Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Gebruikersavatar
martijn401
Berichten: 2595
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 11:23 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door martijn401 » za sep 12, 2009 4:48 pm

4-2 Rosicky , leuk voor die gozer, na er zo lang uit geweest te zijn.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Jöhnk » za sep 12, 2009 4:51 pm

Van Persie: Met geld koop je geen goed team

LONDEN - Robin van Persie vindt dat het beleid bij bepaalde clubs voetballers zwaar onder druk zet en het teamgevoel in gevaar brengt. De aanvaller doelt vooral op de hoge transferbedragen die voor topspelers betaald worden.

Dit zegt de Nederlandse voetballer in The Sun voorafgaand aan de wedstrijd tegen Manchester City. Toevallig net de club die dit seizoen voor zeer grote bedragen spelers als Carlos Tevez en Emmanuel Adebayor aantrok.

,,Bij Arsenal zouden we nooit een speler voor 40 of 50 miljoen pond kopen. Bij clubs die dat wel hebben gedaan zie je nooit een echt team spelen," aldus van Persie.

,,Een speler van 40 miljoen pond voelt de druk. Er wordt veel op hen gelet en ze worden strenger beoordeeld dan spelers die uit de eigen jeugd komen. Ze denken dan ook minder snel aan het teambelang," besluit de international. (SH)
ad

GangstaRiB
Berichten: 16905
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Engeland en Schotland

Bericht door GangstaRiB » za sep 12, 2009 4:52 pm

En De Jong pakt heeeeeel slim in de 93ste minuut bij een 4-2 voorsprong een gele kaart. :smallgrin.gif:

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door FlaFlu » za sep 12, 2009 4:59 pm

martijn401 schreef:Pff echt zwaar tegen de verhoudingen in. Frustrerende pot, jammer.
Vind je? Vond City niet minder hoor. Met name gedurende een groot gedeelte van de tweede helft heeft Arsenal meer balbezit en zet het meer druk, maar in die fase kwamen toch vooral de gebreken van Arsenal weer aan het licht en bleef City gevaarlijk via Bellamy en Adebayor.

Wel aardig voor/van Rosicky, trouwens. Twintig maanden eruit en dan meteen scoren in de eerste wedstrijd terug voor Arsenal. Zijn inbreng zorgde er ook voor dat De Jong en Barry wat vaker moesten kiezen en Van Persie in hun rug vrij moesten laten. Van Persie kwam de tweede helft dan ook beter in de wedstrijd. Zo'n Bendtner heeft dan weer niet het niveau van Arsenal, in mijn ogen.

Heb verder niets met City. Pauperclub die met geld heeft gestrooid, maar die Hughes heeft het nu wel aardig neergezet hoor. Al denk ik toch dat ze het straks nog moeilijk gaan krijgen wanneer er keuzes gemaakt moeten worden tussen Bellamy, Tevez, Robinho, Adebayor en Santa Cruz.

Gebruikersavatar
martijn401
Berichten: 2595
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 11:23 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door martijn401 » za sep 12, 2009 5:03 pm

Op basis van de 2e helft vond ik dat Arsenal zeker meer verdiende. Vind de fouten van de scheidsrechter ook onvergefelijk. Ben ook niet onder de indruk van van City. Ze staan wel goed en zijn zeer gevaarlijk op de counter, maar ze maken het spel niet.
En ik mag hopen dat ze die debiel van een Adebayor een schorsing opleggen .Smeerlap. :kots:

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door FlaFlu » za sep 12, 2009 5:05 pm

Hoeft ook niet. Goed voetbal is niet alleen datgene dat er bij zeventig procent balbezit op de helft van de tegenstander gebeurt.

Maar een serieuze titelstrijd zie ik ze nog niet volhouden. Gaat tussen Manchester United en Chelsea, denk ik.

Gebruikersavatar
martijn401
Berichten: 2595
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 11:23 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door martijn401 » za sep 12, 2009 5:09 pm

Dat is wel zo, mijn mening is ook een beetje gekleurd.Denk ook niet dat Arsenal met dit materiaal een grote kans heeft op de titel.Ze missen sowieso een goede spits vind ik .

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door brigade zuid » za sep 12, 2009 5:33 pm

1-0 Spurs binnen de minuut.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door FlaFlu » za sep 12, 2009 6:21 pm

Iemand enig idee waarom Anderson niet meteen op de lijst voor de Champions League is geplaatst door Ferguson? Wat een klasbak is dat toch.

En over goede Man U-spelers gesproken. Het is iedere week genieten geblazen met die Piqué. Heb hem hier in z'n Zaragoza-periode al veelvuldig de hemel ingeprezen, maar echt onbegrijpelijk dat Ferguson die jongen heeft laten gaan.

Lionel
Berichten: 47678
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » ma sep 14, 2009 10:55 am

Wat dat betreft verdien je wel een :biggthumpup.gif:

Wat vindt je van die 2 jonge Braziliaanse backs Enganche?
IK GELOOF!!!!!!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door brigade zuid » ma sep 14, 2009 8:33 pm

UEFA spreekt Eduardo vrij van schorsing

Eduardo da Silva is door de UEFA vrijgesproken. De Kroaatische aanvaller van Arsenal werd begin deze maand voor twee duels geschorst voor een vermeende buiteling, maar die straf is opgeheven.
Arsenal was woedend op de Europese voetbalbond. Eduardo zou in het Champions League-treffen met Celtic een schwalbe hebben gemaakt, maar daar wilden The Gunners niets van weten. De UEFA gaf Arsenal maandag gelijk, waardoor Eduardo gewoon beschikbaar is voor de groepswedstrijden in de Champions League tegen Standard Luik (16 september) en Olympiakos Piraeus (29 september).
FCUpdate

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Engeland en Schotland

Bericht door LucaS » ma sep 14, 2009 9:10 pm

Wat jammer, iedereen mag er dus ongestraft op los blijven buitelen.
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Khraa
Berichten: 6942
Lid geworden op: ma mei 16, 2005 7:02 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Khraa » ma sep 14, 2009 10:01 pm

Ik had inderdaad ook gehoopt dat dit het begin zou zijn van regelgeving.

