Kijk nog maar eens hoe hij die bal er in tweede instantie inschiet.Jöhnk schreef:Een beauty? Die bal ging er toch in twee keer in?Beloki schreef:Ben ik het niet mee eens. Scoort erg makkelijk, en ook nog eens erg belangrijke goals. Die goal tegen Barca was trouwens een beauty.GangstaRiB schreef:Bendtner vind ik echt een houten klaas van hier tot Tokio. Die heb ik amper een goede wedstrijd zien spelen.
Engeland en Schotland
Moderator: mods
Re: Engeland en Schotland
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Wie zie je dan als die andere halfspeler? Nasri, Rosicky, Diaby?Bertje schreef:Cesc als links- of rechtshalf, met een halfspeler naast zich en een controleur achter zich. Gewoon zoals Arsenal aan het begin van dit seizoen speelde.Rishi schreef:En met 3 middenvelders? Hoe zou je dan spelen? Met Cesc op 10 neem ik aan? Dan zou je dus twee controleurs moeten opstellen. Song en Denilson?
IK GELOOF!!!!!!
Alles behalve Rosicky. Die gozer zou ik echt zo snel mogelijk proberen te verkopen.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Ik verzin het niet, las het op Voetbalzone. Wel grappig om te lezen aangezien deze jongen door Enganche te licht bevonden werd voor PSVRishi schreef:Dat is toch een spits? Hebben ze niet nodig joh.
Ze hebben een keeper, centrale verdediger, rechtsback nodig. En het liefst wat ervaren gasten.
------------------keeper-------------------
--?----------?--------Vermaelen----Clichy--
-----------Song-----Fabregas--------------
Arshavin-------------------------Nasri------
-----------Persie-------Bendtner------------
En dan boeit het niet waar je Nasri en Arshavin op papier zet. Dan hebben ze een fantastisch elftal!!

Het door jou gepresenteerde middenveld is wel erg 'licht'. Prima voetballers, maar een echte sloper naast Song ontbreekt. En Bendtner is de Maxi Lopéz (in zijn Barca tijd) van Arsenal: af en toe doet hij iets leuks, maar over een seizoen beoordeeld is hij gewoon niet goed genoeg voor die club.
Volgens mij kan Van Persie uitstekend in zijn eentje als centrumspits uit de voeten, geflankeerd door Nasri en Arshavin. Dan kan Song worden ondersteund door een type Van Bommel, met Cesc als diepste centrale middenvelder die de lijnen vanuit het middenveld naar de aanval uitéénzet.
- martijn401
Ze hebben met name een betere keeper nodig, een vervanger voor Gallas die wat oud wordt( wel een prima back up) en een fysiek sterke ervaren verdedigende middenvelder. Op van Persie kan je geen heel seizoen bouwen dus ik denk dat Chamakh een goede aankoop zou zijn.
Chamakh is gratis, dus die komt ongetwijfeld. Een keeper is zo gekocht, lijkt me. Zelfs Pietje Velthuizen vind ik nu al beter dan matige Almunia en zijn Poolse trawant. Al schijnt die Italiaan wel echt iets te kunnen.
- martijn401
Dat is waar die kost ze niks. Zou dan verder voorin geen aankopen doen en het transfer budget besteden in een verdediger en verdedigende middenvelder.
En ik was zeker niet de enige. Is ook een volslagen mafkees, zoals RGB destijds ook al aangaf. Ik zou nog even afwachten voordat je probeert je gelijk te halen.generaal schreef:Ik verzin het niet, las het op Voetbalzone. Wel grappig om te lezen aangezien deze jongen door Enganche te licht bevonden werd voor PSV![]()

En Steef vond hem volgens mij ook niks. Hoe kan het dan dat deze jongen zich bij Wigan moeiteloos staande houdt, en volgens meerdere Engelse media in de belangstelling van Wenger staat? Zelfs als hij voor de bank wordt gehaald, is hij natuurlijk absoluut een aanwinst voor een club als PSV.
- martijn401
Sportweek.nlWenger hoopt dat Real Madrid opnieuw schoonmaak houdt
- Datum: 21-apr-2010 08:53
Wenger hoopt dat Real Madrid opnieuw schoonmaak houdt Arsenal wordt deze zomer geen prominente speler op de transfermarkt, zo kondigt manager Arsène Wenger (foto) aan in The Daily Mirror. Na het vijfde jaar op rij zonder prijzen klinkt er vanuit de achterban voorzichtige kritiek op het aankoopbeleid. Gedurende dit seizoen bleek dat Arsenal door blessures veel noodverbanden moest leggen, vooral in de defensie.
