Spanje

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma jun 11, 2007 1:51 pm

Capello bekent dat hij het mis had met Becks

11/6/2007 13:25

Het eerherstel van David Beckham zet steeds verder voort. Na zijn bejubelde terugkeer in de nationale ploeg van Engeland kan ook Fabio Capello niet anders dan zijn middenvelder te prijzen.

'Wij hebben ons vergist in Beckham', gaf de Italiaanse coach van Real Madrid toe in een interview met de Spaanse sportkrant AS. 'En ik ben de hoofdverantwoordelijke op het sportieve vlak.'

Capello had in januari nog besloten dat hij Becks niet meer nodig had. Omdat de Engelse vedette al had getekend voor LA Galaxy, de Amerikaanse club waar hij in de zomer naartoe verhuist, zou hij mentaal al afscheid hebben genomen van de Madrilenen. En Capello eist onvoorwaardelijke loyaliteit.

Beckham knokte zich echter terug in de gunst van zijn trainer en staat symbool voor de wederopstanding van Real Madrid. 'Beckham is een groot speler. Hij heeft uitstekend geantwoord. Op dit moment heeft hij het niveau van destijds bij Manchester United. Het is jammer dat hij weggaat.'
vi.nl

Mooie reactie van Capello.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma jun 11, 2007 11:26 pm

Het wordt steeds zotter:
Diarra verkiest Mali boven kampioensduel

11/6/2007 17:29

Als Real Madrid komende zondag de Spaanse titel grijpt is Mahamadou Diarra daar niet bij. De middenvelder zit in Mali.

In plaats van zondag met De Koninklijke tegen Real Mallorca in het veld te komen speelt Diarra een dag eerder in Bamako tegen Sierra Leone in de kwalificatie voor de Afrika Cup.

'Ik ga naar Mali', gaf Diarra uitleg. 'Na de wedstrijd tegen Real Zaragoza zijn al bijna kampioen. De wedstrijd met Mali is in mijn geboortestad en de nationale ploeg zit in een gecompliceerde situatie.'

'Voor Mali zijn de drie punten cruciaal', aldus Diarra. 'Ik ben verplicht om voor mijn land uit te komen.' Pogingen van Real Madrid om de middenvelder in de Spaanse hoofdstad te houden lijken kansloos.

Real Madrid is bij een zege op Real Mallorca verzekerd van de Spaanse titel. Barcelona kan op basis van het onderlinge resultaat De Koninklijke dan niet meer passeren.
vi.nl

Raul Gonzalez Blanco
Berichten: 1968
Lid geworden op: do sep 25, 2003 7:19 pm
Locatie: Madrid

Bericht door Raul Gonzalez Blanco » ma jun 11, 2007 11:58 pm

generaal schreef:
Rembrandt III schreef:
generaal schreef: Ik heb er ook een hekel aan. Arrogante nep-Catalaanse politieke kutclub.
:drecul.gif:

Hoezo nep-Catalaans?
Ze pretenderen de Catalaanse identiteit te verdedigen: Vandaar dat er vooral buitenlanders en Spanjaarden in het elftal spelen. Wat dat betreft kunnen ze een voorbeeld aan Bilbao (een volledig Baskisch elftal) nemen.
Onvergelijkbaar. Baskisch ben je of ben je niet, dat bepaalt je geboorte of afkomst. Als jij en ik ons Catalaan voelen dan zijn we het.
De Catalaanse identiteit dankt haar succes aan de openheid; ik heb hier al eens uitgelegd dat Catalunya vooral succesvol is vanwege de openminded aanpak van vreemdelingen, buitenlanders en andere spanjaarden. De Basken zijn juist een ontoegankelijk volkje, hun taal is moeilijk en wordt pas de laatste jaren ietsje gepromoot. Het aantal sprekers daalt al jaren en de Basken zijn een volk in de verdrukking.

Het catalaans is een enorm succesverhaal en iedereen die catalaans spreekt is meteen officieel catalaan dus de groei is enorm. Het is natuurlijk een kunstmatige otwikkeling; 'echte' catalanen(historisch gezien) zijn inde minderheid en in Barcelona vind je ze sowieso niet. Het catalaans als taal is ook vrij recent onstaan in de huidge vorm; het was een spreektaal in velerlei varianten waaruit een geschreven versie is gedistilleerd. Catalaans is nu de dominante taal in het onderwijs en de lokale politiek dankzij een zeer succesvolle taalpolitiek. kwestie van enorme politieke druk en de open cultuur. Al die Andalusische immigranten zijn nu Catalanen geworden.

Nep catalaans bestaat dus niet, je kunt niet nep catalaans zijn want wie zich catalaans voelt die is het. En Barça zit al decennia stevig in handen van de powers that be dus reken maar dat het gebruikt wordt; voetbal is Spanje altijd politiek geweest.

Geen nep catalaanse club dus. Wel much ado about nothing.
Gezien de reacties van de Madrilenen moet ik je volgens mij alvast feliciteren met het kampioenschap. Bij deze dan.
Eilandclubs, laatste speeldag, Real aan kop. Ik weet het nog niet zo. Maar ik ben de eerste die Cibeles induikt als het volgende week goed gaat.

Rembrandt III
Berichten: 2018
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 9:11 am

Bericht door Rembrandt III » di jun 12, 2007 6:21 pm

generaal schreef:
Rembrandt III schreef:
generaal schreef: Ik heb er ook een hekel aan. Arrogante nep-Catalaanse politieke kutclub.
:drecul.gif:

Hoezo nep-Catalaans?
Ze pretenderen de Catalaanse identiteit te verdedigen: Vandaar dat er vooral buitenlanders en Spanjaarden in het elftal spelen. Wat dat betreft kunnen ze een voorbeeld aan Bilbao (een volledig Baskisch elftal) nemen.
Barça symboliseert de Catalaanse identiteit voor (vrijwel) alle Catalanen, dat Ronaldinho dan de grote ster is doet daar niets van af.

Overigens; vrijwel alle Spanjaarden die voor Barça spelen zijn Catalanen: van de 'groten' alleen Iniesta niet, naar ik dacht. (Valdes, Xavi, Oleguer, Puyol en die 2e keeper wél in elk geval)

Daarnaast: Barcelona is ook van origine een multiculturele stad met enorm veel buitenlandse invloeden. Dat begon al honderden jaren geleden toen BCN een soort vrijhandelsplaats was tussen Italië en Castilia. Wat dat betreft symboliseert Barcelona de stad natuurlijk perfect.

Español is opgericht voor en door 'Spanjaarden', Barcelona voor en door de buitenlanders. (Gamper!) Maar in de loop van de tijd heeft de club en de mensen in Catalonië veel meegemaakt, en dat staat in het geheugen gegrift en dat maakt de club écht een symbool van en voor Catalunya.

Niets neps aan.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » di jun 12, 2007 6:39 pm

Oleguer is de enige echte Catalaan. De rest is nep.

Rembrandt III
Berichten: 2018
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 9:11 am

Bericht door Rembrandt III » di jun 12, 2007 7:29 pm

Kun je me uitleggen waarom je Oleguer een 'echte' vindt en bijv. een Puyol niet? Heb hier vaak zat wat geschreven over Oleguer; razend populaire jongen maar feitelijk niet anders dan Puyol.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » di jun 12, 2007 7:41 pm

Omdat Oleguer zich alleen Catalaan voelt. Puyol voelt zich ook Spanjaard.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di jun 12, 2007 7:52 pm

Het zou natuurlijk ook kunnen dat Puyol zich geen Spanjaard voelt maar gewoon een WK wil mee maken.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » di jun 12, 2007 7:58 pm

Dat is nep!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di jun 12, 2007 8:00 pm

Ik hecht in deze iets meer waarde aan de mening van RGB en Rembrandt III.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » di jun 12, 2007 8:10 pm

Ach, ieder zijn mening. De waarheid bestaat toch niet.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo jun 13, 2007 6:21 pm

'Real Madrid dreigt drie punten aftrek te krijgen'

13/6/2007 18:14

Real Madrid speelt een spel met mogelijk grote gevolgen. De koploper van de Spaanse competitie zegt Robinho komende zondag op de laatste speeldag gewoon te willen inzetten, ook al heeft de Braziliaanse voetbalbond (CBF) hem opgeëist voor de voorbereiding op de strijd om de Copa América.

Bondscoach Dunga mag zijn spelers twee weken voor de eerste wedstrijd (27 juni) van een dergelijk officieel toernooi opeisen volgens de regels van de FIFA. Als Real hem toch in Spanje houdt en hem laat spelen tegen Real Mallorca, kunnen de Madrilenen strafpunten krijgen voor het opstellen van een niet-speelgerechtigde speler, waardoor ze de landstitel zouden verspelen aan Barcelona of Sevilla.

'Dit is een FIFA-regel die moet worden gerespecteerd', meent Dunga. Real-voorzitter Ramón Calderón denkt echter dat de regels anders in elkaar steken. 'Robinho mag spelen tegen Mallorca omdat het om een trainingskamp gaat en niet om een wedstrijd voor de Brazilianen.' Een boete zou het enige dwangmiddel van de FIFA zijn in zo'n geval, meent hij daarom.
vi.nl

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do jun 14, 2007 8:03 pm

Derde domper in 14 maanden Rodríguez

14/6/2007 19:10

Gonzalo Rodríguez moet opnieuw lang revalideren. De Argentijnse verdediger van Villarreal raakte op de training zwaar geblesseerd aan zijn knie, het gewricht dat hem de laatste veertien maanden al eerder dwarszit.

De 23-jarige international (vijf caps, één goal) blijkt wederom de kruisbanden van zijn rechterknie te hebben gescheurd. Gonzalo Rodríguez wordt vandaag nog geopereerd en ligt er waarschijnlijk zes maanden uit.

De pechvogel had juist weer zes wedstrijden in de Primera División gespeeld sinds hij in augustus 2006 voor het eerst dezelfde kruisband scheurde. Toen kostte het hem acht maanden om zijn rentree te maken.

Gonzalo Rodríguez miste het WK 2006 ook al door een blessure. Hij leek te worden opgenomen in de selectie van Argentinië, maar moest afhaken omdat de binnenband van zijn linkerenkel het begaf in april 2006.
vi.nl

Niet meer te filmen met die arme knul. Zonde dat zo'n topper er fysiek maar niet bovenop kan komen. Geef hem nog twee fitte jaren en hij speelt bij een topclub in Spanje en volgt Ayala op bij Argentina.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » vr jun 15, 2007 4:22 pm

Diarra begrijpt niets van handelwijze FIFA

15/6/2007 16:50

Mahamadou Diarra is op z'n zachtst gezegd niet blij met zijn verplichte terugkeer naar Real Madrid. De Malinese international verwijt zijn werkgever en de FIFA uiterst vreemd te handelen.

De Spaanse koploper kreeg bij de wereldvoetbalbond gedaan dat het over Diarra kan beschikken. En dat terwijl Mali een kwalificatiewedstrijd tegen Sierra Leone speelt voor de Afrika Cup.

Die speelronde werd al in februari 2006 gepland, toen het nog niet bekend was dat de Spaanse competitie later zou beginnen en dus ook later zou eindigen. Bovendien gaf de FIFA in maart 2007 zijn goedkeuring voor de interlanddatum.

'Ik begrijp dat Real Madrid voor zijn belangen opkomt, maar het gedrag van de FIFA is schandalig', liet Diarra weten in L'Equipe. 'Ze kleineren het Afrikaanse voetbal en Afrika in het algemeen.'

Diarra snapt er ook niets van hoe Real de FIFA heeft weten te overtuigen. 'Ik heb de fax van Real aan de Malinese voetbalbond gezien. Real claimt dat Mali strafpunten kan krijgen of zelfs uit de Afrika Cup kan worden gegooid als Fred (Kanouté, red.) en ik spelen tegen Sierra Leone.'

'Nationale teams gingen altijd boven clubs, maar het lijkt erop dat de FIFA zijn reglementen heeft veranderd nog geen 72 uur voor een wedstrijd', foeterde Diarra. 'Bovendien zitten Kanouté en ik in de shit omdat de mensen hier in Mali denken dat wij degenen zijn die een uitweg hebben gevonden om niet voor ons land te hoeven uitkomen.'

Met het juridische succes van Real Madrid op zak, deden twee Algerijnse clubs ook een beroep op de FIFA hun Malinese internationals te kunnen inzetten dit weekend in de halve finale van de nationale beker. Maar zij kregen het niet voor elkaar.

'De FIFA is bezweken onder de druk van de Spaanse clubs', concludeerde bondscoach Jean-François Jodar dan ook. 'Het lijkt erop dat een klein Afrikaans bondje niet zo zwaar weegt als een stel Spaanse reuzen.'

Real lijkt de strijd om Robinho ook te hebben gewonnen van Brazilië. De juristen van De Koninklijke schijnen een uitzondering op een uitzondering in FIFA-reglementen te hebben gevonden, waardoor de Braziliaanse aanvaller zich later mag melden bij de nationale ploeg.
vi.nl

Ik vind die soort van diensplicht in het voetbal totale onzin, maar regels zijn regels.

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » vr jun 15, 2007 4:32 pm

Thomas schreef:
Capello bekent dat hij het mis had met Becks

11/6/2007 13:25

Het eerherstel van David Beckham zet steeds verder voort. Na zijn bejubelde terugkeer in de nationale ploeg van Engeland kan ook Fabio Capello niet anders dan zijn middenvelder te prijzen.

'Wij hebben ons vergist in Beckham', gaf de Italiaanse coach van Real Madrid toe in een interview met de Spaanse sportkrant AS. 'En ik ben de hoofdverantwoordelijke op het sportieve vlak.'

Capello had in januari nog besloten dat hij Becks niet meer nodig had. Omdat de Engelse vedette al had getekend voor LA Galaxy, de Amerikaanse club waar hij in de zomer naartoe verhuist, zou hij mentaal al afscheid hebben genomen van de Madrilenen. En Capello eist onvoorwaardelijke loyaliteit.

Beckham knokte zich echter terug in de gunst van zijn trainer en staat symbool voor de wederopstanding van Real Madrid. 'Beckham is een groot speler. Hij heeft uitstekend geantwoord. Op dit moment heeft hij het niveau van destijds bij Manchester United. Het is jammer dat hij weggaat.'
vi.nl

Mooie reactie van Capello.
Vind ik niet. Blijkbaar had de tot in den treuren verwende en verzadigde Becks de ultieme vernedering nodig om weer voetballer te worden i.p.v. een modepopje op de catwalks. Hij is veel fitter, heeft veel meer inhoud en is duidelijk gebrand op een goed afscheid. Zou ie dat óók zijn geweest wanneer ie het hele seizoen zou hebben gespeeld?! Ik betwijfel het.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » vr jun 15, 2007 4:35 pm

Je kan zeggen wat je wil over de voetballer Beckham, maar hij heeft nooit verzaakt. Het was gewoon een rancuneus bs-verhaal van Capello omdat Beckham z'n handtekening al had gezet onder een contract bij LA Galaxy. Capello liep een beetje op de feiten vooruit. Waarschijnlijk verwáchtte hij dat Beckham de motivatie niet meer op zou kunnen brengen om van grote waarde voor Real Madrid te zijn.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » vr jun 15, 2007 4:53 pm

Denk trouwens dat RVN hem gaat missen. Na het vertrek van Becks bij Manure ging super Ruud ook steeds minder presteren.

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10434
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Bericht door mattie » vr jun 15, 2007 6:22 pm

Thomas schreef:
Diarra begrijpt niets van handelwijze FIFA

15/6/2007 16:50

Mahamadou Diarra is op z'n zachtst gezegd niet blij met zijn verplichte terugkeer naar Real Madrid. De Malinese international verwijt zijn werkgever en de FIFA uiterst vreemd te handelen.

De Spaanse koploper kreeg bij de wereldvoetbalbond gedaan dat het over Diarra kan beschikken. En dat terwijl Mali een kwalificatiewedstrijd tegen Sierra Leone speelt voor de Afrika Cup.

Die speelronde werd al in februari 2006 gepland, toen het nog niet bekend was dat de Spaanse competitie later zou beginnen en dus ook later zou eindigen. Bovendien gaf de FIFA in maart 2007 zijn goedkeuring voor de interlanddatum.

'Ik begrijp dat Real Madrid voor zijn belangen opkomt, maar het gedrag van de FIFA is schandalig', liet Diarra weten in L'Equipe. 'Ze kleineren het Afrikaanse voetbal en Afrika in het algemeen.'

Diarra snapt er ook niets van hoe Real de FIFA heeft weten te overtuigen. 'Ik heb de fax van Real aan de Malinese voetbalbond gezien. Real claimt dat Mali strafpunten kan krijgen of zelfs uit de Afrika Cup kan worden gegooid als Fred (Kanouté, red.) en ik spelen tegen Sierra Leone.'

'Nationale teams gingen altijd boven clubs, maar het lijkt erop dat de FIFA zijn reglementen heeft veranderd nog geen 72 uur voor een wedstrijd', foeterde Diarra. 'Bovendien zitten Kanouté en ik in de shit omdat de mensen hier in Mali denken dat wij degenen zijn die een uitweg hebben gevonden om niet voor ons land te hoeven uitkomen.'

Met het juridische succes van Real Madrid op zak, deden twee Algerijnse clubs ook een beroep op de FIFA hun Malinese internationals te kunnen inzetten dit weekend in de halve finale van de nationale beker. Maar zij kregen het niet voor elkaar.

'De FIFA is bezweken onder de druk van de Spaanse clubs', concludeerde bondscoach Jean-François Jodar dan ook. 'Het lijkt erop dat een klein Afrikaans bondje niet zo zwaar weegt als een stel Spaanse reuzen.'

