Duitsland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za mar 17, 2007 7:04 am

Thomas schreef:
wimpey schreef:Bayern mist Ze, interesse voor VDV (als aanvallende middenvelder) is logisch. Schweini pakt het niet op, zal me niets verbazen wanneer ie op de bank terecht komt.
Ze Roberto maakt zonet een weer-ga-loos doelpunt voor Santos tegen Gimnasia. Wow.
Hier is hij te zien. Het is de derde goal. Z'n assist op de 2-0 is ook niet onaardig. ;)

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za mar 17, 2007 4:44 pm

Schalke-Stuttgart doet vooralsnog pijn aan m'n ogen. Wat een gedrocht van een voetbalwedstrijd. Cacau, Kuranyi, Pander, Ernst, Meira, Hitzlsperger, het houdt allemaal niet over.

Hildebrand vindt in de zomer wel een mooie club. :yes:
Laatst gewijzigd door FlaFlu op za mar 17, 2007 4:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Bericht door Frank » za mar 17, 2007 4:47 pm

Er wordt uberhaupt weinig gescoord dit weekend.... Bij rust alleen 2 doelpunten bij Wolfsburg - Bochum. 5 wedstrijden nog op 0 - 0... ;)

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za mar 17, 2007 5:26 pm

wimpey schreef:
Thomas schreef:Inderdaad. Als er ooit een typisch Duitse ploeg is geweest dan is het Bayern wel. :D

Maar dat gaat ze dit seizoen niet lukken hoor.
Nou.... 6 punten nog en Bremen en Schalke komen nog naar München. uw aller wimpey heeft de kaartjes al thuis liggen. En ze moeten ook nog naar Stuttgart. Ik denk dat ze het 'm na die zege in Berlijn alsnog gaan flikken. Mentaal is die ploeg ijzersterk.
Dat wordt niets hoor, Wimpey. Na het verlies van Bayern is het verschil met Schalke alweer 9 punten. Ik denk dat het alsnog Werder Bremen wordt.

wimpey
Berichten: 52034
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » ma mar 19, 2007 5:54 am

Hopelijk wel, want dat Schalke is een drama. Jammer dat Gomez bij Stuttgart ontbrak, want ze hadden kansen zat om Schalke te verslaan. Schalke kwam niet verder dan lange ballen en ideeenloos geren. Goal uit een corner, typisch. Hildebrandt zat er weer eens naast, ook typisch.

Bayern is gewoon te zwak dit seizoen. Regisseur Van Bommel, tja, da´s vragen om problemen...

Hopen dat Bremen kampioen wordt en Dortmund eruit vliegt. Zou een mooi lot zijn voor de Feyenoord-achtige volksclubs uit het Ruhr-gebied.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma mar 19, 2007 11:57 am

De commentator vond het ook al zo'n blunder van Hildebrand. Ik vond het eerder ongelukkig. Z'n fout was eerder dat hij niet voor die bal kwam, maar dat de bal op z'n voet wordt gekopt, tsja.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di mar 20, 2007 5:44 pm

Gefrustreerde Oliver Kahn kon niet plassen

20/3/2007 17:12

Oliver Kahn en Lucio wachten donderdag 22 maart met spanning af wat de tuchtcommissie van de UEFA voor hen in petto heeft. Het duo van Bayern München zou zich hebben misdragen bij een dopingcontrole na het thuisduel met Real Madrid in de achtste finale van de Champions League. De doelman bekent en legt uit.

'Ik moet me bij de dopingarts verontschuldigen', vertelt Kahn in Kicker over de Pinkelaffäre, het plasschandaal. 'Ik kan na dit soort wedstrijden nu eenmaal niet makkelijk. Ik drink water en mineraaldrankjes totdat er niets meer in kan. Maar ik heb altijd een uur of twee nodig voordat het er uitkomt.'

