Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

InnerHarbour

Re: Engeland en Schotland

Bericht door InnerHarbour » vr mei 13, 2016 6:00 pm

Lionel schreef: Zondag gaat niet lukken maar dat komt goed!
:biggthumpup.gif:
Woensdag een mooie pot. Belangrijker inderdaad. Doet die Klopp goed. Geen verrassing dat hij ver komt in Europa. Kwam hij met Dortmund ook.
Ja, hij kan ze er goed voor prepareren. Normaal gesproken lijkt Sevilla te sterk maar dat dacht ik van Dortmund ook dus wie weet. Can is er weer bij maar helaas Origi niet waar ik fan van ben. Die Sturridge mogen ze van mij houden al behoud ik me het recht voor om deze woorden in te slikken als hij woensdag de winnende maakt. :smallgrin.gif:
YNWA

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » zo mei 15, 2016 3:28 pm

1-0 City, net bijna 2-0. City begon zwak (speltechnisch gezien), maar komt beter in de wedstrijd.

Maar vlak voor rust 1-1, door een gelukje: van richting veranderde vrije trap.

City had het allang af moeten maken.

wimpey

Bericht door wimpey » zo mei 15, 2016 4:11 pm

De first touch van Iheanacho is steeds dramatisch. Gast had er al 3 moeten maken.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » zo mei 15, 2016 4:16 pm

Babel II. :excited.gif:

De Bruyne is weer een lust voor het oog. :biggthumpup.gif:

wimpey

Bericht door wimpey » zo mei 15, 2016 4:27 pm

"Krijt op tijd" is op City wel van toepassing. De beslissende toch is steeds niet goed.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » zo mei 15, 2016 4:29 pm

Maar wel veel en veel sterker dan Swansea. Het moet een keer lukken, zou je denken.

wimpey

Bericht door wimpey » zo mei 15, 2016 4:31 pm

Yopi schreef:Babel II. :excited.gif:
Geen slechte speler, vind ik. Looplijnen zijn goed, hij ziet het wel. Maar hij staat als een jong veulen op z'n benen en z'n touch is shitty.

Sandro

Bericht door Sandro » zo mei 15, 2016 4:31 pm

Zou je hopen misschien ook wel? :hypocrite.gif: :smallgrin.gif:
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » zo mei 15, 2016 4:34 pm

Nu ging Babel II weer onderuit. Bakt er weinig van.

Moeten jullie bij Fer ook altijd aan dat paard denken? :smallgrin.gif:

wimpey

Bericht door wimpey » zo mei 15, 2016 4:53 pm

City 4e, Spurs 3e, Arsenal 2e. Hou oud zou die Yaya zijn, dichterbij 40 of bij 50?

Werk aan de winkel voor Guardiola, ik vind het een erg vrijblijvend spelend elftal. Zit weinig drive in.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » zo mei 15, 2016 5:00 pm

Ik ben niet zo'n fan van Aguëro. Hij is zo eendimensionaal en je ziet hem vaak de hele wedstrijd niet.

Yaya is denk ik van hetzelfde jaar als Heitinga. :smallgrin.gif:

City wel vierde geworden. Terecht natuurlijk.

Nu even naar Oranje -U17 kijken.

wimpey

Bericht door wimpey » zo mei 15, 2016 5:07 pm

Yopi schreef:Ik ben niet zo'n fan van Aguëro. Hij is zo eendimensionaal en je ziet hem vaak de hele wedstrijd niet.
Wel een tikje overschat, ja.

Wat ik echt niet begrijp is Fernando. Zoveel geld hebben als club en dan zo'n non-voetballer maar blijven opstellen. Clichy is ook écht slecht. Navas vind ik weinig. Ep Oogklep.

Benieuwd hoeveel City deze zomer gaat verpatsen. Neem aan dat Guardiola daar duidelijke afspraken over heeft gemaakt. :smallgrin.gif: CV, linksback, CM, winger, spits lijkt me het minimale. Met KdB heeft ie wel goud in handen.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » zo mei 15, 2016 5:10 pm

Inderdaad, De Bruyne heeft hij alvast. Die jongen is bijzonder. Je kunt prima een team om hem heen bouwen.

Guardiola zal in Duitsland en Spanje rondkijken, neem ik aan.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma mei 16, 2016 6:20 am

InnerHarbour schreef:Het enige verschil tussen de 7de of de 8st plaats is wie van ons de Pint moet betalen. :biggrin.gif:
Ik dus. :biggrin.gif: Goed gezien Rishi.
YNWA

zeux

Bericht door zeux » ma mei 16, 2016 7:02 am

Los van wie moet betalen, had Lionel het natuurlijk gewoon goed gezien. En dan wist hij nog niet eens dat halverwege halfgod Klopp zou instappen.

Proost Lionel!
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » ma mei 16, 2016 8:51 am

Hiddink met Chelsea tiende; als je het door Hiddink behaalde aantal punten in de 27 wedstrijden die hij aan het roer stond extrapoleert, zou hij negende zijn geworden, in de media heb ik tot nu toe alleen maar gelezen dat hij het zo goed deed, kwestie van smaak. Hij blijft bij Chelsea in een andere functie?

