Spanje

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di feb 10, 2009 11:08 am

Alsof mijn vriendin voor AZ.... :1evil.gif:


:ajaxscarf.gif:


Over KJH: jammer voor hem, maar natuurlijk geen complete verrassing dat hij daar op de bank zit. Wie van die ego's gaat hem de bal panklaar geven? De heren willen zelf scoren. Dat probleem had hij bij Ajax al met Sneijder alleen.
Het stinkt aan alle kanten!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo feb 15, 2009 5:39 pm

KJH scoort net de tweede goal voor Madrid.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Hoeladans
Berichten: 3019
Lid geworden op: za aug 06, 2005 9:12 am

Bericht door Hoeladans » zo feb 15, 2009 5:40 pm

Huntelaaaarrrrr!!!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » zo feb 15, 2009 5:44 pm

joey schreef:KJH scoort net de tweede goal voor Madrid.
Hij staat in de basis?

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo feb 15, 2009 5:46 pm

Yep.

Geen moeilijke kans, maar je moet er wel staan. Koelbloedig afgemaakt. Typisch een KJH-tje.
Het stinkt aan alle kanten!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo feb 15, 2009 6:31 pm

Buitenspelgoal voor KJH.

Hij doet verwoede pogingen om mee te voetballen. Moet HTC zien. :smallgrin.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door Rooie » zo feb 15, 2009 6:33 pm

Was geen buitenspel. Prima ingekopt, jammer voor hem.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » zo feb 15, 2009 6:43 pm

Waarom heeft ie een basisplaats, hebben ze daar nog wat over gezegd?

Gebruikersavatar
Hoeladans
Berichten: 3019
Lid geworden op: za aug 06, 2005 9:12 am

Bericht door Hoeladans » zo feb 15, 2009 6:52 pm

Doordat Robben geblesseerd is.

Real speelt normaal 4-3-3 met als voorhoede Higuian-Raul-Robben.

wimpey
Berichten: 52119
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » zo feb 15, 2009 8:52 pm

joey schreef: Moet HTC zien. :smallgrin.gif:
Pfff, KJH lacht toch om mensen van het niveau HtC.

De ban is gebroken voor die jongen, het zij hem gegund.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo feb 15, 2009 10:24 pm

Mwah, ik denk dat hij het daar heel moeilijk gaat krijgen. Voetbaltechnisch viel hij uit de toon.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » ma feb 16, 2009 12:49 pm

Ramos: Druk wordt Drenthe te veel
MADRID - Royston Drenthe heeft op zijn eigen verzoek de afgelopen drie wedstrijden van Real Madrid aan zich voorbij laten gaan. Volgens coach Juande Ramos van de Spaanse voetbalclub is de druk hem te veel geworden, nadat de eigen fans zich vorige maand tegen hem keerden in het Bernabeu stadion.

„Drenthe is bang geworden. Hij is nog een jonge vent. Hij heeft alle steun nodig van de mensen die met hem werken”, zei Ramos tegen de Spaanse radiozender Cadena Ser. „Als coach zal ik alles doen om hem te helpen, want hij is een speler met veel potentie.”

Drenthe riep de supporters vrijdag in de media zelf op weer achter hem te gaan staan. „Ik wil niet het gevoel hebben dat ik uit speel als ik thuis voetbal. Je merkt het als de supporters ontevreden over je zijn. Het maakt het moeilijker voor mij om goed te spelen”, aldus de oud-Feyenoorder.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » ma feb 16, 2009 3:36 pm

Relaxed dat Ramos dat even bespreekt op de radio. :hypocrite.gif:

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Bericht door Vedette-10- » ma feb 16, 2009 3:43 pm

niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do jan 07, 2010 7:49 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

wimpey
Berichten: 52119
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » ma feb 16, 2009 8:39 pm

joey schreef:Mwah, ik denk dat hij het daar heel moeilijk gaat krijgen.
En dan nog lacht KJH om HtC. Die laatste valt immers overal uit de toon.

KJH heeft zich steeds een trapje hoger nog gered. AGOVV, Heerenveen, Ajax, Oranje. Dus ik zou niet weten waarom ie het nu niet zou redden.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma feb 16, 2009 8:40 pm

Omdat ze daar beter hebben.
Het stinkt aan alle kanten!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » za feb 21, 2009 8:48 pm

Real Madrid 6-1 !! voor bij rust, 2 x KJH.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33989
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » za feb 21, 2009 8:50 pm

Lekker voor KJ.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » za feb 21, 2009 11:02 pm

Verschil tussen Barcelona en Real bedraagt 7 punten. Dat is minder dan ik dacht.

Gebruikersavatar
Fenerbahce
Berichten: 2123
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 7:29 pm

Bericht door Fenerbahce » za feb 21, 2009 11:05 pm

joey schreef:Omdat ze daar beter hebben.
Als ik de TIPS van K. er bij ga halen scoort KJ bij mij op alle 4 punten uitstekend en daarom geef ik hem een goeie kans bij Real.

Het enige wat hij mist is de fysieke snelheid, maar de rest is bij hem uitstekend verzorgd.

En inmiddels liggen er al weer 3 in ..

Go KJ .. :hupajax.gif:

T = techniek (balbeheersing, traptechniek)
I = intelligentie (spelinzicht, tactisch vernuft)
P = persoonlijkheid (zelfbewustzijn, wil om te winnen)
S = snelheid (ook qua denken en handelen)
Before you judge someone, walk for three months in his shoes.

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » zo feb 22, 2009 3:24 am

hahaha huntelaar heeft totaal geen snelheid en laten we zijn techniek dan middelmaat noemen.

Persoonlijkheid en inzicht / intelligentie zijn zijn beste punten.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33989
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » vr feb 27, 2009 1:48 pm

Real miste een échte centrumspits
Door EDWIN WINKELS

BARCELONA - Woensdagavond laat, al tijdens de machteloze wedstrijd tegen Liverpool, kwam Juande Ramos tot een voor een trainer weinig opzienbarende, maar voor hemzelf vrij pijnlijke conclusie:
geen fatsoenlijk elftal kan zonder een nummer 9, de échte centrumspits, één van de essenties van het voetbal. Een speler die sleurt en scoort, die altijd minstens twee verdedigers bezighoudt en, als hij zelf niet kan schieten, ruimte schept voor zijn teamgenoten.

Die ontdekking kwam voor de trainer van Real Madrid net een maand te laat. Eind januari besloot hij, gedwongen door een bureaucratische blunder van de clubleiding, de verdedigende middenvelder Lass Diarra in te schrijven voor de Champions League in plaats van Klaas-Jan Huntelaar, al zijn hele professionele carrière een echte nummer 9. Niet dat het zeker is dat de Achterhoeker de misschien heel dure 1-0 thuisnederlaag tegen de Engelsen had kunnen voorkomen, maar hij werd gemist, de bescheiden nieuwkomer die zich nog geen drie weken geleden buiten zijn schuld om tot een kneus voelde gedegradeerd.

Ook de Madrileense kranten schreven het donderdag: wat als Huntelaar wel zou zijn ingeschreven? Dezelfde sportkranten trouwens die het logisch vonden dat Ramos Diarra verkoos voor de Champions League, want het probleem bij de kwakkelende Koninklijke leek aanvankelijk op het middenveld en achterin te liggen.

Het kan verkeren, zeker bij een club in een constante maalstroom als Real. Begin deze maand bracht de krant AS groot op de voorpagina het verzonnen bericht dat Huntelaar al weer wilde vertrekken, gefrustreerd als bankzitter en in Europa slechts toeschouwer.

El Cazador, die op dat moment nog niet één keer had kunnen raakschieten, ontkende het verhaal maar gaf wel toe niet gelukkig te zijn. Hij zou in stilte het einde van het seizoen afwachten. Twee competitiewedstrijden hebben de oud-Ajacied echter in het zichtveld van Juande Ramos gebracht. Gedwongen door enkele lichte blessures én het drukkere programma besloot de coach, succesvol bij Sevilla, ontslagen bij Tottenham, te gaan rouleren.

Voor Huntelaar kwam twee weken geleden in Gijon zijn plaats in de spits vrij. Hij scoorde zijn eerste doelpunt en Real won met 4-0. Een week later mocht hij op herhaling, thuis tegen Betis. Het werd 6-1 en Huntelaar maakte er twee. ,,Het is lekker dat ik nu tweemaal negentig minuten de tijd heb gekregen om te laten zien wat ik kan. Tijdens invalbeurtjes van een kwartier is dat een stuk lastiger. Als je vanaf de aftrap speelt kom je in een soort flow terecht. Het vertrouwen groeit en als het goed is komen de doelpunten dan vanzelf,’’ zei Huntelaar deze week tegen VI.

Zijn dubbele optreden heeft de ogen van Ramos geopend. De trainer zag in hem een beetje een slungelachtige, trage spits die het moest afleggen tegen de technische kwaliteit van Robben, Raúl en Higuaín, het trio dat zijn favoriete aanval vormde. Geen van drie is een authentieke nummer 9. Met die drie won Real wel steeds, maar het was bijna altijd heel moeizaam, met een schamele 1-0 of 2-1, dankzij de ingevingen van Robben of het afronden van Higuain.

Met Huntelaar als pure centrumspits blijkt de aanval van Real veel soepeler te lopen. Vooral Raúl heeft als schaduwspits ineens veel meer ruimte dankzij de gaten die Huntelaar voor hem trekt en scoorde viermaal in de laatste twee wedstrijden. En omdat Raúl de enige echte regent in de kleedkamer van de Koninklijke is, is het al zeker dat Huntelaar vanavond bij Espanyol gewoon weer in de basis staat. Dat kan weer ten koste gaan van Arjen Robben, die de laatste twee competitiewedstrijden ook als invaller begon.

Ondanks zijn goede vorm, blijkt de Groninger binnen het team op enige weerstand te stuiten. Raúl en Higuaín beklagen zich er binnenskamers over dat ze te vaak de bal niet van hem krijgen, een ander liet deze week anoniem weten dat ‘Robben de wedstrijden niet kan lezen,’ aldus de krant El País. Waardoor de aanwezigheid van zoveel Nederlanders ineens een soort broederstrijd lijkt te worden, met elke week weer andere winnaars.
www.sportwereld.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » vr feb 27, 2009 1:53 pm

Duke schreef:BARCELONA - Woensdagavond laat, al tijdens de machteloze wedstrijd tegen Liverpool, kwam Juande Ramos tot een voor een trainer weinig opzienbarende, maar voor hemzelf vrij pijnlijke conclusie:
geen fatsoenlijk elftal kan zonder een nummer 9, de échte centrumspits, één van de essenties van het voetbal. Een speler die sleurt en scoort, die altijd minstens twee verdedigers bezighoudt en, als hij zelf niet kan schieten, ruimte schept voor zijn teamgenoten.
Een speler die sleurt, ruimte schept, enz? Dat is KJH niet, hoor.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Hoeladans
Berichten: 3019
Lid geworden op: za aug 06, 2005 9:12 am

Bericht door Hoeladans » zo mar 01, 2009 7:10 pm

Valdes maakt net voor de 3e keer in 1 week een enorme blunder. Het is dat de grensrechter blind is, en het doelpunt van Heitinga afkeurd. Maar wat een prutser is die Valdes toch.

GangstaRiB
Berichten: 16907
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door GangstaRiB » zo mar 01, 2009 8:22 pm

Net maakt Valdes ook niet echt een goede indruk. Staat veel te ver uit z'n goal waardoor Aguerro de 2-2 kan binnenschieten na een vrij simpel diagonaalschot.

Plaats reactie