Maar goed, Man Utd. liet het gas los na de 3-0. Onbegrijpelijk. Ik weet nog steeds niet echt hoe ik Ferguson moet inschatten, tactisch gezien.
Moderator: mods
Ik ook niet. Aan de ene kant heeft hij toch wel een paar behoorlijke fouten gemaakt.. aan de andere kant; al 25 jaar aan de top.GangstaRiB schreef: Ik weet nog steeds niet echt hoe ik Ferguson moet inschatten, tactisch gezien.
Valencia is een uitstekende speler.Rishi schreef:C. Ronaldo en Tevez weg en Valencia terughalen... hoe verzin je het?
Herkenbaar alleen bij mij was het ietsje anders. Na de 3-1 kreeg ik gewoon keihard de slappe lach.Enganche schreef:Met Arshavin had Arsenal wellicht iets klaargespeeld tegen die twee, maar Bendtner gaat zelfs tegen dit extreem onwennige centrum niets klaarspelen hoor. Enige hoop is Walcott in de rug van Abidal, die ook wedstrijdritme mist (en alsnog minder kwetsbaar is dan Maxwell).GangstaRiB schreef:Haha 0-1 Arsenal. En terecht. Barca met Milito en Marquez zijn vreselijk kwetsbaar. Barca geen schim van vorige week.
Diaby achter Bendtner en Nasri als koppel met Denilson, in plaats van andersom. Schiet mij maar lek.Nasri had die steekpass op Walcott zeker gegeven. Staat het wellicht 0-2 en dan moet ik het nog zien. Vlak voor de 1-1 wordt Arsenal trouwens ook nog een honderd procent doelpunt ontnomen. Was geen buitenspel en Bendtner ging samen met Walcott op Valdés af.
Vermaelen zag er lekker uit bij die 3-1, trouwens. Hoe kan je daar een kopduel verliezen van Messi? En waar was de rugdekking? Heb het moment nog niet teruggezien, maar misschien kan iemand het me uitleggen.
Weet niet of iemand anders dit ook heeft, maar ik word bijna emotioneel van het kijken naar Messi. Dit jochie is god in voetballand en blijft zo ongekend rustig en 'normaal'. Ongelooflijk gewoon.
Kan wel zo zijn maar C. Ronaldo en Tevez wegdoen en Valencia + Owen halen is gewoon slecht hoor. En dan wilt hij nu Benzema gaan halen..... Schiet je ook NIKS mee op. Haal dan Aguero en Vaart.Enganche schreef:Valencia is een uitstekende speler.Rishi schreef:C. Ronaldo en Tevez weg en Valencia terughalen... hoe verzin je het?![]()
Ik denk echt dat dat 'm wordt. Dat Inter Barca pootje licht. Inter speelt heel cynisch, die laten Messi echt niet ballen zoals ie tegen VfB en Arsenal mocht.Peter schreef:Zou leuk zijn als er een grote verrassing komt. Inter tegen Bayern ofzo.