AT's voetballer van het seizoen 2006/2007
Moderator: mods
Ik moest er niet op ingaan, maar het is natuurlijk wel de bedoeling dat je spelers nomineert die je hebt zien spelen. Maargoed, daar kom je toch niet achter.Jesse schreef:Het hele punt is nu juist dat dat niet uitmaakt.
De ironie? :DDuke schreef::drecul2:Thomas schreef:Jezus, het lijkt hier wel een kindercrèche.
Pfff,vaak genoeg hoor.Thomas schreef:Ik mag niet meer vragen of men de door hen genomineerde spelers wel heeft zien spelen, toch Del Toro? :hypocrite:
Fernando Baiano zie ik bijna elk weekend live spelen.Ben fan van Celta en als er een stream bij staat op MYP2P Free Live kijk ik altijd.
Pantelic en Mutu heb beide 4/5x live gezien en Farfan gewoon uit samenvattingen en 1 a 2 live wedstrijden.
Tevreden?
Jahoor, maar ik heb niets gevraagd. ;)
Ik vind trouwens wel dat we over de genomineerde spelers mogen discussiëren (dus maak je geen zorgen, Del Toro. De spelers komen gewoon op het lijstje ;) ).
Ik vind Baiano maar niets. Hij doet z'n ding en is waardevol voor Celta, maar hij heeft eigenlijk niets bijzonders. Een sterk lichaam en hij kan afmaken, that's it. Maar verder wisselt hij trucjes af met slechte aannames en balbehandelingen, heeft hij een slecht spelinzicht en lijkt hij vaak maar wat te doen. En oog voor z'n medespelers heeft hij ook niet en bovendien is hij vrij lui. Mijn speler is het niet hoor.
Ik vind trouwens wel dat we over de genomineerde spelers mogen discussiëren (dus maak je geen zorgen, Del Toro. De spelers komen gewoon op het lijstje ;) ).
Ik vind Baiano maar niets. Hij doet z'n ding en is waardevol voor Celta, maar hij heeft eigenlijk niets bijzonders. Een sterk lichaam en hij kan afmaken, that's it. Maar verder wisselt hij trucjes af met slechte aannames en balbehandelingen, heeft hij een slecht spelinzicht en lijkt hij vaak maar wat te doen. En oog voor z'n medespelers heeft hij ook niet en bovendien is hij vrij lui. Mijn speler is het niet hoor.
Baiano is een echte spits, en heeft inderdaad niet al te vaak oog voor z'n medespelers maar voor Celta is hij gewoon erg belangrijk met z'n goals.Bovendien zijn afmaken en de bal kunnen vasthouden de 2 belangrijkste kwaliteiten voor een spits.En dat ie weinig inzicht heeft,who cares? daar hebben we de middevelders voor.Thomas schreef:Jahoor, maar ik heb niets gevraagd. ;)
Noem me een romanticus, maar in mijn ogen moet een spits wel meer kunnen dan op kracht een bal bij zich houden en zo nu en dan een balletje op doel raggen. Iedere spits kan zo nu en dan scoren.Hoeladans schreef:Baiano is een echte spits, en heeft inderdaad niet al te vaak oog voor z'n medespelers maar voor Celta is hij gewoon erg belangrijk met z'n goals.Bovendien zijn afmaken en de bal kunnen vasthouden de 2 belangrijkste kwaliteiten voor een spits.En dat ie weinig inzicht heeft,who cares? daar hebben we de middevelders voor.
Nwanko Kanu (A)-Portsmouth-Nigeria
Zlatan Ibrahimovic (A)-Inter Milan-Zweden
Gilberto Silva (M)-Arsenal-Brazilië
Paul Scholes (M)-Manchester United-Engeland
Francesco Totti (A)-AS Roma-Italië
Adrian Mutu (A)-Fiorentina-Roemenië
Patrick Vieira (M)-Inter Milan-Frankrijk
Heurelho da Silva Gomes (K)-PSV-Brazilië
Phillip Cocu (M)-PSV-Nederland
Jefferson Farfan (A)-PSV-Peru
Roberto Carlos (V)-Real Madrid-Brazilië
Blaise N’Kufo (A)-FC Twente-Zwitserland
Alfonso Alves (A)-SC Heerenveen-Brazilië
Cristiano Ronaldo (A)-Manchester United-Portugal
Didier Drogba (A)-Chelsea-Ivoorkust
Deco (M)-Barcelona-Portugal
Ronaldinho (A)-Barcelona-Brazilië
Florent Malouda (M)-Olympique Lyon-Frankrijk
Ruud van Nistelrooij (A)-Real Madrid-Nederland
Marko Pantelic (A)-Hertha BSC-Servië
Fernando Baiano (A)-Celta de Vigo-Brazilië
Zlatan Ibrahimovic (A)-Inter Milan-Zweden
Gilberto Silva (M)-Arsenal-Brazilië
Paul Scholes (M)-Manchester United-Engeland
Francesco Totti (A)-AS Roma-Italië
Adrian Mutu (A)-Fiorentina-Roemenië
Patrick Vieira (M)-Inter Milan-Frankrijk
Heurelho da Silva Gomes (K)-PSV-Brazilië
Phillip Cocu (M)-PSV-Nederland
Jefferson Farfan (A)-PSV-Peru
Roberto Carlos (V)-Real Madrid-Brazilië
Blaise N’Kufo (A)-FC Twente-Zwitserland
Alfonso Alves (A)-SC Heerenveen-Brazilië
Cristiano Ronaldo (A)-Manchester United-Portugal
Didier Drogba (A)-Chelsea-Ivoorkust
Deco (M)-Barcelona-Portugal
Ronaldinho (A)-Barcelona-Brazilië
Florent Malouda (M)-Olympique Lyon-Frankrijk
Ruud van Nistelrooij (A)-Real Madrid-Nederland
Marko Pantelic (A)-Hertha BSC-Servië
Fernando Baiano (A)-Celta de Vigo-Brazilië
Jesse schreef:Waar is John de Jong? En Andy?
Thomas schreef:Dan doe ik dat nu. Een speler moet 70% van de wedstrijden hebben gespeeld op het moment dat hij genomineerd wordt. Twintig minuutjes of minder invallen telt daarbij niet mee.Jöhnk schreef:En wat is een wisselspeler? Dat had je vooraf duidelijk moeten definieren.
Wie?Jöhnk schreef:Bailly.
Een nieuwe regel: alleen spelers die in de hoogste profdivisie van hun land spelen mogen genomineerd worden.
Ik wil de meeste namen ook wel gewoon meenemen. Maar kom op, Jöhnk, waar komt die Bailly nou vandaan? Speelt die ergens in een lagere divisie?
Dat heb ik gewoon liever niet. Spelers uit de Eredivisie ala, maar ik hoef geen jongens op de lijst uit de tweede divisie van waar dan ook of spelers die alleen genomineerd worden omdat ze toevallig een favoriet zijn.
En ik snap dat dat ook deels m'n eigen schuld is omdat ik vooraf niet duidelijk ben geweest, but we get the point. De twee nieuwe regels vind ik vrij duidelijk en logisch.
Dat heb ik gewoon liever niet. Spelers uit de Eredivisie ala, maar ik hoef geen jongens op de lijst uit de tweede divisie van waar dan ook of spelers die alleen genomineerd worden omdat ze toevallig een favoriet zijn.
En ik snap dat dat ook deels m'n eigen schuld is omdat ik vooraf niet duidelijk ben geweest, but we get the point. De twee nieuwe regels vind ik vrij duidelijk en logisch.