'Dit seizoen hebben we een grote stap vooruit gezet, net als we vorig jaar beter presteerden dan in 2008. De top is niet ver weg,' aldus Wenger. 'Aan het begin van dit seizoen schreven veel experts ons af, ten onrechte naar nu blijkt. We zitten in de lift omhoog, veel veranderingen zijn niet nodig.'
Besluit Arsenal toch te shoppen, dan doet ze dat in Madrid. 'Het verbaast me nog steeds dat Real Madrid vorig jaar afscheid nam van Wesley Sneijder en Arjen Robben. Beiden presteren nu uitstekend in de Champions League. Misschien is het de moeite waard om bij Bernabéu te wachten wie er deze zomer moeten opkrassen.'
Chelsea en Manchester United zijn aan de horizon verdwenen, Wenger is er nu veel aan gelegen de derde plaats vast te houden. Nummer vier Tottenham Hotspur heeft vier verliespunten meer. 'Het maakt nogal wat uit of je rechtstreekse Champions League-kwalificatie afdwingt of dat je je vlak na het WK nog moet worstelen door de voorrondes. Voor mijn gemoedsrust tijdens de vakantie zou het prettig zijn om als derde te finishen.' (MA)
Welke spelers van Real zouden er interessant zijn voor Arsenal?
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Benzema.
Arsenal is net niet. Leuk voetbal, maar oh zo naief.
Wenger heeft een blinde vlek waar het verdedigers betreft. Hij besteedt nooit eens geld aan echte kanjers achterin. Zijn voorhoede is doorgaans sterk genoeg, maar zijn defensie is altijd kwetsbaar.Peter schreef:Benzema.
Het stinkt aan alle kanten!
Eerst maar eens iets presteren.generaal schreef:En Steef vond hem volgens mij ook niks. Hoe kan het dan dat deze jongen zich bij Wigan moeiteloos staande houdt, en volgens meerdere Engelse media in de belangstelling van Wenger staat? Zelfs als hij voor de bank wordt gehaald, is hij natuurlijk absoluut een aanwinst voor een club als PSV.
- Giacomo Puccini
De voorhoede van Arsenal is sinds het vertrek van Henry vrij weinig meer. Van Persie is een goede voetballer, maar betere spitsen zijn er natuurlijk volop, en Van Persie is bovendien vaak geblesseerd. Verder is het helemaal middelmaat.joey schreef:Wenger heeft een blinde vlek waar het verdedigers betreft. Hij besteedt nooit eens geld aan echte kanjers achterin. Zijn voorhoede is doorgaans sterk genoeg, maar zijn defensie is altijd kwetsbaar.Peter schreef:Benzema.
Ajax!
- martijn401
Vind wel dat Arsenal te weinig kwaliteit heeft in de breedte om echt te kunnen concurreren met Chelsea en Man.United.
Bendtner , Eduardo zijn het net niet. Voorin zullen ze zich wel moeten versterken. Arshavin en van Persie zijn prima, maar te blessure gevoelig.
Bendtner , Eduardo zijn het net niet. Voorin zullen ze zich wel moeten versterken. Arshavin en van Persie zijn prima, maar te blessure gevoelig.
Wat hij bij die goal deed was dom, maar die jongen kan echt wel voetballen hoor.
- Giacomo Puccini
Zwakste schakel van MU, ik roep het hele seizoen al dat hij geen materiaal is voor United. Die jongen is niks speciaals. Zou bij PSV of Ajax niet misstaan, maar United is een ander niveau.Hoeladans schreef:Wat hij bij die goal deed was dom, maar die jongen kan echt wel voetballen hoor.
Ajax!
- Monkey Tonk
Ik kom naar deze draad vanwege Berbatov en zijn drang naar onstervelijke belachelijkheid. Tot mijn stomme verbazing ging het hier dus al over hem. Alleen van een week geleden. Haha.
Chelsea staat al met 1-0 voor. Doelpunt van le Sulk.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Het is wel bekeken, hoor. Chelsea kampioen. Mooie kampioen wat mij betreft.
Inmiddels 6-0 voor. Terechte kampioen wat mij betreft.