Italië
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
http://www.skylife.it/html/skylife/spor ... ml?video=0
De goals van het afgelopen weekend. Check die van Bresciano en Biava (beiden Palermo) even. :worshippy:
De goals van het afgelopen weekend. Check die van Bresciano en Biava (beiden Palermo) even. :worshippy:
'Juventus-in-de-min' presteert het best in B
19/9/2006 23:02
Juventus boekte zijn makkelijkste zege in de Serie B tot nu toe. De ploeg van coach Didier Deschamps won met 3-0 bij Crotone.
Juve begon voorzichtig aan het duel, maar sloeg bij de eerste mogelijkheden direct toe. In de dertigste minuut was het Valeri Bojinov die in de zestien een pass van Marcelo Zalayeta afrondde. En zes minuten later was het Jean-Alain Boomsong, die raak kopte na een hoekschop.
Verdedigend kwam Juventus nimmer in de problemen. Zo zorgde Bojinov een kwartier voor tijd voor de 3-0 door doelman Salvatore Soviero te kloppen na voorbereidend werk van Federico Balzaratti.
Door de overwinning heeft de Turijnse clubs al zeven punten gepakt in het huidige seizoen, een totaal dat alleen door Lecce en Bari wordt geëvenaard. De bianconeri moeten echter nog tien minpunten wegwerken.
vi.nl
volgens mij hebben ze aardig wat gevangen voor de spelers die zijn vertrokken... veel daarvan waren ook nog eens op leeftijd, ik denk niet dat het ze zal opbreken. Middenmoot moet makkelijk lukken volgend seizoen. Verder denk ik dat met de spelers die zijn uitgeleend en het geld dat ze hebben te besteden, ze mits ze goed investeren ook weer een topploeg kunnen vormen.
Ik denk dat de degradatie een flinke financiele klap is. De toeschouwers aantallen waren altijd al matig, dus de misgelopen inkomsten daarvan zullen wel meevallen. Wel krijgen ze natuurlijk minder tv-gelden, geen CL-inkomsten en wellicht ook minder sponsorinkomsten. Bovendien denk ik dat het nog lastig voor ze is om, voor de transfersommen die ze door de gedwongen verkoop van enkele toppers hebben ontvangen, volgend jaar gelijkwaardige vervangers te halen.
- peter
Zo goed presteert dat Juventus helemaal niet. In de eerste 2 wedstrijden had men het verdomde lastig en liet men dus zelfs punten liggen tegen Rimini.
Ik las trouwens ergens prachtige verhalen over Napoli en Juventus in de Serie B. Vanavond zal ik ze hier ook even neerzetten, want het is echt hilarisch. Zoiets zou je iig niet tegenkomen in een land als Nederland.
Ik las trouwens ergens prachtige verhalen over Napoli en Juventus in de Serie B. Vanavond zal ik ze hier ook even neerzetten, want het is echt hilarisch. Zoiets zou je iig niet tegenkomen in een land als Nederland.
-
- AT Toto winner 15/16
- peter
Wat hebben de sluiting van een ziekenhuis en Juventus met elkaar te maken?
Alles.
Morgenavond (gisteren dus) speelt Juventus in de 3e speelronde van de Serie B uit in en tegen Crotone, een klein stadje in Calabrie.
Nu heeft Juve veel fans in Zuid Italie en er worden dus ook velen verwacht. Zo veel dat het lokale ziekenhuis de bui al zag hangen: Het stadion van Crotone is klein, het ernaast gelegen ziekenhuis juist vooral hoog. Ergo, vanuit het ziekenhuis kun je makkelijk de wedstrijd kijken.
De 1e patienten met 'pijntjes' meldden zich al voor een paar dagen opname, uiteraard met uitzicht op het stadion.
In spoedberaad heeft het ziekenhuis toen besloten tot na de wedstrijd het ziekenhuis per direct voor 2 dagen te sluiten en geen nieuwe patienten op te nemen in die tijd.
- peter
Deze wou ik jullie niet onthouden. Een geweldige papera van Agliardi tegen Catania, woensdag:Peter schreef:Hele leuke pot!
Agliardi keept de wedstrijd van z'n leven. Wat een reflexen.
http://www.youtube.com/watch?v=UanXcreSUVo :X