Real lijkt de strijd om Robinho ook te hebben gewonnen van Brazilië. De juristen van De Koninklijke schijnen een uitzondering op een uitzondering in FIFA-reglementen te hebben gevonden, waardoor de Braziliaanse aanvaller zich later mag melden bij de nationale ploeg.
vi.nl

Ik vind die soort van diensplicht in het voetbal totale onzin, maar regels zijn regels.
Zo zie je maar als je real madrid heet of welk groot nationale club dan ook, je krijgt het bij elkaar om de FIFA te dwarsbomen. Moet een Ajax eens proberen :1evil.gif: als de spelers worden opgeroepen terwijl op dat moment Ajax vlak ervoor of er na moet spelen.
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9375
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Bericht door Monkey Tonk » zo jun 17, 2007 5:07 pm

Een snelle vraag voor de experts van Spaans voetbal

Gaat Real Madrid vandaag winnen van Mallorca?

Volgens mij is dat gratis winst die de bookmakers uitkeren, maar ik wil het toch even nachecken.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo jun 17, 2007 5:14 pm

Toen Eto'o er nog speelde ging Real regelmatig over de knie bij Mallorca, maar dat gaat niet meer gebeuren. Ik verwacht een simpele overwinning voor Real.
Celta en Sociedad zijn de klos en degraderen

17/6/2007 18:56

Real Betis Sevilla en Athletic de Bilbao wonnen de strijd tegen degradatie en spelen ook komend seizoen nog in de Primera División. Celta de Vigo en Real Sociedad degraderen met Gimnàstic naar de Spaanse tweede klasse.

Racing Santander-Real Betis Sevilla 0-2
Met twee late treffers van Edú (foto) verzekerde Betis zich van nog een seizoen in de Primera División. In de laatste twaalf minuten sloeg de club uit Sevilla toe via de Braziliaanse middenvelder. Na een voorzet van Ilic vanaf de rechterflank kopte Edú de 0-1 op het scorebord. En in de negentigste minuut scoorde Edu vanaf vijf meter na knap terugleggen van Xisco.

Athletic de Bilbao-Levante 2-0
Athletic bleef ook boven de streep. De Basken kwamen na een uur op voorsprong via een eigen doelpunt van José Serrano. En een kwartier voor tijd was het volop feest in San Mamès. Op aangeven van Joseba Etxeberria kopte Igor Gabilondo de 2-0 tegen de touwen, waarmee hij zowel de zege als het lijfsbehoud veiligstelde.

Celta de Vigo-Getafe 2-1
Celta deed wat het moest doen, al was dat niet makkelijk. Maar de late treffers van Betis betekenden dat de Galiciërs afzakken naar de Segunda División. Celta was na een half uur op achterstand gekomen door toedoen van Pablo Redondo, maar dankzij Habib Bamogo en Matías Lequi boog Celta de nadelige stand om in een voorsprong. Lequi tekende in de 66ste minuut met zijn hoofd voor de 2-1 eindstand.

Valencia-Real Sociedad 3-3
Sociedad kwam niet van de voorlaatste plaats af, ondanks het punt bij Valencia. De bezoekers hadden nog wel een droomstart, want al na twee minuten scoorde Gaizka Garitano door in een rebound toe te slaan. Het bleek uiteindelijk een duel van eigen doelpunten, want Víctor López en Estrada scoorde namens Sociedad in eigen doel, terwijl Valencia-verdediger Emiliano Moretti ver in blessuretijd met een eigen treffer voor de 3-3 zorgde. Maar die late gelijkmaker leverde Sociedad geen lijfsbehoud op.
vi.nl

Mooi dat Bilbao en Betis erin blijven.

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9375
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Bericht door Monkey Tonk » zo jun 17, 2007 6:59 pm

Twee eigen goals Sociedad... Zit daar een luchtje aan of niet?

Hoop eigenlijk dat Barca kampioen wordt. Zal moeilijk worden.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo jun 17, 2007 7:49 pm

Dit gaat Real niet meer laten schieten, wel ?.

Gebruikersavatar
Robbins
Berichten: 407
Lid geworden op: ma mei 28, 2007 11:57 am

Bericht door Robbins » zo jun 17, 2007 7:51 pm

Ik heb veel ergere dingen gezien :oops.gif:

Gebruikersavatar
Robbins
Berichten: 407
Lid geworden op: ma mei 28, 2007 11:57 am

Bericht door Robbins » zo jun 17, 2007 7:54 pm

Voor actuele standen raad ik www.marca.com aan. Of je moet natuurlijk Sport1 of zo hebben.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » zo jun 17, 2007 7:58 pm

Robbins schreef:Voor actuele standen raad ik www.marca.com aan.
Wat is er mis met TT?

Come on Madrid! Viva España. :wk.gif:

Plaats reactie