M.n. defensief is het ronduit armoedig.Peter schreef: Wat is er met dat Stuttgart aan de hand, wimpey? Die lui staan na een kwartier al weer met 2-0 achter tegen Lazio. Thuis was het ook al pet.
Europa & Conference League
Moderator: mods
Re: Europa League 2012-2013
Hij floot inderdaad wel vreemd hier en daar, zoals bij die gele kaart voor de speler van de Spurs wegens een vermeende schwalbe.Jabu schreef:Had rood moeten zijn.
Je hoeft natuurlijk niet alleen op de einduitslag te gokken.Peter schreef:Je bent wel volslagen maf als je een scheids omkoopt om een 0-3 achterstand weg te poetsen.

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Basel kegelt Spurs eruit na pingels. Vertonghen speelde sterk maar moest in de laatste minuut van de normale speeltijd aan de noodrem trekken en kon eraf met rood.
Vanaf nu krijgt Basel mijn support.
Vanaf nu krijgt Basel mijn support.

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
- Jinne
- Site Admin
Jammer. Dembele schuldig trouwens aan de 1e goal van Basel.
Laat het nu maar Basel vs Benfica worden in de finale. Al Engelse toeristen genoeg in Amsterdam en de visstick in een finale in de ArenA...
Laat het nu maar Basel vs Benfica worden in de finale. Al Engelse toeristen genoeg in Amsterdam en de visstick in een finale in de ArenA...
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Vertonghen stond trouwens helemaal verkeerd bij de rode kaart. Was ook echt een domme overtreding.
IK GELOOF!!!!!!
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Fenerbahce-Benfica
Chelsea-Basel
Chelsea-Basel
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
In de Arena, toch? Voelen mensen hier de behoefte te gaan kijken?Rishi schreef:Benfica-Chelsea. Kan een mooie finale worden.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Neuh. Als iemand mij een kaartje wilt sponsoren wil ik best gaan. Maar ik ga er geen 150+ voor neertellen.
IK GELOOF!!!!!!
www.nusport.nlVervanger Fenerbahçe bepaald door loting
Mochten AZ en Feyenoord het donderdagavond niet redden in de voorrondes van de Europa League, dan hebben beide clubs een kleine kans alsnog het hoofdtoernooi te bereiken.
De Europese voetbalbond UEFA heeft beslist dat er via loting een vervanger voor het geschorste Fenerbahçe instroomt.
De Turkse club werd woensdag, na een hoger beroep bij het internationaal sporttribunaal CAS, geweerd uit Europese clubtoernooien die de komende twee seizoenen plaatsvinden.
Voor de vrijgekomen plaats in de Europa League van dit seizoen dingen vrijdagochtend om 9.00 uur alle clubs mee die donderdag worden uitgeschakeld in de play-offronde.
Later op de dag wordt ook de complete indeling van de poules bekend.
Salvador Dali
Salvador Dali
Re: Europa League
We weten natuurlijk allemaal dat één club daar in ieder geval niet uit zou komen. Daar zorgt de UEFA wel voor. 

Nil volentibus arduum
-
Het niveau van de Nederlandse competitie? Vitesse, Utrecht en Feyenoord weten zich niet eens te plaatsen.Marillion schreef:We weten natuurlijk allemaal dat één club daar in ieder geval niet uit zou komen. Daar zorgt de UEFA wel voor.
Vorig seizoen leverde weinig "Europese punten" op, dat zal dit seizoen ook weer gebeuren? In dat geval gaat het snel bergafwaarts met het voetbal in Nederland.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Tromso is het geworden, volgens VI.
Herstel, Tromso neemt de plek in van Besiktas, dat voor een jaar is uitgesloten van Europees voetbal.
Herstel, Tromso neemt de plek in van Besiktas, dat voor een jaar is uitgesloten van Europees voetbal.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
Op vi.nl zie ik het niet staan.Duke schreef:Tromso is het geworden, volgens VI.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Volgens de bondscoach is de eredivisie niet minder dan de PL. En de bondscoach heeft altijd gelijk. Volgens de bondscoach.Demosthenes schreef: Vorig seizoen leverde weinig "Europese punten" op, dat zal dit seizoen ook weer gebeuren? In dat geval gaat het snel bergafwaarts met het voetbal in Nederland.
Zie correctie. Apoel Nicosia is de gelukkige.Demosthenes schreef:Op vi.nl zie ik het niet staan.Duke schreef:Tromso is het geworden, volgens VI.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
en Wimpey heeft altijd gelijk volgens Wimpey, Demosthenes volgens Demosthenes enz. Moet ik uit je woorden opmaken dat je de Nederlandse competitie van hoog niveau vindt (iets minder dan de PL mag van mij)wimpey schreef:Volgens de bondscoach is de eredivisie niet minder dan de PL. En de bondscoach heeft altijd gelijk. Volgens de bondscoach.Demosthenes schreef: Vorig seizoen leverde weinig "Europese punten" op, dat zal dit seizoen ook weer gebeuren? In dat geval gaat het snel bergafwaarts met het voetbal in Nederland.
Daar heb ik geen last van... De bondscoach slaat de plank met z'n vergelijking eredivisie - PL volledig mis.Demosthenes schreef: en Wimpey heeft altijd gelijk volgens Wimpey,
Zie je wel! Het is een complot vanuit de UEFA tegen Feyenoord. Wel een lucratieve loting voor die Cyprioten. Plaatsing voor de groepsfase EL brengt al met al toch ook nog wel een paar centen in de clubkas.Duke schreef:Zie correctie. Apoel Nicosia is de gelukkige.Demosthenes schreef:Op vi.nl zie ik het niet staan.Duke schreef:Tromso is het geworden, volgens VI.
Goed beschouwd is Feyenoord overigens wel degelijk de lucky loser want verdere afstraffingen blijven ze nu bespaard.

Nil volentibus arduum
De nummer vier van Engeland was ongetwijfeld uit de Europe League gegooid door heikneuters uit Luxemburg.wimpey schreef:Volgens de bondscoach is de eredivisie niet minder dan de PL. En de bondscoach heeft altijd gelijk. Volgens de bondscoach.

Hoe laat is de loting eigenlijk?
AZ met Maccabi Haifa in de poule. Leuk 

- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
En AZ mag ook naar Karagandy. Haha. 5500 km, succes.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Uitwedstrijden in Griekenland en Israël zijn wel heel vet hoor! 

VI @VI_nl 21m
AZ en PSV moeten voor hun 3 uitduels in de Europa League 2 keer respectievelijk 9.785 en 5.149 km reizen #afstand
Salvador Dali
Salvador Dali