Zo ook die woensdagavond na de zege op Real Madrid. Zijn ploeggenoten vierden feest in de kleedkamer, terwijl Kahn zat te zuchten en te drinken in de dopingruimte totdat-ie eindelijk kon. 'Het was tegen één uur 's nachts. En toen ik de dopingarts uiteindelijk mijn beker bracht, vertelde hij me dat hij mij niet had zien plassen. Moest ik nóg een keer.'

De gefrustreerde Kahn ontplofte, de arts kreeg de volle laag en schrok zich wezenloos. 'Ik was moe, getergd en nerveus', legt de 37-jarige doelman uit. 'Het is moeilijk uit te leggen aan buitenstaanders hoe groot de druk rondom zo'n knock-out-wedstrijd tegen Madrid is. Dan gebeurt ook nog zoiets bij de dopingcontrole.'

Een deel van de frustratie van Kahn had ook te maken met het feit dat hij voor het vierde opeenvolgende Champions League-duel aan de beurt was om naar de dopingcontrole te gaan.
vi.nl

Gebruikersavatar
J.C.
Berichten: 1670
Lid geworden op: wo sep 01, 2004 5:04 pm

Bericht door J.C. » di mar 20, 2007 6:05 pm

Thomas schreef:
Gefrustreerde Oliver Kahn kon niet plassen

20/3/2007 17:12

Oliver Kahn en Lucio wachten donderdag 22 maart met spanning af wat de tuchtcommissie van de UEFA voor hen in petto heeft. Het duo van Bayern München zou zich hebben misdragen bij een dopingcontrole na het thuisduel met Real Madrid in de achtste finale van de Champions League. De doelman bekent en legt uit.

'Ik moet me bij de dopingarts verontschuldigen', vertelt Kahn in Kicker over de Pinkelaffäre, het plasschandaal. 'Ik kan na dit soort wedstrijden nu eenmaal niet makkelijk. Ik drink water en mineraaldrankjes totdat er niets meer in kan. Maar ik heb altijd een uur of twee nodig voordat het er uitkomt.'

Zo ook die woensdagavond na de zege op Real Madrid. Zijn ploeggenoten vierden feest in de kleedkamer, terwijl Kahn zat te zuchten en te drinken in de dopingruimte totdat-ie eindelijk kon. 'Het was tegen één uur 's nachts. En toen ik de dopingarts uiteindelijk mijn beker bracht, vertelde hij me dat hij mij niet had zien plassen. Moest ik nóg een keer.'

De gefrustreerde Kahn ontplofte, de arts kreeg de volle laag en schrok zich wezenloos. 'Ik was moe, getergd en nerveus', legt de 37-jarige doelman uit. 'Het is moeilijk uit te leggen aan buitenstaanders hoe groot de druk rondom zo'n knock-out-wedstrijd tegen Madrid is. Dan gebeurt ook nog zoiets bij de dopingcontrole.'

Een deel van de frustratie van Kahn had ook te maken met het feit dat hij voor het vierde opeenvolgende Champions League-duel aan de beurt was om naar de dopingcontrole te gaan.
vi.nl
Smeerlap. Zéér onhygiënisch. :nooo:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do mar 22, 2007 1:46 pm

Raf vindt Hamburg net zo mooi als Amsterdam! :scared: :nooo:
„Hamburger Weg“ ist nur unterbrochen.

Der sportliche Aufwärtstrend des Hamburger SV scheint eng mit einer Person verknüpft zu sein: Rafael van der Vaart. Transfermarkt sprach mit ihm über vermeintliche Gründe und Auswirkungen der Krise, die derzeit erfolgreiche Entwicklung und die Aussicht bis zum Saisonende.



transfermarkt.de: Ist der lauthals verkündete „Hamburger Weg“ im rein sportlichen Sinne schon zu Ende?

van der Vaart: Ich bin mir sicher, dass er nur unterbrochen wurde. Wir hatten eine schlechte Phase, doch zuletzt haben wir wieder besseren Fußball gespielt und auch die nötigen Resultate erzielt.

transfermarkt.de: Ein steiniger Weg scheint er derzeit allemal zu sein.