Schwalbes maken het voetbal stuk. Ik kan nog steeds woedend worden over die acteerprestatie van Rivaldo op het WK tegen Turkije. Schorsen voor 12 wedstrijden die naaiers.

(Die kwaadheid ontbreekt dan weer bij Ortega - Vd Sar, heel raar :blush.gif: )
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door brigade zuid » di sep 15, 2009 9:22 am

LucaS schreef:Wat jammer, iedereen mag er dus ongestraft op los blijven buitelen.
Ik ben er wel blij mee aangezien het toch niet consequent wordt toegepast en daarmee zou het oneerlijk zijn als Eduardo wel gestraft zou worden, bovendien heb ik ergere schwalbes gezien.

Gebruikersavatar
martijn401
Berichten: 2595
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 11:23 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door martijn401 » di sep 15, 2009 2:44 pm

ADEBAYOR DUBBEL AANGEKLAAGD DOOR FA

Emmanuel Adebayor is aangeklaagd voor beide spraakmakende incidenten tijdens het duel tussen Manchester City en Arsenal. De spits van City werd geweldadig gedrag tegen Robin van Persie ten laste gelegd en hem werd bovendien onbehoorlijk gedrag verweten vanwege het juichen voor de tribune met fans van zijn oude club Arsenal.

Adebayor verwondde zijn ex-ploeggenoot Van Persie met een op het oog bewuste trap in het gezicht. 'Scheidsrechter Mark Clattenburg heeft de FA laten weten dat hij het incident niet heeft gezien. Hij bevestigde ons dat als hij het wel had gezien, hij Adebayor van het veld had gestuurd', aldus de verklaring van de FA. De Togolees heeft tot woensdagavond zes uur om op de aanklacht te reageren.

Adebayor maakte zaterdag in de tachtigste minuut de 3-1 en rende vervolgens naar de andere kant van het veld om voor het vak met Arsenal-supporters zijn doelpunt te vieren. Die actie leidde tot heftige reacties op de tribunes, waarbij een steward van Manchester City gewond raakte. De politie van Manchester gaf de FA per brief zijn visie op dit incident. Een speciale commissie neemt de actie van de aanvaller onder de loep.
sport1

aanpakken die gek.

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23040
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Engeland en Schotland

Bericht door raymon » di sep 15, 2009 6:44 pm

Ik vond het wel een mooi gezicht hoor, 90 meter rennen als een waanzinnige en dan voor het vak van de Arsenal supporters komen inglijden terwijl de rotzooi om 'm heen op de grond valt. En dan het beeld van die groep supporters. Die werden helemaal gek. Je moet het maar durven :)

Die trap op Van Persie was wel heel vies. Nou is Van Persie een kut-kakkerlak maar dat gun je 'm net niet.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
Jeroen126
Berichten: 2275
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 4:42 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Jeroen126 » di sep 15, 2009 7:02 pm

Volgens mij had Adebayor geen plausibele reden om zich zo te gedragen tegen die Arsenal supporters hoor. En dan is het gewoon ordinair opjutten. Eigenlijk gun ik zo'n jongen dan wel een aansteker voor z'n harses.

wimpey
Berichten: 52117
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » di sep 15, 2009 7:19 pm

Aanpakken die smeerpijp. Die aktie tegen RvP was ronduit schandalig.

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23040
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Engeland en Schotland

Bericht door raymon » di sep 15, 2009 8:05 pm

Jeroennaarbeneden schreef:Volgens mij had Adebayor geen plausibele reden om zich zo te gedragen tegen die Arsenal supporters hoor. En dan is het gewoon ordinair opjutten. Eigenlijk gun ik zo'n jongen dan wel een aansteker voor z'n harses.
Nou, de supporters waren niet zo heel aardig tegen 'm in de dagen voor de wedstrijd.

Niet dat dat een reden zou mogen zijn maar goed.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
Jeroen126
Berichten: 2275
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 4:42 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Jeroen126 » di sep 15, 2009 10:06 pm

Wat is niet zo heel aardig? Dat hij een beetje afgezeken wordt om zijn keuze (geld, geld, geld) begrijp ik best. Daar moet je maar tegen kunnen, als profvoetballer.

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Giacomo Puccini » za sep 19, 2009 11:22 pm

Vermaelen weer indrukwekkend bij Arsenal door vandaag de eerste twee doelpunten te scoren tegen Wigan. Eerst een uitstekende kopbal uit een corner van Van Persie en daarna rond hij opkomend een zelf opgezette één-twee schitterend af.
Ajax!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Engeland en Schotland

Bericht door joey » za sep 19, 2009 11:24 pm

Brengt hij er in verdedigend opzicht ook wat van terecht? Op die paar doelpunten per jaar kan hij niet teren.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Giacomo Puccini » za sep 19, 2009 11:54 pm

Hield vandaag in ieder geval de nul, al is Wigan geen hoogvlieger.

Ik heb Vermaelen dit seizoen alleen nog maar live in actie gezien tegen Manchester United, defensief was hij toen solide.
Ajax!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Engeland en Schotland

Bericht door LucaS » zo okt 04, 2009 2:00 pm

En alweer een belangrijke goal van clubtopscoorder Vermaelen
I think I lost my fucking headache

Lionel
Berichten: 47678
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » ma okt 05, 2009 1:12 pm

En nog (of beter gezegd: weer) een mooie ook!
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie