Dan mag je medelijden met mij hebben en vervolgens het filmpje even kijken. Dan hoor je het Van Bommel (weliswaar in nauwelijks verstaanbaar Limburgs) toch echt zelf zeggen.generaal schreef:Als je denkt dat dit serieus is, dan heb ik medelijden met je.Jabu schreef:
TV LimburgDUITS PASPOORT VOOR VAN BOMMEL?
De spelers van het Nederlands voetbalelftal zijn vandaag bij elkaar gekomen voor de wedstrijd van woensdag tegen Zwitserland. Niet van de partij is Mark van Bommel. Die gaf eerder al aan nooit meer in een team te willen spelen dat onder leiding staat van Marco van Basten. Daarmee is niet gezegd dat Van Bommel verloren gaat voor het internationale voetbal. De Maasbrachtenaar overweegt een Duits paspoort aan te vragen om zodoende voor Die Mannschaft uit te kunnen komen.
Duitsland
Moderator: mods
Sterker nog, hij schijnt al gesprekken met de Duitse bondscoach gevoerd te hebben. Logische stap, hij was natuurlijk altijd al een halve Duitser, en dat is alleen maar erger geworden sinds hij bij Bayern speelt. Overigens vraag ik me af of hij wel kans maakt in die Mannschaft.Jabu schreef:
TV LimburgDUITS PASPOORT VOOR VAN BOMMEL?
De spelers van het Nederlands voetbalelftal zijn vandaag bij elkaar gekomen voor de wedstrijd van woensdag tegen Zwitserland. Niet van de partij is Mark van Bommel. Die gaf eerder al aan nooit meer in een team te willen spelen dat onder leiding staat van Marco van Basten. Daarmee is niet gezegd dat Van Bommel verloren gaat voor het internationale voetbal. De Maasbrachtenaar overweegt een Duits paspoort aan te vragen om zodoende voor Die Mannschaft uit te kunnen komen.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Het kan niet. Hij heeft al voor Nederland gespeeld. Als het wel zou kunnen zouden die oliestaatjes allang een geweldig nationaal team met ex-Brazilianen en dergelijke hebben.
BNR - 21 augustus 2007 08:12 printversie
Van Bommel blijft Nederlander
Mark van Bommel wil géén Duitser worden. De middenvelder maakte een geintje toen hij tegen een verslaggever van Limburg TV zei dat hij zich wilde naturaliseren, om zo een plaats in die Mannschaft te veroveren.
"Ik dacht dat iedereen wel zou begrijpen dat het niet serieus was," zegt Van Bommel op de website van De Telegraaf. De voetballer heeft nu spijt van zijn grap nu die door alle media is overgenomen.
Het botert al enige tijd niet zo goed tussen Van Bommel en bondscoach Van Basten. De voetballer heeft sinds het WK vorig jaar niet meer in Oranje gespeeld.
I think I lost my fucking headache
- Giacomo Puccini
Iets anders: de achttienjarige Marko Marin, die volgens Bild gevolgd werd door Ajax, is opgeroepen voor Duitsland onder 21.
Het stinkt aan alle kanten!
Ajax moet waarschijnlijk noch even wachten op haar percentage van de transfer:
voetbalonlineValencia rekent niet meer op Van der Vaart
De goede bedoelingen van Rafael van der Vaart ten spijt, lijkt de leiding van Valencia zich neer te leggen bij het feit dat HSV niet wil onderhandelen met de Spaanse club over een transfer van de oranje international. Valencia lijkt zich neer te leggen bij de blokkade van HSV en kijkt al naar alternatieven voor Van der Vaart. Vanwege een nieuwe blessure van de kwetsbare Vicente is een extra alternatief voor het middenveld noodzakelijk geworden volgens coach Quique Sanchez Flores. Valencia denkt eventueel weer Ivan de la Pena, die eerder transfervrij naar Valencia kon maar inmiddels bij Espanyol heeft bijgetekend en een stuk duurder is geworden. Het is dan de bedoeling dat Van der Vaart later naar Valencia komt, wellicht tijdens het kerstreces.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Heb je de wedstrijd gezien Joey want Engeland speelde een zeer behoorlijke pot. Het was sowieso een leuke pot. Beide teams niet in de sterkste opstelling, zeker Hargreaves en Gerrard werden gemist aan Engelse kant en uiteraard is het behelpen met brekebeentje Owen en Smith. Zet daar Rooney neer en het is een heel ander verhaal.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
-
- raymon
- Contacteer:
Met de juiste manager kan Engeland 1 van de sterkste elftallen ter wereld zijn. Ze missen alleen een geweldenaar op goal en een spits die om Rooney heen kan voetballen. Verder hebben ze alles. Behalve de juiste manager.joey schreef:Nee. Ik baseer mijn mening op wat ik de afgelopen jaren van Engeland heb gezien. Het Engelse elftal wordt enorm overschat, vind ik.
- raymon
- Contacteer:
De wedstrijd had vele gezichten. Engeland was de eerste 20 minuten superieur en tot aan de toevallige 1-1, een fout van Robinson, kwam Duitsland er niet aan te pas. Vlak daarna verprutst Owen de kans op 2-1 waarna Duitsland met een hele mooie goal de 1-2 binnenschiet. Vlak voor rust. Na rust krijgt Engeland nog een aantal kansen, waarvan Lampart 1 vrij voor de keeper.Jöhnk schreef:Ik heb een aantal stukjes gezien, en het viel me vooral op dat de Duitsers technisch superieur waren aan de Engelsen.
Over de hele wedstrijd genomen had Engeland moeten winnen. Met Micah Richards hebben ze tevens een geweldige verdediger erbij. Wat mij betreft de te kloppen team voor de volgende kampioenschappen.