Voor zijn opvolger weet hij te melden dat Chelsea volgend seizoen weer bij de eerste vier eindigt!
http://www.vi.nl/nieuws/hiddink-chelsea ... e-vier.htm

Lees dat MC enorm gaat investeren, dat Liverpool moet investeren, gaat Chelsea met dezelfde elf verder gaat of zal Chelsea gaan investeren en in de Nederlandse pers zal het voor MU gebruikelijke bedrag van, alle genoemde transfers bij elkaar opgeteld, weer om € 1.000.000 gaan? Tel daar TH bij, een ploeg die de frustratie zal gaan bestrijden door te kopen en dan wordt komende zomer het transferrecord gebroken, zullen er koppen rollen voor de winterstop, want er kan nog steeds maar één ploeg kampioen worden.

Ben wel benieuwd of er nog Nederlanders naar de PL vertrekken.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

zeux

Bericht door zeux » ma mei 16, 2016 8:57 am

Demosthenes schreef: zullen er koppen rollen voor de winterstop, want er kan nog steeds maar één ploeg kampioen worden.
Precies. Er zullen dus vijf, zes clubs zijn die vele miljoenen 'voor niets' investeren en dus een 'falende' manager hebben.

Nog los van het feit dat alle PL-clubs straks onchristelijk veel geld hebben. Clubs worden steeds gelijkwaardiger, dat maakt de competitie veel zwaarder dan Spanje, Duitsland, Frankrijk, Italië. No more walks in the park, iedere zondag er op, met nul garantie dat je die partij 'even' pakt.

Zorgt er wel voor dat de PL de leukste competitie was dit jaar. De rest was voorspelbaar, met alleen in Spanje de top 3 die onderling het spannend maakte.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » ma mei 16, 2016 9:19 am

Precies. Er zullen dus vijf, zes clubs zijn die vele miljoenen 'voor niets' investeren en dus een 'falende' manager hebben.
Tientallen miljoenen per club, de categorie eronder iets minder, maar ook een club als het gedegradeerde Newcastle zal weer gaan kopen. Daar liggen voor Nederlandse spelers kansen.

Ajax zal toch wel een paar spelers kunnen leveren? Veltman? Hij scoort van de Ajacieden het hoogste gemiddelde (net voor Gudelj) op https://www.whoscored.com/Teams/130 Bazoer komt pas op plaats tien.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

999

Bericht door 999 » ma mei 16, 2016 9:26 am

Ach, dit jaar zijn ze allemaal afgetroefd door een clubje wat Leicester City heet.Met anderhalve spits en een paardenkop en voor de rest allemaal hardwerkende spelers. Al die grote jongens ...
Blij met de punten ...

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » ma mei 16, 2016 9:35 am

999 schreef:Ach, dit jaar zijn ze allemaal afgetroefd door een clubje wat Leicester City heet.Met anderhalve spits en een paardenkop en voor de rest allemaal hardwerkende spelers. Al die grote jongens ...
Nog een reden om meer te investeren. De stunt van Leicester zal, denk ik, niet worden herhaald door clubs als Crystal Palace, Sunderland (Heb ik een zwak voor) of een gepromoveerde club.

Sandro

Bericht door Sandro » ma mei 16, 2016 9:35 am

Dan kun je nog steeds wel 2e, 3e of 4e worden en de CL halen.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

wimpey

Bericht door wimpey » ma mei 16, 2016 9:51 am

zeux schreef:Los van wie moet betalen, had Lionel het natuurlijk gewoon goed gezien. En dan wist hij nog niet eens dat halverwege halfgod Klopp zou instappen.

Proost Lionel!
Toch heeft de komst van Klopp wel impact gehad. Qua spelopvatting, beleving, inpassen van jeugd. En ze staan woensdag in een Europese finale.

Staat er m.i. beter voor dan de ploeg van de heelgod uit Manchester na 2 volledige seizoenen en 100en miljoenen GBP.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma mei 16, 2016 10:55 am

zeux schreef:Los van wie moet betalen, had Lionel het natuurlijk gewoon goed gezien. En dan wist hij nog niet eens dat halverwege halfgod Klopp zou instappen.

Proost Lionel!
Halfgod? Absolute buitencategorie voetbalgod is voor hem niet weggelegd? :hypocrite.gif:

Hij heeft de schwung er weer ingebracht. Zonder eigen aankopen. Knap.
Eerlijk gezegd verwacht ik dat we voor volgend seizoen serieus rekening moeten houden met Liverpool.

999

Bericht door 999 » ma mei 16, 2016 11:19 am

Alweer ...
Blij met de punten ...

wimpey

Bericht door wimpey » ma mei 16, 2016 11:21 am

Trouwens: Koeman he. Wordt minimaal 6e met Southampton. :biggthumpup.gif: Kan maar zo een trein voor 'm voorbij komen.

Plaats reactie