van der Vaart: Natürlich war es zuletzt nicht einfach. Für alle Beteiligten beim HSV. Doch ich bin mir sicher, dass wir unsere bessere Form auch in den nächsten Spielen und Wochen zeigen werden.

transfermarkt.de: Der mit ihnen aber auch zukünftig gemeistert wird? Hat diese, derzeit zumindest unterbrochene, Misserfolgsserie vielleicht schon die ersten Interessenten auf den Plan gerufen? Ein vermeintliches Interesse der Bayern wird ja gerade in diesen unruhigen Zeiten immer wieder gern medial aufbereitet.

van der Vaart: Ich beschäftige mich nicht mit diesen Themen. Ich habe Vertrag beim HSV, fühle mich beim Verein und auch in Hamburg sehr wohl. Auch meiner Familie gefällt es sehr gut. Das ist auch ganz wichtig. Momentan zählt nur, dass wir weiter gute Spiele zeigen und gewinnen.

transfermarkt.de: Haben Sie durch ihre leidigen Verletzungszeiten wie auch ihren unnötigen Platzverweis in Bochum ein wenig an Kredit als Kapitän des Hamburger SV eingebüßt? Oder spürte ein Team vielmehr, dass insbesondere in Bezug auf die „rote Karte“ dort jemand ist, der gewillt ist, unter allen Mitteln, in die Erfolgsspur zurückzukehren?

van der Vaart: Ich möchte als Kapitän voran gehen und gute Leistungen bringen. Der Platzverweis in Bochum hat mir sehr weh getan und ich weiß, dass ich so nicht reagieren darf. So etwas sollte insbesondere mir nicht passieren.

transfermarkt.de: Ist die Verletzungsmisere ihrer Meinung nach ein hausgemachtes Problem (falsches Training, zu früher Einsatz der Rekonvaleszenten, miserable Trainingsplätze) oder einfach nur die Ansammlung unglücklicher Umstände?

van der Vaart: Fest steht, dass wir viele Ausfälle zu verkraften hatten. Das ist sehr ärgerlich, denn wir haben viele exzellente Spieler in unseren Reihen und sehr viel Qualität. Über die Ursachen kann ich nicht viel sagen. Was ich weiß ist, dass wir sicher nicht falsch trainieren und trainiert haben.

transfermarkt.de: Inwieweit haben diese Widrigkeiten Auswirkung auf die Motivation der Spieler. Spürt man, dass die betroffenen Spieler, wie vll. sogar auch die nicht unmittelbar betroffenen, irgendwann frustriert den Kopf hängen lassen? Aktuell die neuerlichen Verletzung de Jongs und Benjamins.

van der Vaart: Nein, an Motivation büßt man als Spieler nicht ein. Im Gegenteil. Man möchte so schnell wie möglich wieder fit werden und auf dem Platz stehen. Denn nur da kann man der Mannschaft am besten helfen.

transfermarkt.de: Spielt man womöglich unterbewusst ein wenig zurückhaltender, um nicht selbst (wieder) zum Kreis der Verletzten zu gehören?

van der Vaart: Das kann man sich in der Bundesliga nicht erlauben. Jeder Gegner ist so stark, man muss absolut fit sein, um gut zu spielen. Wichtig ist aber sehr wohl, dass man in seinen Körper hineinhört.

transfermarkt.de: Haben sie eigentlich jemals in ihrer Karriere solch einen Druck wie zuletzt in Hamburg verspürt? Natürlich waren Sie als Leader in jungen Jahren auch bei Ajax gezwungen, für den Erfolg Sorge zu tragen, aber derzeit geht es in Hamburg doch um ungleich mehr. Hier könnten weitere negative Ergebnisse doch viel weitreichendere Ausmaße nach sich ziehen.

van der Vaart: Man hat als Fußballer immer Druck, denn man möchte natürlich so erfolgreich wie möglich sein. Und wenn man eine schlechte Phase hat, wie wir zuletzt, dann beschäftigt man sich schon damit.


transfermarkt.de: Denkt ein Rafael van der Vaart überhaupt über einen Abstieg nach? Wäre Liga 2 für Sie denkbar?

