in the 2-1 win over Manchester United in January.

Persie, who is the club's leading scorer with 13 goals, was initially expected to return before the end of the current campaign.

"It is likely he will be out for the season," Wenger told Arsenal TV.

"The end of April now looks optimistic.

"We have spoken to the doctors and they told us that the longer you keep this kind of fracture without playing the less chance you have of a recurrence.

"If he can play only one or two games then we will not take a gamble
."

Aristides

Bericht door Aristides » di jun 05, 2007 5:47 pm

Oké, dank, maar ik blijf het lang vinden. Aan de andere kant: Arsenal derde of vierde, dat maakt ook niet uit.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di jun 12, 2007 10:03 pm

wimpey schreef:Die Tevez is echt ge-wel-dig, he, Thomas! Zou die wimpey misschien tóch een héél klein beetje kijk op voetbal hebben?! De Hammers begonnen goed aan het seizoen, maar sinds die 2 Argies ze door de strot werden gedrukt, hebben ze geen pot meer gewonnen.
'Inter en Tévez vinden elkaar geschikte partners'

12/6/2007 22:21

Internazionale is bezig Carlos Tévez los te weken bij West Ham United. De Argentijnse spits rept van een aantal ontmoetingen en de Italiaanse kampioen zegt hem een speler te vinden die het nodig heeft.

'Het klopt dat Tévez een speler is die mij erg bevalt', gaf Inter-voorzitter Massimo Moratti aan bij de huldiging van jeugdteams van de Nerazzurri. 'Hij beschikt over kwaliteit en karakter en daar zijn wij bij gebaat.'

Tegenover de Engelse pers liet de 23-jarige international weten Inter wel te zien zitten. 'Het zou mooi zijn in Italië te spelen, zeker bij een club met zoveel Argentijnen', aldus Tévez. 'Ik weet dat Inter belangstelling heeft in mij.'

Inter is niet de eerste Europese grootmacht met wie Tévez in verband wordt gebracht. Ook Liverpool, Manchester United, Juventus en Real Madrid zouden serieus werk van hem willen maken.

Tévez dankt die interesse aan zijn ijzersterke slot van de competitie. Na een matig begin bij West Ham scoorde hij in de laatste tien duels zeven keer voor The Hammers en hielp de Londenaren daarmee in het Premiership te blijven.

vi.nl

:hypocrite.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » di jun 12, 2007 11:48 pm

Thomas schreef:
wimpey schreef:.
'Inter en Tévez vinden elkaar geschikte partners'

12/6/2007 22:21Die Tevez is echt ge-wel-dig, he, Thomas! Zou die wimpey misschien tóch een héél klein beetje kijk op voetbal hebben?! De Hammers begonnen goed aan het seizoen, maar sinds die 2 Argies ze door de strot werden gedrukt, hebben ze geen pot meer gewonnen

Internazionale is bezig Carlos Tévez los te weken bij West Ham United. De Argentijnse spits rept van een aantal ontmoetingen en de Italiaanse kampioen zegt hem een speler te vinden die het nodig heeft.

'Het klopt dat Tévez een speler is die mij erg bevalt', gaf Inter-voorzitter Massimo Moratti aan bij de huldiging van jeugdteams van de Nerazzurri. 'Hij beschikt over kwaliteit en karakter en daar zijn wij bij gebaat.'

Tegenover de Engelse pers liet de 23-jarige international weten Inter wel te zien zitten. 'Het zou mooi zijn in Italië te spelen, zeker bij een club met zoveel Argentijnen', aldus Tévez. 'Ik weet dat Inter belangstelling heeft in mij.'

Inter is niet de eerste Europese grootmacht met wie Tévez in verband wordt gebracht. Ook Liverpool, Manchester United, Juventus en Real Madrid zouden serieus werk van hem willen maken.

Tévez dankt die interesse aan zijn ijzersterke slot van de competitie. Na een matig begin bij West Ham scoorde hij in de laatste tien duels zeven keer voor The Hammers en hielp de Londenaren daarmee in het Premiership te blijven.

vi.nl

:hypocrite.gif:
Hij is dan ook voor de grap uitgeroepen tot beste speler van West Ham en Mascherano schakelde 80 minuten lang een of andere Kaka uit :aai.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » wo jun 13, 2007 8:03 am

Inter en Van der Meyde vonden elkaar ook geschikte partners. Eerst zien, dan geloven.

@Rishi: en toch was Liverpool kansloos. Het gaat om die twee, drie momenten.

Lionel

Bericht door Lionel » wo jun 13, 2007 9:13 am

Maar Kaka niet gezien de hele wedstrijd tot het moment dat Mascherano gewisseld werd. Hij zal dus heus wel iets kunnen.

Het ging er mij om dat Wimpey zei dat deze 2 Argentijntjes prutsers zijn.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » wo jun 13, 2007 6:27 pm

Rishi schreef:Maar Kaka niet gezien de hele wedstrijd tot het moment dat Mascherano gewisseld werd. Hij zal dus heus wel iets kunnen.
Inbreng bij balbezit was 0, nada, Rishi. Dat zal jij ook hebben vastgesteld. Mascherano heeft bij Liverpool de pech dat ie naast Alonso staat. Die kan aan de bal veel, maar zonder bal is ie ongelooflijk kwetsbaar. Alonso is dermate traag dat ie handenvol overtredingen nodig heeft in de duels. Tegen Kaka bijv.

Alonso en Mascherano samensmelten en er 1 voetballer van maken, dan heb je een topper!! :hypocrite.gif:
Het ging er mij om dat Wimpey zei dat deze 2 Argentijntjes prutsers zijn.
Prutsers heb ik die jongens niet genoemd. Ik ben niet blind, zie ook wel dat ze wat in hun mars hebben.

Maar na alle jubelverhalen en hypes had ik wel wat meer verwacht. Het eerste half jaar van beide heren bij de Hammers was natuurlijk een compleet fiasco. Een wereldtopper staat er meteen, dat was bij die jongens duidelijk niet het geval.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo jun 13, 2007 6:39 pm

wimpey schreef:Maar na alle jubelverhalen en hypes had ik wel wat meer verwacht. Het eerste half jaar van beide heren bij de Hammers was natuurlijk een compleet fiasco. Een wereldtopper staat er meteen, dat was bij die jongens duidelijk niet het geval.
Een 22-jarig joch mag in z'n eerste seizoen in Europa bij een noodlijdende club als West Ham wel even een periode krijgen om te wennen, toch?

Mascherano is een topper. Geweldige balafpakker. In Engeland snappen ze er nog steeds geen hol van dat die jongen maar 3 wedstrijden speelde voor West Ham.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do jun 14, 2007 8:11 pm

Welke zichzelf respecterende club haalt deze debiel nu weer binnen? Newcastle natuurlijk:
Newcastle United pleziert Bad Boy Barton en City

14/6/2007 20:39

Joey Barton speelt de komende vijf jaar voor Newcastle United. De 24-jarige middenvelder stapt voor acht miljoen euro over van Manchester City naar The Magpies.

De transfer zat er al een tijdje aan te komen, maar leek te stranden op de halsstarrige houding van City. Die club weigerde Barton zijn vastgelegde aandeel van ruim 400 duizend te betalen. Newcastle besloot de afkoopsom met dat bedrag te verhogen om van het gezeur af te zijn.

Barton was niet langer welkom bij The Citizens na een reeks van incidenten. Dat hij op de training zijn Franse collega Ousmane Dabo had mishandeld, was Manchester echt te gortig.

Aan dat trieste moment ging al een sigaar in het oog van ploeggenoot Jamie Tandy, het in elkaar slaan van een jonge Everton-fan en het tonen van zijn achterwerk aan het publiek vooraf.
vi.nl

AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » do jun 14, 2007 8:36 pm

Mooi! Krijgen we weer zulke taferelen!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do jun 14, 2007 8:50 pm

Bowyer is ook een mental case, maar Barton slaat echt alles. Hij heeft ook een broer die verdacht wordt van moord, als ik me niet vergis.

AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » do jun 14, 2007 8:56 pm

Dus je denkt dat Barton een mede-speler gaat omleggen op het veld?

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » do jun 14, 2007 8:57 pm

Maar die authentieke jongens geven het Engels voetbal toch ook wel weer kleur op een bepaalde manier.

AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » do jun 14, 2007 9:00 pm

Tja.. de scousers zijn nogal onbeholpen types...

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do jun 14, 2007 9:05 pm

Jöhnk schreef:Maar die authentieke jongens geven het Engels voetbal toch ook wel weer kleur op een bepaalde manier.
Die gok-, drank- en drugsverslaafden kan ik nog wel waarderen, maar ze hoeven elkaar niet de hersenen in te slaan.

AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » do jun 14, 2007 9:20 pm

Jij gaat het redden, in Nederland, met die instelling.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do jun 14, 2007 9:28 pm

Thomas op 5 april in de ATs voetballer van het jaar topic schreef:Tal Ben Haim: Stoere Israëlische verdediger van het verdedigend vaak indrukwekkende Bolton Wanderers. Bolton moet het vooral van het collectief en de grillen van de ietwat prettig gestoorde spitsen Anelka en Diouf hebben. Daarnaast zijn ervaren middenvelder Speed, keeper Jääskeläinen en deze Ben Haim dus erg belangrijk. Ben Haim is een veelzijdige linkspoot van 1 meter 80 die zelden een kopduel verliest. Deze ‘Son of Life’ (letterlijke vertaling van zijn naam uit het Hebreeuws) is na dit seizoen transfervrij en gaat zeer waarschijnlijk de overstap maken naar een grotere club. In de winter had Jose Mourinho naar verluidt al interesse.
En daar is ie weer:
Chelsea legt Israëlische verdediger vast

14/6/2007 19:40

Chelsea heeft er een derde nieuwe speler bij voor komend seizoen. De Londenaren weekten Tal Ben Haim los bij Bolton Wanderers. De 25-jarige Israëliër tekende voor vier jaar.

Chelsea-coach José Mourinho wilde de kopsterke verdediger in januari al halen toen hij door blessures krap in zijn verdedigers zat. The Blues kregen de transfer niet rond omdat ze Boltons vraagprijs te hoog vonden.

Claudio Pizarro en Steve Sidwell gingen Ben Haim voor. De Peruaanse spits komt over van Bayern München, terwijl de Engelse middenvelder Reading verruilt voor Chelsea.
vi.nl

Chelsea pikt de koopjes op.

Gesloten