Gezien de opstellingen kan dat best, al is het een grote domper dat Wes Brown de vervanger is van Nemanja Vidic. Ik heb op Betfair in ieder geval 80 [email protected] op een zege voor Manchester United gegooid. Dat houdt het kijken lekker spannend.Thomas schreef:Ik denk ook dat Barcelona thuis een tik krijgt: 1-3.
UEFA Champions League 2007-2008
Moderator: mods
Ik haat HtC niet. Ik vind het alleen een lul van een vent en een vreselijk overschatte trainer. Beide 'kwaliteiten' heeft ie bij Ajax wel getoond, lijkt me.Mr. Ajax schreef: Maar wimpey moet al twee jaar lang in elke post telkens wat over Ten Cate zeggen. De haat zit heel erg diep. Waarom weet niemand hoor...
Edje Davids zei na diens vertrek bij Ajax dat de komst van HtC bij Chelsea er wel eens toe zou kunnen leiden dat Chelsea veel beter zou gaan ballen dan onder Mourinho het geval was. Zie jij het? Ik niet.
En als ik dat Chelski met al die cash en al die geweldige voetballers zo zie 'voetballen' als ze doen én ik zie een persoon-die-ik-niet-bijzonder-mag al kauwgun-kauwend en in pitbull-smoking daarvan deel uitmaken, dan mag ik daar toch wel iets van optypen in de trant van 'smaakloos meets smaakloos'?
Ik zou trouwens geen letter meer over HtC optypen wanneer er niet op gereageerd zou worden. Maar blijkbaar raak ik bij de een of ander nog al eens een gevoelige snaar wanneer ik de voormalig rechtsbuiten van Telstar weer eens kielhaal.

Liverpool smijt ook met geld en die spelen nog triester als Chelseawimpey schreef:Wat een vre-se-lijke kutploeg inderdaad. Liverpool probeert tenminste nog te voetballen, dat Chelsea staat alleen maar ballen naar voren te lellen en ellebogen uit te delen in luchtduels. Dat laatste lijkt me de hand van HtC, die heeft het immers achter de ellebogen.Peter schreef: Wat is dat Chelsea toch maar matig, zeg.![]()
Hij zag er patent uit trouwens in z'n campingsmoking, al kauwgum kauwend. Het enige dat eraan ontbreekt, is een kaalgeschoren kop. Wat een vreselijke proleet is die man.
Laat Liverpool a.u.b. de finale halen, want wat dat Chelsea met al die miljoenen op het veld aan 'voetbal' brengt, vloekt met werkelijk iedere vorm van goede smaak. Als dat de toekomst van het voetbal is, kunnen we de bal beter opbergen.
IK GELOOF!!!!!!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Absoluut. Torres kreeg een kans waar je 'u' tegen zegt. Op basis van de wedstrijd van gisteren was het Liverpool wat er iets van probeerde te maken. Dat maakt ze nog geen geweldige club, want zoals ik al eerder aangaf heb ik daar ook geen hoge pet van op.
Nu al een penalty na een handsbal. Dit belooft wat!
Nu al een penalty na een handsbal. Dit belooft wat!
- Monkey Tonk
- Monkey Tonk
- Monkey Tonk
- Monkey Tonk
- Monkey Tonk
VI'Barça vraagt buitensporig veel voor Ronaldinho'
23/04/2008 17:15
AC Milan en Ronaldinho zijn het al meer dan een week eens, maar of de Braziliaanse international daadwerkelijk van Barcelona naar de Rossoneri verhuist, lijkt twijfelachtig gezien de woorden van Silvio Berlusconi, de scheidend voorzitter van de Italiaanse club.
In een interview met Radio Radio vertelt Berlusconi dat Barça een 'excessief bedrag' vraagt voor de gewezen wereldvoetballer. 'Wij willen dat hij komt en hij wil naar Milaan, maar Barcelona heeft een bedrag gevraagd dat wij buitensporig noemen', vertelt de voorzitter over de onderhandelingen met de Spaanse club.
Eerder had vice-voorzitter Adriano Galliani al verklaard dat Milan nog ver verwijderd was van een akkoord met Barcelona. Volgens Italiaanse media zou de Milanese club twintig miljoen euro hebben geboden voor Ronaldinho en Gianluca Zambrotta. De Catalanen zouden vijftig miljoen euro willen incasseren. Overigens zouden ook Internazionale en Manchester City zeer geïnteresseerd zijn in de 28-jarige aanvaller.
In hetzelfde vraaggesprek bevestigde Berlusconi dat hij aftreedt als voorzitter van Milan, omdat hij onlangs de verkiezingen heeft gewonnen en als premier van Italië zal gaan werken.