van der Vaart: Nein, das tue ich nicht. Ich bin mir sicher, dass wir nicht absteigen werden.


transfermarkt.de: Inwieweit hat man mit Frank Rost eine Führungsperson (nicht nur auf dem Platz) verpflichten können?

van der Vaart: Ich denke, Frank hat sich bei uns gut eingelebt. Er bringt auf dem Platz seine Leistung, möchte immer gewinnen und kann uns durch seine Erfahrung sicherlich weiterhelfen.

transfermarkt.de: Schrie das Team förmlich nach einer weiteren Leitfigur wie es Daniel van Buyten war?

van der Vaart: Es ist für jede Mannschaft wichtig, dass man Spieler in seinen Reihen hat, die die Richtung vorgeben.

transfermarkt.de: Waren Sie als Kapitän beteiligt an der damaligen Umstrukturierung des Mannschaftsrates?

van der Vaart: Solche Dinge entscheidet der Trainer.

transfermarkt.de: Was halten Sie generell von der personellen Neubesetzung? Insbesondere die Nichtnominierung Wickys löste in Fankreisen doch ein wenig Verwunderung aus.

van der Vaart: Raphael Wicky ist weiterhin ein wichtiger Spieler, dessen Wort innerhalb der Mannschaft Gewicht hat. Die Entscheidung hat der Trainer damals getroffen.

transfermarkt.de: Man hat manchmal das Gefühl, dass auf ihren Schultern schwere Lasten lagern. Ich meine diesmal nicht den medialen von Außen, sondern den rein sportlichen. Man kann sich ab und an des Eindruckes nicht erwehren, dass die Mannschaft sich dem Platz zu sehr auf sie zu verlassen scheint.

van der Vaart: Das glaube ich nicht. Jeder Spieler versucht, das Beste zu geben. Wenn ich durch gute Leistungen helfen kann, ist es gut.

transfermarkt.de: Hätten Sie gern mehr (offensive) Unterstützung auf dem Felde? Mit Pjotr Trochowski ist zwar ein weiterer offensiver Aktivposten im Team, der aber aufgrund seines jungen Alters und zuletzt einer Verletzung logischerweise noch keine Kontinuität gefunden hat. Man hat von Außen manchmal den Eindruck, das Angriffsspiel des HSV sei gerade deswegen zu durchschaubar.

van der Vaart: Mit Piotr haben wir sicherlich wieder eine Alternative mehr in unserem Spiel. Er hat ja nach seiner Einwechselung gegen Frankfurt gleich ein super Tor erzielt. Wir alle hoffen, dass er so weiter macht.

transfermarkt.de: Wie wohl fühlten Sie sich eigentlich im unter Doll regelmäßig gespielten Rautensystem?

van der Vaart: Wir haben in diesem System eine Zeit lang sehr erfolgreich gespielt. Ich habe mich wohl gefühlt, habe aber auch kein Problem mit dem neuen System.

transfermarkt.de: Hätte gerade in diesem System nicht mehr Offensivdrang über die Außen erfolgen müssen, um den HSV unberechenbarer zu machen und darüber hinaus sie persönlich auch zu entlasten? Wie derzeit halt unter Huub Stevens, der das Offensivspiel auf mehrere Schultern verteilen will.

van der Vaart: Natürlich gehört eine gute Leistung der gesamten Mannschaft zu Erfolgen dazu. Das haben wir zuletzt wieder gezeigt.

transfermarkt.de: Inwieweit haben sie als Kapitän auf Timmy Atouba und zuletzt auch auf Danijel Ljuboja einwirken wollen und können? Beide standen ja auf Grund persönlicher Unzulänglichkeiten ein wenig in der Kritik.

van der Vaart: Man spricht in der Kabine schon mal über solche Dinge. Ich weiß aber, dass beide alles dafür tun werden, damit der HSV erfolgreich ist. Denn nur gemeinsam können wir aus dieser Situation herauskommen.

transfermarkt.de: Wie gut kannten sie Huub Stevens vor seiner Amtsantritt in Hamburg und war es für sie etwas Besonderes, dass ein Landsmann von ihnen Dolls Nachfolger wurde?

van der Vaart: Ich kannte Huub Stevens schon vorher. Und es ist auch mal ganz nett, wenn man in seiner Landessprache mit dem Trainer sprechen kann (lacht).

transfermarkt.de: Hat Stevens bei ihnen persönlich Rat bzgl. der Mannschaft eingeholt?

van der Vaart: Ich denke, es ist normal, wenn ein neuer Trainer mit dem Kapitän über die Mannschaft spricht. Wir haben darüber schon gesprochen.

transfermarkt.de: Zu welchen derzeitigen Ajax-Aktiven haben sie eigentlich noch persönlichen Kontakt?

van der Vaart: Ich habe zu mehreren Spielern noch Kontakt. Ich sehe ja auch viele bei der Nationalmannschaft.

transfermarkt.de: Und welchen Ajax-Akteur würden sie gern mit welcher Begründung an die Elbe lotsen?

van der Vaart: Es gibt sicherlich den einen oder anderen, der uns gut zu Gesicht stehen würde. Hamburg ist auf jeden Fall mindestens genauso schön wie Amsterdam.

transfermarkt.de: Gibt’s von ihnen einen Ausblick auf die weitere Saison?

van der Vaart: Ehrlich gesagt haben wir genügend mit der aktuellen Situation zu tun. Wenn wir die Klasse gehalten haben, können wir über weitere Dinge sprechen und uns Gedanken machen.

transfermarkt.de: Wie viele Teams werden zu Saisonende hinter dem HSV stehen?

van der Vaart: Wichtig ist für uns, dass drei Teams hinter uns stehen.

transfermarkt.de: Was werden sie tun, wenn die Liebe ihrer werten Gattin zu ‚Deutschland schönster Stadt’, Hamburg, irgendwann so groß sein wird, dass sie sich einen Wechsel nach Spanien (ihrem ‚Fußballtraumland’) nicht vorstellen kann? Wie werden sie sie zu überzeugen versuchen?

van der Vaart: Ich kann nur sagen, dass sich auch meine Frau in Hamburg sehr wohl fühlt. Was in Zukunft passiert, weiß man nie genau.


Vielen Dank für das Interview und Ihnen sportlich, wie auch privat, alles Gute.

Das Interview führte Jens Schmiehoff (keegan)
transfermarkt.de
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » do mar 22, 2007 3:56 pm

joey schreef:Raf vindt Hamburg net zo mooi als Amsterdam! :scared: :nooo:
Ja, kan ik wel inkomen.
Hamburg is ook mooier, betere infrastructuur (tenminste wel een echte metro en ook een goede S-Bahn), mooiere binnenstad, mooiere wijken.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » do mar 22, 2007 4:02 pm

VDV is geen Amsterdammer. Betwijfel of-ie Amsterdam echt goed kent.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » do mar 22, 2007 4:03 pm

Van der Vaart is dan ook geen Amsterdammer maar is opgegroeid op het woonwagen kamp in Heemskerk of Beverwijk. Vervolgens zal hij als speler van Ajax op gegeven moment wel ergens in Oudekerk a/d Amstel zijn weggestopt.

Edit: zie dat Juhk hetzelfde dacht....

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do mar 22, 2007 6:48 pm

Klopt, hij woonde in Beverwijk of zo. Maar toch.... :sad:
Het stinkt aan alle kanten!

Mr. Ajax
Berichten: 14567
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Bericht door Mr. Ajax » do mar 22, 2007 10:18 pm

v.d. Vaart is een Heemskerker. Hamburg is dan ook een hele mooie stad, in tegenstelling tot wat velen denken. Maar toch, niets kan aan Amsterdam tippen :yes:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » vr mar 23, 2007 8:23 am

Zeker nooit in het buitenland geweest ? :D
Alsof Amsterdam de mooiste stad in de wereld is...

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » vr mar 30, 2007 9:35 pm

BVB heeft verloren van Bielefeld, ze gaan dr aan. :bis:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » vr mar 30, 2007 9:39 pm

Baseman schreef:Zeker nooit in het buitenland geweest ? :D
Alsof Amsterdam de mooiste stad in de wereld is...
Toch zeker een van de mooiste... :yes: :inlove2

Hamburg is best aardig maar bij lange na geen Amsterdam.
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma apr 02, 2007 3:56 pm

Incident Kahn ontgaat Duitsland niet

Oliver Kahn heeft over gebrek aan belangstelling nog altijd niet te klagen. De doelman stond na afloop van het duel met Schalke 04 volop in het nieuws omdat hij zich liet gaan tegen Sören Larsen.

Kahn duwde en sloeg Larsen tegen het gras, nadat de doelman bij het pakken van een cornerbal gehinderd werd. Na de wedstrijd werd er dan ook weer volop gediscussieerd over het incident.

Scheidsrechter Herbert Fandel gaf slechts geel, maar gaf achteraf wel aan dat hij twijfelde. "'Het was een grensgeval. 'Slaat Kahn of slaat hij niet? Dat is voor mij het verschil tussen geel en rood. Voor beide was iets te zeggen en ik heb voor de lichtste straf gekozen."

Slachtoffer Larsen was het echter absoluut niet met deze lezing eens en ook Andreas Müller kon de beslissing niet begrijpen. "Fandel had de moed niet Kahn van het veld te sturen. Bayern had een bonus, want onze doelman Michael Neuer zou voor zoiets wel van het veld zijn gevlogen."

Zelfs aan de zijde van Bayern München twijfelde men openlijk aan de gele kaart. "'Ik weet niet wat er met Kahn aan de hand was", zo vertelt voorzitter Franz Beckenbauer. "Dit hoort niet op een voetbalveld, misschien bij een bokswedstrijd. Als hij rood had gekregen, had hij niet mogen klagen."

Ook trainer Ottmar Hitzfeld was absoluut niet blij met het incident. "'Ook als je zelf wordt aangepakt, moet je geen reactie tonen. Je moet jezelf beter onder controle hebben. Maar het is zijn karakter. Daar kan ik ook niet veel meer aan veranderen."

Kahn gaf na afloop aan dat hij zich wellicht niet zo had moeten laten gaan. "'Het was een situatie waarin ik flink wat klappen kreeg, van boven, van beneden, van alle kanten. Ik had flink pijn en daardoor reageerde. Natuurlijk mag zoiets niet gebeuren. Dit gebeurt vaak wanneer ik onder grote spanning sta. Als ik het later op televisie terugzie, dan vind ik het ook niet in orde."
Voetbalzone.nl

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33947
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » ma apr 02, 2007 4:03 pm

brigade zuid schreef:BVB heeft verloren van Bielefeld, ze gaan dr aan. :bis:
Was die Van Marwijk toch zo slecht nog niet. :hypocrite:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma apr 02, 2007 4:14 pm

Of Doll is gewoon nog slechter.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » za apr 07, 2007 3:06 pm

HSV staat thuis 3-0 achter tegen Stuttgart. VDV heeft geel gescoord.
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » za apr 07, 2007 3:07 pm

Dortmund staat met 1-0 voor in Aken. :xyxthumbs:

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za apr 07, 2007 3:08 pm

En Ben Hatira scoort een rode kaart voor HSV. Een overdreven straf, als je het mij vraagt.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za apr 07, 2007 3:16 pm

De scheids heeft volgens mij door gekregen dat de vorige kaart overdreven was, dus geeft hij Hitzlsperger van Stuttgart maar een nog belachelijkere directe rode kaart.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » za apr 07, 2007 3:26 pm

Dat is dan fijn. :X

Zit VDV een beetje in de wedstrijd? Een gele kaart voor een tackle met gestrekt been, daar spreekt frustatie uit.
Het stinkt aan alle kanten!

Plaats reactie